Verder: Grappen kunnen in ONZ (incl. 'toch wel dichtbij' onzin), samenzweringstheorieën kunnen naar TRU/BNW, klachten naar Feedback.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende:
Geen persoonsgegeven, je blurt maar - Geen foto's van lijken
Commentaar in feedback.
Lijken kun je fijn achter een spoiler of via een linkje doen, doei.
Nieuwsberichten omtrent slachtoffers:quote:http://nos.nl/artikel/676517-rutte-onderste-steen-moet-boven.html
Rutte: onderste steen moet boven
Nederland zal niet rusten voor de daders van de mogelijke aanslag op het vliegtuig MH17 zijn opgespoord. Dit zei premier Rutte op een persconferentie over het neergestorte vliegtuig van Malaysia Airlines.
In de persconferentie gaven Rutte en minister Timmermans van Buitenlandse Zaken de laatste stand van zaken. Timmermans reist vanavond met een onderzoekersteam mee naar de regio.
Niet rusten
Het kabinet weet nog niet helemaal zeker of er sprake is van een aanslag. "Maar een ding moet glashelder zijn. De onderste steen moet boven. Als het een aanslag is moeten de daders worden opgespoord en hun gerechte straf krijgen. Eerder zullen we niet rusten. Daar hebben de slachtoffers en hun nabestaanden recht op," aldus Rutte.
Onafhankelijk onderzoek
Het kabinet eist een volledig onafhankelijk onderzoek. De premier heeft met de Russische president Poetin gesproken en die heeft Nederland beloofd dat er er zo'n onderzoek komt.
Rutte wil niet nu al zeggen dat hij er vertrouwen in heeft dat zo'n volledig onafhankelijk onderzoek er ook komt. "Dat vertrouwen moet groeien. Het moet blijken of de betrokken partijen in de regio mee gaan werken."
Niet speculeren
Hij weerspreekt dat Nederland te voorzichtig is. Andere landen, zoals Australië en de Verenigde Staten spreken nu al over de verantwoordelijkheid van Rusland. "Ik wil niet speculeren en vinger wijzen. Ik wil dat de feiten boven komen en zo is de kans groter dat zo'n onderzoek er komt.
Rutte zei verder dat het drama een "steeds tragischer verschijning" krijgt. "We horen steeds meer verhalen van individuele reizigers die niets vermoedend aan boord gingen, hun kansloze lot tegemoet". Hij zei dat heel Nederland intens meeleeft. "Nu blijkt weer hoe nauw een klein land verbonden is."
quote:Dodental Nederlanders op 189
Het aantal Nederlandse slachtoffers bij de vliegramp met vlucht MH17 van Malaysia Airlines is weer naar boven bijgesteld. Er zijn ten minste 189 Nederlanders onder de passagiers van de vliegramp in Oekraïne, meldt Malaysia Airlines op de website.
Van vier van de 298 mensen die aan boord waren, is de identiteit nog niet vastgesteld.
Behalve Nederland heeft ook Maleisië veel slachtoffers te betreuren. Volgens de laatste gegevens van Malaysia Airlines zijn er ten minste 44 Maleisische passagiers onder de doden. Dat is inclusief de bemanning van 15 personen. Verder kwamen de slachtoffers voornamelijk uit Australië (27) en Indonesië (12).
Berging
Op de plek waar gisteren vlucht MH17 neerstortte zijn tot nu toe 181 lichamen geborgen. Dat hebben de Oekraïense autoriteiten bekendgemaakt tijdens een persconferentie. De berging verloopt moeizaam.
Lichamen en brokstukken liggen verspreid in een straal van 5 kilometer rond de plek van de crash. Lichamen liggen onder meer in tuinen van mensen. Mijnwerkers, hulpdiensten en burgers zoeken naar slachtoffers. De rampplek wordt bewaakt door bewapende separatisten.
quote:Slachtoffers krijgen een gezicht
Heel langzaam wordt er iets meer duidelijk over de identiteit van de Nederlandse inzittenden van de verongelukte vlucht MH17 van Malaysia Airlines.
In diverse gemeenten doen namen de ronde van mensen die hoogstwaarschijnlijk aan boord waren.
De Amsterdamse aidsonderzoeker Joep Lange zat vrijwel zeker aan boord, samen met een aantal collega's. Ze waren op weg naar een conferentie in Australië.
"Een nachtmerrie"
De Naardense burgemeester heeft bevestigd dat een moeder met haar drie jonge kinderen in het verongelukte vliegtuig zat. "Het is een nachtmerrie", zegt burgemeester Joyce Sylvester.
De gemeente Cuijk maakt bekend dat waarschijnlijk een gezin van vier personen uit de gemeente aan boord zat. Burgemeester Wim Hillenaar schrijft: "Een gezin van vier, waarvan twee gewaardeerde medewerkers van de gemeente, zat ook aan boord van het toestel. Het nieuws is nauwelijks te bevatten en vervult ons, gemeentebestuur en alle collega's, met groot verdriet. Wij wensen alle familieleden, vrienden en andere naasten van dit gezin veel sterkte bij het verwerken van het verlies."
Vlaggen halfstok
In Neerkant hangen vlaggen halfstok. Het kleine dorp rouwt om het verlies van het gezin Wals. Vader, moeder en hun vier kinderen zaten donderdag in het neergestorte vliegtuig. Een beestje, een bloemetje, een kaart en een kaars bij de voordeur van hun woning bevestigen in stilte het trieste nieuws. De jongste van het gezin zat op de basisschool. De klasgenoten van het meisje worden op school opgevangen om samen te zijn.
Volendam rouwt om het overlijden van twee inwoners. Burgemeester Willem van Beek bevestigt het verlies op Twitter. Hij schrijft: "Ik heb even radiostilte (aandacht voor familie en collega's). Veel kracht gewenst."
Leerlingen
Ook in Woerden wordt getreurd. Drie leerlingen van het Minkema College zaten aan boord van MH17. Twee van hen zouden mogelijk in het gezelschap zijn van hun grootouders. Het Minkema College schrijft op Facebook: "Ouders hebben ons bevestigd dat drie van onze leerlingen aan boord zaten van vlucht MH17. Het betreft Robert-Jan en Frederique van Zijtveld (5 en 6 vwo) en Robin Hemelrijk (4 havo). Met grote verslagenheid hebben wij dit bericht ontvangen."
Op de website condoleance.nl zijn al ruim 5000 berichten binnengekomen waarin mensen hun medeleven betuigen aan nabestaanden van de slachtoffers van de vliegramp met vlucht MH17.
Gegevens van FlightRadar24quote:[upd] PvdA onthutst door omkomen senator
Onder de 173 Nederlandse slachtoffers van de vliegramp in Oekraïne, is ook een politicus.
Prof. dr. W.J. Witteveen, senator voor de PvdA in de Eerste Kamer, bleek één van de passagiers van vlucht MH17 te zijn, zo staat op de site van de Eerste Kamer te lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op mn 31e?quote:
Toch denk ik dat veel van de slachtoffers door de val zijn omgekomen. RIP... heel erg triestquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:07 schreef Parzival het volgende:
[..]
wiki explosive decompression
het doet wel heel erg auw.. maar niet gelijk instant death
Na onderzoek op de Lockerbie crash bleek dat mensen inderdaad hun bewustzijn hadden verloren, maar dat zij ook tijdens hun val weer bij bewustzijn konden raken. Een jonge vrouw had zelfs een pluk gras in haar handen, erop duidend dat ze nog bij bewustzijn was nadat ze de grond raakte. http://londonupstart.blog(...)n-gb-x-none.html?m=1quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:51 schreef Ticootje het volgende: [..] Nee op die hoogte ben je zo knock out.
Dat is ook wel te merken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:14 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Op mn 31e?
Ik heb niet eens middelbare school...
Ze waren hoogstwaarschijnlijk niet bewust tijdens de val, mits ze nog in leven waren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:14 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat veel van de slachtoffers door de val zijn omgekomen. RIP... heel erg triest
Ik las laatst ergens dat hij botax heeft om zijn gezichtuitdrukking te verbergen, maar of dat echt zo is weet ik nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:11 schreef quirina het volgende:
Zag net Poetin op de NOS, wat een schijnheilige kop bah.
Ik denk dat Putin zich dan wel inschikt, al denk ik evenveel dat ie dat niet doet iddquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:12 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Precies.. en dan zie ik de ellende wel komen...
USA die wel even in zal grijpen... Putin die het er niet mee eens is.. etc...
Ik heb ook gewoon een DD abbo en daar hoef ik nooit wat over uit te leggenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe leg je dat uit als je ooit een vrouwtje op bezoek hebt.
Lol... Ik denk dat ik een stuk meer plezier heb dan een verzuurd fokstertje...quote:
dat ene stuk met dat overduidelijke gat erin.... inslagpunt?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:14 schreef Xan21 het volgende:
Nieuwere beelden van resten van het vliegtuig, dode mensen (en hond) worden geblurred
http://www.liveleak.com/view?i=219_1405682548
Fucked up gquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:17 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Lol... Ik denk dat ik een stuk meer plezier heb dan een verzuurd fokstertje...
Maar laten we niet offtopic gaan schat...
Heb nog nooit een black/box recorder gehoord. Geen resultaten op google ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:10 schreef Parzival het volgende:
er zijn vliegtuigen geweest waarvan de stabilisatoren (op de achtervleugel) kapot gingen.. en dat vliegtuig kwam in 2 minuten van 10 hoogte recht naar beneden met >geluidssnelheid.. en dat was volgens de recorders geen fijne vlucht.. waarin er 2 minuten gegild werd.. hoorbaar op de voice recorder
Thank you captain obvious.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
1 van de slachtoffer is een PVDA senator.
was op aircrash investigationquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:17 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Heb nog nooit een black/box recorder gehoord. Geen resultaten op google ook.
Klopt, hoewel ik de emoticon hier niet begrijp.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
1 van de slachtoffer is een PVDA senator. Krankzinnig
FOK! in een notendop.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:14 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Op mn 31e?
Serieus? Dus het is allemaal opgezet door D66?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Het is nooit te laat tog, mijn opa had op zijn 94e nog zijn diploma gehaaldquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:14 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Op mn 31e?
Je zal maar uit het raampje hebben gekeken, en zo´n raket op je af zien komenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:09 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Heel erg onverwacht ja. Er werd verteld op CNN dat een BUK raket bijna een snelheid van 3000KM per uur kan halen (dus 40 seconden om de vliegtuig/doel te bereiken)
De passagiers hebben hoogstwaarschijnlijk helemaal onverwachts een extreme klap meegemaakt.
Daar laten ze volgens mij bijna altijd de echte recordings horenquote:
Nooit gevlogen zeker?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het is nooit te laat tog, mijn opa had op zijn 94e nog zijn diploma gehaald
Echte mannen hebben geen diploma nodig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De raket kwam van rechtsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Misschien dus wel. Zie mijn eerdere bericht. Mensen kunnen tijdens hun val op zuurstofrijke hoogte weer bij bewustzijn raken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:16 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Ze waren hoogstwaarschijnlijk niet bewust tijdens de val, mits ze nog in leven waren.
Klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar laten ze volgens mij bijna altijd de echte recordings horen.
Je zou maar net op de plee zitten?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:21 schreef RVer het volgende:
[..]
Je zal maar uit het raampje hebben gekeken, en zo´n raket op je af zien komen
als ze niet al dood waren door de missilequote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Misschien dus wel. Zie mijn eerdere bericht. Mensen kunnen tijdens hun val op zuurstofrijke hoogte weer bij bewustzijn raken.
Raket gewoon storneren.quote:
dat denk ik ookweleens.. kom je naar beneden met je broek op je knien...quote:
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:
Nee.. ik heb niets met papieren... dat geeft oogkleppen...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik zit bij een vliegclub en wil gaan leren vliegen. Aircrash investigatio kijk ik volgens mij allemaalquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Air Crash Investigation is echt een interessant programma, aanrader voor de vliegtuigfan
Uiteraard, maar niet iedereen zal direct daardoor gestorven zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:22 schreef Parzival het volgende:
[..]
als ze niet al dood waren door de missile
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:23 schreef Glencairn het volgende:
Het is tijd dat we die Oekraieners helpen die separatisten de grens naar Rusland over te schoppen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:23 schreef artm het volgende:
Kunnen we niet gewoon onze commando's naar Oekraïne sturen om de rampsite veilig te stellen?
Veel sterkte...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:23 schreef DaMook het volgende:
Ik ga hier even weg, heb even genoeg gehad van dit gebeuren. Hopelijk kan ik op korte termijn naar een begrafenis (klinkt stom). Hoop iig dat het niet te lang duurt voor het lichaam of de delen ervan hier zijn. Kom morgen wel weer een keer in dit topic kijken, nu even leuke dingen ter afleiding.
Kan niet dus, snelheid is zodanig hoog dat je het absoluut niet kan zien aankomen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:21 schreef RVer het volgende:
[..]
Je zal maar uit het raampje hebben gekeken, en zo´n raket op je af zien komen
Ik denk dat de klap, de luchtdruk die opeens wegvalt en het gebrek aan zuurstof je gelijk bewusteloos maken. Geloof nooit dat die mensen lang geleden hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:14 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat veel van de slachtoffers door de val zijn omgekomen. RIP... heel erg triest
De Oekraïne zelf is al bezigquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:23 schreef artm het volgende:
Kunnen we niet gewoon onze commando's naar Oekraïne sturen om de rampsite veilig te stellen?
Rotterdam toevallig?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zit bij een vliegclub en wil gaan leren vliegen. Aircrash investigatio kijk ik volgens mij allemaal.
Die spelen liever in een zandbak ergens in Afrikaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:23 schreef artm het volgende:
Heb ik ook aan gedacht en dat zou opzich wel een optie zij, al ben ik bang voor artellerie en dat we daardoor nog meer nederlanders verliezen, doe (nog) maar niet dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:23 schreef artm het volgende:
Idd, dat ding komt aanzetten met Mach 3quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:25 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Kan niet dus, snelheid is zodanig hoog dat je het absoluut niet kan zien aankomen.
Eacm Eindhoven dusquote:
Ja en in delen van Chili raken ze in paniek als er een regenbui van 5 millimeter valt, overstromingen all over the place. Je punt is?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond.
De "aardbevingen" in Groningen blijven een giller. De Chilenen en Japanners lachen die schoolverlater vierkant uit.
Als ze gedurende de hele val (ik dacht zo'n 2-2,5 minuut) buiten bewustzijn blijven niet nee. Maar het kan helaas anders zijn gewrest...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat de klap, de luchtdruk die opeens wegvalt en het gebrek aan zuurstof je gelijk bewusteloos maken. Geloof nooit dat die mensen lang geleden hebben.
Mij opstoken...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:28 schreef -0- het volgende:
[..]
Ja en in delen van Chili raken ze in paniek als er een regenbui van 5 millimeter valt, overstromingen all over the place. Je punt is?
Ah okee, succes en kom een keertje langs de VCRquote:
\USMCquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:29 schreef Glencairn het volgende:
[..]
Jouw Signature is wel wat slecht getimed vandaag
Geen idee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Serieus? Dus het is allemaal opgezet door D66?
Raket vliegt met 3000 mph (~4800 km/u), stel je kan 4800 meter naar beneden kijken, dan zie je die raket dus ~0,28 sec voor impact. Piepkleine kans dat iemand dat gezien heeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:27 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Idd, dat ding komt aanzetten met Mach 3
Lockerbie gebeurde ook op 10km hoogte, daar werden mensen halverwege de val weer wakker.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat de klap, de luchtdruk die opeens wegvalt en het gebrek aan zuurstof je gelijk bewusteloos maken. Geloof nooit dat die mensen lang geleden hebben.
Als het was neergeschoten waar dat plaatje het zegt hadden wel veel meer mensen het gezien.quote:
Er is navraag gedaan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:31 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Lockerbie gebeurde ook op 10km hoogte, daar werden mensen halverwege de val weer wakker.
Ik heb die echt al lang, maar vandaag is die eigenlijk nog toepasselijker dan ooit. Ik weet wel dat ik ga proberen er steeds meer naar te levenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:29 schreef Glencairn het volgende:
[..]
Jouw Signature is wel wat slecht getimed vandaag
Er is een voorwaartse snelheid die bewaard blijft, en als de vleugels nog wat lift genereren kom je wel een eindje.quote:
Ay, pijnlijk. Hoe weten ze dat trouwens?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:31 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Lockerbie gebeurde ook op 10km hoogte, daar werden mensen halverwege de val weer wakker.
quote:“It’s very easy for anyone, really, to walk in there and tamper with evidence or debris. So a lot of work needs to be done. A lot of professional work needs to be done very, very quickly.”
Ja maar dan is hij niet uit elkaar gespat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:30 schreef badschaap het volgende:
[..]
heeft nog snelheid he alstie kapot word geschoten+ op 10 km hoogte, dus kan best
Toen hadden we heul nog geen smartphone...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat twitterden ze. Ben weer bij bewustzijn. Yolo
Rot eens op met je facebook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:35 schreef sonnyspek het volgende:
Is er al een Facebook groep die pleit voor het aanvallen van die rebellen?
Bron ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:36 schreef Elan het volgende:
Nederland zal geen leidende rol spelen tijdens het onderzoek dat doen Amerikanen en locals. TIEFT toch op man
Ja dan kan ik die even liken. Dat ze ze lerenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:35 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe vaak ga je dat nog vragen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:35 schreef sonnyspek het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ja dan kan ik die even liken. Dat ze ze leren
Sowieso sporen die de slachtoffers op de grond hebben achtergelaten, maar had ermee te maken dat je binnen anderhalve minuut of zo weer in zuurstofrijke lucht terechtkomt oid heb ik gelezen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ay, pijnlijk. Hoe weten ze dat trouwens?
Werd net gezegd bij Hart van Nederland.quote:
Hart van Nederlandquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:37 schreef Voszje het volgende:
[..]
Werd net gezegd bij Hart van Nederland.
quote:
Tja op de persconfs zegt men toch iets anders....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:37 schreef Voszje het volgende:
[..]
PATTY IS HEUL BETROUWBAAR HOORquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:37 schreef Voszje het volgende:
[..]
neequote:
Tja, staat hier aan. Kan ik ook niks aan doen.quote:
Ik weet niet wie die meneer was die het zei, in ieder geval niet Patty.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:38 schreef Starm het volgende:
[..]
Tja op de persconfs zegt men toch iets anders....
Wel.. Zappen. Afstandbediening ooit van gehoord?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:38 schreef Voszje het volgende:
[..]
Tja, staat hier aan. Kan ik ook niks aan doen.
Dat zei die woordvoerder tijdens persco niet Pattyquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:38 schreef Voszje het volgende:
[..]
Tja, staat hier aan. Kan ik ook niks aan doen.
Nee sorry, ik woon nou eenmaal thuis en zit niet de hele dag op m'n zolderkamer. Wat hier gekeken wordt boeit me verder niet zo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:39 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Wel.. Zappen. Afstandbediening ooit van gehoord?
Een vrouw had gras in haar hand, en de grond bij haar hand was omgewoeld. Zodoende.quote:
Jij kan er inderdaad niets aan doen dat het aan staat, maar het als bron gebruiken in welk geval dan ook, daar kun je wel wat aan doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:39 schreef Voszje het volgende:
[..]
Nee sorry, ik woon nou eenmaal thuis en zit niet de hele dag op m'n zolderkamer. Wat hier gekeken wordt boeit me verder niet zo.
Pics or didn't happen. Sorry hoor, maar iedereen kan zo'n verhaal verzinnen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Een vrouw had gras in haar hand, en de grond bij haar hand was omgewoeld. Zodoende.
Het was dus blijkbaar gewoon een deel van de persconferentie en het werd niet door Patty verkondigd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:41 schreef Messina het volgende:
[..]
Jij kan er inderdaad niets aan doen dat het aan staat, maar het als bron gebruiken in welk geval dan ook, daar kun je wel wat aan doen.
Die woordvoerder van de persco zei het dus wat de neuk boeit het nou wie het nieuws brengt al is het het fucking Jeugdjournaalquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:41 schreef Messina het volgende:
[..]
Jij kan er inderdaad niets aan doen dat het aan staat, maar het als bron gebruiken in welk geval dan ook, daar kun je wel wat aan doen.
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:42 schreef Diemux het volgende:
Passagierslijst uitgelekt:
http://www.geenstijl.nl/m(...)rslijst_van_mh1.html
Straks Piet Paulusma op de rampplek omringd door seperatisten. Oat Moan!quote:
spuit 513quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:42 schreef Diemux het volgende:
Passagierslijst uitgelekt:
http://www.geenstijl.nl/m(...)rslijst_van_mh1.html
Slechte bron dusquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:37 schreef Voszje het volgende:
[..]
Whataboutquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:42 schreef Dibble het volgende:
Rusland krijgt hier meer haat dan het verdient. Ze proberen vanaf het begin al de boel te stabiliseren. Vergeet ook niet Syrie wat anders door Obama helemaal platgebombardeerd zou worden.
Er is een lijnvliegtuig neergehaald met Russisch wapentuig dat is waar. Maar daar houd het ook op. Hoeveel mensen hebben indirect de dood gevonden door Amerikanen die wapentuig leveren aan lugubere groepen.
Als die oorlogshitsers uit de EU niet op de maiden aan het prediken waren geweest was dit nooit gebeurd.
wat zou suggereren dat ze na de val van 10km nog even geleefd heeft? Dat lijkt me ook sterk...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Een vrouw had gras in haar hand, en de grond bij haar hand was omgewoeld. Zodoende.
Echt he dom volk hier of nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:41 schreef Voszje het volgende:
[..]
Het was dus blijkbaar gewoon een deel van de persconferentie en het werd niet door Patty verkondigd.
HvN knipt at will. Aangezien ik SBS6 geblokkeerd heb thuis zie ik het dus niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Die woordvoerder van de persco zei het dus wat de neuk boeit het nou wie het nieuws brengt al is het het fucking Jeugdjournaal
Twee kinderen in legerkleding.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Straks Piet Paulusma op de rampplek omringd door seperatisten. Oat Moan!
Wat hebben wij in vredesnaam met Syrie en Obama te maken idioot die je er rondloopt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:42 schreef Dibble het volgende:
Rusland krijgt hier meer haat dan het verdient. Ze proberen vanaf het begin al de boel te stabiliseren. Vergeet ook niet Syrie wat anders door Obama helemaal platgebombardeerd zou worden.
Er is een lijnvliegtuig neergehaald met Russisch wapentuig dat is waar. Maar daar houd het ook op. Hoeveel mensen hebben indirect de dood gevonden door Amerikanen die wapentuig leveren aan lugubere groepen.
Als die oorlogshitsers uit de EU niet op de maiden aan het prediken waren geweest was dit nooit gebeurd.
Nee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:42 schreef Dibble het volgende:
Haha, jij overschat Hansie van Baalen wel enorm.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:42 schreef Dibble het volgende:
Irrelevant.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:42 schreef Dibble het volgende:
Hoeveel mensen hebben indirect de dood gevonden door Amerikanen die wapentuig leveren aan lugubere groepen.
Heb eerder al een linkje gezet, nu op mobiel dus geen zin om weer te zoeken. Geen foto's nee, maar is het idee dat iemand al vallende bijkomt zo onrealistischh?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:41 schreef Messina het volgende:
[..]
Pics or didn't happen. Sorry hoor, maar iedereen kan zo'n verhaal verzinnen.
Ah weer zo'n persoon die middels wijzen naar een totaal irrelevantie andere situatie en pure anti-logica verkeerd handelen van een kant goed probeert te praten, enederzijds stel je dat Rusland de boel vanaf het begin af aan probeert te stabiliseren en anderzijds stel je dat inerdaad een stel pro-Russische hillbillies in bezit zijn van Russisch wapentuig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:42 schreef Dibble het volgende:
Gegeven dat het ooggetuigeverslag klopt, wat kan het dan anders verklaren?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:43 schreef Palomar het volgende:
[..]
wat zou suggereren dat ze na de val van 10km nog even geleefd heeft? Dat lijkt me ook sterk...
Klopt, maar wel elke avond blijven tweeten direct naar een paar EP lui dat het "bloed ook aan hun handen kleeft" gewoon voor het effect. Die Guy Verhofstadt heeft er in iedergeval niet voor gezorgd dat het minder daar werd maar heeft eerder het effect versterkt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:45 schreef Basterds het volgende:
[..]
Haha, jij overschat Hansie van Baalen wel enorm.
Onze Frans zit al in Kiev en dat zou hij echt niet over zijn kant laten gaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:36 schreef Elan het volgende:
Nederland zal geen leidende rol spelen tijdens het onderzoek dat doen Amerikanen en locals. TIEFT toch op man
Ik heb het gelezen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Heb eerder al een linkje gezet, nu op mobiel dus geen zin om weer te zoeken. Geen foto's nee, maar is het idee dat iemand al vallende bijkomt zo onrealistischh?
Dat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:48 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen.
En nee, dat vind ik niet onrealistisch. Dat iemand de klap overleefd en om zich heen gaat lopen klauwen, dat wel.
Ik denk dat er niet zoveel in geknipt is, Nederland zal niet leidend zijn maar de Oekraïense autoriteiten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:43 schreef Messina het volgende:
[..]
HvN knipt at will. Aangezien ik SBS6 geblokkeerd heb thuis zie ik het dus niet.![]()
ze woont in Santpoortquote:
Als jij het zegt moet ik dat van je aannemenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:49 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet zoveel in geknipt is, Nederland zal niet leidend zijn maar de Oekraïense autoriteiten.
http://www.hartvannederla(...)nationaal-onderzoek/
En anders sturen we onze mindef nog even als backup, dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:48 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Onze Frans zit al in Kiev en dat zou hij echt niet over zijn kant laten gaan.
Hoeft niet, maar in genoeg berichten is te lezen dat het onderzoek door de Oekraïense autoriteiten wordt gedaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:50 schreef Messina het volgende:
[..]
Als jij het zegt moet ik dat van je aannemen
Om zich heen lopen klauwen is een rare omschrijving. Wat er is gebeurd is dat er op een plek een slachtoffer met de hand in de modder/gras inkepingen heeft gemaakt, niet zo heel raar, zachte grond en er is niet 'om haar heen geklauwd' paar inkepingen, 4 vingers, kan makkelijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:48 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen.
En nee, dat vind ik niet onrealistisch. Dat iemand de klap overleefd en om zich heen gaat lopen klauwen, dat wel.
oeh, bijna goedquote:
Ik geef toe, dat vind ik ook het moeilijkst te geloven. Maar het kan, door een of andere parachutefunctie van wrakstukken ofzo. Het is in theorie niet onmogelijk dat ze nog enkele seconden in leven was.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:48 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen.
Dat kan net zo makkelijk van het op de grond stuiteren komen natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:51 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Om zich heen lopen klauwen is een rare omschrijving. Wat er is gebeurd is dat er op een plek een slachtoffer met de hand in de modder/gras inkepingen heeft gemaakt, niet zo heel raar, zachte grond en er is niet 'om haar heen geklauwd' paar inkepingen, 4 vingers, kan makkelijk.
Als dit soort berichtgeving echt is, zijn die False flag mogelijkheden die men hier omroept wel steeds moeilijker te geloven. Jezus man, "hoe verneuk je het voor jezelf"-101quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:50 schreef RVer het volgende:
Pro-Russia rebel commander suggests passengers died days before Malaysian flight
MOSCOW — A top pro-Russia rebel commander in eastern Ukraine has given a bizarre version of events surrounding the Malaysian jetliner crash — suggesting many of the victims may have died days before the plane took off.The pro-rebel website Russkaya Vesna on Friday quoted Igor Girkin as saying he was told by people at the crash site that “a significant number of the bodies weren’t fresh,” adding that he was told they were drained of blood and reeked of decomposition
http://www.washingtontime(...)ests-passengers-die/
Spieren verkrampen soms na overlijden. Kan ook gewoon natuurlijke lichamelijk reactie zijn geweest.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:51 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Om zich heen lopen klauwen is een rare omschrijving. Wat er is gebeurd is dat er op een plek een slachtoffer met de hand in de modder/gras inkepingen heeft gemaakt, niet zo heel raar, zachte grond en er is niet 'om haar heen geklauwd' paar inkepingen, 4 vingers, kan makkelijk.
Is het niet erg raar dat als het false flag is dat de kant die juist gebaat is bij een gedegen onderzoek er zo hard haar zinnen op zet dit niet te laten gebeuren?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:49 schreef Mc.Chicken het volgende:
Zou het een false flag kunnen zijn?
Denk je niet dat het meeste bewijsmateriaal allang verdwenen is?
http://www.liveleak.com/view?i=7fd_1405690143
Ze zit op de reservebank en wordt ingebracht als de situatie penibel wordt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
En anders sturen we onze mindef nog even als backup, dat zal ze leren!
Waar is ze overigens...![]()
Na een x aantal meter valt iemand niet veel harder dan iemand vanaf bijv.10 km. Er is een aantal gevallen bekend waar mensen zo'n vrije val hebben overleefd. Pijnlijk, maar niet per se dodelijk dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:43 schreef Palomar het volgende:
[..]
wat zou suggereren dat ze na de val van 10km nog even geleefd heeft? Dat lijkt me ook sterk...
Dat, want die rollen schijtlint zijn ook met een boogje meegevlogen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:52 schreef Jordony het volgende:
[..]
Als die bij impact van de raket meteen uiteen klapte niet hoor.
Een gemiddeld mens breekt zijn nek al van een val van 4 meter hoogte. Daar komen ook geen vuurballen bij kijken (vaak, hoor, ik ben natuurlijk geen pro).quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:51 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Het is waar, ooggetuigeverslag van een van de 'lijkenruimers'...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:48 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen.
Ja, lijkenruimers verzinnen nooit verhalen. Eerlijkste mensen op aard, liegen nooit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het is waar, ooggetuigeverslag van een van de 'lijkenruimers'...
Waar ondertussen in dit topic weer verschillende verhalen in de rondte gaan. Van klauwen t/m inkepingen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het is waar, ooggetuigeverslag van een van de 'lijkenruimers'...
Die kerel hoort in een gesticht.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:56 schreef BerryBoterham het volgende:
http://www.martinvrijland(...)ucht-boven-oekraine/
Ik ben totaal niet van de complottheorieën and such, maar ik ben het wel eens met zijn verhaal over intacte brokstukken etc.
Leesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:55 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, lijkenruimers verzinnen nooit verhalen. Eerlijkste mensen op aard, liegen nooit.
Dat was ik even vergeten, ja.
Gvd, wat bestaan er toch...............quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:56 schreef BerryBoterham het volgende:
Ik ben totaal niet van de complottheorieën and such, maar ik ben het wel eens met zijn verhaal over intacte brokstukken etc.
De meesten zullen heus buiten bewustzijn zijn geraakt, maar de hele clue is dat je met 10km dus snel genoeg weer in zuurstofrijke lucht terechtkomt waardoor sommige weer bij bewustzijn kunnen komen en de verdere val dus meemaken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:55 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, lijkenruimers verzinnen nooit verhalen. Eerlijkste mensen op aard, liegen nooit.
Dat was ik even vergeten, ja.
Want een vliegtuigje crasht normaal altijd in ministukjes?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:56 schreef BerryBoterham het volgende:
Alles op internet is waaaaaaaaar!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
http://www.thefreelibrary(...)ufts+of+grass+in+her...-a060628228
Had het al gezien in BNW, waar het meer past denk ik. Maar; die datum wat getoond word lijkt een standaard PHP date() format, wat erop wijst dat dat gewoon kaal in de database daar staat van die website. Dus de datum waarop dat record, wat op dat moment dat filmpje laat zien, heeft die datum meegekregen als 'creeer' datum. Dat wil nog niet zeggen dat het filmpje wat je op dat moment ziet, ook al geplaatst is op die datum. Dat record in de database kan al gemaakt zijn, en later aangepast zijn. Dan zie je meestal alsnog de creation date en niet de modified date, vaak word daar een ander veld voor gebruikt.quote:
Ook weer over die paspoorten, wat een @#@%@ mongul is het toch.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:56 schreef BerryBoterham het volgende:
En dan zeggen dat je niet van de complottheorie bentquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:56 schreef BerryBoterham het volgende:
Ik ontken nergens dat ik dát stuk goed mogelijk acht.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:58 schreef Valerie. het volgende:
[..]
De meesten zullen heus buiten bewustzijn zijn geraakt, maar de hele clue is dat je met 10km dus snel genoeg weer in zuurstofrijke lucht terechtkomt waardoor sommige weer bij bewustzijn kunnen komen en de verdere val dus meemaken.
Je kende iemand?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:23 schreef DaMook het volgende:
Ik ga hier even weg, heb even genoeg gehad van dit gebeuren. Hopelijk kan ik op korte termijn naar een begrafenis (klinkt stom). Hoop iig dat het niet te lang duurt voor het lichaam of de delen ervan hier zijn. Kom morgen wel weer een keer in dit topic kijken, nu even leuke dingen ter afleiding.
Toegegeven; dit zou ook een goede verklaring kunnen zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Spieren verkrampen soms na overlijden. Kan ook gewoon natuurlijke lichamelijk reactie zijn geweest.
Oei.. Sterkte ermeequote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:23 schreef DaMook het volgende:
Ik heb dan een stille hoop dat het lichaam genoeg adrenaline of wat dan ook afgeeft om een shock toestand te veroorzaken en dat de persoon het toch allemaal niet echt meekrijgt. Wishful thinking, misschien, maar tochquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:00 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Toegegeven; dit zou ook een goede verklaring kunnen zijn.
Maar waar het mij eigenlijk om gaat is dat mensen mid-air bij konden komen, en een snelle dood niet per definitie aan eenieder was toebedeeld.
Het was verdorie sarcastisch bedoeld. Het mist z'n punt zonder 'quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:59 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je niet van de complottheorie bent
Wij waren er niet bij en zullen op de verklaringen die gegeven zijn af moeten gaan, ongeacht of wat jij ervan wil geloven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat kan net zo makkelijk van het op de grond stuiteren komen natuurlijk.
Komt uit http://en.wikipedia.org/wiki/Pan_Am_Flight_103quote:The inquest heard that a flight attendant was found alive by a farmer's wife, but died before her discoverer could summon help. Two other passengers remained alive briefly after impact; medical authorities later concluded that one of these passengers might have survived if he had been found soon enough
Je bent niet van de complottheorien, maar dit vind je wel aannemelijk. Dat het vermiste vliegtuig in Oekraïne is neergegooid. Misschien eens bij een doktoer langs gaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:56 schreef BerryBoterham het volgende:
Euro's nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:01 schreef El_jefe07 het volgende:
[ afbeelding ]
Al wel gepost; maar nu in groter formaat. Totaal offtopic maar ik verbaas mij enigzins over het grote bedrag aan contant geld.. je kan ook gewoon pinnen daar?
Uhu...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:01 schreef BerryBoterham het volgende:
[..]
Het was verdorie sarcastisch bedoeld. Het mist z'n punt zonder ''
Als ik op vakantie ga neem ik ook aardig wat aan contante mee, voor het geval dat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:01 schreef El_jefe07 het volgende:
[ afbeelding ]
Al wel gepost; maar nu in groter formaat. Totaal offtopic maar ik verbaas mij enigzins over het grote bedrag aan contant geld.. je kan ook gewoon pinnen daar?
Kan, maar ik ga er maar vanuit dat de onderzoeksrapporten iets beter kunnen vertellen wat er is gebeurd dan de 100 verschillende scenario's die wij kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Spieren verkrampen soms na overlijden. Kan ook gewoon natuurlijke lichamelijk reactie zijn geweest.
Ja, dus dit is geld om te wisselen.quote:
Ik hoop met je mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb dan een stille hoop dat het lichaam genoeg adrenaline of wat dan ook afgeeft om een shock toestand te veroorzaken en dat de persoon het toch allemaal niet echt meekrijgt. Wishful thinking, misschien, maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |