Ja, zag ik ook, maar ik denk dat er wat eisen gesteld gaan worden oa dat Putin zijn zwerfhonden terug fluit. Doet hij dat niet (wat ik niet verwacht) dan zal er ingegrepen - moeten - worden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik weet niet of er met het hand over het hart word gestreken,
voor nu ja,.denk dat eerste prioriteit lichamen bergen en naar nl sturen is.. in een raptempo
Daarna is het onvoorspelbaar wat gaat gebeuren
Rutte was erg oprecht zichtbaar aangedaan
obama die er eigenlijk los van staat ook
Militair deinzen we ook allang niet meer terug voor een bombardement hier of een "humanitaire" interventie daar. Het gekke is dat mensen naar voorbeelden gaan vragen. Alsof ze vorige maand, bij wijze van spreken, alweer vergeten zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het bedrijfsleven en/of de politiek, Deels heb je wel gelijk... maar ten opzichte van China komen we buiten onze regio (Afrika) wat lafjes over.
als je niet snapt of weet waar het overgaat zeg dan niksquote:
Dat ken ik.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
als je niet snapt of weet waar het overgaat zeg dan niks
uitleg: je paspoort word onklaar/ongeldig gemaakt door de gemeente door er meerdere gaten in te perforen met een doorsnede van 1 cm
Op de foto is 1 nl paspoort te zien met vergelijkbare gaten
helaas hebben de zwerfhonden last van *hondsdolheid* of grootheids waanzin gekregenen zijn onstuurbaar gewordenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:49 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, zag ik ook, maar ik denk dat er wat eisen gesteld gaan worden oa dat Putin zijn zwerfhonden terug fluit. Doet hij dat niet (wat ik niet verwacht) dan zal er ingegrepen - moeten - worden.
Is het echt van belang?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
als je niet snapt of weet waar het overgaat zeg dan niks
uitleg: je paspoort word onklaar/ongeldig gemaakt door de gemeente door er meerdere gaten in te perforen met een doorsnede van 1 cm
Op de foto is 1 nl paspoort te zien met vergelijkbare gaten
Dat is heel eng inderdaad. Weer een forse - voor Rusland die hier duidelijk over gaat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
helaas hebben de zwerfhonden last van *hondsdolheid* of grootheids waanzin gekregenen zijn onstuurbaar geworden
*staakt het vuren*, word geen gehoor aan gegeven, medewerkers krijgen geen toegang op ramp gebied
Ja, ik zie het ook, onderin. Maar mijn dochter zou ook zoiets mee kunnen nemen, voor de foto die erop staat. Ja, zal gek zijn maar soms hebben mensen herinneringen en nemen ze die mee zelfs op een reis. Ik weet het uit ervaring.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ligt 1 paspoort met gaatjes tussen in het midden ongeveer
nee , maar geen belang en grappig zijn zijn 2 verschillende dingenquote:
Ik ben benieuwd of Timmermans iets kan ritselen voor de toegang tenminste en de OVV samen met het NFI daar hun gang kan laten gaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
helaas hebben de zwerfhonden last van *hondsdolheid* of grootheids waanzin gekregenen zijn onstuurbaar geworden
*staakt het vuren*, word geen gehoor aan gegeven, medewerkers krijgen geen toegang op ramp gebied
En ook nu kan ik je alleen maar gelijk geven. Ik hoop zo dat er geen escalatie zal plaatsvinden en dat Putin toch iets van macht heeft over deze zwervers anders is hij volledig verantwoordelijk te houden voor hun acties. Hij bewapend ze tenslotte zelf. Gebruik zou moeten zijn dat hij NU zijn aanhangers terug trekt zodat de bergingswerkzaamheden op een normale èn humane manier verlopen. Zo niet dan zal de er ingegrepen moeten worden met alle consequenties nadienquote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Heeft voor mij dan ook niks te maken , met een kant kiezen, maar puur met opkomen voor eigen landquote:Op zaterdag 19 juli 2014 06:04 schreef b_engeltje het volgende:
ik zat gisteren in de tuin, ik zag de strepen in de lucht van vliegtuigen die overvliegen dat moet zo op de hoogte van 10 km zijn je kan met het blote oog echt niet zien wat voor vliegtuig er vliegt, alleen dat er een vliegt..
persoonlijk kan ik me voor het eerst vinden in de woorden van Rutte Kan me niet schelen wie of wat op de knop gedrukt heeft en met welke reden
Te laat voor sorry, oeps foutje of welk excuus dan ook, voor mij is er gewoon geen excuus voor
Als poetin ze niet meer onder controle heeft moet men wat mij betreft vrij spel hebben om iedereen die in de weg loopt voor dat onderzoek gewoon uit te schakelen. Want dan zijn het gewoon een stelletje losgeslagen terroristen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 06:04 schreef Parlay het volgende:
[..]
En ook nu kan ik je alleen maar gelijk geven. Ik hoop zo dat er geen escalatie zal plaatsvinden en dat Putin toch iets van macht heeft over deze zwervers anders is hij volledig verantwoordelijk te houden voor hun acties. Hij bewapend ze tenslotte zelf. Gebruik zou moeten zijn dat hij NU zijn aanhangers terug trekt zodat de bergingswerkzaamheden op een normale èn humane manier verlopen. Zo niet dan zal de er ingegrepen moeten worden met alle consequenties nadien
Vele landen zijn blij dat ze niet meer horen bij het Warsahu pact. Polen loves de EU. Dus het is niet allemaal wapengekletter.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:50 schreef Rica het volgende:
[..]
Militair deinzen we ook allang niet meer terug voor een bombardement hier of een "humanitaire" interventie daar. Het gekke is dat mensen naar voorbeelden gaan vragen. Alsof ze vorige maand, bij wijze van spreken, alweer vergeten zijn.
Anyhoe mijn laatste tip om alles in een iets groter perspectief te plaatsen is eens te zoeken op "nato expansion promise" - met de vraag of onze leiders ons en de Russen inderdaad bedrogen hebben.
Want inmiddels staan we met Nato aan de Russische grens...
En de nabestaanden........Ik heb 2 bekenden die zomaar in die vlucht hadden kunnen zitten en mijn partner reisde een paar maanden geleden precies dezelfde route rond dezelfde tijd. Ik moet er toch niet aan denken......quote:Op zaterdag 19 juli 2014 06:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Heeft voor mij dan ook niks te maken , met een kant kiezen, maar puur met opkomen voor eigen land
En daar ziet het nu dus naar uit. Zo dom..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 06:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als poetin ze niet meer onder controle heeft moet men wat mij betreft vrij spel hebben om iedereen die in de weg loopt voor dat onderzoek gewoon uit te schakelen. Want dan zijn het gewoon een stelletje losgeslagen terroristen.
Ik kwam gisteren iets tegen, iemand zei als ik bij blokker een vleesmes koop, en vervolgens steek ik de buren neer met dat mes, is blokker dan aansprakelijk, moest ik even overnadenken...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 06:04 schreef Parlay het volgende:
[..]
En ook nu kan ik je alleen maar gelijk geven. Ik hoop zo dat er geen escalatie zal plaatsvinden en dat Putin toch iets van macht heeft over deze zwervers anders is hij volledig verantwoordelijk te houden voor hun acties. Hij bewapend ze tenslotte zelf. Gebruik zou moeten zijn dat hij NU zijn aanhangers terug trekt zodat de bergingswerkzaamheden op een normale èn humane manier verlopen. Zo niet dan zal de er ingegrepen moeten worden met alle consequenties nadien
Poetin, zelf moet dan zijn rotzooi opruimenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 06:13 schreef Parlay het volgende:
[..]
En de nabestaanden........Ik heb 2 bekenden die zomaar in die vlucht hadden kunnen zitten en mijn partner reisde een paar maanden geleden precies dezelfde route rond dezelfde tijd. Ik moet er toch niet aan denken......Vreselijk, ik leef erg mee met iedereen die dit misschien van dichtbij of iets verderaf meemaken. Sowieso trouwens, ook met vlucht 370, je zal maar iemand kennen die erin zat.
Hu ik quote petongeluk de verkeerde sorryquote:Op zaterdag 19 juli 2014 06:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Poetin, zelf moet dan zijn rotzooi opruimen
Als je hond dol word, moet je als eigenaar ook verantwoording nemen
Ja nu krijg ik weer de schuld.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 06:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Poetin, zelf moet dan zijn rotzooi opruimen
Als je hond dol word, moet je als eigenaar ook verantwoording nemen
Je bent vergevenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 06:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hu ik quote petongeluk de verkeerde sorry
Er worden elke dag wapens verkocht. Rusland verkoopt Buks, de VSAmerikanen hebben hun eigen luchtafweer die ze verkopen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 06:16 schreef b_engeltje het volgende:
als je een moord pleegt ben je schuldig, heb je mensen op het idee gebracht of het moord wapen geleverd, ben je mede schuldig...
Dit heb ik al eens uitgelegd in een van de vorige topics. Ik had zelf ook twee paspoorten. In je nieuwe paspoort kun je een verwijzing laten zetten naar je oude paspoort. Dit is handig in het geval van een paspoort dat gaat verlopen maar je wilt wel je visum behouden. Afhankelijk van waar je woont kan het soms zijn dat je je paspoort eerder wil vervangen door een nieuwe, zodat je geen extra reis hoeft te maken. Probleem is alleen dat als je een multi-entry permit dat je die dan kwijt raakt. Door die verwijzing in je paspoort kun je er nog gebruik van maken. Anders ben je weer een paar weken verder qua administratie en kun je weer betalen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 04:44 schreef paddy het volgende:
https://twitter.com/lifenews_ru/status/489821390040993793/photo/1
Iemand attendeerde mij op deze foto. Wat ik vreemd vond was de pasfoto met het perfecte gaatje die in mijn optiek gezet gaat worden wanneer je paspoort verlopen is. Je kan toch niet vliegen met een verlopen paspoort? Daarbij worden paspoorten niet meer teruggegeven wanneer ze verlopen zijn. Zo vreemd deze foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |