maar het is te warmquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:24 schreef Spook500 het volgende:
[..]
Nee echt nice was ie niet.
Dan moet je naar buiten gaan
wil jij mij dat gevoel niet geven dat ik buiten benquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:25 schreef Spook500 het volgende:
[..]
Dan niet huilen
Wow me lappie tript em
Ja toch.. prima dat ze zo gekleed gaan, Maar laat mij dan wel even kuchen .quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:25 schreef Spongeboss het volgende:
terechte klacht wel, ik wil dan ook goed kunnen kijken.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:25 schreef anti-loper het volgende:
[..]
wil jij mij dat gevoel niet geven dat ik buiten ben
je mag me best wat pikante fotos dmén
nah dat gevoel wilde ik je niet geven hoor:Pquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:25 schreef anti-loper het volgende:
[..]
wil jij mij dat gevoel niet geven dat ik buiten ben
je mag me best wat pikante fotos dmén
Nee begrijp ik volkomen maar dan roepen ze heb ik wat van je aan terwijl zoiets straks mij nooit zou passen. Het is gewoon van de gekken als je erin rondloopt moet je niet gek kijken als mensen kijken. Ik kan ook een bord om mijn nek hangen en zeuren als mensen proberen het te lezen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja toch.. prima dat ze zo gekleed gaan, Maar laat mij dan wel even kuchen .
Ze kan hier niet zien dat je merkkleding draagt manquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]Laat haar met rust man, als ze foto's wilt delen met jou had ze dat allang gedaan beetje respectloos en irritant dit.
Maakt niet uit ik ben gecertificeerde white knight.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ze kan hier niet zien dat je merkkleding draagt man
denkje dat merkkleding me iets boeit;pquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ze kan hier niet zien dat je merkkleding draagt man
maakt niet uitquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:26 schreef Spook500 het volgende:
[..]
nah dat gevoel wilde ik je niet geven hoor:P
sorry als ik dat gedaan heb dan.
is dit serieus of sarcastisch?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:28 schreef anti-loper het volgende:
[..]
maakt niet uit
van jou kan ik het hebben
wat voor tattoo heb je genomen?
Dure shit die gemaakt wordt door arme kinders in China, ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:28 schreef Spook500 het volgende:
[..]
denkje dat merkkleding me iets boeit;p
Hij probeert te sjansen hij gaat nu over de tatoo beginnen je uitvragen en dan moet je hem beloven dat je pics laat zien.quote:
ik ben gewoon serieusquote:
Daarom koop je het via marktplaats of nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dure shit die gemaakt wordt door arme kinders in China, ik ben het met je eens.
Vaak zijn vrouwen die een topic kapen op fok! niet erg sexy ben jij de uitzondering op de regel?quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2129963/2/25#142481654]zaterdag 19 juli 2014 16:28[/url] schreef Spook500 het volgende:
[..]
is dit serieus of sarcastisch?
nah trap er niet in hoor;pquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dure shit die gemaakt wordt door arme kinders in China, ik ben het met je eens.
[..]
Hij probeert te sjansen hij gaat nu over de tatoo beginnen je uitvragen en dan moet je hem beloven dat je pics laat zien.
ik weet niet wat jullie sexy vinden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vaak zijn vrouwen die een topic kapen op fok! niet erg sexy ben jij de uitzondering op de regel?
Een troll topic niet kunnen ruiken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:29 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Daarom koop je het via marktplaats of niet
Ben je dik bril dragend en heb je haar op je been?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:30 schreef Spook500 het volgende:
[..]
ik weet niet wat jullie sexy vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |