Ik zie wel dat je mij totaal niet begrijpt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 06:59 schreef b_engeltje het volgende:
el matador
wie zijn niveau is nu beneden peil?
nee mensen die zulke dingen als voorbeeld geven wil ik ook absoluut niet begrijpen...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie wel dat je mij totaal niet begrijpt.
Hij zit al op een leeg eiland.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee mensen die zulke dingen als voorbeeld geven wil ik ook absoluut niet begrijpen...
Die mogen ze voor mij op een leeg eiland neer zetten *ignore*
Iemand voor iemand anders aanzien en doodschieten is in jouw verknipte wereld "een ongelukje", daarnaast wil je nog de Blokker aanklagen voor het moordwapen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee mensen die zulke dingen als voorbeeld geven wil ik ook absoluut niet begrijpen...
Die mogen ze voor mij op een leeg eiland neer zetten *ignore*
Ik schat jou iets hoger dan een dronken Rus in een oorlogsgebiedquote:Op zaterdag 19 juli 2014 06:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar is het bewijs dat Poetin die Buk heeft verkocht aan de separatisten?
[..]
Geven?? Ik denk dat zo'n ding best een hoop geld kost anders.
[..]
walgelijk.
Er is niets "ongeluk" aan deze ramp. Als ik jou vermoord omdat ik dacht dat je b_engeltje was, is het dan een "ongelukje" of toch gewoon moord??
Ik hoop toch vooral het laatste.
scrol.even terugquote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iemand voor iemand anders aanzien en doodschieten is in jouw verknipte wereld "een ongelukje", daarnaast wil je nog de Blokker aanklagen voor het moordwapen.
Wie is er nu van het padje af?
nou ik niet ( en ja nu doe ik het ook)quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:07 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik schat jou iets hoger dan een dronken Rus in een oorlogsgebied
Dat is liev, ik jou ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:07 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik schat jou iets hoger dan een dronken Rus in een oorlogsgebied
Ik kan dit gewoon niet volgen. Zeker niet van jou, intelligent wereldburger, geen campinggast.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waar Rusland wel schuldig aan is, is het voeren van een proxy-oorlog met niet te controleren figuren. Nu is de VS bijvoorbeeld daar ook schuldig aan maar je kunt als Rusland niet je klauwen aftrekken van wat er gebeurd is. Als je wapens dumpt bij onbetrouwbare figuren neem je het risico dat ze de boel verneuken. En waarom drop je die wapens daar? Omdat je er baat bij denkt te hebben. Je kunt zo'n gok niet risicoloos nemen.
Klopt en diegene die dat op zijn geweten heeft mag wat mij betreft zwaar bestraft worden. Ik denk alleen dat dit afgewimpeld wordt op 1 zwart schaap zoals altijd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is liev, ik jou ook.
Maar zie je het punt? De verkeerde voor je zien, ontslaat je toch niet van moord? Als je A als doel hebt en je vermoordt B wordt het toch niet opeens een "ongelukje"? Dan is het toch nog steeds moord?
Wat ik bedoel te zeggen is: Rusland heeft er een bepaald belang bij dat de Russische rebellen winnen. Daarom steunen ze hen met wapens. Die steun (proxy oorlog) brengt echter wel een risico met zich mee. Namelijk dat dit soort dingen kunnen voorkomen. Normaliter praat je dan over slachtpartijen en dergelijke. Denk niet dat ze verwacht hadden dat die rukkers een vliegtuig zouden neerhalen. Maar dat risico heeft Rusland wel degelijk genomen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kan dit gewoon niet volgen. Zeker niet van jou, intelligent wereldburger, geen campinggast.
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is: Rusland heeft er een bepaald belang bij dat de Russische rebellen winnen. Daarom steunen ze hen met wapens. Die steun (proxy oorlog) brengt echter wel een risico met zich mee. Namelijk dat dit soort dingen kunnen voorkomen. Normaliter praat je dan over slachtpartijen en dergelijke. Denk niet dat ze verwacht hadden dat die rukkers een vliegtuig zouden neerhalen. Maar dat risico heeft Rusland wel degelijk genomen.
En daarvoor mag je Rusland best verantwoordelijk houden.
Tja, als Putin van te voren wist dat het een stelletje onintelligente recidivisten waren zonder duidelijke militaire structuur, dan had ie ze sowieso niet gesteund. Maar ze maken Putin wel steeds makkelijker om z'n vingers eraf te trekken van heel die situatie, door niet de bevelen van moeder Rusland op te volgenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waar Rusland wel schuldig aan is, is het voeren van een proxy-oorlog met niet te controleren figuren. Nu is de VS bijvoorbeeld daar ook schuldig aan maar je kunt als Rusland niet je klauwen aftrekken van wat er gebeurd is. Als je wapens dumpt bij onbetrouwbare figuren neem je het risico dat ze de boel verneuken. En waarom drop je die wapens daar? Omdat je er baat bij denkt te hebben. Je kunt zo'n gok niet risicoloos nemen.
Degen die vuurt zit fout, niemand anders.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:14 schreef Parlay het volgende:
[..]
Klopt en diegene die dat op zijn geweten heeft mag wat mij betreft zwaar bestraft worden. Ik denk alleen dat dit afgewimpeld wordt op 1 zwart schaap zoals altijd.
Hoe kan dat nou? Rusland (als zij al die wapens verkocht hebben) is toch niet verantwoordelijk voor wat de koper met die wapens doet?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is: Rusland heeft er een bepaald belang bij dat de Russische rebellen winnen. Daarom steunen ze hen met wapens. Die steun (proxy oorlog) brengt echter wel een risico met zich mee. Namelijk dat dit soort dingen kunnen voorkomen. Normaliter praat je dan over slachtpartijen en dergelijke. Denk niet dat ze verwacht hadden dat die rukkers een vliegtuig zouden neerhalen. Maar dat risico heeft Rusland wel degelijk genomen.
jou mening, ook ik heb me vraagtekens neer gezet waarom ze over oekraine bleven vliegen, terwijl ze het land nu wel kunnen omzeilen..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Degen die vuurt zit fout, niemand anders.
Hooguit kan je de luchtvaartautoriteiten en Malaysia Airlines medeverantwoordelijk houden dat ze niets hebben gedaan om deze ramp te voorkomen.
Het is hetzelfde als die niggers in Harlem. Degene die schiet is hoofdschuldige. Maar met een bord I hate niggers door Harlem gaan lopen is wel een beetje uitlokking, niet?
En ze hadden de pech een vliegtuig neer te halen met Westerse inzittenden anders had er geeneens aandacht aan besteed geweest. Of misschien een kort berichtje.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Welnee, Poetin heeft hier niets mee te maken. Degene die vuurt zit fout. En behalve als hij de opdracht daartoe van Vladimir zelf heeft gekregen, heeft de Russische president hier toch geen schuld aan?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:24 schreef Parlay het volgende:
Ik denk echt dat Putin nu diep na zit te denken hoe hij dit goed kan praten. En wie het offerlam wordt.
En als er 2 mensen op de knop hebben gedrukt simultaanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Degen die vuurt zit fout, niemand anders.
Hooguit kan je de luchtvaartautoriteiten en Malaysia Airlines medeverantwoordelijk houden dat ze niets hebben gedaan om deze ramp te voorkomen.
Het is hetzelfde als die niggers in Harlem. Degene die schiet is hoofdschuldige. Maar met een bord I hate niggers door Harlem gaan lopen is wel een beetje uitlokking, niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |