abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142470176
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er worden elke dag wapens verkocht. Rusland verkoopt Buks, de VSAmerikanen hebben hun eigen luchtafweer die ze verkopen.

Ik denk dat als we de landen die wapens verkopen als schuldig gaan zien, de VS, Israel, Turkije en Rusland met kop en schouders boven de rest van de wereld uitsteken.

Maar uiteindelijk is die Blokker-vergelijking gewoon geldig.

Als de koper die Buk gebruikt had om luchtaanvallen op scholen en kinderen tegen te houden, had er geen haan naar gekraaid. Nu men het verdedigingswapen als aanvalswapen tegen een burgerdoel heeft ingezet, is opeens de verkoper medeschuldig?

Waanzin.
Onzin, Rusland en Oekraine zijn in oorlog, wij niet met hun of zal ik ff een dildo in je reet proppen omdat die daar nou eenmaal voor bedoelt is en de verkoper aanklagen?
3x links is ook rechts
When a yawn turns beautiful: https://www.youtube.com/watch?v=GZlJo4Bvzt4
pi_142470179
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:04 schreef b_engeltje het volgende:
ik zat gisteren in de tuin, ik zag de strepen in de lucht van vliegtuigen die overvliegen dat moet zo op de hoogte van 10 km zijn je kan met het blote oog echt niet zien wat voor vliegtuig er vliegt, alleen dat er een vliegt..

persoonlijk kan ik me voor het eerst vinden in de woorden van Rutte Kan me niet schelen wie of wat op de knop gedrukt heeft en met welke reden
Te laat voor sorry, oeps foutje of welk excuus dan ook, voor mij is er gewoon geen excuus voor
Alsof ze wel geld hebben voor surface-to-air missiles maar niet voor een verrekijker.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_142470182
blokker verkoopt het vlees mes om vlees mee te snijden, niet om je buren neer te steken.
ja als ik dat vleesmes pak om me te verdedigen tegen een indringer, is er theoretisch gezien nuks mis , al stuit je dan op de wet dat je geen eigen rechter mag spelen..

Je snijd het juiste stukje aan *het wapen* diende ter verdediging, niet ter aanval..
1ste vetantwoordelijke is dus degene die de knop indrukte..
de verkoper had in moeten kunnen schatten of er verantwoordelijk mee omgegaan kon worden

je gaat nl ook geen scherp vleesmes verkopen aan.kinderen of zwak begaafde
pi_142470187
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:28 schreef Parlay het volgende:

[..]

Onzin, Rusland en Oekraine zijn in oorlog, wij niet met hun of zal ik ff een dildo in je reet proppen omdat die daar nou eenmaal voor bedoelt is en de verkoper aanklagen?
Huh? Je reageert helemaal niet op me, maar braakt je eigen zooi op en dient het op als ware het haute cuisine. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142470189
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:29 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Alsof ze wel geld hebben voor surface-to-air missiles maar niet voor een verrekijker.
nee , maar dan ben je toch al aan het zoeken/turen naar *iets* een doel
geloof nooit dat ze daar net als mij op een ligbedje lagen vliegtuigen kijken en dacht *kut* ik verveel.me zal.ik is kijken wat die knop doet???
pi_142470190
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:26 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dit heb ik al eens uitgelegd in een van de vorige topics. Ik had zelf ook twee paspoorten. In je nieuwe paspoort kun je een verwijzing laten zetten naar je oude paspoort. Dit is handig in het geval van een paspoort dat gaat verlopen maar je wilt wel je visum behouden. Afhankelijk van waar je woont kan het soms zijn dat je je paspoort eerder wil vervangen door een nieuwe, zodat je geen extra reis hoeft te maken. Probleem is alleen dat als je een multi-entry permit dat je die dan kwijt raakt. Door die verwijzing in je paspoort kun je er nog gebruik van maken. Anders ben je weer een paar weken verder qua administratie en kun je weer betalen. :P Dus zo gek is het helemaal niet. Nu zit m'n nieuwe visum in m'n nieuwe paspoort, dus heb ik 't oude niet meer nodig.
Ik heb exact hetzelfde. En geen gaten.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_142470194
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 04:44 schreef paddy het volgende:
https://twitter.com/lifenews_ru/status/489821390040993793/photo/1

Iemand attendeerde mij op deze foto. Wat ik vreemd vond was de pasfoto met het perfecte gaatje die in mijn optiek gezet gaat worden wanneer je paspoort verlopen is. Je kan toch niet vliegen met een verlopen paspoort? Daarbij worden paspoorten niet meer teruggegeven wanneer ze verlopen zijn. Zo vreemd deze foto.
Wanneer je een nog geldig visa in je oude paspoort hebt, dan ben je verplicht om je oude paspoort nog mee te nemen. Je hebt in dat geval je beide paspoorten nodig om naar dat desbetreffende land af te reizen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_142470195
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:30 schreef b_engeltje het volgende:
de verkoper had in moeten kunnen schatten of er verantwoordelijk mee omgegaan kon worden

je gaat nl ook geen scherp vleesmes verkopen aan.kinderen of zwak begaafde
Jij bent echt te dom om te poepen, de tering zeg. :')

pi_142470197
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij bent echt te dom om te poepen, de tering zeg. :')
wat heeft schelden voor nut schat
volwassen mensen kunnen een discussie aangaan zonder te schelden.

hoef je het niet voor met de ander eens te zijn hoor
pi_142470200
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Huh? Je reageert helemaal niet op me, maar braakt je eigen zooi op en dient het op als ware het haute cuisine. :')
Ik quote je toch, helder licht. En haute cuisine? We hebben het hier over iets geheel anders, namelijk de verantwoordelijke voor deze aanslag. Jij zegt dat de verkoper niet verantwoordelijk is en ik zeg dat dat in een oorlog iets anders ligt dan in andere "situaties".
3x links is ook rechts
pi_142470208
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:34 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

wat heeft schelden voor nut schat
volwassen mensen kunnen een discussie aangaan zonder te schelden.

hoef je het niet voor met de ander eens te zijn hoor

In "discussie" gaan met een amoebe, dat is alleen weggelegd voor de echt radelozen. :*

Ik heb niet de illusie dat ik jou van je waanbeelden kan afhelpen, dat kan je alleen zelf.

pi_142470213
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:36 schreef Parlay het volgende:

[..]

Ik quote je toch, helder licht. En haute cuisine? We hebben het hier over iets geheel anders, namelijk de verantwoordelijke voor deze aanslag. Jij zegt dat de verkoper niet verantwoordelijk is en ik zeg dat dat in een oorlog iets anders ligt dan in andere "situaties".
Nee, zou een mooie boel worden als een verkoper van iets verantwoordelijk zou zijn voor wat de koper ermee doet.

Je begint zelf over dildo's. _O-

pi_142470214
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb exact hetzelfde. En geen gaten.
Geen gaten is wel gek. Technisch gezien is je oude paspoort namelijk gewoon ongeldig. :P Nu weet ik 't opeens ook niet meer zeker. :P Oude paspoort ligt stof te happen thuis, maar moet er toch maar eens naar kijken later. Weet wel dat ik sowieso geen gat te veel naar het midden had, omdat anders door de visum-sticker geperforeerd zou worden. M'n nieuwe paspoort in buitenland aangevraagd, in Nederland stampen ze er sowieso een gat in, dus misschien is dat nog een verschil?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_142470216
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

In "discussie" gaan met een amoebe, dat is alleen weggelegd voor de echt radelozen. :*

Ik heb niet de illusie dat ik jou van je waanbeelden kan afhelpen, dat kan je alleen zelf.
me lekker negeren dan, en niet op me reageren, als een discussie met mij zinloos is
is dan toch verspilde energie, zolas je zelf zegt
pi_142470220
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:42 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Geen gaten is wel gek. Technisch gezien is je oude paspoort namelijk gewoon ongeldig. :P Nu weet ik 't opeens ook niet meer zeker. :P Oude paspoort ligt stof te happen thuis, maar moet er toch maar eens naar kijken later. Weet wel dat ik sowieso geen gat te veel naar het midden had, omdat anders door de visum-sticker geperforeerd zou worden. M'n nieuwe paspoort in buitenland aangevraagd, in Nederland stampen ze er sowieso een gat in, dus misschien is dat nog een verschil?
Nee, is mijn 1e paspoort, gebruik nu mijn 2e, dat is dunner.

pi_142470224
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, zou een mooie boel worden als een verkoper van iets verantwoordelijk zou zijn voor wat de koper ermee doet.

Je begint zelf over dildo's. _O-
Ja, excuses, het is warm :@

Maar blijft staan mijn mening dat er andere regels gelden in een oorlog. :)
3x links is ook rechts
pi_142470228
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:42 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

me lekker negeren dan, en niet op me reageren, als een discussie met mij zinloos is
is dan toch verspilde energie, zolas je zelf zegt
Klaag nog even BMW aan voor alle hardrijders en Samsung voor dat hondje in de magnetron. :')

pi_142470236
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:43 schreef Parlay het volgende:

[..]

Ja, excuses, het is warm :@

Maar blijft staan mijn mening dat er andere regels gelden in een oorlog. :)
Als we wapenhandelaren gaan aanklagen voor het leed dat ze veroorzaken heb je mijn zegen, maar waarom slechts specifiek in dit geval is me een raadsel,

pi_142470240
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Klaag nog even BMW aan voor alle hardrijders en Samsung voor dat hondje in de magnetron. :')
of jou voor provocatie?
pi_142470243
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:47 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

of jou voor provocatie?
Provocatie is nu ook al strafbaar? Alleen in bengeltjes SBS6-campingtokkiewereld.

pi_142470247
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Provocatie is nu ook al strafbaar? Alleen in bengeltjes SBS6-campingtokkiewereld.
gosh, wat een vooroordelen, voor iemand die je niet kent, niks beters te doen zeker?
pi_142470251
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als we wapenhandelaren gaan aanklagen voor het leed dat ze veroorzaken heb je mijn zegen, maar waarom slechts specifiek in dit geval is me een raadsel,
Omdat er een oorlog aan de gang is en Putin heel goed weet met welk doel hij deze wapens over de grens heen heeft gesluisd. Waarom dit soort ge-avanceerde wapens in handen geven van ongeleide projectielen (rebellen)?

Mind you, ik denk nog steeds dat dit een "oeps, foutje" is geweest.
3x links is ook rechts
pi_142470254
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:51 schreef Parlay het volgende:

[..]

Omdat er een oorlog aan de gang is en Putin heel goed weet met welk doel hij deze wapens over de grens heen heeft gesluisd. Waarom dit soort ge-avanceerde wapens in handen geven van ongeleide projectielen (rebellen)?

its all about the money...
pi_142470265
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:51 schreef Parlay het volgende:

[..]

Omdat er een oorlog aan de gang is en Putin heel goed weet met welk doel hij deze wapens over de grens heen heeft gesluisd.
Waar is het bewijs dat Poetin die Buk heeft verkocht aan de separatisten?
quote:
Waarom dit soort ge-avanceerde wapens in handen geven van ongeleide projectielen (rebellen)?
Geven?? Ik denk dat zo'n ding best een hoop geld kost anders.

quote:
walgelijk. :r

Er is niets "ongeluk" aan deze ramp. Als ik jou vermoord omdat ik dacht dat je b_engeltje was, is het dan een "ongelukje" of toch gewoon moord??

Ik hoop toch vooral het laatste.

pi_142470267
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waar is het bewijs dat Poetin die Buk heeft verkocht aan de separatisten?

[..]

Geven?? Ik denk dat zo'n ding best een hoop geld kost anders.

[..]

walgelijk. :r

Er is niets "ongeluk" aan deze ramp. Als ik jou vermoord omdat ik dacht dat je b_engeltje was, is het dan een "ongelukje" of toch gewoon moord??

Ik hoop toch vooral het laatste.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')