abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 juli 2014 @ 05:31:20 #101
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_142470051
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 05:28 schreef IR1907 het volgende:

[..]

Putin heeft hetzelfde beleid als Stalin : Een sterke Rusland als wereldmacht maar heeft minder oppositie vergeleken met Stalin in de Jaren 30,40.
Mjah, maar qua wereld aanzien gaat het snel de verkeerde kant op. Hij heeft zijn beste tijd gehad,
pi_142470052
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 05:28 schreef IR1907 het volgende:

[..]

Putin heeft hetzelfde beleid als Stalin : Een sterke Rusland als wereldmacht maar heeft minder oppositie vergeleken met Stalin in de Jaren 30,40.
Pot Pol vindt je zeker ook okay?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 05:31:47 #103
89730 Drugshond
  zaterdag 19 juli 2014 @ 05:32:04 #104
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_142470055
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 05:15 schreef Parlay het volgende:

[..]

Ja en dit vond ik:

Als je wat verder zoekt kom je oa. verschillende lezingen tegen over waarom het vliegtuig een andere koers is gaan vliegen en dergelijke. De ene zegt de Oekraïense luchtverkeersleiding, een tweede de militaire leiding die zelfs straaljagers voor excorte de lucht in heeft gestuurd, en nou de nieuwste is dat de piloot op eigen houtje van de route is afgeweken enz.

Bij mij roept het vragen op iig.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_142470056
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 04:44 schreef paddy het volgende:
https://twitter.com/lifenews_ru/status/489821390040993793/photo/1

Iemand attendeerde mij op deze foto. Wat ik vreemd vond was de pasfoto met het perfecte gaatje die in mijn optiek gezet gaat worden wanneer je paspoort verlopen is. Je kan toch niet vliegen met een verlopen paspoort? Daarbij worden paspoorten niet meer teruggegeven wanneer ze verlopen zijn. Zo vreemd deze foto.
paspoorten kunnen nog wel teruggegeven worden,met de bewuste gaatjes, moet je echter om vragen

misschien extra meegenomen..
ik denk aan gescheiden ouders, die moeten zoveel paparassen hebben om kind mee op vakantie te nemen...
  zaterdag 19 juli 2014 @ 05:33:28 #106
89730 Drugshond
  zaterdag 19 juli 2014 @ 05:33:37 #107
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_142470061
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 05:32 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

paspoorten kunnen nog wel teruggegeven worden,met de bewuste gaatjes, moet je echter om vragen

misschien extra meegenomen..
ik denk aan gescheiden ouders, die moeten zoveel paparassen hebben om kind mee op vakantie te nemen...
Waar ziet men trouwens gaatjes? Ik zie ze niet...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_142470062
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 05:32 schreef Rica het volgende:

[..]

Als je wat verder zoekt kom je oa. verschillende lezingen tegen over waarom het vliegtuig een andere koers is gaan vliegen en dergelijke. De ene zegt de Oekraïense luchtverkeersleiding, een tweede de militaire leiding die zelfs straaljagers voor excorte de lucht in heeft gestuurd, en nou de nieuwste is dat de piloot op eigen houtje van de route is afgeweken enz.

We gaan niet weer vragen hier "waarom" aan mensen die geen piloot zijn. Je bent piloot en zegt iets.
pi_142470064
quote:
Het zijn allemaal Westerse bronnen he. Er zijn haast geen neutrale bronnen om het aantal slachtoffers in kaart te brengen.
pi_142470070
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 05:34 schreef IR1907 het volgende:

[..]

Het zijn allemaal Westerse bronnen he. Er zijn haast geen neutrale bronnen om het aantal slachtoffers in kaart te brengen.
Meer betrouwbaar bedoel je dus?
pi_142470073
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 05:36 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Meer betrouwbaar bedoel je dus?
Westerse bronnen zijn niet neutraal/onbetrouwbaar. Die hebben pro Amerikaanse richtlijnen
pi_142470074
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 05:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Nou, de kans dat dit gebeurd is nog steeds 0,0 eigenlijk. Bij vliegtuigen wordt er altijd gekeken naar kosten - baten. En dit lijkt me niet iets waar in je nu direct moet gaan investeren. Maar misschien heb ik het mis. Ik denk alleen dat het gigantisch veel geld kost en eigenlijk alleen schijnveiligheid oplevert.

Het is net als gebouwen aardbeving bestendig maken. Dat gebeurd tot max 9 a 10 op de schaal van richter (in Japan bv) terwijl we weten dat er eens in de zoveel tijd een zwaardere aardbeving plaatsvind. Maar we kiezen ervoor om dat risico te nemen.

Wat deze man doet voelt voor mij als een makkelijke poging om te scoren.
Oke, het enige waar ik mij aan stoorde was deze zin " Hij stelt voor om passagiers zelf te laten kiezen of ze in een vliegtuig met een verdedigingsysteem willen vliegen of niet: " M.a.w Je kiest er zelf voor het risico te lopen.

Ik zie wel steeds meer onlusten in bepaalde gebieden. Zou er dus voor kiezen om met i.p.v zonder te kiezen wanneer ik naar die gebieden zou moeten vliegen. Ik vind je argument trouwens wel terecht hoor, maar wanneer ik mijn kinderen bij me zou hebben zou ik toch voor de veiligste weg kiezen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zaterdag 19 juli 2014 @ 05:37:23 #113
89730 Drugshond
pi_142470078
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 05:37 schreef IR1907 het volgende:

[..]

Westerse bronnen zijn niet neutraal/onbetrouwbaar. Die hebben pro Amerikaanse richtlijnen
En niet westerse bronnen volgen welke richtlijn? Het werkt niet echt toch?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 05:38:23 #115
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_142470079
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 05:19 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Wie is ons ?
Het westers blok (grofweg Europa en the Commonwealth) onder aanvoering van de VS.

Zo gruwelijk agressief en rücksichtslos, zo gigantisch veel leed veroorzakend. Ik vind het echt heel erg. En verbazingwekkend hoe blind westerlingen er voor zijn.
Your games are death
With every breath
pi_142470082
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 05:32 schreef Rica het volgende:

[..]

Bij mij ook, daarom zit ik hier. Ik ben er al vanaf moment 1 mee bezig, buiten dat ik het vreselijk vind wil ik heel graag de feiten weten. Make some sense of it all....... :{
3x links is ook rechts
When a yawn turns beautiful: https://www.youtube.com/watch?v=GZlJo4Bvzt4
pi_142470083
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 05:38 schreef Rica het volgende:

[..]

Het westers blok (grofweg Europa en the Commonwealth) onder aanvoering van de VS.

Zo gruwelijk agressief en rücksichtslos, zo gigantisch veel leed veroorzakend. Ik vind het echt heel erg. En verbazingwekkend hoe blind westerlingen er voor zijn.
Tegen wat en wie?
pi_142470084
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 05:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Middelste boven en daar de onderste van, maar is al uitgelegd :)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_142470086
Gelukkig vluchten er veel westerlingen voor asiel naar het niet westen? Schaam je diep.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 05:41:16 #120
89730 Drugshond
pi_142470087
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 05:38 schreef Rica het volgende:

[..]

Het bedrijfsleven en/of de politiek, Deels heb je wel gelijk... maar ten opzichte van China komen we buiten onze regio (Afrika) wat lafjes over.
pi_142470089
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 05:38 schreef Marzoen het volgende:

[..]

En niet westerse bronnen volgen welke richtlijn? Het werkt niet echt toch?
Die zijn meer geneigd om de waarheid te spreken.

Westerse bronnen zijn al sinds de jaren 40 meestal propaganda aan het spreiden. Elke persoon die niet gehersenspoeld is kan dit waarnemen.
pi_142470092
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 04:44 schreef Parlay het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ze geven medewerking en dat zal waarschijnlijk voldoende zijn om de boel te sussen. Ze offeren iemand op als "de" dader en iedereen kan weer verder waar ze gebleven waren. Putin gives a rat's ass om de seperatisten qua mensenlevens. 1 of 100 die sneuvelen zal hem een worst zijn.
ik weet niet of er met het hand over het hart word gestreken,
voor nu ja,.denk dat eerste prioriteit lichamen bergen en naar nl sturen is.. in een raptempo
Daarna is het onvoorspelbaar wat gaat gebeuren
Rutte was erg oprecht zichtbaar aangedaan
obama die er eigenlijk los van staat ook
pi_142470094
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 05:41 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Het bedrijfsleven en/of de politiek, Deels heb je wel gelijk... maar ten opzichte van China komen we buiten onze regio (Afrika) wat lafjes over.
Er wordt enorm veel steun gegeven. Landen moeten ook zelf iets doen. Dan moet je vechten voor iets. Dat doet men vaak niet. Klinkt simpel. Heb ik eerder beter uitgelegd. Op een gegeven moment stopt het. En wij als westen moeten ook eerlijker zijn. Maar ook die hulp stoppen dan.
pi_142470095
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 05:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

ligt 1 paspoort met gaatjes tussen in het midden ongeveer
pi_142470101
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 05:44 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Er zit ook draad in hoop ik?
pi_142470105
quote:

[..]

ik weet niet of er met het hand over het hart word gestreken,
voor nu ja,.denk dat eerste prioriteit lichamen bergen en naar nl sturen is.. in een raptempo
Daarna is het onvoorspelbaar wat gaat gebeuren
Rutte was erg oprecht zichtbaar aangedaan
obama die er eigenlijk los van staat ook
Ja, zag ik ook, maar ik denk dat er wat eisen gesteld gaan worden oa dat Putin zijn zwerfhonden terug fluit. Doet hij dat niet (wat ik niet verwacht) dan zal er ingegrepen - moeten - worden.
3x links is ook rechts
  zaterdag 19 juli 2014 @ 05:50:31 #127
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_142470106
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 05:41 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Militair deinzen we ook allang niet meer terug voor een bombardement hier of een "humanitaire" interventie daar. Het gekke is dat mensen naar voorbeelden gaan vragen. Alsof ze vorige maand, bij wijze van spreken, alweer vergeten zijn.

Anyhoe mijn laatste tip om alles in een iets groter perspectief te plaatsen is eens te zoeken op "nato expansion promise" - met de vraag of onze leiders ons en de Russen inderdaad bedrogen hebben.

Want inmiddels staan we met Nato aan de Russische grens...
Your games are death
With every breath
pi_142470110
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 05:47 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Er zit ook draad in hoop ik?
als je niet snapt of weet waar het overgaat zeg dan niks

uitleg: je paspoort word onklaar/ongeldig gemaakt door de gemeente door er meerdere gaten in te perforen met een doorsnede van 1 cm
Op de foto is 1 nl paspoort te zien met vergelijkbare gaten
pi_142470115
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 05:52 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

uitleg: je paspoort word onklaar/ongeldig gemaakt door de gemeente door er meerdere gaten in te perforen met een doorsnede van 1 cm
Dat ken ik.
pi_142470117
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 05:49 schreef Parlay het volgende:

[..]

Ja, zag ik ook, maar ik denk dat er wat eisen gesteld gaan worden oa dat Putin zijn zwerfhonden terug fluit. Doet hij dat niet (wat ik niet verwacht) dan zal er ingegrepen - moeten - worden.
helaas hebben de zwerfhonden last van *hondsdolheid* of grootheids waanzin gekregenen zijn onstuurbaar geworden
*staakt het vuren*, word geen gehoor aan gegeven, medewerkers krijgen geen toegang op ramp gebied
pi_142470120
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 05:52 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Is het echt van belang?
pi_142470123
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 05:55 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

helaas hebben de zwerfhonden last van *hondsdolheid* of grootheids waanzin gekregenen zijn onstuurbaar geworden
*staakt het vuren*, word geen gehoor aan gegeven, medewerkers krijgen geen toegang op ramp gebied
Dat is heel eng inderdaad. Weer een forse - voor Rusland die hier duidelijk over gaat.
pi_142470125
quote:

[..]

Ja, ik zie het ook, onderin. Maar mijn dochter zou ook zoiets mee kunnen nemen, voor de foto die erop staat. Ja, zal gek zijn maar soms hebben mensen herinneringen en nemen ze die mee zelfs op een reis. Ik weet het uit ervaring.
3x links is ook rechts
pi_142470126
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 05:56 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Is het echt van belang?
nee , maar geen belang en grappig zijn zijn 2 verschillende dingen

ik ben echt (nog) niet instaat , en ik verwacht nog meer met mij
grappige bedoelde opmerkingen te lezen in een absoluut niet grappig iets..
daar is het nog veel te vroeg voor
  zaterdag 19 juli 2014 @ 06:02:46 #135
252855 halfbearad
de cowboypiraat!
pi_142470133
quote:

[..]

Ik ben benieuwd of Timmermans iets kan ritselen voor de toegang tenminste en de OVV samen met het NFI daar hun gang kan laten gaan.

Zoniet dan zitten de rebellen aardig knel en hebben ze alle westerse sympathie verbrast en lijkt een westers verbond tegen de opstandelingen steeds aannemelijker. Putin heeft al gesteld dat die toegang moet komen.

Ik hoop ten zeerste dat de passagiers niet opzettelijk tot politieke speelbal zijn gemaakt.
pi_142470134
quote:

[..]

En ook nu kan ik je alleen maar gelijk geven. Ik hoop zo dat er geen escalatie zal plaatsvinden en dat Putin toch iets van macht heeft over deze zwervers anders is hij volledig verantwoordelijk te houden voor hun acties. Hij bewapend ze tenslotte zelf. Gebruik zou moeten zijn dat hij NU zijn aanhangers terug trekt zodat de bergingswerkzaamheden op een normale èn humane manier verlopen. Zo niet dan zal de er ingegrepen moeten worden met alle consequenties nadien :{
3x links is ook rechts
pi_142470135
ik zat gisteren in de tuin, ik zag de strepen in de lucht van vliegtuigen die overvliegen dat moet zo op de hoogte van 10 km zijn je kan met het blote oog echt niet zien wat voor vliegtuig er vliegt, alleen dat er een vliegt..

persoonlijk kan ik me voor het eerst vinden in de woorden van Rutte Kan me niet schelen wie of wat op de knop gedrukt heeft en met welke reden
Te laat voor sorry, oeps foutje of welk excuus dan ook, voor mij is er gewoon geen excuus voor
pi_142470139
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:04 schreef b_engeltje het volgende:
ik zat gisteren in de tuin, ik zag de strepen in de lucht van vliegtuigen die overvliegen dat moet zo op de hoogte van 10 km zijn je kan met het blote oog echt niet zien wat voor vliegtuig er vliegt, alleen dat er een vliegt..

persoonlijk kan ik me voor het eerst vinden in de woorden van Rutte Kan me niet schelen wie of wat op de knop gedrukt heeft en met welke reden
Te laat voor sorry, oeps foutje of welk excuus dan ook, voor mij is er gewoon geen excuus voor
Heeft voor mij dan ook niks te maken , met een kant kiezen, maar puur met opkomen voor eigen land
  zaterdag 19 juli 2014 @ 06:11:21 #139
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_142470143
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:04 schreef Parlay het volgende:

[..]

En ook nu kan ik je alleen maar gelijk geven. Ik hoop zo dat er geen escalatie zal plaatsvinden en dat Putin toch iets van macht heeft over deze zwervers anders is hij volledig verantwoordelijk te houden voor hun acties. Hij bewapend ze tenslotte zelf. Gebruik zou moeten zijn dat hij NU zijn aanhangers terug trekt zodat de bergingswerkzaamheden op een normale èn humane manier verlopen. Zo niet dan zal de er ingegrepen moeten worden met alle consequenties nadien :{
Als poetin ze niet meer onder controle heeft moet men wat mij betreft vrij spel hebben om iedereen die in de weg loopt voor dat onderzoek gewoon uit te schakelen. Want dan zijn het gewoon een stelletje losgeslagen terroristen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 19 juli 2014 @ 06:11:35 #140
89730 Drugshond
pi_142470144
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 05:50 schreef Rica het volgende:

[..]

Militair deinzen we ook allang niet meer terug voor een bombardement hier of een "humanitaire" interventie daar. Het gekke is dat mensen naar voorbeelden gaan vragen. Alsof ze vorige maand, bij wijze van spreken, alweer vergeten zijn.

Anyhoe mijn laatste tip om alles in een iets groter perspectief te plaatsen is eens te zoeken op "nato expansion promise" - met de vraag of onze leiders ons en de Russen inderdaad bedrogen hebben.

Want inmiddels staan we met Nato aan de Russische grens...
Vele landen zijn blij dat ze niet meer horen bij het Warsahu pact. Polen loves de EU. Dus het is niet allemaal wapengekletter.
-------
Wars of the Roses
pi_142470146
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:08 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Heeft voor mij dan ook niks te maken , met een kant kiezen, maar puur met opkomen voor eigen land
En de nabestaanden........Ik heb 2 bekenden die zomaar in die vlucht hadden kunnen zitten en mijn partner reisde een paar maanden geleden precies dezelfde route rond dezelfde tijd. Ik moet er toch niet aan denken...... :{ Vreselijk, ik leef erg mee met iedereen die dit misschien van dichtbij of iets verderaf meemaken. Sowieso trouwens, ook met vlucht 370, je zal maar iemand kennen die erin zat.
3x links is ook rechts
pi_142470149
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Als poetin ze niet meer onder controle heeft moet men wat mij betreft vrij spel hebben om iedereen die in de weg loopt voor dat onderzoek gewoon uit te schakelen. Want dan zijn het gewoon een stelletje losgeslagen terroristen.
En daar ziet het nu dus naar uit. Zo dom..
3x links is ook rechts
pi_142470151
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:04 schreef Parlay het volgende:

[..]

Ik kwam gisteren iets tegen, iemand zei als ik bij blokker een vleesmes koop, en vervolgens steek ik de buren neer met dat mes, is blokker dan aansprakelijk, moest ik even overnadenken...
maar je verkoopt geen werkende wapens, om er mooi naar te gaan zitten te kijken, en het is wel erg duur om te gaan functioneren als *vuurwerk*
dis ja kwa wapens zoals deze is de leveraar mede verantwoordelijk.

Voor mij is het zo:
als je een moord pleegt ben je schuldig, heb je mensen op het idee gebracht of het moord wapen geleverd, ben je mede schuldig...
pi_142470156
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:13 schreef Parlay het volgende:

[..]

En de nabestaanden........Ik heb 2 bekenden die zomaar in die vlucht hadden kunnen zitten en mijn partner reisde een paar maanden geleden precies dezelfde route rond dezelfde tijd. Ik moet er toch niet aan denken...... :{ Vreselijk, ik leef erg mee met iedereen die dit misschien van dichtbij of iets verderaf meemaken. Sowieso trouwens, ook met vlucht 370, je zal maar iemand kennen die erin zat.
Poetin, zelf moet dan zijn rotzooi opruimen
Als je hond dol word, moet je als eigenaar ook verantwoording nemen
pi_142470159
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:19 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Hu ik quote petongeluk de verkeerde sorry
  zaterdag 19 juli 2014 @ 06:21:12 #146
89730 Drugshond
pi_142470160
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:19 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Ja nu krijg ik weer de schuld.
pi_142470163
quote:
8s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:21 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ja nu krijg ik weer de schuld.
sorry sorry sorry, dacht toch echt dat ik de goede had, werkt ook niet lekker op mobieltje
pi_142470167
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:20 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Hu ik quote petongeluk de verkeerde sorry
Je bent vergeven :P
3x links is ook rechts
pi_142470168
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:16 schreef b_engeltje het volgende:
als je een moord pleegt ben je schuldig, heb je mensen op het idee gebracht of het moord wapen geleverd, ben je mede schuldig...
Er worden elke dag wapens verkocht. Rusland verkoopt Buks, de VSAmerikanen hebben hun eigen luchtafweer die ze verkopen.

Ik denk dat als we de landen die wapens verkopen als schuldig gaan zien, de VS, Israel, Turkije en Rusland met kop en schouders boven de rest van de wereld uitsteken.

Maar uiteindelijk is die Blokker-vergelijking gewoon geldig.

Als de koper die Buk gebruikt had om luchtaanvallen op scholen en kinderen tegen te houden, had er geen haan naar gekraaid. Nu men het verdedigingswapen als aanvalswapen tegen een burgerdoel heeft ingezet, is opeens de verkoper medeschuldig?

Waanzin.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142470172
quote:

Iemand attendeerde mij op deze foto. Wat ik vreemd vond was de pasfoto met het perfecte gaatje die in mijn optiek gezet gaat worden wanneer je paspoort verlopen is. Je kan toch niet vliegen met een verlopen paspoort? Daarbij worden paspoorten niet meer teruggegeven wanneer ze verlopen zijn. Zo vreemd deze foto.
Dit heb ik al eens uitgelegd in een van de vorige topics. Ik had zelf ook twee paspoorten. In je nieuwe paspoort kun je een verwijzing laten zetten naar je oude paspoort. Dit is handig in het geval van een paspoort dat gaat verlopen maar je wilt wel je visum behouden. Afhankelijk van waar je woont kan het soms zijn dat je je paspoort eerder wil vervangen door een nieuwe, zodat je geen extra reis hoeft te maken. Probleem is alleen dat als je een multi-entry permit dat je die dan kwijt raakt. Door die verwijzing in je paspoort kun je er nog gebruik van maken. Anders ben je weer een paar weken verder qua administratie en kun je weer betalen. :P Dus zo gek is het helemaal niet. Nu zit m'n nieuwe visum in m'n nieuwe paspoort, dus heb ik 't oude niet meer nodig.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_142470176
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er worden elke dag wapens verkocht. Rusland verkoopt Buks, de VSAmerikanen hebben hun eigen luchtafweer die ze verkopen.

Ik denk dat als we de landen die wapens verkopen als schuldig gaan zien, de VS, Israel, Turkije en Rusland met kop en schouders boven de rest van de wereld uitsteken.

Maar uiteindelijk is die Blokker-vergelijking gewoon geldig.

Als de koper die Buk gebruikt had om luchtaanvallen op scholen en kinderen tegen te houden, had er geen haan naar gekraaid. Nu men het verdedigingswapen als aanvalswapen tegen een burgerdoel heeft ingezet, is opeens de verkoper medeschuldig?

Waanzin.
Onzin, Rusland en Oekraine zijn in oorlog, wij niet met hun of zal ik ff een dildo in je reet proppen omdat die daar nou eenmaal voor bedoelt is en de verkoper aanklagen?
3x links is ook rechts
pi_142470179
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:04 schreef b_engeltje het volgende:

Alsof ze wel geld hebben voor surface-to-air missiles maar niet voor een verrekijker.
pi_142470182
blokker verkoopt het vlees mes om vlees mee te snijden, niet om je buren neer te steken.
ja als ik dat vleesmes pak om me te verdedigen tegen een indringer, is er theoretisch gezien nuks mis , al stuit je dan op de wet dat je geen eigen rechter mag spelen..

Je snijd het juiste stukje aan *het wapen* diende ter verdediging, niet ter aanval..
1ste vetantwoordelijke is dus degene die de knop indrukte..
de verkoper had in moeten kunnen schatten of er verantwoordelijk mee omgegaan kon worden

je gaat nl ook geen scherp vleesmes verkopen aan.kinderen of zwak begaafde
pi_142470187
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:28 schreef Parlay het volgende:

[..]

Onzin, Rusland en Oekraine zijn in oorlog, wij niet met hun of zal ik ff een dildo in je reet proppen omdat die daar nou eenmaal voor bedoelt is en de verkoper aanklagen?
Huh? Je reageert helemaal niet op me, maar braakt je eigen zooi op en dient het op als ware het haute cuisine. :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_142470189
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:29 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Alsof ze wel geld hebben voor surface-to-air missiles maar niet voor een verrekijker.
nee , maar dan ben je toch al aan het zoeken/turen naar *iets* een doel
geloof nooit dat ze daar net als mij op een ligbedje lagen vliegtuigen kijken en dacht *kut* ik verveel.me zal.ik is kijken wat die knop doet???
pi_142470190
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:26 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dit heb ik al eens uitgelegd in een van de vorige topics. Ik had zelf ook twee paspoorten. In je nieuwe paspoort kun je een verwijzing laten zetten naar je oude paspoort. Dit is handig in het geval van een paspoort dat gaat verlopen maar je wilt wel je visum behouden. Afhankelijk van waar je woont kan het soms zijn dat je je paspoort eerder wil vervangen door een nieuwe, zodat je geen extra reis hoeft te maken. Probleem is alleen dat als je een multi-entry permit dat je die dan kwijt raakt. Door die verwijzing in je paspoort kun je er nog gebruik van maken. Anders ben je weer een paar weken verder qua administratie en kun je weer betalen. :P Dus zo gek is het helemaal niet. Nu zit m'n nieuwe visum in m'n nieuwe paspoort, dus heb ik 't oude niet meer nodig.
Ik heb exact hetzelfde. En geen gaten.

pi_142470194
quote:

Wanneer je een nog geldig visa in je oude paspoort hebt, dan ben je verplicht om je oude paspoort nog mee te nemen. Je hebt in dat geval je beide paspoorten nodig om naar dat desbetreffende land af te reizen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_142470195
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:30 schreef b_engeltje het volgende:
de verkoper had in moeten kunnen schatten of er verantwoordelijk mee omgegaan kon worden

je gaat nl ook geen scherp vleesmes verkopen aan.kinderen of zwak begaafde
Jij bent echt te dom om te poepen, de tering zeg. :')

pi_142470197
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij bent echt te dom om te poepen, de tering zeg. :')
wat heeft schelden voor nut schat
volwassen mensen kunnen een discussie aangaan zonder te schelden.

hoef je het niet voor met de ander eens te zijn hoor
pi_142470200
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Huh? Je reageert helemaal niet op me, maar braakt je eigen zooi op en dient het op als ware het haute cuisine. :')
Ik quote je toch, helder licht. En haute cuisine? We hebben het hier over iets geheel anders, namelijk de verantwoordelijke voor deze aanslag. Jij zegt dat de verkoper niet verantwoordelijk is en ik zeg dat dat in een oorlog iets anders ligt dan in andere "situaties".
3x links is ook rechts
pi_142470208
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:34 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

wat heeft schelden voor nut schat
volwassen mensen kunnen een discussie aangaan zonder te schelden.

hoef je het niet voor met de ander eens te zijn hoor

In "discussie" gaan met een amoebe, dat is alleen weggelegd voor de echt radelozen. :*

Ik heb niet de illusie dat ik jou van je waanbeelden kan afhelpen, dat kan je alleen zelf.

pi_142470213
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:36 schreef Parlay het volgende:

[..]

Ik quote je toch, helder licht. En haute cuisine? We hebben het hier over iets geheel anders, namelijk de verantwoordelijke voor deze aanslag. Jij zegt dat de verkoper niet verantwoordelijk is en ik zeg dat dat in een oorlog iets anders ligt dan in andere "situaties".
Nee, zou een mooie boel worden als een verkoper van iets verantwoordelijk zou zijn voor wat de koper ermee doet.

Je begint zelf over dildo's. _O-

pi_142470214
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb exact hetzelfde. En geen gaten.
Geen gaten is wel gek. Technisch gezien is je oude paspoort namelijk gewoon ongeldig. :P Nu weet ik 't opeens ook niet meer zeker. :P Oude paspoort ligt stof te happen thuis, maar moet er toch maar eens naar kijken later. Weet wel dat ik sowieso geen gat te veel naar het midden had, omdat anders door de visum-sticker geperforeerd zou worden. M'n nieuwe paspoort in buitenland aangevraagd, in Nederland stampen ze er sowieso een gat in, dus misschien is dat nog een verschil?
pi_142470216
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

In "discussie" gaan met een amoebe, dat is alleen weggelegd voor de echt radelozen. :*

Ik heb niet de illusie dat ik jou van je waanbeelden kan afhelpen, dat kan je alleen zelf.
me lekker negeren dan, en niet op me reageren, als een discussie met mij zinloos is
is dan toch verspilde energie, zolas je zelf zegt
pi_142470220
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:42 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Geen gaten is wel gek. Technisch gezien is je oude paspoort namelijk gewoon ongeldig. :P Nu weet ik 't opeens ook niet meer zeker. :P Oude paspoort ligt stof te happen thuis, maar moet er toch maar eens naar kijken later. Weet wel dat ik sowieso geen gat te veel naar het midden had, omdat anders door de visum-sticker geperforeerd zou worden. M'n nieuwe paspoort in buitenland aangevraagd, in Nederland stampen ze er sowieso een gat in, dus misschien is dat nog een verschil?
Nee, is mijn 1e paspoort, gebruik nu mijn 2e, dat is dunner.

pi_142470224
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, zou een mooie boel worden als een verkoper van iets verantwoordelijk zou zijn voor wat de koper ermee doet.

Je begint zelf over dildo's. _O-
Ja, excuses, het is warm :@

Maar blijft staan mijn mening dat er andere regels gelden in een oorlog. :)
3x links is ook rechts
pi_142470228
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:42 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

me lekker negeren dan, en niet op me reageren, als een discussie met mij zinloos is
is dan toch verspilde energie, zolas je zelf zegt
Klaag nog even BMW aan voor alle hardrijders en Samsung voor dat hondje in de magnetron. :')

pi_142470236
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:43 schreef Parlay het volgende:

[..]

Ja, excuses, het is warm :@

Maar blijft staan mijn mening dat er andere regels gelden in een oorlog. :)
Als we wapenhandelaren gaan aanklagen voor het leed dat ze veroorzaken heb je mijn zegen, maar waarom slechts specifiek in dit geval is me een raadsel,

pi_142470240
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Klaag nog even BMW aan voor alle hardrijders en Samsung voor dat hondje in de magnetron. :')
of jou voor provocatie?
pi_142470243
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:47 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

of jou voor provocatie?
Provocatie is nu ook al strafbaar? Alleen in bengeltjes SBS6-campingtokkiewereld.

pi_142470247
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Provocatie is nu ook al strafbaar? Alleen in bengeltjes SBS6-campingtokkiewereld.
gosh, wat een vooroordelen, voor iemand die je niet kent, niks beters te doen zeker?
pi_142470251
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als we wapenhandelaren gaan aanklagen voor het leed dat ze veroorzaken heb je mijn zegen, maar waarom slechts specifiek in dit geval is me een raadsel,
Omdat er een oorlog aan de gang is en Putin heel goed weet met welk doel hij deze wapens over de grens heen heeft gesluisd. Waarom dit soort ge-avanceerde wapens in handen geven van ongeleide projectielen (rebellen)?

Mind you, ik denk nog steeds dat dit een "oeps, foutje" is geweest.
3x links is ook rechts
pi_142470254
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:51 schreef Parlay het volgende:

[..]

Omdat er een oorlog aan de gang is en Putin heel goed weet met welk doel hij deze wapens over de grens heen heeft gesluisd. Waarom dit soort ge-avanceerde wapens in handen geven van ongeleide projectielen (rebellen)?

its all about the money...
pi_142470265
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:51 schreef Parlay het volgende:

[..]

Omdat er een oorlog aan de gang is en Putin heel goed weet met welk doel hij deze wapens over de grens heen heeft gesluisd.
Waar is het bewijs dat Poetin die Buk heeft verkocht aan de separatisten?
quote:
Waarom dit soort ge-avanceerde wapens in handen geven van ongeleide projectielen (rebellen)?
Geven?? Ik denk dat zo'n ding best een hoop geld kost anders.

quote:
walgelijk. :r

Er is niets "ongeluk" aan deze ramp. Als ik jou vermoord omdat ik dacht dat je b_engeltje was, is het dan een "ongelukje" of toch gewoon moord??

Ik hoop toch vooral het laatste.

pi_142470267
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

[..]

Er is niets "ongeluk" aan deze ramp. Als ik jou vermoord omdat ik dacht dat je b_engeltje was, is het dan een "ongelukje" of toch gewoon moord??

pi_142470272
el matador
wie zijn niveau is nu beneden peil?
pi_142470276
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:59 schreef b_engeltje het volgende:
el matador
wie zijn niveau is nu beneden peil?
Ik zie wel dat je mij totaal niet begrijpt. :D

pi_142470278
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 07:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zie wel dat je mij totaal niet begrijpt. :D
nee mensen die zulke dingen als voorbeeld geven wil ik ook absoluut niet begrijpen...
Die mogen ze voor mij op een leeg eiland neer zetten *ignore*
  Redactie Games zaterdag 19 juli 2014 @ 07:03:52 #179
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_142470283
Ik vind de Blokkervergelijking ook niet helemaal de juiste vergelijking met deze situatie. Maar goed, als jij als verkoper weet dat degene die je mes koopt ten willens en wetens weet om daar mensen mee te gaan vermoorden. Zou je het dan nog doen? En nadat ie al een moord begaan heeft nog steeds?

In deze oorlogssituatie is het helemaal vervelend, die Russische seperatisten beroepen zich waarschijnlijk op zelfverdediging omdat ze dachten dat een Ukrainsch vliegtuig hun territorium betrad en daarom maar schoten, vervolgens komen ze achter dat het om een vergissing gaat en jammerlijk genoeg een burgervliegtuig met burgers van andere nationaliteiten neerknallen. Gewoon nodeloze slachtoffers die helemaal niks met het conflict te maken hebben. Het maakt wel degelijk uit voor de situatie dat het geen Nationaal vliegtuig was, aangezien er nu allerlei andere landen er weer mee gaan bemoeien. En Rusland heeft die seperatisten wel bevoorraad, maar zit nu volgens mij ook te twijfelen of ze nu nog moeten doorgaan met hun steun aan militair materiaal, omdat ze nu in een catch22 situatie zitten, waarbij het nu in beide gevallen negatief uitpakt. Terugtrekken is aanzienverlies, blijven steunen is ruzie met de rest van de wereld. Enige wat Poetin blijft doen is zijn vingers er niet aan branden en enkel waarnemen nu en als er een schuldige gevonden is dat deze enkel als zelf opererende "rogue" factie de raket heeft geschoten. Als in tja, ik heb dat zooitje ongeregeld niet de opdracht gegeven om te schieten, maar dat is iets wat ze zelf deden, dit valt buiten mijn verantwoordelijkheid.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zaterdag 19 juli 2014 @ 07:05:07 #180
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_142470288
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 07:02 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

nee mensen die zulke dingen als voorbeeld geven wil ik ook absoluut niet begrijpen...
Hij zit al op een leeg eiland. :D

Het is te zeggen, Sint Maarten. :P
pi_142470289
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 07:02 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Iemand voor iemand anders aanzien en doodschieten is in jouw verknipte wereld "een ongelukje", daarnaast wil je nog de Blokker aanklagen voor het moordwapen.

Wie is er nu van het padje af? _O-

pi_142470291
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik schat jou iets hoger dan een dronken Rus in een oorlogsgebied ;)
3x links is ook rechts
pi_142470295
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 07:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Iemand voor iemand anders aanzien en doodschieten is in jouw verknipte wereld "een ongelukje", daarnaast wil je nog de Blokker aanklagen voor het moordwapen.

Wie is er nu van het padje af? _O-
scrol.even terug

ik zet duidelijk neer dat ik de vergelijking met blokker had gelezen en dat mij aan het denken had gezet

ik schiet helemaal niemand neer , zelfs niet in woorden
het woord oeps heb ik in me mond gehad , als te laat voor sorry en oeps verkeerde
eerst goed lezen
pi_142470297
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 07:07 schreef Parlay het volgende:

[..]

nou ik niet ( en ja nu doe ik het ook)
pi_142470299
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 07:07 schreef Parlay het volgende:

[..]

Dat is liev, ik jou ook.

Maar zie je het punt? De verkeerde voor je zien, ontslaat je toch niet van moord? Als je A als doel hebt en je vermoordt B wordt het toch niet opeens een "ongelukje"? Dan is het toch nog steeds moord?

pi_142470300
Waar Rusland wel schuldig aan is, is het voeren van een proxy-oorlog met niet te controleren figuren. Nu is de VS bijvoorbeeld daar ook schuldig aan maar je kunt als Rusland niet je klauwen aftrekken van wat er gebeurd is. Als je wapens dumpt bij onbetrouwbare figuren neem je het risico dat ze de boel verneuken. En waarom drop je die wapens daar? Omdat je er baat bij denkt te hebben. Je kunt zo'n gok niet risicoloos nemen.
pi_142470301
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 07:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waar Rusland wel schuldig aan is, is het voeren van een proxy-oorlog met niet te controleren figuren. Nu is de VS bijvoorbeeld daar ook schuldig aan maar je kunt als Rusland niet je klauwen aftrekken van wat er gebeurd is. Als je wapens dumpt bij onbetrouwbare figuren neem je het risico dat ze de boel verneuken. En waarom drop je die wapens daar? Omdat je er baat bij denkt te hebben. Je kunt zo'n gok niet risicoloos nemen.
Ik kan dit gewoon niet volgen. Zeker niet van jou, intelligent wereldburger, geen campinggast.

pi_142470302
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 07:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is liev, ik jou ook.

Maar zie je het punt? De verkeerde voor je zien, ontslaat je toch niet van moord? Als je A als doel hebt en je vermoordt B wordt het toch niet opeens een "ongelukje"? Dan is het toch nog steeds moord?
Klopt en diegene die dat op zijn geweten heeft mag wat mij betreft zwaar bestraft worden. Ik denk alleen dat dit afgewimpeld wordt op 1 zwart schaap zoals altijd.
3x links is ook rechts
pi_142470304
ik zie nog die oekranische vrouw op tv

ze zei deze mensen zijn zinloos slachtoffer geworden door onze oorlog
pi_142470308
Wie is volgens jou verantwoordelijk dan el- matador
pi_142470316
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 07:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik kan dit gewoon niet volgen. Zeker niet van jou, intelligent wereldburger, geen campinggast.
Wat ik bedoel te zeggen is: Rusland heeft er een bepaald belang bij dat de Russische rebellen winnen. Daarom steunen ze hen met wapens. Die steun (proxy oorlog) brengt echter wel een risico met zich mee. Namelijk dat dit soort dingen kunnen voorkomen. Normaliter praat je dan over slachtpartijen en dergelijke. Denk niet dat ze verwacht hadden dat die rukkers een vliegtuig zouden neerhalen. Maar dat risico heeft Rusland wel degelijk genomen.

En daarvoor mag je Rusland best verantwoordelijk houden.
pi_142470319
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 07:18 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Wat ik bedoel te zeggen is: Rusland heeft er een bepaald belang bij dat de Russische rebellen winnen. Daarom steunen ze hen met wapens. Die steun (proxy oorlog) brengt echter wel een risico met zich mee. Namelijk dat dit soort dingen kunnen voorkomen. Normaliter praat je dan over slachtpartijen en dergelijke. Denk niet dat ze verwacht hadden dat die rukkers een vliegtuig zouden neerhalen. Maar dat risico heeft Rusland wel degelijk genomen.

helemaal mee eens
  Redactie Games zaterdag 19 juli 2014 @ 07:21:36 #193
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_142470322
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 07:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tja, als Putin van te voren wist dat het een stelletje onintelligente recidivisten waren zonder duidelijke militaire structuur, dan had ie ze sowieso niet gesteund. Maar ze maken Putin wel steeds makkelijker om z'n vingers eraf te trekken van heel die situatie, door niet de bevelen van moeder Rusland op te volgen
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_142470323
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 07:14 schreef Parlay het volgende:

[..]

Klopt en diegene die dat op zijn geweten heeft mag wat mij betreft zwaar bestraft worden. Ik denk alleen dat dit afgewimpeld wordt op 1 zwart schaap zoals altijd.
Degen die vuurt zit fout, niemand anders.

Hooguit kan je de luchtvaartautoriteiten en Malaysia Airlines medeverantwoordelijk houden dat ze niets hebben gedaan om deze ramp te voorkomen.

Het is hetzelfde als die niggers in Harlem. Degene die schiet is hoofdschuldige. Maar met een bord I hate niggers door Harlem gaan lopen is wel een beetje uitlokking, niet?

pi_142470327
quote:

[..]

Hoe kan dat nou? Rusland (als zij al die wapens verkocht hebben) is toch niet verantwoordelijk voor wat de koper met die wapens doet?

Wat wordt het volgende, de heer Louboutin aanklagen omdat een dame met "zijn" pumps een man doodsteekt? :?

pi_142470328
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 07:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hooguit kan je de luchtvaartautoriteiten en Malaysia Airlines medeverantwoordelijk houden dat ze niets hebben gedaan om deze ramp te voorkomen.

Het is hetzelfde als die niggers in Harlem. Degene die schiet is hoofdschuldige. Maar met een bord I hate niggers door Harlem gaan lopen is wel een beetje uitlokking, niet?
jou mening, ook ik heb me vraagtekens neer gezet waarom ze over oekraine bleven vliegen, terwijl ze het land nu wel kunnen omzeilen..
pi_142470329
quote:

[..]

En ze hadden de pech een vliegtuig neer te halen met Westerse inzittenden anders had er geeneens aandacht aan besteed geweest. Of misschien een kort berichtje.

Ik denk echt dat Putin nu diep na zit te denken hoe hij dit goed kan praten. En wie het offerlam wordt.
3x links is ook rechts
pi_142470332
maar ik schat, ik moet ook gewoon zo denken anders stap ik nooit geen vliegtuig meer in, dat vliegtuig maatschappijen geen onnodig risicos nemen..
pi_142470333
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 07:24 schreef Parlay het volgende:

Ik denk echt dat Putin nu diep na zit te denken hoe hij dit goed kan praten. En wie het offerlam wordt.
Welnee, Poetin heeft hier niets mee te maken. Degene die vuurt zit fout. En behalve als hij de opdracht daartoe van Vladimir zelf heeft gekregen, heeft de Russische president hier toch geen schuld aan?

pi_142470338
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 07:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En als er 2 mensen op de knop hebben gedrukt simultaan O-) Of 3 of 4 of 5.
3x links is ook rechts
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')