haha lachtquote:
ga niet cockblockendanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:22 schreef Leafeon672 het volgende:
Dima was toch ripped? Waarom is hij dan nog maagd?
Hmm kort en pittig?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:24 schreef Spook500 het volgende:
mijn haar is nu wel vreselijk maar dat is binnen een paar dagen weer gefixed going redhead again.
Haha ik ben sowieso echt niet het mainstream type meisje haha ik denk als ik me omschrijf dat jullie me lelijk vinden haha.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is zo sowieso nooit iemand anders willen zijn. Maar volgens mij heb je wel een redelijke sterke persoonlijkheid, misschien een beetje onvrede met de bouw maar dat komt wel goed hoor.![]()
Sowieso wat voor de een mooi is, is voor de ander lelijk.
Het is 'als vrouw' of 'vrouw zijnde', niet allebei.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
alsof je als vrouw zijnde dat kan krijgen zonder roids
Bij cockblocken ga je er al vanuit dat vrouw in kwestie iets met hem zou willen, verkoop je hanen niet als ze nog moeten uitkomen.quote:
eequote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm kort en pittig?![]()
Maar goed rood kan wel erg tof zijn.
Cool, hoelang ga je weg?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:24 schreef anti-loper het volgende:
[..]
haha lacht
jij ouwe snoepert
ik vlieg maandag
Ik ben een vreemde kerel, die bekend staat als excentriek en bezig is met tarot kaarten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:25 schreef Spook500 het volgende:
[..]
Haha ik ben sowieso echt niet het mainstream type meisje haha ik denk als ik me omschrijf dat jullie me lelijk vinden haha.
waarom doe jij zo hatelijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bij cockblocken ga je er al vanuit dat vrouw in kwestie iets met hem zou willen, verkoop je hanen niet als ze nog moeten uitkomen.
Denken dat Dima een kans maakt.quote:
tot 17 augustusquote:
waar ga je heenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
tot 17 augustus
dus 4 weken ongeveer
Ik waarschuw je ik heb een tijdje gebokst een swing en hij ligt tegen de grond, omdat swing een super gevaarlijke move is, als hij countered lig ik echt knock out.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
waarom doe jij zo hatelijk
kom 1vs1 tegen dimma hij pakt je
Aah klinkt wel tof op zich.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:26 schreef Spook500 het volgende:
[..]
ee
nee ik heb extensions tot me reet haha maar die zijn rood. Me haar is nu blond x lichtbruin maar dan raar.
Ik geloof in dimaquote:
Snoepreisje Thailand? neem dima mee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
tot 17 augustus
dus 4 weken ongeveer
rood is alleen een hell om bij te houden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik waarschuw je ik heb een tijdje gebokst een swing en hij ligt tegen de grond, omdat swing een super gevaarlijke move is, als hij countered lig ik echt knock out.
[..]
Aah klinkt wel tof op zich.
Bij familie of wat?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
tot 17 augustus
dus 4 weken ongeveer
Ik wil je best meenemen bbyquote:
Tja wie mooi wilt zijn moet pijn lijden, of zoiets was het. Maar het gaat om inner peace, zodra je jezelf mooi vind is het goed voor jou toch? wat boeit het je dan wat andere vinden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:27 schreef Spook500 het volgende:
[..]
rood is alleen een hell om bij te houden.
Wat ga je Dima nu cockblocken wtf man? Ps ga je met een wit volkswagen busje?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:28 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik wil je best meenemen bby
4 weken turkei
turkije ben ik al geweest.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:28 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik wil je best meenemen bby
4 weken turkei
eigenhuisquote:
inderdaad haha.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Tja wie mooi wilt zijn moet pijn lijden, of zoiets was het. Maar het gaat om inner peace, zodra je jezelf mooi vind is het goed voor jou toch? wat boeit het je dan wat andere vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |