Mjah, maar qua wereld aanzien gaat het snel de verkeerde kant op. Hij heeft zijn beste tijd gehad,quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:28 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Putin heeft hetzelfde beleid als Stalin : Een sterke Rusland als wereldmacht maar heeft minder oppositie vergeleken met Stalin in de Jaren 30,40.
Pot Pol vindt je zeker ook okay?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:28 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Putin heeft hetzelfde beleid als Stalin : Een sterke Rusland als wereldmacht maar heeft minder oppositie vergeleken met Stalin in de Jaren 30,40.
http://www.geschiedenis24(...)miljoenen-doden.htmlquote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:31 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Twintig miljoen ? speel je de loterij ofzo?
Als je wat verder zoekt kom je oa. verschillende lezingen tegen over waarom het vliegtuig een andere koers is gaan vliegen en dergelijke. De ene zegt de Oekraïense luchtverkeersleiding, een tweede de militaire leiding die zelfs straaljagers voor excorte de lucht in heeft gestuurd, en nou de nieuwste is dat de piloot op eigen houtje van de route is afgeweken enz.quote:
paspoorten kunnen nog wel teruggegeven worden,met de bewuste gaatjes, moet je echter om vragenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 04:44 schreef paddy het volgende:
https://twitter.com/lifenews_ru/status/489821390040993793/photo/1
Iemand attendeerde mij op deze foto. Wat ik vreemd vond was de pasfoto met het perfecte gaatje die in mijn optiek gezet gaat worden wanneer je paspoort verlopen is. Je kan toch niet vliegen met een verlopen paspoort? Daarbij worden paspoorten niet meer teruggegeven wanneer ze verlopen zijn. Zo vreemd deze foto.
Waar ziet men trouwens gaatjes? Ik zie ze niet...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
paspoorten kunnen nog wel teruggegeven worden,met de bewuste gaatjes, moet je echter om vragen
misschien extra meegenomen..
ik denk aan gescheiden ouders, die moeten zoveel paparassen hebben om kind mee op vakantie te nemen...
We gaan niet weer vragen hier "waarom" aan mensen die geen piloot zijn. Je bent piloot en zegt iets.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:32 schreef Rica het volgende:
[..]
Als je wat verder zoekt kom je oa. verschillende lezingen tegen over waarom het vliegtuig een andere koers is gaan vliegen en dergelijke. De ene zegt de Oekraïense luchtverkeersleiding, een tweede de militaire leiding die zelfs straaljagers voor excorte de lucht in heeft gestuurd, en nou de nieuwste is dat de piloot op eigen houtje van de route is afgeweken enz.
Bij mij roept het vragen op iig.
Het zijn allemaal Westerse bronnen he. Er zijn haast geen neutrale bronnen om het aantal slachtoffers in kaart te brengen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
http://www.geschiedenis24(...)miljoenen-doden.html
-----
Poker, soms.
Meer betrouwbaar bedoel je dus?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:34 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal Westerse bronnen he. Er zijn haast geen neutrale bronnen om het aantal slachtoffers in kaart te brengen.
Oke, het enige waar ik mij aan stoorde was deze zin " Hij stelt voor om passagiers zelf te laten kiezen of ze in een vliegtuig met een verdedigingsysteem willen vliegen of niet: " M.a.w Je kiest er zelf voor het risico te lopen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nou, de kans dat dit gebeurd is nog steeds 0,0 eigenlijk. Bij vliegtuigen wordt er altijd gekeken naar kosten - baten. En dit lijkt me niet iets waar in je nu direct moet gaan investeren. Maar misschien heb ik het mis. Ik denk alleen dat het gigantisch veel geld kost en eigenlijk alleen schijnveiligheid oplevert.
Het is net als gebouwen aardbeving bestendig maken. Dat gebeurd tot max 9 a 10 op de schaal van richter (in Japan bv) terwijl we weten dat er eens in de zoveel tijd een zwaardere aardbeving plaatsvind. Maar we kiezen ervoor om dat risico te nemen.
Wat deze man doet voelt voor mij als een makkelijke poging om te scoren.
En niet westerse bronnen volgen welke richtlijn? Het werkt niet echt toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:37 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Westerse bronnen zijn niet neutraal/onbetrouwbaar. Die hebben pro Amerikaanse richtlijnen
Het westers blok (grofweg Europa en the Commonwealth) onder aanvoering van de VS.quote:
Bij mij ook, daarom zit ik hier. Ik ben er al vanaf moment 1 mee bezig, buiten dat ik het vreselijk vind wil ik heel graag de feiten weten. Make some sense of it all.......quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:32 schreef Rica het volgende:
[..]
Als je wat verder zoekt kom je oa. verschillende lezingen tegen over waarom het vliegtuig een andere koers is gaan vliegen en dergelijke. De ene zegt de Oekraïense luchtverkeersleiding, een tweede de militaire leiding die zelfs straaljagers voor excorte de lucht in heeft gestuurd, en nou de nieuwste is dat de piloot op eigen houtje van de route is afgeweken enz.
Bij mij roept het vragen op iig.
Tegen wat en wie?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:38 schreef Rica het volgende:
[..]
Het westers blok (grofweg Europa en the Commonwealth) onder aanvoering van de VS.
Zo gruwelijk agressief en rücksichtslos, zo gigantisch veel leed veroorzakend. Ik vind het echt heel erg. En verbazingwekkend hoe blind westerlingen er voor zijn.
Middelste boven en daar de onderste van, maar is al uitgelegdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waar ziet men trouwens gaatjes? Ik zie ze niet...
Het bedrijfsleven en/of de politiek, Deels heb je wel gelijk... maar ten opzichte van China komen we buiten onze regio (Afrika) wat lafjes over.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:38 schreef Rica het volgende:
[..]
Het westers blok (grofweg Europa en the Commonwealth) onder aanvoering van de VS.
Zo gruwelijk agressief en rücksichtslos, zo gigantisch veel leed veroorzakend. Ik vind het echt heel erg. En verbazingwekkend hoe blind westerlingen er voor zijn.
Die zijn meer geneigd om de waarheid te spreken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:38 schreef Marzoen het volgende:
[..]
En niet westerse bronnen volgen welke richtlijn? Het werkt niet echt toch?
ik weet niet of er met het hand over het hart word gestreken,quote:Op zaterdag 19 juli 2014 04:44 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ze geven medewerking en dat zal waarschijnlijk voldoende zijn om de boel te sussen. Ze offeren iemand op als "de" dader en iedereen kan weer verder waar ze gebleven waren. Putin gives a rat's ass om de seperatisten qua mensenlevens. 1 of 100 die sneuvelen zal hem een worst zijn.
Er wordt enorm veel steun gegeven. Landen moeten ook zelf iets doen. Dan moet je vechten voor iets. Dat doet men vaak niet. Klinkt simpel. Heb ik eerder beter uitgelegd. Op een gegeven moment stopt het. En wij als westen moeten ook eerlijker zijn. Maar ook die hulp stoppen dan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het bedrijfsleven en/of de politiek, Deels heb je wel gelijk... maar ten opzichte van China komen we buiten onze regio (Afrika) wat lafjes over.
ligt 1 paspoort met gaatjes tussen in het midden ongeveerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waar ziet men trouwens gaatjes? Ik zie ze niet...
Er zit ook draad in hoop ik?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ligt 1 paspoort met gaatjes tussen in het midden ongeveer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |