Dat briefje van 20 is na de foto sowieso gekierd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Veel kinderen als slachtoffer was natuurlijk al bekend. Maar deze foto brengt het wel erg kil in beeld
[ afbeelding ]
Vooral die 100 eu zakgeld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Veel kinderen als slachtoffer was natuurlijk al bekend. Maar deze foto brengt het wel erg kil in beeld
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat snel afgelopen is... (ik mag hopen dat ze zo slim zijn iig)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:07 schreef Igen het volgende:
Net op Nieuwsuur: Minister Timmermans is in Kiev en impliceerde dat vandaag het staakt het vuren rond de ramplocatie vandaag niet is gehandhaafd en zei dat als rebellen de onderzoekers hinderen, dat de verdenking opwerpt dat ze iets te verbergen hebben.
Inderdaad. Welk kind van die leeftijd heeft nou minimaal 100 euro op zak.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
die zeiden ook dat er WOMD in Irak lagenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alsjeblieft zegVS heeft gewoon gezegd dat het een raket was.
Je bedoelt snelheid ipv bereik?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:09 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Heel erg onverwacht ja. Er werd verteld op CNN dat een BUK raket bijna een bereik van 3000KM per uur kan halen (dus 40 seconden om de vliegtuig/doel te bereiken)
De passagiers hebben hoogstwaarschijnlijk helemaal onverwachts een extreme klap meegemaakt.
En anders VN ingrijpen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:10 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik denk dat dat snel afgelopen is... (ik mag hopen dat ze zo slim zijn iig)
Inderdaad, dit bedoel ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:07 schreef Tito_Otis het volgende:
[..]
Alsof wij die Belgen ooit serieus genomen hebbenHaat kwam van 1 kant.
Miss voor de sos.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Welk kind van die leeftijd heeft nou minimaal 100 euro op zak.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is monopoly geld..quote:
Wat..?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat een existentiële filosofische one liner weer
Ik heb ook nog steeds Donald Duck Pockets op mijn kamer staan. Zegt dus niets.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh gaan we nu zo doen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:10 schreef wise het volgende:
[..]
die zeiden ook dat er WOMD in Irak lagen
Jup maar bij die vliegtuigen zijn vaak meer slachtoffers verbrand en NOG belangrijker, die brokstukken liggen in een beperkt gebied en niet verspreid over 12km!!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:10 schreef Parzival het volgende:
er zijn vliegtuigen geweest waarvan de stabilisatoren (op de achtervleugel) kapot gingen.. en dat vliegtuig kwam in 2 minuten van 10 hoogte recht naar beneden met >geluidssnelheid.. en dat was volgens de recorders geen fijne vlucht.. waarin er 2 minuten gegild werd.. hoorbaar op de voice recorder
Ik weet niet hoor. Er zijn ook opnames van zwarte dozen in vliegtuigen die op dat moment neerstorten en dat je behoorlijk wat gillende mensen hoort. Ergste nachtmerrie ooit. Maar ik hoop dat deze mensen het niet bewust hebben meegemaakt en al 'sliepen' voordat ze daadwerkelijk overleden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:06 schreef hottentot het volgende:
[..]
Door het zuurstoftekort en de klap is als er al een moment van bewustzijn is, het zeer waarschijnlijk dat je in schok raakt en er alsnog niets bewust van meemaakt.
Tevens heb ik altijd het idee dat als de dood éénmaal zeker is dat er bij de meeste mensen toch een soort van berusting en kalmte over hen heen komt.
Precies.. en dan zie ik de ellende wel komen...quote:
Hoe leg je dat uit als je ooit een vrouwtje op bezoek hebt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds Donald Duck Pockets op mijn kamer staan. Zegt dus niets.
Nee, er ligt alleen stratego.quote:
studie filosofie iets voor jou?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:11 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wat..?
(we zijn niet allemaal afgestudeerd...)
Die waren er toch ook?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:10 schreef wise het volgende:
[..]
die zeiden ook dat er WOMD in Irak lagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |