Ik denk dat de klap, de luchtdruk die opeens wegvalt en het gebrek aan zuurstof je gelijk bewusteloos maken. Geloof nooit dat die mensen lang geleden hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:14 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat veel van de slachtoffers door de val zijn omgekomen. RIP... heel erg triest
De Oekraïne zelf is al bezigquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:23 schreef artm het volgende:
Kunnen we niet gewoon onze commando's naar Oekraïne sturen om de rampsite veilig te stellen?
Rotterdam toevallig?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zit bij een vliegclub en wil gaan leren vliegen. Aircrash investigatio kijk ik volgens mij allemaal.
Die spelen liever in een zandbak ergens in Afrikaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:23 schreef artm het volgende:
Kunnen we niet gewoon onze commando's naar Oekraïne sturen om de rampsite veilig te stellen?
Heb ik ook aan gedacht en dat zou opzich wel een optie zij, al ben ik bang voor artellerie en dat we daardoor nog meer nederlanders verliezen, doe (nog) maar niet dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:23 schreef artm het volgende:
Idd, dat ding komt aanzetten met Mach 3quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:25 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Kan niet dus, snelheid is zodanig hoog dat je het absoluut niet kan zien aankomen.
Eacm Eindhoven dusquote:
Ja en in delen van Chili raken ze in paniek als er een regenbui van 5 millimeter valt, overstromingen all over the place. Je punt is?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond.
De "aardbevingen" in Groningen blijven een giller. De Chilenen en Japanners lachen die schoolverlater vierkant uit.
Als ze gedurende de hele val (ik dacht zo'n 2-2,5 minuut) buiten bewustzijn blijven niet nee. Maar het kan helaas anders zijn gewrest...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat de klap, de luchtdruk die opeens wegvalt en het gebrek aan zuurstof je gelijk bewusteloos maken. Geloof nooit dat die mensen lang geleden hebben.
Mij opstoken...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:28 schreef -0- het volgende:
[..]
Ja en in delen van Chili raken ze in paniek als er een regenbui van 5 millimeter valt, overstromingen all over the place. Je punt is?
Ah okee, succes en kom een keertje langs de VCRquote:
\USMCquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:29 schreef Glencairn het volgende:
[..]
Jouw Signature is wel wat slecht getimed vandaag
Geen idee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Serieus? Dus het is allemaal opgezet door D66?
Raket vliegt met 3000 mph (~4800 km/u), stel je kan 4800 meter naar beneden kijken, dan zie je die raket dus ~0,28 sec voor impact. Piepkleine kans dat iemand dat gezien heeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:27 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Idd, dat ding komt aanzetten met Mach 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |