quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:44 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Jawel. Je weet het zelf maar je durft het niet toe te geven. Geef het toe voor 30¤
Het was wel grappig toch?quote:
passende ui ookquote:
Speciaal gepakt om te laten zien dat ik battle-testen ben.quote:
Je kent haar neit eens je hebt alleen interesse getoond in tatoeage en bikini pics etc. Hoe weet je dat dan zo zeker kerel?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:45 schreef anti-loper het volgende:
maar ik ben er nog steeds zeker van dat zij en ik een leuk stelletje zouden zijn
Battlefield is tof maar ik ben echt meer een codder. Ik wil league of legends wel proberen nu ik me lap weer terug heb want online doe ik helemaal niks meer en ik verveel me. Final fantasy is ook wel tof. Ken je bayonetta? , Bioshock is ook wel kek. Ik ben wel meer het singleplayer type maar multiplayer is op z'n tijd ook wel tof.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar goed, je gamed? Wat voor games speel je als ik vragen mag? Ik speel soms wel wat battlefield 4 maar ook best veel guild wars 2, hoewel ik sinds tijden nooit meer een spel heb aangeraakt. Dit terwijl de mensen waar ik drie jaar terug league of legends mee deed nu nog verstrikt zitten in dat spel.
scheelt dat ik geen white knight benquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Speciaal gepakt om te laten zien dat ik battle-testen ben.
Bayonetta en Bioshock zijn cool. Je speelt games om het goeie verhaal?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:46 schreef Spook500 het volgende:
[..]
Battlefield is tof maar ik ben echt meer een codder. Ik wil league of legends wel proberen nu ik me lap weer terug heb want online doe ik helemaal niks meer en ik verveel me. Final fantasy is ook wel tof. Ken je bayonetta? , Bioshock is ook wel kek. Ik ben wel meer het singleplayer type maar multiplayer is op z'n tijd ook wel tof.
Hmm COD vind ik niet zo tof, de single player stelde me teleur je gaat op een moeilijk stuk dood en dan haal je het eindelijk ga je story-wise alsnog dood. Ik voelde me bezeken! Bayonetta is wel erg tof maar de nieuwste is alleen voor de wii-u gekomen of zoiets? Staat me vaag iets van bij, bioshock nooit gedaan. League kun je doen maar ik vind er niet zoveel aan, singleplayer games bekoren mij ook wel dark souls ook al is het semi-multiplayer vind ik prachtig bijvoorbeeld. En de nieuwe wolfenstein wil ik altijd nog eens proberen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:46 schreef Spook500 het volgende:
[..]
Battlefield is tof maar ik ben echt meer een codder. Ik wil league of legends wel proberen nu ik me lap weer terug heb want online doe ik helemaal niks meer en ik verveel me. Final fantasy is ook wel tof. Ken je bayonetta? , Bioshock is ook wel kek. Ik ben wel meer het singleplayer type maar multiplayer is op z'n tijd ook wel tof.
bioshock is mijn favoriete spelreeksquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bayonetta en Bioshock zijn cool. Je speelt games om het goeie verhaal?
ook maar soms ook om wat konten te kicken;pquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bayonetta en Bioshock zijn cool. Je speelt games om het goeie verhaal?
superstreetfighterquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:48 schreef Spook500 het volgende:
[..]
ook maar soms ook om wat konten te kicken;p
infinite moet ik nog doen , heb em wel al klaar liggen;pquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:48 schreef anti-loper het volgende:
[..]
bioshock is mijn favoriete spelreeks
eergisteren infinite uitgespeeld ,was wel ff van huh wat. muntje viel later pas
Een beetje.quote:
is echt een top spelquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:48 schreef Spook500 het volgende:
[..]
infinite moet ik nog doen , heb em wel al klaar liggen;p
omg heb je super street fighter?quote:
Ik ben geen ts maar ik doe dat wel....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:49 schreef datismijnmening het volgende:
Niet weten dat ze willen dat je kijkt![]()
TS is zeker zo iemand die schichtig wegkijkt als en meisje ziet dat hij naar haar kijkt
mw2 is tof en ben zelf echt ghost freak ( niet cod ghosts maar char ghost. ben het wel eens dat iedereen dood gaat ik weet ook niet zo goed wat ik van advanced moet denken die uitkomt. Dark souls lijkt me ook kekquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm COD vind ik niet zo tof, de single player stelde me teleur je gaat op een moeilijk stuk dood en dan haal je het eindelijk ga je story-wise alsnog dood. Ik voelde me bezeken! Bayonetta is wel erg tof maar de nieuwste is alleen voor de wii-u gekomen of zoiets? Staat me vaag iets van bij, bioshock nooit gedaan. League kun je doen maar ik vind er niet zoveel aan, singleplayer games bekoren mij ook wel dark souls ook al is het semi-multiplayer vind ik prachtig bijvoorbeeld. En de nieuwe wolfenstein wil ik altijd nog eens proberen.
Waarom ga je er dan ook boven hangen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:49 schreef Spongeboss het volgende:
Verdomme het is zo warm, dat niet alleen naar dames staren een probleem is koken, boven een heette pan hangen is nog erger.
moet je ook niet doenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waarom ga je er dan ook boven hangen?
Dark souls is erg tof. Zeker een aanrader dark souls 1 kost sowieso niets, 2 lijkt weer wat minder te zijn ik moet hem nog spelen heb hem wel al klaarstaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:50 schreef Spook500 het volgende:
[..]
mw2 is tof en ben zelf echt ghost freak ( niet cod ghosts maar char ghost. ben het wel eens dat iedereen dood gaat ik weet ook niet zo goed wat ik van advanced moet denken die uitkomt. Dark souls lijkt me ook kek
Nouja de hitte komt toch wel omhoog wil jij voor me komen koken voor 30 euro?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waarom ga je er dan ook boven hangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |