Lockerbie gebeurde ook op 10km hoogte, daar werden mensen halverwege de val weer wakker.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat de klap, de luchtdruk die opeens wegvalt en het gebrek aan zuurstof je gelijk bewusteloos maken. Geloof nooit dat die mensen lang geleden hebben.
Als het was neergeschoten waar dat plaatje het zegt hadden wel veel meer mensen het gezien.quote:
Er is navraag gedaan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:31 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Lockerbie gebeurde ook op 10km hoogte, daar werden mensen halverwege de val weer wakker.
Ik heb die echt al lang, maar vandaag is die eigenlijk nog toepasselijker dan ooit. Ik weet wel dat ik ga proberen er steeds meer naar te levenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:29 schreef Glencairn het volgende:
[..]
Jouw Signature is wel wat slecht getimed vandaag
Er is een voorwaartse snelheid die bewaard blijft, en als de vleugels nog wat lift genereren kom je wel een eindje.quote:
Ay, pijnlijk. Hoe weten ze dat trouwens?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:31 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Lockerbie gebeurde ook op 10km hoogte, daar werden mensen halverwege de val weer wakker.
quote:“It’s very easy for anyone, really, to walk in there and tamper with evidence or debris. So a lot of work needs to be done. A lot of professional work needs to be done very, very quickly.”
Ja maar dan is hij niet uit elkaar gespat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:30 schreef badschaap het volgende:
[..]
heeft nog snelheid he alstie kapot word geschoten+ op 10 km hoogte, dus kan best
Toen hadden we heul nog geen smartphone...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat twitterden ze. Ben weer bij bewustzijn. Yolo
Rot eens op met je facebook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:35 schreef sonnyspek het volgende:
Is er al een Facebook groep die pleit voor het aanvallen van die rebellen?
Bron ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:36 schreef Elan het volgende:
Nederland zal geen leidende rol spelen tijdens het onderzoek dat doen Amerikanen en locals. TIEFT toch op man
Ja dan kan ik die even liken. Dat ze ze lerenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:35 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe vaak ga je dat nog vragen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:35 schreef sonnyspek het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ja dan kan ik die even liken. Dat ze ze leren
Sowieso sporen die de slachtoffers op de grond hebben achtergelaten, maar had ermee te maken dat je binnen anderhalve minuut of zo weer in zuurstofrijke lucht terechtkomt oid heb ik gelezen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ay, pijnlijk. Hoe weten ze dat trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |