nee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben je dik bril dragend en heb je haar op je been?
Dan zit je al boven het gemiddelde niveau.quote:
me tattoo is nog niet af;p en hij is te ingewikkeld om uit te leggen maar wel groot.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:30 schreef anti-loper het volgende:
halloo ik vraag je wat
je zit me gewoon te negeren
Maar ja wat voor tattoo is het dan?quote:
ik weet het niet hoor , ben niet het standaard type lol en die kunnen ook wel worden afgekraakt hier.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan zit je al boven het gemiddelde niveau.
Hehe goed zo het is van de gekke, nu moet jij je bijvoorbeeld gaan verantwoorden alsof je knap bent of niet. Alsof dit een dating-forum is en zij de hunks zijn die mogen kiezen met wie ze daten en wie niet. Belachelijk te belachelijk voor woorden ze zien een vrouwelijk icoontje en gaan wild.quote:
chestpiecequote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:32 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Maar ja wat voor tattoo is het dan?
hallo
Is het een vlinder of tribalquote:
ben wel erger gewend hoor;pquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hehe goed zo het is van de gekke, nu moet jij je bijvoorbeeld gaan verantwoorden alsof je knap bent of niet. Alsof dit een dating-forum is en zij de hunks zijn die mogen kiezen met wie ze daten en wie niet. Belachelijk te belachelijk voor woorden ze zien een vrouwelijk icoontje en gaan wild.
Daar ik een man ben bied ik volledige excuses aan voor mijn geslacht, dat nu erg inapropiate doet.
Yo Professeur wie gehts mein jungen deze klacht is terecht toch?quote:
nee en voor mij een weet en jou een vraag.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:32 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Is het een vlinder of tribal
Trouwens hoe oud ben je als ik vragen mag?
Je bent wel lekker mysterieusquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:33 schreef Spook500 het volgende:
[..]
nee en voor mij een weet en jou een vraag.
Ghehe, het is gewoon domme logica, sowieso altijd dat gehamer ze willen alleen weten hoe je uitziet etc je karakter boeit ze geen flikker blijkbaar, want je bent vrouw, en vrouwen hebben een schede en borsten.quote:
nee te heet om naar buiten te gaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Je bent wel lekker mysterieus
Hou ik wel van. Heb je een leuke dag?
Ja hier ookquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:34 schreef Spook500 het volgende:
[..]
nee te heet om naar buiten te gaan.
50 euro en ik doe tarot lezing voor je, dan zal ik kijken of het iets tussen jullie twee gaat worden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Je bent wel lekker mysterieus
Hou ik wel van. Heb je een leuke dag?
achja ergens zijn er wel uitzonderingen hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ghehe, het is gewoon domme logica, sowieso altijd dat gehamer ze willen alleen weten hoe je uitziet etc je karakter boeit ze geen flikker blijkbaar, want je bent vrouw, en vrouwen hebben een schede en borsten.
Ga ergens anders whiteknightenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
50 euro en ik doe tarot lezing voor je, dan zal ik kijken of het iets tussen jullie twee gaat worden.
denken mag.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:34 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja hier ook
Ik denk dat we best een leuk koppel zouden zijn
Dat is zo, dat is overal zo. Ik doe tarot lezingen, en vaak kom ik best gekke vragen tegen. Maar je komt soms ook hele vriendelijke mensen tegen die open zijn en vriendelijk zijn. Maar ook zijn er wel eens lui die daarheen komen zonder te weten wat tarot is en steeds pijnlijk opmerkingen maken als in of ik de toekomst kan voorspellen. Dit terwijl ik heel duidelijk maak dat ik de toekomst niet voorspel maar enkel advies geef door middel van het interpreteren van kaarten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:35 schreef Spook500 het volgende:
[..]
achja ergens zijn er wel uitzonderingen hoor.
Niet mee eens?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |