doe eens pic in pm dat kan welquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:18 schreef Spook500 het volgende:
[..]
mwah ik ben zoals veel meisjes niet tevreden met me bouw maar probeer er wat van te maken.
Dima wil dat je hem ontmaagd, dat je het ff weet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:17 schreef Spook500 het volgende:
[..]
Ik ben een addict voor ijskoffie dus vandaar deze iets gezondere variant maar dat is ook een nice idee.
klopt ik sport 6 keer per week , let op me eten , meer kan ik niet doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:19 sc reef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm ik zou leren accepteren en tevreden leren zijn, zodat het je niet stoort en je gewoon op een positieve fundering kunt bouwen. Ik was ook niet tevreden met veel dingen in mijn leven maar dat is negatief dat houdt me tegen dat is suppressie. Gewoon tevreden zijn en eraan blijven werken. Maar zie jezelf of wat je hebt niet als een bron van onvrede. Dat is niet productief voor jezelf.
I know you want itquote:
Het is me een beetje te warm, niet echt mijn ding. Verder beetje relaxen en beetje dit beetje dat zus en zo, je kent het.quote:
ik zeik toch ook niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Stoppen met zeiken en zijn wie je bent.
Dima moet een hoer zoeken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:20 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dima wil dat je hem ontmaagd, dat je het ff weet.
Zolang je ook maar werkt naar het accepteren van je bouw je moet er niet tegen vechten maar samenwerken. Misschien zijn er bepaalde kleding stukken die beter staan etc.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:20 schreef Spook500 het volgende:
[..]
klopt ik sport 6 keer per week , let op me eten , meer kan ik niet doen.
free weights wel toch ?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:20 schreef Spook500 het volgende:
[..]
klopt ik sport 6 keer per week , let op me eten , meer kan ik niet doen.
Avocadoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:19 schreef Spook500 het volgende:
[..]
advocado kan ook lekker zijn. prak er 1 een leper cacaopoeder er door 1 een lepel honing en je hebt een gezonde chocomouse.
Ze zegt dat ze breedgebouwd is lijkt me sterk dat ze kanonnen van schouders en biceps wilt.quote:
true that sommige dingen flateren me echt niet en andere weer wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dima moet een hoer zoeken.
[..]
Zolang je ook maar werkt naar het accepteren van je bouw je moet er niet tegen vechten maar samenwerken. Misschien zijn er bepaalde kleding stukken die beter staan etc.
^quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze breedgebouwd is lijkt me sterk dat ze kanonnen van schouders en biceps wilt.
Ja dan zul je met die bepaalde dingen moeten werken loopt wel los. Ik weet niet wat je onder breed verstaat, maar het is belangrijk dat je in de spiegel kan kijken en vrede met jezelf kan hebben. Dat scheelt al een hoop sores.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:22 schreef Spook500 het volgende:
[..]
true that sommige dingen flateren me echt niet en andere weer wel.
Al draagt een aap een ring.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:22 schreef Leafeon672 het volgende:
Dima was toch ripped? Waarom is hij dan nog maagd?
Gewoon alleen chillen of he he hee hquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is me een beetje te warm, niet echt mijn ding. Verder beetje relaxen en beetje dit beetje dat zus en zo, je kent het.
klopt , en wat voor de 1 mooi is , is voor de andere weer niet mooi etc etcquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja dan zul je met die bepaalde dingen moeten werken loopt wel los. Ik weet niet wat je onder breed verstaat, maar het is belangrijk dat je in de spiegel kan kijken en vrede met jezelf kan hebben. Dat scheelt al een hoop sores.
He he hee h.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:23 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Gewoon alleen chillen of he he hee h
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze breedgebouwd is lijkt me sterk dat ze kanonnen van schouders en biceps wilt.
Dat is zo sowieso nooit iemand anders willen zijn. Maar volgens mij heb je wel een redelijke sterke persoonlijkheid, misschien een beetje onvrede met de bouw maar dat komt wel goed hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:23 schreef Spook500 het volgende:
[..]
klopt , en wat voor de 1 mooi is , is voor de andere weer niet mooi etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |