Die woordvoerder van de persco zei het dus wat de neuk boeit het nou wie het nieuws brengt al is het het fucking Jeugdjournaalquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:41 schreef Messina het volgende:
[..]
Jij kan er inderdaad niets aan doen dat het aan staat, maar het als bron gebruiken in welk geval dan ook, daar kun je wel wat aan doen.
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:42 schreef Diemux het volgende:
Passagierslijst uitgelekt:
http://www.geenstijl.nl/m(...)rslijst_van_mh1.html
Straks Piet Paulusma op de rampplek omringd door seperatisten. Oat Moan!quote:
spuit 513quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:42 schreef Diemux het volgende:
Passagierslijst uitgelekt:
http://www.geenstijl.nl/m(...)rslijst_van_mh1.html
Slechte bron dusquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:37 schreef Voszje het volgende:
[..]
Werd net gezegd bij Hart van Nederland.
Whataboutquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:42 schreef Dibble het volgende:
Rusland krijgt hier meer haat dan het verdient. Ze proberen vanaf het begin al de boel te stabiliseren. Vergeet ook niet Syrie wat anders door Obama helemaal platgebombardeerd zou worden.
Er is een lijnvliegtuig neergehaald met Russisch wapentuig dat is waar. Maar daar houd het ook op. Hoeveel mensen hebben indirect de dood gevonden door Amerikanen die wapentuig leveren aan lugubere groepen.
Als die oorlogshitsers uit de EU niet op de maiden aan het prediken waren geweest was dit nooit gebeurd.
wat zou suggereren dat ze na de val van 10km nog even geleefd heeft? Dat lijkt me ook sterk...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Een vrouw had gras in haar hand, en de grond bij haar hand was omgewoeld. Zodoende.
Echt he dom volk hier of nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:41 schreef Voszje het volgende:
[..]
Het was dus blijkbaar gewoon een deel van de persconferentie en het werd niet door Patty verkondigd.
HvN knipt at will. Aangezien ik SBS6 geblokkeerd heb thuis zie ik het dus niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Die woordvoerder van de persco zei het dus wat de neuk boeit het nou wie het nieuws brengt al is het het fucking Jeugdjournaal
Twee kinderen in legerkleding.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Straks Piet Paulusma op de rampplek omringd door seperatisten. Oat Moan!
Wat hebben wij in vredesnaam met Syrie en Obama te maken idioot die je er rondloopt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:42 schreef Dibble het volgende:
Rusland krijgt hier meer haat dan het verdient. Ze proberen vanaf het begin al de boel te stabiliseren. Vergeet ook niet Syrie wat anders door Obama helemaal platgebombardeerd zou worden.
Er is een lijnvliegtuig neergehaald met Russisch wapentuig dat is waar. Maar daar houd het ook op. Hoeveel mensen hebben indirect de dood gevonden door Amerikanen die wapentuig leveren aan lugubere groepen.
Als die oorlogshitsers uit de EU niet op de maiden aan het prediken waren geweest was dit nooit gebeurd.
Nee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:42 schreef Dibble het volgende:
Haha, jij overschat Hansie van Baalen wel enorm.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:42 schreef Dibble het volgende:
Irrelevant.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:42 schreef Dibble het volgende:
Hoeveel mensen hebben indirect de dood gevonden door Amerikanen die wapentuig leveren aan lugubere groepen.
Heb eerder al een linkje gezet, nu op mobiel dus geen zin om weer te zoeken. Geen foto's nee, maar is het idee dat iemand al vallende bijkomt zo onrealistischh?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:41 schreef Messina het volgende:
[..]
Pics or didn't happen. Sorry hoor, maar iedereen kan zo'n verhaal verzinnen.
Ah weer zo'n persoon die middels wijzen naar een totaal irrelevantie andere situatie en pure anti-logica verkeerd handelen van een kant goed probeert te praten, enederzijds stel je dat Rusland de boel vanaf het begin af aan probeert te stabiliseren en anderzijds stel je dat inerdaad een stel pro-Russische hillbillies in bezit zijn van Russisch wapentuig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:42 schreef Dibble het volgende:
Gegeven dat het ooggetuigeverslag klopt, wat kan het dan anders verklaren?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:43 schreef Palomar het volgende:
[..]
wat zou suggereren dat ze na de val van 10km nog even geleefd heeft? Dat lijkt me ook sterk...
Klopt, maar wel elke avond blijven tweeten direct naar een paar EP lui dat het "bloed ook aan hun handen kleeft" gewoon voor het effect. Die Guy Verhofstadt heeft er in iedergeval niet voor gezorgd dat het minder daar werd maar heeft eerder het effect versterkt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:45 schreef Basterds het volgende:
[..]
Haha, jij overschat Hansie van Baalen wel enorm.
Onze Frans zit al in Kiev en dat zou hij echt niet over zijn kant laten gaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:36 schreef Elan het volgende:
Nederland zal geen leidende rol spelen tijdens het onderzoek dat doen Amerikanen en locals. TIEFT toch op man
Ik heb het gelezen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Heb eerder al een linkje gezet, nu op mobiel dus geen zin om weer te zoeken. Geen foto's nee, maar is het idee dat iemand al vallende bijkomt zo onrealistischh?
Dat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:48 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen.
En nee, dat vind ik niet onrealistisch. Dat iemand de klap overleefd en om zich heen gaat lopen klauwen, dat wel.
Ik denk dat er niet zoveel in geknipt is, Nederland zal niet leidend zijn maar de Oekraïense autoriteiten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:43 schreef Messina het volgende:
[..]
HvN knipt at will. Aangezien ik SBS6 geblokkeerd heb thuis zie ik het dus niet.![]()
ze woont in Santpoortquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |