Ik ben bij je met de klacht man, maar ik denk dat deze klacht nooit geaccepteerd gaat worden. Als we worden afgeluisterd roept iedereen dat we niets te verbergen hebben, en inderdaad als we niets verbergen te hebben waarom gaan we dan niet gewoon allemaal naakt? Dit is mijn ultieme filosofie.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
heel de tijd al, Daarvoor deel ik mijn filosofie niet met de wereld.
Maar liever dat ze offtopic reageren dan helemaal niet.
jij snaptquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Geen last van. Zit al dagen op zolder.
nee maar anders is al het sporten wat ik doe zo zinloosquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:02 schreef anti-loper het volgende:
[..]
top kek
ik hou wel van een beetje vlees
om in te knijpen
niet dik maar echt een brede bouw.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:02 schreef Spook500 het volgende:
[..]
nee maar anders is al het sporten wat ik doe zo zinloosik ben al vrij breed gebouwt.
Oh sportenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:02 schreef Spook500 het volgende:
[..]
nee maar anders is al het sporten wat ik doe zo zinloosik ben al vrij breed gebouwt.
Hmm je bouw moet je mee leren leven, maar zolang je gewoon genoeg eet en dan juiste dingen is het prima. Sowieso 80% van wat je kunt kopen in de supermarkt heb je totaal niet nodig en is rotzooi voor het lichaam.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:02 schreef Spook500 het volgende:
[..]
gewoon lekker saai fitness en dansen thuis soms.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Oh sporten
Tell me more. Gewoon sportschool of een groepssport? Hoevaak?! Ik sport zelf ook. Alleen de laatste tijd niet echt
true that.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm je bouw moet je mee leren leven, maar zolang je gewoon genoeg eet en dan juiste dingen is het prima. Sowieso 80% van wat je kunt kopen in de supermarkt heb je totaal niet nodig en is rotzooi voor het lichaam.
Dansen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:03 schreef Spook500 het volgende:
[..]
gewoon lekker saai fitness en dansen thuis soms.
maar ik kan niet dansen daarom doe ik het thuisquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:04 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dansen?
Ik zou wel willen grinden met je
Zolang je af en toe ook maar iets lekkers pakt maar gematigd en niet teveel. Tussen 2 ijsbolletjes een keer in de 2 weken of iedere dag een magnum zit een groot verschil.quote:
Mooi afgeweerd maar ik vraag me af waarom hij blijft proberen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:04 schreef Spook500 het volgende:
[..]
maar ik kan niet dansen daarom doe ik het thuis
ik denk dat we ons wel vermakenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:04 schreef Spook500 het volgende:
[..]
maar ik kan niet dansen daarom doe ik het thuis
huh wat probeert? ik probeer helemaal niksquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mooi afgeweerd maar ik vraag me af waarom hij blijft proberen.
Nee, nee je probeert inderdaad niet een voet binnen de deur te krijgen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:06 schreef anti-loper het volgende:
[..]
huh wat probeert? ik probeer helemaal niks
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee, nee je probeert inderdaad niet een voet binnen de deur te krijgen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Geen last van. Zit al dagen op zolder.
Sorry ik hallucineer soms.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt
Die heeft nu vast een zonnesteek of is zwaar uitgedroogd tenzij hij een kraan heeft op zolder.quote:
ahahah jij bent echt mijn heldquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:07 schreef Dimachaerus het volgende:
spookje stuur eens dm van jezelf dan kunnen we misschien dota 2 spelen
niet echt een held om tegen op te kijken.quote:
heb net onder v neck shirt verwisseld was gewoon helemaal nat gewordenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Die heeft nu vast een zonnesteek of is zwaar uitgedroogd tenzij hij een kraan heeft op zolder.
Drink je wel genoeg water daar/quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb net onder v neck shirt verwisseld was gewoon helemaal nat geworden
en shorts heb ik nog steeds aan maar die zijn ook zeiknat nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |