Verkrachtster gespot.quote:
ik game liever alleen dan;)quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja het is niet zo duur, anders zal anti-loper je graag uitnodigen om het bij hem te gaan spelen.
[..]
vielleicht
Of is hij geen van beide maar verstopt hij zich gewoon om zo onschuldig te lijken en hoopt hij dat je naïef bent en zijn voorgaande pogingen vergeet, zodat hij overnieuw van een leeg blad kan proberen.quote:
Lijkt me best apart verkracht worden door een vrouw die niet perse lelijk is etc. Volgens mij zou ik haar zelfs chanteren om vaker seks te hebben omdat ik anders aangifte ga doen.quote:
Daarom als avond eten pasta met yoghurt , zalm en ruccola. Lekker verfrissendquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar het is me te warm om uitgebreid aan de slag te gaan. Pannenkoeken nouja je kan zelfs bierpannenkoeken maken!Maar dat is gewoon wat in de blender flikkeren en dan in de pan schudden, omdraaien of omhoog gooien als je een meester/meesteres bent in het bakken van pannenkoeken en klaar is pannenkoek.
Is ook zo, daarom neem ik zo ook lekker makkelijk pizza. Nog nooit bierpannenkoeken gehad, is dat lekker?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar het is me te warm om uitgebreid aan de slag te gaan. Pannenkoeken nouja je kan zelfs bierpannenkoeken maken!Maar dat is gewoon wat in de blender flikkeren en dan in de pan schudden, omdraaien of omhoog gooien als je een meester/meesteres bent in het bakken van pannenkoeken en klaar is pannenkoek.
ik vequote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Lijkt me best apart verkracht worden door een vrouw die niet perse lelijk is etc. Volgens mij zou ik haar zelfs chanteren om vaker seks te hebben omdat ik anders aangifte ga doen.
ja en op de xdoosquote:
wij eten frietjesquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:58 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Daarom als avond eten pasta met yoghurt , zalm en ruccola. Lekker verfrissend
Fix superstreetfighter4 of streetfighter4 of streetfighter x tekken voor ps3.quote:
Op hakken lopen is volgens vele vrouwen erg pijnlijk, dus ze doen het om de aandacht van mannen te trekken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:55 schreef Spook500 het volgende:
[..]
en er vervolgens niet op kunnen lopen?
maak je maar geen zorgen hoor dat ik jullie ooit iets aan doe haha.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Lijkt me best apart verkracht worden door een vrouw die niet perse lelijk is etc. Volgens mij zou ik haar zelfs chanteren om vaker seks te hebben omdat ik anders aangifte ga doen.
Kan toch.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Lijkt me best apart verkracht worden door een vrouw die niet perse lelijk is etc.
Hmm je zult het moeten proberen het type bier maakt ook wel verschil geloof ik, maar met warsteiner was het wel apart. Je zou het moeten proberen lang geleden dat ik dat voor het laatst heb gemaakt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is ook zo, daarom neem ik zo ook lekker makkelijk pizza. Nog nooit bierpannenkoeken gehad, is dat lekker?
Dat is zo warm en vetquote:
Oh nee ik ben niet bang. Ik sta mijn mannetje als white knight.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:59 schreef Spook500 het volgende:
[..]
maak je maar geen zorgen hoor dat ik jullie ooit iets aan doe haha.
Alles kan.quote:
oh kekquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:00 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dat is zo warm en vet
Hou ik niet van. In de zomer moet je licht eten. Maar ja scheelt dat ik een redelijk goede kok ben
Aan je zitten? Dat is seksuele intimidatie, tenzij ze een tover truc deed waarbij jouw penis ergens verdween in haar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:00 schreef anti-loper het volgende:
ik ben wel eens verkracht door een chick.
ze ging aan me zitten zonder dat ik dat wou
Hoeft niet per se. Ik loop graag op hakken omdat ik het mooier vind staan dan met platte schoenen onder een jurkje ofzo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Op hakken lopen is volgens vele vrouwen erg pijnlijk, dus ze doen het om de aandacht van mannen te trekken.
heel de tijd al, Daarvoor deel ik mijn filosofie niet met de wereld.quote:
top kekquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:01 schreef Spook500 het volgende:
[..]
oh kek
ik let wel een beetje op op wat ik eet hoor anders word ik straks te dik.
Ja nee ze trok mijn penis uit mijn broek en begon er mee te spelenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Aan je zitten? Dat is seksuele intimidatie, tenzij ze een tover truc deed waarbij jouw penis ergens verdween in haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |