Je zal maar uit het raampje hebben gekeken, en zo´n raket op je af zien komenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:09 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Heel erg onverwacht ja. Er werd verteld op CNN dat een BUK raket bijna een snelheid van 3000KM per uur kan halen (dus 40 seconden om de vliegtuig/doel te bereiken)
De passagiers hebben hoogstwaarschijnlijk helemaal onverwachts een extreme klap meegemaakt.
Daar laten ze volgens mij bijna altijd de echte recordings horenquote:
Nooit gevlogen zeker?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het is nooit te laat tog, mijn opa had op zijn 94e nog zijn diploma gehaald
Echte mannen hebben geen diploma nodig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De raket kwam van rechtsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
1 van de slachtoffer is een PVDA senator. Krankzinnig
Misschien dus wel. Zie mijn eerdere bericht. Mensen kunnen tijdens hun val op zuurstofrijke hoogte weer bij bewustzijn raken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:16 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Ze waren hoogstwaarschijnlijk niet bewust tijdens de val, mits ze nog in leven waren.
Klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar laten ze volgens mij bijna altijd de echte recordings horen.
Je zou maar net op de plee zitten?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:21 schreef RVer het volgende:
[..]
Je zal maar uit het raampje hebben gekeken, en zo´n raket op je af zien komen
als ze niet al dood waren door de missilequote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Misschien dus wel. Zie mijn eerdere bericht. Mensen kunnen tijdens hun val op zuurstofrijke hoogte weer bij bewustzijn raken.
Raket gewoon storneren.quote:
dat denk ik ookweleens.. kom je naar beneden met je broek op je knien...quote:
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:
Nee.. ik heb niets met papieren... dat geeft oogkleppen...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik zit bij een vliegclub en wil gaan leren vliegen. Aircrash investigatio kijk ik volgens mij allemaalquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Air Crash Investigation is echt een interessant programma, aanrader voor de vliegtuigfan
Uiteraard, maar niet iedereen zal direct daardoor gestorven zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:22 schreef Parzival het volgende:
[..]
als ze niet al dood waren door de missile
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:23 schreef Glencairn het volgende:
Het is tijd dat we die Oekraieners helpen die separatisten de grens naar Rusland over te schoppen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:23 schreef artm het volgende:
Kunnen we niet gewoon onze commando's naar Oekraïne sturen om de rampsite veilig te stellen?
Veel sterkte...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:23 schreef DaMook het volgende:
Ik ga hier even weg, heb even genoeg gehad van dit gebeuren. Hopelijk kan ik op korte termijn naar een begrafenis (klinkt stom). Hoop iig dat het niet te lang duurt voor het lichaam of de delen ervan hier zijn. Kom morgen wel weer een keer in dit topic kijken, nu even leuke dingen ter afleiding.
Kan niet dus, snelheid is zodanig hoog dat je het absoluut niet kan zien aankomen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:21 schreef RVer het volgende:
[..]
Je zal maar uit het raampje hebben gekeken, en zo´n raket op je af zien komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |