Werd net gezegd bij Hart van Nederland.quote:
Hart van Nederlandquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:37 schreef Voszje het volgende:
[..]
Werd net gezegd bij Hart van Nederland.
quote:
Tja op de persconfs zegt men toch iets anders....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:37 schreef Voszje het volgende:
[..]
PATTY IS HEUL BETROUWBAAR HOORquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:37 schreef Voszje het volgende:
[..]
neequote:
Tja, staat hier aan. Kan ik ook niks aan doen.quote:
Ik weet niet wie die meneer was die het zei, in ieder geval niet Patty.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:38 schreef Starm het volgende:
[..]
Tja op de persconfs zegt men toch iets anders....
Wel.. Zappen. Afstandbediening ooit van gehoord?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:38 schreef Voszje het volgende:
[..]
Tja, staat hier aan. Kan ik ook niks aan doen.
Dat zei die woordvoerder tijdens persco niet Pattyquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:38 schreef Voszje het volgende:
[..]
Tja, staat hier aan. Kan ik ook niks aan doen.
Nee sorry, ik woon nou eenmaal thuis en zit niet de hele dag op m'n zolderkamer. Wat hier gekeken wordt boeit me verder niet zo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:39 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Wel.. Zappen. Afstandbediening ooit van gehoord?
Een vrouw had gras in haar hand, en de grond bij haar hand was omgewoeld. Zodoende.quote:
Jij kan er inderdaad niets aan doen dat het aan staat, maar het als bron gebruiken in welk geval dan ook, daar kun je wel wat aan doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:39 schreef Voszje het volgende:
[..]
Nee sorry, ik woon nou eenmaal thuis en zit niet de hele dag op m'n zolderkamer. Wat hier gekeken wordt boeit me verder niet zo.
Pics or didn't happen. Sorry hoor, maar iedereen kan zo'n verhaal verzinnen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Een vrouw had gras in haar hand, en de grond bij haar hand was omgewoeld. Zodoende.
Het was dus blijkbaar gewoon een deel van de persconferentie en het werd niet door Patty verkondigd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:41 schreef Messina het volgende:
[..]
Jij kan er inderdaad niets aan doen dat het aan staat, maar het als bron gebruiken in welk geval dan ook, daar kun je wel wat aan doen.
Die woordvoerder van de persco zei het dus wat de neuk boeit het nou wie het nieuws brengt al is het het fucking Jeugdjournaalquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:41 schreef Messina het volgende:
[..]
Jij kan er inderdaad niets aan doen dat het aan staat, maar het als bron gebruiken in welk geval dan ook, daar kun je wel wat aan doen.
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:42 schreef Diemux het volgende:
Passagierslijst uitgelekt:
http://www.geenstijl.nl/m(...)rslijst_van_mh1.html
Straks Piet Paulusma op de rampplek omringd door seperatisten. Oat Moan!quote:
spuit 513quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:42 schreef Diemux het volgende:
Passagierslijst uitgelekt:
http://www.geenstijl.nl/m(...)rslijst_van_mh1.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |