ah kee keer mee pakken dan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dark souls is erg tof. Zeker een aanrader dark souls 1 kost sowieso niets, 2 lijkt weer wat minder te zijn ik moet hem nog spelen heb hem wel al klaarstaan.
[..]
Nouja de hitte komt toch wel omhoog
Streetfighter > Tekkenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:50 schreef Spook500 het volgende:
[..]
nee bij me broer ben zelf meer tekken type.
mortal kombat is cooler dan allebei.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:51 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Streetfighter > Tekken
Tekken is alleen button smash
Bij streetfighter moet je tenminste nog moeite doen voor combos. Vooral bij charge poppetjes.
Ik heb streetfighter x tekken ook.
Haha, je kan beter zelf koken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:50 schreef Spongeboss het volgende:
Nouja de hitte komt toch wel omhoog wil jij voor me komen koken voor 30 euro?![]()
Jawel, zeer tof. Maar wel wat ingewikkeld in het begin, zo'n spel waar je heel veel research moet doen of nouja eigenlijk totaal niet, er gewoon in springen werkt het beste. Dan verneuk je misschien de eerste playtrough maar het is daarna veel beter te begrijpen of een goeie let's play kijken bv paper planes, maar het is toffer hem eerst zelf te doen.quote:
Streetfighter blijft het best.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:52 schreef Spook500 het volgende:
[..]
mortal kombat is cooler dan allebei.
Daar heb je gelijk in, ik zal zo die pannenkoeken even gauw maken beslag maak ik wel in de blender.quote:
ingewikkeld boeit me niet zo als het maar een kek spel is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jawel, zeer tof. Maar wel wat ingewikkeld in het begin, zo'n spel waar je heel veel research moet doen of nouja eigenlijk totaal niet, er gewoon in springen werkt het beste. Dan verneuk je misschien de eerste playtrough maar het is daarna veel beter te begrijpen of een goeie let's play kijken bv paper planes, maar het is toffer hem eerst zelf te doen.
still trying guy?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:52 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Streetfighter blijft het best.
Mijn favo poppetje is sakura
Ik 12 hit combo jouw ass
Hmm de definitie van jouw 'kek' ben ik niet zo bekend mee maar het was niet voor niets een erg populair spel. 2 schijnt wel wat minder te zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:53 schreef Spook500 het volgende:
[..]
ingewikkeld boeit me niet zo als het maar een kek spel is.
Da's toch ook geen avondetenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, ik zal zo die pannenkoeken even gauw maken beslag maak ik wel in de blender.
Ja hij zag dat methode 1 niet werkte hij was nog steeds aan het proberen hoor.quote:
Kom 1vs1 streetfighter nu als je wint stop ikquote:
kek=tof=hip hoe je het wilt zien haha. Maar nee zal wel niet voor niets zijn neequote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm de definitie van jouw 'kek' ben ik niet zo bekend mee maar het was niet voor niets een erg populair spel. 2 schijnt wel wat minder te zijn.
waar woon je.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:54 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Kom 1vs1 streetfighter nu als je wint stop ik
Maar het is me te warm om uitgebreid aan de slag te gaan. Pannenkoeken nouja je kan zelfs bierpannenkoeken maken!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Da's toch ook geen avondetenAl heb ik er nou ook wel zin in
hij ziet niet dat normaal doen meer impact heeft;p.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja hij zag dat methode 1 niet werkte hij was nog steeds aan het proberen hoor.
en er vervolgens niet op kunnen lopen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:55 schreef Leafeon672 het volgende:
Terechte klacht. Vrouwen die beweren hakken te dragen omdat het 'zo leuk is'.
ohwow nu ga je iets te snelquote:
misschien doe ik nu normaalquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:55 schreef Spook500 het volgende:
[..]
hij ziet niet dat normaal doen meer impact heeft;p.
ik heb koffie magere melk en ijsblokjes in de blender geflikkerd met een scheut honing en heerlijke ijskoffie gemaakt die ook nog eens verantwoord is heuj.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar het is me te warm om uitgebreid aan de slag te gaan. Pannenkoeken nouja je kan zelfs bierpannenkoeken maken!Maar dat is gewoon wat in de blender flikkeren en dan in de pan schudden, omdraaien of omhoog gooien als je een meester/meesteres bent in het bakken van pannenkoeken en klaar is pannenkoek.
Ja het is niet zo duur, anders zal anti-loper je graag uitnodigen om het bij hem te gaan spelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:55 schreef Spook500 het volgende:
[..]
kek=tof=hip hoe je het wilt zien haha. Maar nee zal wel niet voor niets zijn nee
vielleichtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:55 schreef Spook500 het volgende:
[..]
hij ziet niet dat normaal doen meer impact heeft;p.
misschien ben je wel vreemd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:56 schreef anti-loper het volgende:
[..]
misschien doe ik nu normaal
misschien ben ik een beetje vreemd
Hmm dat is wel een goeie tip op zich, maar ijsblokjes ik ben altijd bang dat mijn blender het gaat begeven.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:56 schreef Spook500 het volgende:
[..]
ik heb koffie magere melk en ijsblokjes in de blender geflikkerd met een scheut honing en heerlijke ijskoffie gemaakt die ook nog eens verantwoord is heuj.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |