quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dames ik weet dat het voor jullie ook warm is, Maar als je er al redelijk uitziet zijn jullie in die zomer jurkjes en korte broekjes al snel erg sexy, Als wij mannen dan naar jullie kijken maak dan even een mooie beweging zodat we beter kunnen kijken in plaats van een boze blik. Gewoon even kijken en genieten is al genoeg, Tenzij een leuk karakter hebt dan kunnen we misschien ergens aan bouwen. Anyway, Prima als jullie bloter gekleed gaan in deze hitte maar als wij de mannen dan kijken niet zo bitchy doen.
Schaars moet dat zijn natuurlijk, Maar bedankt man heel scherp van je.quote:
Geen dank, ik help de minder geletterden graagquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Schaars moet dat zijn natuurlijk, Maar bedankt man heel scherp van je.
Lekker, in strakke kous gestoken vrouwenbeen...quote:
Ninja-mod!quote:
quote:
pics van jou in bikiniquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:19 schreef Spook500 het volgende:
[..]
Heeft denk ik met het weer te maken
Het is bikini weerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:20 schreef Spook500 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het weer te maken?
Nice try;p doe maar niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:21 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Het is bikini weer
en ik wil je zien oke
je bent zo lekker
Noem je dit een nice try?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:22 schreef Spook500 het volgende:
[..]
Nice try;p doe maar niet.
Mag trouwens ook niet in de bikini met deze zon net een tattoo gezet.
Toch niet net boven je billen mag ik hopen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:22 schreef Spook500 het volgende:
[..]
Nice try;p doe maar niet.
Mag trouwens ook niet in de bikini met deze zon net een tattoo gezet.
Nee echt nice was ie niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:23 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Noem je dit een nice try?
bby ik probeer niet eens , maar ja ik ben vandaag nog niet buiten geweest en zie dus geen schaarsgeklede meisjes
maar het is te warmquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:24 schreef Spook500 het volgende:
[..]
Nee echt nice was ie niet.
Dan moet je naar buiten gaan
wil jij mij dat gevoel niet geven dat ik buiten benquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:25 schreef Spook500 het volgende:
[..]
Dan niet huilen
Wow me lappie tript em
Ja toch.. prima dat ze zo gekleed gaan, Maar laat mij dan wel even kuchen .quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:25 schreef Spongeboss het volgende:
terechte klacht wel, ik wil dan ook goed kunnen kijken.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:25 schreef anti-loper het volgende:
[..]
wil jij mij dat gevoel niet geven dat ik buiten ben
je mag me best wat pikante fotos dmén
nah dat gevoel wilde ik je niet geven hoor:Pquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:25 schreef anti-loper het volgende:
[..]
wil jij mij dat gevoel niet geven dat ik buiten ben
je mag me best wat pikante fotos dmén
Nee begrijp ik volkomen maar dan roepen ze heb ik wat van je aan terwijl zoiets straks mij nooit zou passen. Het is gewoon van de gekken als je erin rondloopt moet je niet gek kijken als mensen kijken. Ik kan ook een bord om mijn nek hangen en zeuren als mensen proberen het te lezen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja toch.. prima dat ze zo gekleed gaan, Maar laat mij dan wel even kuchen .
Ze kan hier niet zien dat je merkkleding draagt manquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]Laat haar met rust man, als ze foto's wilt delen met jou had ze dat allang gedaan beetje respectloos en irritant dit.
Maakt niet uit ik ben gecertificeerde white knight.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ze kan hier niet zien dat je merkkleding draagt man
denkje dat merkkleding me iets boeit;pquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ze kan hier niet zien dat je merkkleding draagt man
maakt niet uitquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:26 schreef Spook500 het volgende:
[..]
nah dat gevoel wilde ik je niet geven hoor:P
sorry als ik dat gedaan heb dan.
is dit serieus of sarcastisch?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:28 schreef anti-loper het volgende:
[..]
maakt niet uit
van jou kan ik het hebben
wat voor tattoo heb je genomen?
Dure shit die gemaakt wordt door arme kinders in China, ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:28 schreef Spook500 het volgende:
[..]
denkje dat merkkleding me iets boeit;p
Hij probeert te sjansen hij gaat nu over de tatoo beginnen je uitvragen en dan moet je hem beloven dat je pics laat zien.quote:
ik ben gewoon serieusquote:
Daarom koop je het via marktplaats of nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dure shit die gemaakt wordt door arme kinders in China, ik ben het met je eens.
Vaak zijn vrouwen die een topic kapen op fok! niet erg sexy ben jij de uitzondering op de regel?quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2129963/2/25#142481654]zaterdag 19 juli 2014 16:28[/url] schreef Spook500 het volgende:
[..]
is dit serieus of sarcastisch?
nah trap er niet in hoor;pquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dure shit die gemaakt wordt door arme kinders in China, ik ben het met je eens.
[..]
Hij probeert te sjansen hij gaat nu over de tatoo beginnen je uitvragen en dan moet je hem beloven dat je pics laat zien.
ik weet niet wat jullie sexy vinden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vaak zijn vrouwen die een topic kapen op fok! niet erg sexy ben jij de uitzondering op de regel?
Een troll topic niet kunnen ruiken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:29 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Daarom koop je het via marktplaats of niet
Ben je dik bril dragend en heb je haar op je been?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:30 schreef Spook500 het volgende:
[..]
ik weet niet wat jullie sexy vinden.
nee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben je dik bril dragend en heb je haar op je been?
Dan zit je al boven het gemiddelde niveau.quote:
me tattoo is nog niet af;p en hij is te ingewikkeld om uit te leggen maar wel groot.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:30 schreef anti-loper het volgende:
halloo ik vraag je wat
je zit me gewoon te negeren
Maar ja wat voor tattoo is het dan?quote:
ik weet het niet hoor , ben niet het standaard type lol en die kunnen ook wel worden afgekraakt hier.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan zit je al boven het gemiddelde niveau.
Hehe goed zo het is van de gekke, nu moet jij je bijvoorbeeld gaan verantwoorden alsof je knap bent of niet. Alsof dit een dating-forum is en zij de hunks zijn die mogen kiezen met wie ze daten en wie niet. Belachelijk te belachelijk voor woorden ze zien een vrouwelijk icoontje en gaan wild.quote:
chestpiecequote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:32 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Maar ja wat voor tattoo is het dan?
hallo
Is het een vlinder of tribalquote:
ben wel erger gewend hoor;pquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hehe goed zo het is van de gekke, nu moet jij je bijvoorbeeld gaan verantwoorden alsof je knap bent of niet. Alsof dit een dating-forum is en zij de hunks zijn die mogen kiezen met wie ze daten en wie niet. Belachelijk te belachelijk voor woorden ze zien een vrouwelijk icoontje en gaan wild.
Daar ik een man ben bied ik volledige excuses aan voor mijn geslacht, dat nu erg inapropiate doet.
Yo Professeur wie gehts mein jungen deze klacht is terecht toch?quote:
nee en voor mij een weet en jou een vraag.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:32 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Is het een vlinder of tribal
Trouwens hoe oud ben je als ik vragen mag?
Je bent wel lekker mysterieusquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:33 schreef Spook500 het volgende:
[..]
nee en voor mij een weet en jou een vraag.
Ghehe, het is gewoon domme logica, sowieso altijd dat gehamer ze willen alleen weten hoe je uitziet etc je karakter boeit ze geen flikker blijkbaar, want je bent vrouw, en vrouwen hebben een schede en borsten.quote:
nee te heet om naar buiten te gaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Je bent wel lekker mysterieus
Hou ik wel van. Heb je een leuke dag?
Ja hier ookquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:34 schreef Spook500 het volgende:
[..]
nee te heet om naar buiten te gaan.
50 euro en ik doe tarot lezing voor je, dan zal ik kijken of het iets tussen jullie twee gaat worden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Je bent wel lekker mysterieus
Hou ik wel van. Heb je een leuke dag?
achja ergens zijn er wel uitzonderingen hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ghehe, het is gewoon domme logica, sowieso altijd dat gehamer ze willen alleen weten hoe je uitziet etc je karakter boeit ze geen flikker blijkbaar, want je bent vrouw, en vrouwen hebben een schede en borsten.
Ga ergens anders whiteknightenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
50 euro en ik doe tarot lezing voor je, dan zal ik kijken of het iets tussen jullie twee gaat worden.
denken mag.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:34 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja hier ook
Ik denk dat we best een leuk koppel zouden zijn
Dat is zo, dat is overal zo. Ik doe tarot lezingen, en vaak kom ik best gekke vragen tegen. Maar je komt soms ook hele vriendelijke mensen tegen die open zijn en vriendelijk zijn. Maar ook zijn er wel eens lui die daarheen komen zonder te weten wat tarot is en steeds pijnlijk opmerkingen maken als in of ik de toekomst kan voorspellen. Dit terwijl ik heel duidelijk maak dat ik de toekomst niet voorspel maar enkel advies geef door middel van het interpreteren van kaarten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:35 schreef Spook500 het volgende:
[..]
achja ergens zijn er wel uitzonderingen hoor.
Niet mee eens?quote:
speltip 9: Weet wanneer je moet stoppen.quote:
Ik staar wel eens wil het goed op mijn netvlies hebben staan. Sorryquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:38 schreef Willoow het volgende:
Niks mis mee als mannen kijken, het wordt pas creepy als ze blijven staren
achja niemand valt als eerste op je karakter.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is zo, dat is overal zo. Ik doe tarot lezingen, en vaak kom ik best gekke vragen tegen. Maar je komt soms ook hele vriendelijke mensen tegen die open zijn en vriendelijk zijn. Maar ook zijn er wel eens lui die daarheen komen zonder te weten wat tarot is en steeds pijnlijk opmerkingen maken als in of ik de toekomst kan voorspellen. Dit terwijl ik heel duidelijk maak dat ik de toekomst niet voorspel maar enkel advies geef door middel van het interpreteren van kaarten.
En soms krijg ik donaties van mensen waar je het totaal niet van verwacht van te voren, mensen zijn wel mooi als in dat ze niet te doorgronden zijn met looks alleen dat heb ik goed geleerd.
of dingen gaan roepen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
speltip 9: Weet wanneer je moet stoppen.
[..]
Ik staar wel eens wil het goed op mijn netvlies hebben staan. Sorry
Persoonlijk denk ik dat relaties die voortvloeien uit vriendschap sterker zijn dan relaties die worden aangewakkerd door de looks van beide. Sowieso bij die laatste ze krijgen een keer ruzie en in plaats van dat ze elkaar nog mooi vinden gaan ze elkaar uitmaken voor lelijke aap etc. En apen zijn heulemaal niet lelijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:39 schreef Spook500 het volgende:
[..]
achja niemand valt als eerste op je karakter.
Zonder meer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Yo Professeur wie gehts mein jungen deze klacht is terecht toch?
Niet mee eens hoeft niet altijd zo te zijn ik had het een keer met een vriend die ik al 8 jaar kenden (weleens waar 4 jaar van een game) en dat maakte ik na 2 weken uit. Het voelde te erg als vrienden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat relaties die voortvloeien uit vriendschap sterker zijn dan relaties die worden aangewakkerd door de looks van beide.
Ik vind nog steeds dat we een leuk stelletje zouden zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:40 schreef Spook500 het volgende:
[..]
Niet mee eens hoeft niet altijd zo te zijn ik had het een keer met een vriend die ik al 8 jaar kenden (weleens waar 4 jaar van een game) en dat maakte ik na 2 weken uit. Het voelde te erg als vrienden.
De relaties die beginnen met seks zijn wel het leukst maar werken meestal niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat relaties die voortvloeien uit vriendschap sterker zijn dan relaties die worden aangewakkerd door de looks van beide. Sowieso bij die laatste ze krijgen een keer ruzie en in plaats van dat ze elkaar nog mooi vinden gaan ze elkaar uitmaken voor lelijke aap etc. En apen zijn heulemaal niet lelijk![]()
Ja goed maar dat is te lang, maar stel je bent eerst goed bevriend eerste twee maanden en gaat dan verder. Als je heel lang bevriend blijft dan gaat dat mis natuurlijk. Maar ik heb het over het aanwakkeren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:40 schreef Spook500 het volgende:
[..]
Niet mee eens hoeft niet altijd zo te zijn ik had het een keer met een vriend die ik al 8 jaar kenden (weleens waar 4 jaar van een game) en dat maakte ik na 2 weken uit. Het voelde te erg als vrienden.
wat je vind mag je houden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:41 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat we een leuk stelletje zouden zijn
nee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:41 schreef VarkensHart het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren met geld krijg je alles voor elkaar bij elke vrouw
das een heul ander verhaal ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja goed maar dat is te lang, maar stel je bent eerst goed bevriend eerste twee maanden en gaat dan verder. Als je heel lang bevriend blijft dan gaat dat mis natuurlijk. Maar ik heb het over het aanwakkeren.
jaquote:
heb je het over mij en die dude?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:42 schreef Spongeboss het volgende:
Wel jammer voor die kerel, de arme stumper. Maar goed we kunnen niet allemaal winnaars zijn.
Maar goed, je gamed? Wat voor games speel je als ik vragen mag? Ik speel soms wel wat battlefield 4 maar ook best veel guild wars 2, hoewel ik sinds tijden nooit meer een spel heb aangeraakt. Dit terwijl de mensen waar ik drie jaar terug league of legends mee deed nu nog verstrikt zitten in dat spel.quote:
Ja.quote:
jaquote:
Misschien kom je te dichtbij geef haar wat ruimte man.quote:
Ik moest lachen thanksquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Misschien kom je te dichtbij geef haar wat ruimte man.
Np kleine mudkip.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:44 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Jawel. Je weet het zelf maar je durft het niet toe te geven. Geef het toe voor 30¤
Het was wel grappig toch?quote:
passende ui ookquote:
Speciaal gepakt om te laten zien dat ik battle-testen ben.quote:
Je kent haar neit eens je hebt alleen interesse getoond in tatoeage en bikini pics etc. Hoe weet je dat dan zo zeker kerel?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:45 schreef anti-loper het volgende:
maar ik ben er nog steeds zeker van dat zij en ik een leuk stelletje zouden zijn
Battlefield is tof maar ik ben echt meer een codder. Ik wil league of legends wel proberen nu ik me lap weer terug heb want online doe ik helemaal niks meer en ik verveel me. Final fantasy is ook wel tof. Ken je bayonetta? , Bioshock is ook wel kek. Ik ben wel meer het singleplayer type maar multiplayer is op z'n tijd ook wel tof.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar goed, je gamed? Wat voor games speel je als ik vragen mag? Ik speel soms wel wat battlefield 4 maar ook best veel guild wars 2, hoewel ik sinds tijden nooit meer een spel heb aangeraakt. Dit terwijl de mensen waar ik drie jaar terug league of legends mee deed nu nog verstrikt zitten in dat spel.
scheelt dat ik geen white knight benquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Speciaal gepakt om te laten zien dat ik battle-testen ben.
Bayonetta en Bioshock zijn cool. Je speelt games om het goeie verhaal?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:46 schreef Spook500 het volgende:
[..]
Battlefield is tof maar ik ben echt meer een codder. Ik wil league of legends wel proberen nu ik me lap weer terug heb want online doe ik helemaal niks meer en ik verveel me. Final fantasy is ook wel tof. Ken je bayonetta? , Bioshock is ook wel kek. Ik ben wel meer het singleplayer type maar multiplayer is op z'n tijd ook wel tof.
Hmm COD vind ik niet zo tof, de single player stelde me teleur je gaat op een moeilijk stuk dood en dan haal je het eindelijk ga je story-wise alsnog dood. Ik voelde me bezeken! Bayonetta is wel erg tof maar de nieuwste is alleen voor de wii-u gekomen of zoiets? Staat me vaag iets van bij, bioshock nooit gedaan. League kun je doen maar ik vind er niet zoveel aan, singleplayer games bekoren mij ook wel dark souls ook al is het semi-multiplayer vind ik prachtig bijvoorbeeld. En de nieuwe wolfenstein wil ik altijd nog eens proberen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:46 schreef Spook500 het volgende:
[..]
Battlefield is tof maar ik ben echt meer een codder. Ik wil league of legends wel proberen nu ik me lap weer terug heb want online doe ik helemaal niks meer en ik verveel me. Final fantasy is ook wel tof. Ken je bayonetta? , Bioshock is ook wel kek. Ik ben wel meer het singleplayer type maar multiplayer is op z'n tijd ook wel tof.
bioshock is mijn favoriete spelreeksquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bayonetta en Bioshock zijn cool. Je speelt games om het goeie verhaal?
ook maar soms ook om wat konten te kicken;pquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bayonetta en Bioshock zijn cool. Je speelt games om het goeie verhaal?
superstreetfighterquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:48 schreef Spook500 het volgende:
[..]
ook maar soms ook om wat konten te kicken;p
infinite moet ik nog doen , heb em wel al klaar liggen;pquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:48 schreef anti-loper het volgende:
[..]
bioshock is mijn favoriete spelreeks
eergisteren infinite uitgespeeld ,was wel ff van huh wat. muntje viel later pas
Een beetje.quote:
is echt een top spelquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:48 schreef Spook500 het volgende:
[..]
infinite moet ik nog doen , heb em wel al klaar liggen;p
omg heb je super street fighter?quote:
Ik ben geen ts maar ik doe dat wel....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:49 schreef datismijnmening het volgende:
Niet weten dat ze willen dat je kijkt![]()
TS is zeker zo iemand die schichtig wegkijkt als en meisje ziet dat hij naar haar kijkt
mw2 is tof en ben zelf echt ghost freak ( niet cod ghosts maar char ghost. ben het wel eens dat iedereen dood gaat ik weet ook niet zo goed wat ik van advanced moet denken die uitkomt. Dark souls lijkt me ook kekquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm COD vind ik niet zo tof, de single player stelde me teleur je gaat op een moeilijk stuk dood en dan haal je het eindelijk ga je story-wise alsnog dood. Ik voelde me bezeken! Bayonetta is wel erg tof maar de nieuwste is alleen voor de wii-u gekomen of zoiets? Staat me vaag iets van bij, bioshock nooit gedaan. League kun je doen maar ik vind er niet zoveel aan, singleplayer games bekoren mij ook wel dark souls ook al is het semi-multiplayer vind ik prachtig bijvoorbeeld. En de nieuwe wolfenstein wil ik altijd nog eens proberen.
Waarom ga je er dan ook boven hangen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:49 schreef Spongeboss het volgende:
Verdomme het is zo warm, dat niet alleen naar dames staren een probleem is koken, boven een heette pan hangen is nog erger.
moet je ook niet doenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waarom ga je er dan ook boven hangen?
Dark souls is erg tof. Zeker een aanrader dark souls 1 kost sowieso niets, 2 lijkt weer wat minder te zijn ik moet hem nog spelen heb hem wel al klaarstaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:50 schreef Spook500 het volgende:
[..]
mw2 is tof en ben zelf echt ghost freak ( niet cod ghosts maar char ghost. ben het wel eens dat iedereen dood gaat ik weet ook niet zo goed wat ik van advanced moet denken die uitkomt. Dark souls lijkt me ook kek
Nouja de hitte komt toch wel omhoog wil jij voor me komen koken voor 30 euro?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waarom ga je er dan ook boven hangen?
ah kee keer mee pakken dan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dark souls is erg tof. Zeker een aanrader dark souls 1 kost sowieso niets, 2 lijkt weer wat minder te zijn ik moet hem nog spelen heb hem wel al klaarstaan.
[..]
Nouja de hitte komt toch wel omhoog
Streetfighter > Tekkenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:50 schreef Spook500 het volgende:
[..]
nee bij me broer ben zelf meer tekken type.
mortal kombat is cooler dan allebei.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:51 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Streetfighter > Tekken
Tekken is alleen button smash
Bij streetfighter moet je tenminste nog moeite doen voor combos. Vooral bij charge poppetjes.
Ik heb streetfighter x tekken ook.
Haha, je kan beter zelf koken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:50 schreef Spongeboss het volgende:
Nouja de hitte komt toch wel omhoog wil jij voor me komen koken voor 30 euro?![]()
Jawel, zeer tof. Maar wel wat ingewikkeld in het begin, zo'n spel waar je heel veel research moet doen of nouja eigenlijk totaal niet, er gewoon in springen werkt het beste. Dan verneuk je misschien de eerste playtrough maar het is daarna veel beter te begrijpen of een goeie let's play kijken bv paper planes, maar het is toffer hem eerst zelf te doen.quote:
Streetfighter blijft het best.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:52 schreef Spook500 het volgende:
[..]
mortal kombat is cooler dan allebei.
Daar heb je gelijk in, ik zal zo die pannenkoeken even gauw maken beslag maak ik wel in de blender.quote:
ingewikkeld boeit me niet zo als het maar een kek spel is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jawel, zeer tof. Maar wel wat ingewikkeld in het begin, zo'n spel waar je heel veel research moet doen of nouja eigenlijk totaal niet, er gewoon in springen werkt het beste. Dan verneuk je misschien de eerste playtrough maar het is daarna veel beter te begrijpen of een goeie let's play kijken bv paper planes, maar het is toffer hem eerst zelf te doen.
still trying guy?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:52 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Streetfighter blijft het best.
Mijn favo poppetje is sakura
Ik 12 hit combo jouw ass
Hmm de definitie van jouw 'kek' ben ik niet zo bekend mee maar het was niet voor niets een erg populair spel. 2 schijnt wel wat minder te zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:53 schreef Spook500 het volgende:
[..]
ingewikkeld boeit me niet zo als het maar een kek spel is.
Da's toch ook geen avondetenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, ik zal zo die pannenkoeken even gauw maken beslag maak ik wel in de blender.
Ja hij zag dat methode 1 niet werkte hij was nog steeds aan het proberen hoor.quote:
Kom 1vs1 streetfighter nu als je wint stop ikquote:
kek=tof=hip hoe je het wilt zien haha. Maar nee zal wel niet voor niets zijn neequote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm de definitie van jouw 'kek' ben ik niet zo bekend mee maar het was niet voor niets een erg populair spel. 2 schijnt wel wat minder te zijn.
waar woon je.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:54 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Kom 1vs1 streetfighter nu als je wint stop ik
Maar het is me te warm om uitgebreid aan de slag te gaan. Pannenkoeken nouja je kan zelfs bierpannenkoeken maken!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Da's toch ook geen avondetenAl heb ik er nou ook wel zin in
hij ziet niet dat normaal doen meer impact heeft;p.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja hij zag dat methode 1 niet werkte hij was nog steeds aan het proberen hoor.
en er vervolgens niet op kunnen lopen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:55 schreef Leafeon672 het volgende:
Terechte klacht. Vrouwen die beweren hakken te dragen omdat het 'zo leuk is'.
ohwow nu ga je iets te snelquote:
misschien doe ik nu normaalquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:55 schreef Spook500 het volgende:
[..]
hij ziet niet dat normaal doen meer impact heeft;p.
ik heb koffie magere melk en ijsblokjes in de blender geflikkerd met een scheut honing en heerlijke ijskoffie gemaakt die ook nog eens verantwoord is heuj.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar het is me te warm om uitgebreid aan de slag te gaan. Pannenkoeken nouja je kan zelfs bierpannenkoeken maken!Maar dat is gewoon wat in de blender flikkeren en dan in de pan schudden, omdraaien of omhoog gooien als je een meester/meesteres bent in het bakken van pannenkoeken en klaar is pannenkoek.
Ja het is niet zo duur, anders zal anti-loper je graag uitnodigen om het bij hem te gaan spelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:55 schreef Spook500 het volgende:
[..]
kek=tof=hip hoe je het wilt zien haha. Maar nee zal wel niet voor niets zijn nee
vielleichtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:55 schreef Spook500 het volgende:
[..]
hij ziet niet dat normaal doen meer impact heeft;p.
misschien ben je wel vreemd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:56 schreef anti-loper het volgende:
[..]
misschien doe ik nu normaal
misschien ben ik een beetje vreemd
Hmm dat is wel een goeie tip op zich, maar ijsblokjes ik ben altijd bang dat mijn blender het gaat begeven.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:56 schreef Spook500 het volgende:
[..]
ik heb koffie magere melk en ijsblokjes in de blender geflikkerd met een scheut honing en heerlijke ijskoffie gemaakt die ook nog eens verantwoord is heuj.
Verkrachtster gespot.quote:
ik game liever alleen dan;)quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja het is niet zo duur, anders zal anti-loper je graag uitnodigen om het bij hem te gaan spelen.
[..]
vielleicht
Of is hij geen van beide maar verstopt hij zich gewoon om zo onschuldig te lijken en hoopt hij dat je naïef bent en zijn voorgaande pogingen vergeet, zodat hij overnieuw van een leeg blad kan proberen.quote:
Lijkt me best apart verkracht worden door een vrouw die niet perse lelijk is etc. Volgens mij zou ik haar zelfs chanteren om vaker seks te hebben omdat ik anders aangifte ga doen.quote:
Daarom als avond eten pasta met yoghurt , zalm en ruccola. Lekker verfrissendquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar het is me te warm om uitgebreid aan de slag te gaan. Pannenkoeken nouja je kan zelfs bierpannenkoeken maken!Maar dat is gewoon wat in de blender flikkeren en dan in de pan schudden, omdraaien of omhoog gooien als je een meester/meesteres bent in het bakken van pannenkoeken en klaar is pannenkoek.
Is ook zo, daarom neem ik zo ook lekker makkelijk pizza. Nog nooit bierpannenkoeken gehad, is dat lekker?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
ik vequote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Lijkt me best apart verkracht worden door een vrouw die niet perse lelijk is etc. Volgens mij zou ik haar zelfs chanteren om vaker seks te hebben omdat ik anders aangifte ga doen.
ja en op de xdoosquote:
wij eten frietjesquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:58 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Daarom als avond eten pasta met yoghurt , zalm en ruccola. Lekker verfrissend
Fix superstreetfighter4 of streetfighter4 of streetfighter x tekken voor ps3.quote:
Op hakken lopen is volgens vele vrouwen erg pijnlijk, dus ze doen het om de aandacht van mannen te trekken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:55 schreef Spook500 het volgende:
[..]
en er vervolgens niet op kunnen lopen?
maak je maar geen zorgen hoor dat ik jullie ooit iets aan doe haha.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Lijkt me best apart verkracht worden door een vrouw die niet perse lelijk is etc. Volgens mij zou ik haar zelfs chanteren om vaker seks te hebben omdat ik anders aangifte ga doen.
Kan toch.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Lijkt me best apart verkracht worden door een vrouw die niet perse lelijk is etc.
Hmm je zult het moeten proberen het type bier maakt ook wel verschil geloof ik, maar met warsteiner was het wel apart. Je zou het moeten proberen lang geleden dat ik dat voor het laatst heb gemaakt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is ook zo, daarom neem ik zo ook lekker makkelijk pizza. Nog nooit bierpannenkoeken gehad, is dat lekker?
Dat is zo warm en vetquote:
Oh nee ik ben niet bang. Ik sta mijn mannetje als white knight.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:59 schreef Spook500 het volgende:
[..]
maak je maar geen zorgen hoor dat ik jullie ooit iets aan doe haha.
Alles kan.quote:
oh kekquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:00 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dat is zo warm en vet
Hou ik niet van. In de zomer moet je licht eten. Maar ja scheelt dat ik een redelijk goede kok ben
Aan je zitten? Dat is seksuele intimidatie, tenzij ze een tover truc deed waarbij jouw penis ergens verdween in haar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:00 schreef anti-loper het volgende:
ik ben wel eens verkracht door een chick.
ze ging aan me zitten zonder dat ik dat wou
Hoeft niet per se. Ik loop graag op hakken omdat ik het mooier vind staan dan met platte schoenen onder een jurkje ofzo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Op hakken lopen is volgens vele vrouwen erg pijnlijk, dus ze doen het om de aandacht van mannen te trekken.
heel de tijd al, Daarvoor deel ik mijn filosofie niet met de wereld.quote:
top kekquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:01 schreef Spook500 het volgende:
[..]
oh kek
ik let wel een beetje op op wat ik eet hoor anders word ik straks te dik.
Ja nee ze trok mijn penis uit mijn broek en begon er mee te spelenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Aan je zitten? Dat is seksuele intimidatie, tenzij ze een tover truc deed waarbij jouw penis ergens verdween in haar.
Ik ben bij je met de klacht man, maar ik denk dat deze klacht nooit geaccepteerd gaat worden. Als we worden afgeluisterd roept iedereen dat we niets te verbergen hebben, en inderdaad als we niets verbergen te hebben waarom gaan we dan niet gewoon allemaal naakt? Dit is mijn ultieme filosofie.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
heel de tijd al, Daarvoor deel ik mijn filosofie niet met de wereld.
Maar liever dat ze offtopic reageren dan helemaal niet.
jij snaptquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Geen last van. Zit al dagen op zolder.
nee maar anders is al het sporten wat ik doe zo zinloosquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:02 schreef anti-loper het volgende:
[..]
top kek
ik hou wel van een beetje vlees
om in te knijpen
niet dik maar echt een brede bouw.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:02 schreef Spook500 het volgende:
[..]
nee maar anders is al het sporten wat ik doe zo zinloosik ben al vrij breed gebouwt.
Oh sportenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:02 schreef Spook500 het volgende:
[..]
nee maar anders is al het sporten wat ik doe zo zinloosik ben al vrij breed gebouwt.
Hmm je bouw moet je mee leren leven, maar zolang je gewoon genoeg eet en dan juiste dingen is het prima. Sowieso 80% van wat je kunt kopen in de supermarkt heb je totaal niet nodig en is rotzooi voor het lichaam.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:02 schreef Spook500 het volgende:
[..]
gewoon lekker saai fitness en dansen thuis soms.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Oh sporten
Tell me more. Gewoon sportschool of een groepssport? Hoevaak?! Ik sport zelf ook. Alleen de laatste tijd niet echt
true that.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm je bouw moet je mee leren leven, maar zolang je gewoon genoeg eet en dan juiste dingen is het prima. Sowieso 80% van wat je kunt kopen in de supermarkt heb je totaal niet nodig en is rotzooi voor het lichaam.
Dansen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:03 schreef Spook500 het volgende:
[..]
gewoon lekker saai fitness en dansen thuis soms.
maar ik kan niet dansen daarom doe ik het thuisquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:04 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dansen?
Ik zou wel willen grinden met je
Zolang je af en toe ook maar iets lekkers pakt maar gematigd en niet teveel. Tussen 2 ijsbolletjes een keer in de 2 weken of iedere dag een magnum zit een groot verschil.quote:
Mooi afgeweerd maar ik vraag me af waarom hij blijft proberen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:04 schreef Spook500 het volgende:
[..]
maar ik kan niet dansen daarom doe ik het thuis
ik denk dat we ons wel vermakenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:04 schreef Spook500 het volgende:
[..]
maar ik kan niet dansen daarom doe ik het thuis
huh wat probeert? ik probeer helemaal niksquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mooi afgeweerd maar ik vraag me af waarom hij blijft proberen.
Nee, nee je probeert inderdaad niet een voet binnen de deur te krijgen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:06 schreef anti-loper het volgende:
[..]
huh wat probeert? ik probeer helemaal niks
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee, nee je probeert inderdaad niet een voet binnen de deur te krijgen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Geen last van. Zit al dagen op zolder.
Sorry ik hallucineer soms.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt
Die heeft nu vast een zonnesteek of is zwaar uitgedroogd tenzij hij een kraan heeft op zolder.quote:
ahahah jij bent echt mijn heldquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:07 schreef Dimachaerus het volgende:
spookje stuur eens dm van jezelf dan kunnen we misschien dota 2 spelen
niet echt een held om tegen op te kijken.quote:
heb net onder v neck shirt verwisseld was gewoon helemaal nat gewordenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Die heeft nu vast een zonnesteek of is zwaar uitgedroogd tenzij hij een kraan heeft op zolder.
Drink je wel genoeg water daar/quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb net onder v neck shirt verwisseld was gewoon helemaal nat geworden
en shorts heb ik nog steeds aan maar die zijn ook zeiknat nu
2 liter volle melk per dag en nog wat waterquote:
no offense maar ik kijk eerder op naar dima dan dat ik naar jou opkijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
niet echt een held om tegen op te kijken.
Doe molentje aan dan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb net onder v neck shirt verwisseld was gewoon helemaal nat geworden
en shorts heb ik nog steeds aan maar die zijn ook zeiknat nu
Pas op met melk man, dat kan heel fout gaan. melk producten zijn niet altijd even gezond dankzij de industrie en leugens etc.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
2 liter volle melk per dag en nog wat water
voor je gainz zkerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
2 liter volle melk per dag en nog wat water
Heb je post even aangepast naar wat je echt bedoelde te zeggen TS. Je hoeft niet zulke vreemde constructies te gebruiken om je eigenlijke bedoeling te verhullen hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dames ik weet dat het voor jullie ook warm is, Maar als je niet zo dik bent als ik dan zijn jullie in die zomerjurkjes en korte broekjes al snel erg sexy, Als wij mannen dan naar jullie kijken kom dan niet op voor jezelf zodat wij jullie vunzige blikken kunnen geven en compleet kunnen uitkleden met onze ogen. Het liefst met de meest enge glimlach ooit, wat jij uiteraard opvat als een sexy smile. Gewoon even kijken en genieten is al genoeg, tenzij je op lelijke fatties valt want dan kunnen we misschien een stap verder. Anyway, ik ben jullie echt eeuwig dankbaar dat jullie met weinig verhullende kleren rondlopen, want dan krijg ik ook eens vrouwelijke vormen te zien die niet van mijn moeder zijn. Maar als wij mannen jullie dan begluren, wees dan niet boos en accepteer het gewoon zodat we weer in de 20ste eeuw leven.
*gebouwdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:02 schreef Spook500 het volgende:
[..]
none taken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
no offense maar ik kijk eerder op naar dima dan dat ik naar jou opkijk
hmmm tjaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Pas op met melk man, dat kan heel fout gaan. melk producten zijn niet altijd even gezond dankzij de industrie en leugens etc.
wat zijn je statsquote:
De befaamde ijskoffie? Arme blender, dat ijs moet wel zwaar zijn voor dat ding. Heb je jouw blender een naam gegeven? Die van mij heet Mort.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:11 schreef Spook500 het volgende:
sorry ik was even me ouders visite ijskoffie aan het voorschotelen.
keukenmachinequote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De befaamde ijskoffie? Arme blender, dat ijs moet wel zwaar zijn voor dat ding. Heb je jouw blender een naam gegeven? Die van mij heet Mort.
1.70 @ 67-70 kgquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
wat zijn je stats
stuur is pic met dm
dan ben je even lang als mijquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
1.70 @ 67-70 kg
op school keer gemeten toen was ik 70kg @ 10% bf
maar 10% wel erg laag denk ik
Goede vergelijking.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hmmm tja
hoeveel mensen zuipen hun lever wel niet kapot met alcohol
hoeveel mensen snuiven hun hersens wel niet weg met alcohol
quote:
Aah dat is wel geen toffe naam.quote:
quote:
denk et en sorry dat ik je aan het huilen heb gemaakt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Aah dat is wel geen toffe naam.Beetje teleurgesteld nu.
[..]nu al populair?
meen je die ?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Goede vergelijking.[ afbeelding ]
Straks wordt Spook500 de nieuwe supergirl/mapimaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Aah dat is wel geen toffe naam.Beetje teleurgesteld nu.
[..]nu al populair?
stuurpiccaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
1.70 @ 67-70 kg
op school keer gemeten toen was ik 70kg @ 10% bf
maar 10% wel erg laag denk ik
Mannenverslinder gespot.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:14 schreef Spook500 het volgende:
ik zoek gewoon verantwoorde tussendoortjes
pfffquote:
hoop et nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:14 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Straks wordt Spook500 de nieuwe supergirl/mapima![]()
![]()
Geen probleem, de tranen zorgen voor verkoeling. Had alleen gehoopt dat ik het badje had opgezet die was nu vol geweest.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:14 schreef Spook500 het volgende:
[..]
denk et en sorry dat ik je aan het huilen heb gemaakt.
Keukenmachine en daar bleekselderij in met komkommer, Spinazie brocoli en andere groene groentes kunnen ook. Daar doe je groentesap bij of tomaten sap, en een citroen voor een iets betere smaak.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:14 schreef Spook500 het volgende:
ik zoek gewoon verantwoorde tussendoortjes
Nee dat lijkt me niet. Maar alles is mogelijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:14 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Straks wordt Spook500 de nieuwe supergirl/mapima![]()
![]()
Ik ben een addict voor ijskoffie dus vandaar deze iets gezondere variant maar dat is ook een nice idee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Geen probleem, de tranen zorgen voor verkoeling. Had alleen gehoopt dat ik het badje had opgezet die was nu vol geweest.
[..]
Keukenmachine en daar bleekselderij in met komkommer, Spinazie brocoli en andere groene groentes kunnen ook. Daar doe je groentesap bij of tomaten sap, en een citroen voor een iets betere smaak.
69quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:17 schreef Spook500 het volgende:
[..]
voor
[..]
hoe oud hoop je dat ik ben.
mwah ik ben zoals veel meisjes niet tevreden met me bouw maar probeer er wat van te maken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:09 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ik vind dat juist altijd wel mooi bij een meisje (niet dik dan)
Bleekselderij is erg goed.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:17 schreef Spook500 het volgende:
[..]
Ik ben een addict voor ijskoffie dus vandaar deze iets gezondere variant maar dat is ook een nice idee.
Het is niet iets dat je weggeeft...quote:
hey ouwe pikquote:
ja als ik wil ik palm haar in zitten we binnen 2 weken en nu te zoenenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bleekselderij is erg goed.
[..]
Het is niet iets dat je weggeeft...
advocado kan ook lekker zijn. prak er 1 een leper cacaopoeder er door 1 een lepel honing en je hebt een gezonde chocomouse.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bleekselderij is erg goed.
[..]
Het is niet iets dat je weggeeft...
Hmm ik zou leren accepteren en tevreden leren zijn, zodat het je niet stoort en je gewoon op een positieve fundering kunt bouwen. Ik was ook niet tevreden met veel dingen in mijn leven maar dat is negatief dat houdt me tegen dat is suppressie. Gewoon tevreden zijn en eraan blijven werken. Maar zie jezelf of wat je hebt niet als een bron van onvrede. Dat is niet productief voor jezelf.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:18 schreef Spook500 het volgende:
[..]
mwah ik ben zoals veel meisjes niet tevreden met me bouw maar probeer er wat van te maken.
Liever een meisje die een beetje breder gebouwd is dan een schrale dunne. Knuffelt fijner en dan voel ik me niet zo'n reus.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:18 schreef Spook500 het volgende:
mwah ik ben zoals veel meisjes niet tevreden met me bouw maar probeer er wat van te maken.
in je dromen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:19 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ja als ik wil ik palm haar in zitten we binnen 2 weken en nu te zoenen
Honing is erg zoet de cacoapoeder ook de grootste vijand zijn suikers.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:19 schreef Spook500 het volgende:
[..]
advocado kan ook lekker zijn. prak er 1 een leper cacaopoeder er door 1 een lepel honing en je hebt een gezonde chocomouse.
doe eens pic in pm dat kan welquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:18 schreef Spook500 het volgende:
[..]
Dima wil dat je hem ontmaagd, dat je het ff weet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:17 schreef Spook500 het volgende:
[..]
Ik ben een addict voor ijskoffie dus vandaar deze iets gezondere variant maar dat is ook een nice idee.
klopt ik sport 6 keer per week , let op me eten , meer kan ik niet doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:19 sc reef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm ik zou leren accepteren en tevreden leren zijn, zodat het je niet stoort en je gewoon op een positieve fundering kunt bouwen. Ik was ook niet tevreden met veel dingen in mijn leven maar dat is negatief dat houdt me tegen dat is suppressie. Gewoon tevreden zijn en eraan blijven werken. Maar zie jezelf of wat je hebt niet als een bron van onvrede. Dat is niet productief voor jezelf.
I know you want itquote:
Het is me een beetje te warm, niet echt mijn ding. Verder beetje relaxen en beetje dit beetje dat zus en zo, je kent het.quote:
ik zeik toch ook niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Stoppen met zeiken en zijn wie je bent.
Dima moet een hoer zoeken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:20 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dima wil dat je hem ontmaagd, dat je het ff weet.
Zolang je ook maar werkt naar het accepteren van je bouw je moet er niet tegen vechten maar samenwerken. Misschien zijn er bepaalde kleding stukken die beter staan etc.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:20 schreef Spook500 het volgende:
[..]
klopt ik sport 6 keer per week , let op me eten , meer kan ik niet doen.
free weights wel toch ?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:20 schreef Spook500 het volgende:
[..]
klopt ik sport 6 keer per week , let op me eten , meer kan ik niet doen.
Avocadoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:19 schreef Spook500 het volgende:
[..]
advocado kan ook lekker zijn. prak er 1 een leper cacaopoeder er door 1 een lepel honing en je hebt een gezonde chocomouse.
Ze zegt dat ze breedgebouwd is lijkt me sterk dat ze kanonnen van schouders en biceps wilt.quote:
true that sommige dingen flateren me echt niet en andere weer wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dima moet een hoer zoeken.
[..]
Zolang je ook maar werkt naar het accepteren van je bouw je moet er niet tegen vechten maar samenwerken. Misschien zijn er bepaalde kleding stukken die beter staan etc.
^quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze breedgebouwd is lijkt me sterk dat ze kanonnen van schouders en biceps wilt.
Ja dan zul je met die bepaalde dingen moeten werken loopt wel los. Ik weet niet wat je onder breed verstaat, maar het is belangrijk dat je in de spiegel kan kijken en vrede met jezelf kan hebben. Dat scheelt al een hoop sores.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:22 schreef Spook500 het volgende:
[..]
true that sommige dingen flateren me echt niet en andere weer wel.
Al draagt een aap een ring.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:22 schreef Leafeon672 het volgende:
Dima was toch ripped? Waarom is hij dan nog maagd?
Gewoon alleen chillen of he he hee hquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is me een beetje te warm, niet echt mijn ding. Verder beetje relaxen en beetje dit beetje dat zus en zo, je kent het.
klopt , en wat voor de 1 mooi is , is voor de andere weer niet mooi etc etcquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja dan zul je met die bepaalde dingen moeten werken loopt wel los. Ik weet niet wat je onder breed verstaat, maar het is belangrijk dat je in de spiegel kan kijken en vrede met jezelf kan hebben. Dat scheelt al een hoop sores.
He he hee h.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:23 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Gewoon alleen chillen of he he hee h
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze breedgebouwd is lijkt me sterk dat ze kanonnen van schouders en biceps wilt.
Dat is zo sowieso nooit iemand anders willen zijn. Maar volgens mij heb je wel een redelijke sterke persoonlijkheid, misschien een beetje onvrede met de bouw maar dat komt wel goed hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:23 schreef Spook500 het volgende:
[..]
klopt , en wat voor de 1 mooi is , is voor de andere weer niet mooi etc etc
haha lachtquote:
ga niet cockblockendanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:22 schreef Leafeon672 het volgende:
Dima was toch ripped? Waarom is hij dan nog maagd?
Hmm kort en pittig?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:24 schreef Spook500 het volgende:
mijn haar is nu wel vreselijk maar dat is binnen een paar dagen weer gefixed going redhead again.
Haha ik ben sowieso echt niet het mainstream type meisje haha ik denk als ik me omschrijf dat jullie me lelijk vinden haha.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is zo sowieso nooit iemand anders willen zijn. Maar volgens mij heb je wel een redelijke sterke persoonlijkheid, misschien een beetje onvrede met de bouw maar dat komt wel goed hoor.![]()
Sowieso wat voor de een mooi is, is voor de ander lelijk.
Het is 'als vrouw' of 'vrouw zijnde', niet allebei.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
alsof je als vrouw zijnde dat kan krijgen zonder roids
Bij cockblocken ga je er al vanuit dat vrouw in kwestie iets met hem zou willen, verkoop je hanen niet als ze nog moeten uitkomen.quote:
eequote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm kort en pittig?![]()
Maar goed rood kan wel erg tof zijn.
Cool, hoelang ga je weg?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:24 schreef anti-loper het volgende:
[..]
haha lacht
jij ouwe snoepert
ik vlieg maandag
Ik ben een vreemde kerel, die bekend staat als excentriek en bezig is met tarot kaarten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:25 schreef Spook500 het volgende:
[..]
Haha ik ben sowieso echt niet het mainstream type meisje haha ik denk als ik me omschrijf dat jullie me lelijk vinden haha.
waarom doe jij zo hatelijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bij cockblocken ga je er al vanuit dat vrouw in kwestie iets met hem zou willen, verkoop je hanen niet als ze nog moeten uitkomen.
Denken dat Dima een kans maakt.quote:
tot 17 augustusquote:
waar ga je heenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
tot 17 augustus
dus 4 weken ongeveer
Ik waarschuw je ik heb een tijdje gebokst een swing en hij ligt tegen de grond, omdat swing een super gevaarlijke move is, als hij countered lig ik echt knock out.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
waarom doe jij zo hatelijk
kom 1vs1 tegen dimma hij pakt je
Aah klinkt wel tof op zich.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:26 schreef Spook500 het volgende:
[..]
ee
nee ik heb extensions tot me reet haha maar die zijn rood. Me haar is nu blond x lichtbruin maar dan raar.
Ik geloof in dimaquote:
Snoepreisje Thailand? neem dima mee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
tot 17 augustus
dus 4 weken ongeveer
rood is alleen een hell om bij te houden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik waarschuw je ik heb een tijdje gebokst een swing en hij ligt tegen de grond, omdat swing een super gevaarlijke move is, als hij countered lig ik echt knock out.
[..]
Aah klinkt wel tof op zich.
Bij familie of wat?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
tot 17 augustus
dus 4 weken ongeveer
Ik wil je best meenemen bbyquote:
Tja wie mooi wilt zijn moet pijn lijden, of zoiets was het. Maar het gaat om inner peace, zodra je jezelf mooi vind is het goed voor jou toch? wat boeit het je dan wat andere vinden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:27 schreef Spook500 het volgende:
[..]
rood is alleen een hell om bij te houden.
Wat ga je Dima nu cockblocken wtf man? Ps ga je met een wit volkswagen busje?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:28 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik wil je best meenemen bby
4 weken turkei
turkije ben ik al geweest.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:28 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik wil je best meenemen bby
4 weken turkei
eigenhuisquote:
inderdaad haha.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Tja wie mooi wilt zijn moet pijn lijden, of zoiets was het. Maar het gaat om inner peace, zodra je jezelf mooi vind is het goed voor jou toch? wat boeit het je dan wat andere vinden.
Ik werk daar als mickey mouse.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:29 schreef Spook500 het volgende:
[..]
turkije ben ik al geweest.
ga in de herfst wel met een dinnetje naar disney voor 3 daagjes heuj.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |