meen je die ?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Goede vergelijking.[ afbeelding ]
Straks wordt Spook500 de nieuwe supergirl/mapimaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Aah dat is wel geen toffe naam.Beetje teleurgesteld nu.
[..]nu al populair?
stuurpiccaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
1.70 @ 67-70 kg
op school keer gemeten toen was ik 70kg @ 10% bf
maar 10% wel erg laag denk ik
Mannenverslinder gespot.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:14 schreef Spook500 het volgende:
ik zoek gewoon verantwoorde tussendoortjes
pfffquote:
hoop et nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:14 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Straks wordt Spook500 de nieuwe supergirl/mapima![]()
![]()
Geen probleem, de tranen zorgen voor verkoeling. Had alleen gehoopt dat ik het badje had opgezet die was nu vol geweest.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:14 schreef Spook500 het volgende:
[..]
denk et en sorry dat ik je aan het huilen heb gemaakt.
Keukenmachine en daar bleekselderij in met komkommer, Spinazie brocoli en andere groene groentes kunnen ook. Daar doe je groentesap bij of tomaten sap, en een citroen voor een iets betere smaak.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:14 schreef Spook500 het volgende:
ik zoek gewoon verantwoorde tussendoortjes
Nee dat lijkt me niet. Maar alles is mogelijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:14 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Straks wordt Spook500 de nieuwe supergirl/mapima![]()
![]()
Ik ben een addict voor ijskoffie dus vandaar deze iets gezondere variant maar dat is ook een nice idee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Geen probleem, de tranen zorgen voor verkoeling. Had alleen gehoopt dat ik het badje had opgezet die was nu vol geweest.
[..]
Keukenmachine en daar bleekselderij in met komkommer, Spinazie brocoli en andere groene groentes kunnen ook. Daar doe je groentesap bij of tomaten sap, en een citroen voor een iets betere smaak.
69quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:17 schreef Spook500 het volgende:
[..]
voor
[..]
hoe oud hoop je dat ik ben.
mwah ik ben zoals veel meisjes niet tevreden met me bouw maar probeer er wat van te maken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:09 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ik vind dat juist altijd wel mooi bij een meisje (niet dik dan)
Bleekselderij is erg goed.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:17 schreef Spook500 het volgende:
[..]
Ik ben een addict voor ijskoffie dus vandaar deze iets gezondere variant maar dat is ook een nice idee.
Het is niet iets dat je weggeeft...quote:
hey ouwe pikquote:
ja als ik wil ik palm haar in zitten we binnen 2 weken en nu te zoenenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bleekselderij is erg goed.
[..]
Het is niet iets dat je weggeeft...
advocado kan ook lekker zijn. prak er 1 een leper cacaopoeder er door 1 een lepel honing en je hebt een gezonde chocomouse.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bleekselderij is erg goed.
[..]
Het is niet iets dat je weggeeft...
Hmm ik zou leren accepteren en tevreden leren zijn, zodat het je niet stoort en je gewoon op een positieve fundering kunt bouwen. Ik was ook niet tevreden met veel dingen in mijn leven maar dat is negatief dat houdt me tegen dat is suppressie. Gewoon tevreden zijn en eraan blijven werken. Maar zie jezelf of wat je hebt niet als een bron van onvrede. Dat is niet productief voor jezelf.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:18 schreef Spook500 het volgende:
[..]
mwah ik ben zoals veel meisjes niet tevreden met me bouw maar probeer er wat van te maken.
Liever een meisje die een beetje breder gebouwd is dan een schrale dunne. Knuffelt fijner en dan voel ik me niet zo'n reus.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:18 schreef Spook500 het volgende:
mwah ik ben zoals veel meisjes niet tevreden met me bouw maar probeer er wat van te maken.
in je dromen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:19 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ja als ik wil ik palm haar in zitten we binnen 2 weken en nu te zoenen
Honing is erg zoet de cacoapoeder ook de grootste vijand zijn suikers.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:19 schreef Spook500 het volgende:
[..]
advocado kan ook lekker zijn. prak er 1 een leper cacaopoeder er door 1 een lepel honing en je hebt een gezonde chocomouse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |