Afgaande op de statistieken is vliegen niet heel erg risicovol.. alleen als het mis gaat dan gaat het ook meteen goed mis.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:02 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat veel mensen lijken te denken dat vliegen compleet risicoloos is enzovoorts. Dus sowieso 'het komt dichtbij' is nogal overtrokken wat mij betreft.
Slim dat hij geen voorbarige uitspraken doet, onze relatie met Rusland is al niet meer zo goed.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:09 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Rutte durft nog niet eens over een aanslag te spreken. Want we moeten eerst het onderzoek afwachten
I know, kan altijd proberen dat mensen eens gaan nadenken, maar schijnbaar gebeurd dat echt zeer incidenteel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:08 schreef wise het volgende:
[..]
joh, die mensen praten elkaar maar na en geven af op rusland.
Antwoord krijg je niet, of heel vaag.
Ja eigenlijk wel. De enige die niet over het neerhalen praten, omdat dat nog niet onomstotelijk bewezen is oid?quote:
'Economische sancties'quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:10 schreef AchJa het volgende:
Nederland wil "stevig" optreden ALS het een aanslag is geweest...![]()
Met wat dan Rutte?
kloptquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:10 schreef Pakspul het volgende:
[..]
I know, kan altijd proberen dat mensen eens gaan nadenken, maar schijnbaar gebeurd dat echt zeer incidenteel.
Oh, dan heb ik niks gepost.quote:
Wat wil jij dan? Rusland binnen vallen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Politiek correcte antwoorden van een politicus.
GOH!
Wat wil je dan? Dat 'ie gelijk begint over militair ingrijpen omdat Rutte vanaf z'n vakantieadres zo'n goed overzicht heeft over een situatie aan de andere kant van Europa?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Politiek correcte antwoorden van een politicus.
GOH!
Gewoon een brief sturen waarin staat dat we heel erg boos zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:10 schreef AchJa het volgende:
Met wat dan Rutte?
Ze gaan een brief schrijven waarin wordt verwoord dat ze heel heel heel boos zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:10 schreef AchJa het volgende:
Met wat dan Rutte?
Rutte : "blablabla buiten proportioneel blablabla afschuwelijk blablabla sorry zeggen blablabla"quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:09 schreef Blester het volgende:
Toch wel benieuwd hoe dat gesprek tussen Rutte en Poetin is gegaan..
http://www.discovery.com/(...)ving-plane-crash.htmquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Afgaande op de statistieken is vliegen niet heel erg risicovol.. alleen als het mis gaat dan gaat het ook meteen goed mis.
Nee? Wat een insinuaties weer he, ik zeg alleen dat het toch normaal is dat een politicus zulke antwoorden geeft, wat verwacht je.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat wil jij dan? Rusland binnen vallen?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat 'ie gelijk begint over militair ingrijpen omdat Rutte vanaf z'n vakantieadres zo'n goed overzicht heeft over een situatie aan de andere kant van Europa?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nee? Wat een insinuaties weer he, ik zeg alleen dat het toch normaal is dat een politicus zulke antwoorden geeft, wat verwacht je.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Rutte : "blablabla buiten proportioneel blablabla afschuwelijk blablabla sorry zeggen blablabla"
Putin : "Njet"
Rutte : "ok"
Ik denk dat het er wijs is van Rutte om er gewoon niks over te zeggen. Er is immers helemaal niks bevestigd via officiële kanalen. Ik zou me eerder zorgen maken als 'ie inhoudelijk zou reageren op de eerste berichten van journalisten en anderzijds twijfelachtige bronnen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. De enige die niet over het neerhalen praten, omdat dat nog niet onomstotelijk bewezen is oid?
Te laat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:11 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ze gaan een brief schrijven waarin wordt verwoord dat ze heel heel heel boos zijn.
Dat zei ik gisteren al.. de eerste de beste Russische bommenwerper die weer eens het luchtruim via de noordzee binnendringt neerschietenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:10 schreef AchJa het volgende:
Met wat dan Rutte?
Ja, er zijn al meerdere landen die het gewoon als een aanslag benoemen. Er zijn ook alle aanwijzingen voor. Dat je nog geen schuldige aanwijst begrijp ik. Maar je kunt nu toch wel gerust van een aanslag spreken lijkt mij.quote:
Geen afgevaardigden van het koningshuis of regering naar het WK in 2018. Dat zal ze leren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:10 schreef AchJa het volgende:
Met wat dan Rutte?
Nee, laat hem maar iedereen beschuldigen gebaseerd op nada, dat gaat helpen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:09 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Rutte durft nog niet eens over een aanslag te spreken. Want we moeten eerst het onderzoek afwachten
Rusland de oorlog verklaren is lachwekkend. Daarbij wie er ook schuldig is men beroept zich dan op een ongeluk net zoals de VS dat deed met een Iranees passagierstoestel dat afgeschoten werd vanaf een vliegdekschip met een raket. Dat noemde men destijds ook een ongeluk. En dat was het dan ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:07 schreef DonJames het volgende:
[..]
Misschien is het handig om eerst even uit te zoeken wat er nou gebeurd is.. Het zou immers een beetje jammer zijn om Rusland de oorlog te verklaren terwijl achteraf bleek dat de piloot was gestikt in een rijstnoedel
Ook van die van mij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:12 schreef starla het volgende:
Poeh, ik las gisteren iets over een koppel uit Naarden dat om zou zijn gekomen. Toevallig is een goede vriendin dit jaar vanuit A'dam naar Naarden verhuisd.
Toch maar even gebeld want zag dat zij niet op Whatsapp was geweest gisteren en d'r facebook zei ook niets...
Ze pakte de telefoon op![]()
Pak van m'n hart.
Allemaal landen die er geen ruk mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:12 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, er zijn al meerdere landen die het gewoon als een aanslag benoemen. Er zijn ook alle aanwijzingen voor. Dat je nog geen schuldige aanwijst begrijp ik. Maar je kunt nu toch wel gerust van een aanslag spreken lijkt mij.
Je slaat zo een flater. Elke premier/president etc. die het erover heeft, heeft het er ook over. Rutte heeft het erover maar zegt niksquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat het er wijs is van Rutte om er gewoon niks over te zeggen. Er is immers helemaal niks bevestigd via officiële kanalen. Ik zou me eerder zorgen maken als 'ie inhoudelijk zou reageren op de eerste berichten van journalisten en anderzijds twijfelachtige bronnen.
Klopt, enige wat dan moet gebeuren is de mensen die de vergissing hebben gemaakt te achterhalen en te berechten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:12 schreef Hoplahopla het volgende:
Niet om het één of ander hoor... Maar het is toch al redelijk duidelijk dat het om een vergissing gaat. Dan kan Nederland wel boos gaan doen maar er is eigenlijk niet echt reden toe?
En ook die landen hebben niet de uitkomsten van een objectief onderzoek.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:12 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, er zijn al meerdere landen die het gewoon als een aanslag benoemen. Er zijn ook alle aanwijzingen voor. Dat je nog geen schuldige aanwijst begrijp ik. Maar je kunt nu toch wel gerust van een aanslag spreken lijkt mij.
Dit soort wapens verstrekken aan prutsers zou niet echt netjes zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:12 schreef Hoplahopla het volgende:
Niet om het één of ander hoor... Maar het is toch al redelijk duidelijk dat het om een vergissing gaat. Dan kan Nederland wel boos gaan doen maar er is eigenlijk niet echt reden toe?
WOW!!!! Heb je geluk gehad zeg.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:12 schreef starla het volgende:
Poeh, ik las gisteren iets over een koppel uit Naarden dat om zou zijn gekomen. Toevallig is een goede vriendin dit jaar vanuit A'dam naar Naarden verhuisd.
Toch maar even gebeld want zag dat zij niet op Whatsapp was geweest gisteren en d'r facebook zei ook niets...
Ze pakte de telefoon op![]()
Pak van m'n hart.
Allemaal premiers/presidenten die er niks mee te maken hebben, die kunnen best wat forse uitspraken doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je slaat zo een flater. Elke premier/president etc. die het erover heeft, heeft het er ook over. Rutte heeft het erover maar zegt niks
Dan kan Nederland ook wel vergeten gezien de situatie in de Oekraïne...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:13 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Klopt, enige wat dan moet gebeuren is de mensen die de vergissing hebben gemaakt te achterhalen en te berechten.
Dat er Fransen aan boord waren hebben ze bevestigd , Amerikanen niet zeker.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Staan we toch nog een keertje ergens bovenaan
Maar serieus : Waar kwamen dan in hemelsnaam de berichten vandaan dat er bijna 25 Amerikanen aan boord waren?Vergist met Australiers?
Nee joh, Nederland moet gewoon zeggen 'Oh, een foutje? Geen probleem joh!'quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:12 schreef Hoplahopla het volgende:
Doet er niet toe.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef roos94 het volgende:
Ik vraag me af of jullie ook ook 32 topics vol zouden lullen als het allemaal Ghanese of Afghaanse slachtoffers waren geweest die ergens in Irak o.i.d. uit de lucht werden geknald.
Netjes? Het is een conflict. Daar gelden fatsoensregels niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef groenen het volgende:
[..]
Dit soort wapens verstrekken aan prutsers zou niet echt netjes zijn.
Nee, dat zouden ze niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef roos94 het volgende:
Ik vraag me af of jullie ook ook 32 topics vol zouden lullen als het allemaal Ghanese of Afghaanse slachtoffers waren geweest die ergens in Irak o.i.d. uit de lucht werden geknald.
Nee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef roos94 het volgende:
Rusland heeft er niks mee te maken nee. 27 Australiers dood volgens mij, die hebben er ook niks mee van doenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Allemaal premiers/presidenten die er niks mee te maken hebben, die kunnen best wat forse uitspraken doen.
"Dik pikken we niet!"quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gewoon een brief sturen waarin staat dat we heel erg boos zijn.
En dan? In Rusland wordt 1 knopje ingedrukt en NL is weg!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:12 schreef Frutsel het volgende:
de eerste de beste Russische bommenwerper die weer eens het luchtruim via de noordzee binnendringt neerschieten
Nee. Maakt het wat uit?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef roos94 het volgende:
En je punt is... wat precies?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef roos94 het volgende:
EN VERGEET AL DIE GEDODE PALESTIJNEN NIET! SCHANDALIGquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef roos94 het volgende:
Ze kunnen niet anders.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef Blester het volgende:
[..]
Nee joh, Nederland moet gewoon zeggen 'Oh, een foutje? Geen probleem joh!'
Wat denk je zelf?
Nee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef roos94 het volgende:
En laat de ironie zijn dat het echt een globetrotter is; elk jaar wel 2 of 3 keer ver weg. Ze was al 2 keer eerder in Kuala Lumpur geweest. 1 keer voor overstap naar Oz.quote:
Alsof die een vliegticket kunnen betalenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef roos94 het volgende:
Ze noemen het eerst een aanslag en daarna verbeteren ze zichzelf en zeggen dat het een vergissing is. Heel veel mensen onthouden alleen dat het een aanslag is en zien niet dat het een vergissing is geweest, zo kun je mensen manipuleren. Zal echt niet de eerste keer zijn dat de media dit soort praktijken uit haalt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:12 schreef Breekfast het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom je uberhaupt zoiets vraagt? Wat is de meerwaarde, wat wil je bereiken?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef roos94 het volgende:
MH370 zat ook vol Nederlanders toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef roos94 het volgende:
Quincy Garioquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef roos94 het volgende:
Klopt. Die houden meer van bootreisjes in de middellandse zee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof die een vliegticket kunnen betalen
Het komt zo wel erg dicht bij zeg!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WOW!!!! Heb je geluk gehad zeg.
Misschien is het in het belang van Rusland handig dat zij hiermee helpen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Dan kan Nederland ook wel vergeten gezien de situatie in de Oekraïne...
Dat vliegtuig verdween. Logisch dat dat gespreksstof oplevert.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:16 schreef SpecialK het volgende:
[..]
MH370 zat ook vol Nederlanders toch?
Dan gaat Navo regel 5 in werking, wordt Rusland weggevaagd en hebben we dat mooi bereikt en gaan we voor altijd de boeken in als helden, nou goed!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:15 schreef begaaierd het volgende:
[..]
En dan? In Rusland wordt 1 knopje ingedrukt en NL is weg!
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef roos94 het volgende:
Haquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Wow. Ik ben vorige week ook door Naarden gereden en ga morgen ook met het vliegtuig op vakantie. Dan komt het toch wel heel dichtbij allemaal.
Een objectief onderzoek gaat er niet eens komen. Het zal altijd ons woord tegen dat van de Russen blijven. De zwarte dozen zijn allang richting Rusland gestuurd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
En ook die landen hebben niet de uitkomsten van een objectief onderzoek.
Een groot verlies voor dronken Nederlandse penii.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:16 schreef riazop het volgende:
3 hockeymeisjes uit Blaricum zate ook op de vlucht....
RIPquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:16 schreef riazop het volgende:
Nu van alles gaan roepen ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:17 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Een objectief onderzoek gaat er niet eens komen. Het zal altijd ons woord tegen dat van de Russen blijven. De zwarte dozen zijn allang richting Rusland gestuurd.
Wachten op een objectieve en onbetwiste uitkomst over de schuldigen is zinloos.
Rusland heeft er in zoverre niks mee te maken dat het niet in Rusland gebeurd is, er geen Russen bij betrokken zijn. Natuurlijk kunnen die stoere dingen zeggen vanaf de zijlijn, ze spelen immers (nog) niet mee in het politieke speelveld. Als de Oekrainers dat ding hebben geschoten wordt het een nato aangelegenheid waarbij Oekraine aan het kortste eind trekt, als het de separatisten het gaan hebben wordt het een nato aangelegenheid waarbij de separatisten aan het kortste eind trekken. Wat dan ook, de Russen kunnen er verder niks mee doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rusland heeft er niks mee te maken nee. 27 Australiers dood volgens mij, die hebben er ook niks mee van doen
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
En ook die landen hebben niet de uitkomsten van een objectief onderzoek.
Dat is jammer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:16 schreef riazop het volgende:
Komt door de crisis...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:17 schreef superniger het volgende:
[..]
RIP
Zaten wel veel kakkers in het vliegtuig.
Vraag je je dat serieus af? Ik geloof er niks van.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef roos94 het volgende:
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:16 schreef riazop het volgende:
Je moet wel een beetje geld hebben om met Malaysian te vliegen. Het is geen busreis naar Salou.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:17 schreef superniger het volgende:
[..]
RIP
Zaten wel veel kakkers in het vliegtuig.
Iesj racisme!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef roos94 het volgende:
Ongeluk? jij noemt t een ongeluk?quote:
Geloof jij het?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:18 schreef ATan het volgende:
Telefoongesprekken tussen de terroristen over het neerhalen van het vliegtuig:
http://edition.cnn.com/vi(...)phone-convo.cnn.html
Ik had al een paspoort voorbij zien komen ergens van een meisje uit Blaricum, dus lijkt me niet geheel vreemdquote:
Uh oke...quote:
quote:Een Australische familie die bij de ramp met de verdwenen vlucht MH370 van Malaysia Airlines twee familieleden verloor, is donderdag bij de ramp met MH17 opnieuw twee familieleden kwijtgeraakt. (The Independent)
Echt dit soort beelden die mensen van internationale politiek hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Poetin ligt daar lekker op bed met twee maitresses en Rutte maar ratelen aan die telefoon.
Volkskrant.nlquote:12u01
Strafhof Den Haag
Premier Arseni Jatsenjoek van Oekraïne wil dat de verantwoordelijken voor het neerschieten van vlucht MH17 van Malaysia Airlines door een internationaal hof in Den Haag worden berecht. 'De verschrikkelijke gebeurtenis van gisteren heeft ons leven veranderd. De Russen zijn te ver gegaan', citeerde Interfax Oekraïne de premier. 'Dit is een internationale misdaad waarvoor ze zich voor een internationaal hof in Den Haag moeten verantwoorden.' Voor Jatsenjoek staat het vast dat er een raket is gebruikt om de Boeing 777 uit de lucht te schieten.
Ik meende 108, dit is wat ik snel even kon vindenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:18 schreef Re het volgende:
ik probeer een beetje uit te vinden hoeveel mensen er nu naar dat congres gingen in Melbourne...
Denk je wel dat Nederland wat gaat ondernemen dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Rusland heeft er in zoverre niks mee te maken dat het niet in Rusland gebeurd is, er geen Russen bij betrokken zijn. Natuurlijk kunnen die stoere dingen zeggen vanaf de zijlijn, ze spelen immers (nog) niet mee in het politieke speelveld. Als de Oekrainers dat ding hebben geschoten wordt het een nato aangelegenheid waarbij Oekraine aan het kortste eind trekt, als het de separatisten het gaan hebben wordt het een nato aangelegenheid waarbij de separatisten aan het kortste eind trekken. Wat dan ook, de Russen kunnen er verder niks mee doen.
Australiërs dood? Denk je nou echt dat Australië verder ook maar enige betrokkenheid gaat hebben in de afwikkeling van dit alles?
Dubbel verdriet voor de Australiërs Irene en George Burrows. Een paar maanden terug hoorden ze dat hun zoon Rodney en zijn vrouw Mary in vlucht MH370 zaten van Malaysia Airlines die nog steeds wordt vermist. Nu verloren ze hun stiefkleindochter Maree Rizk en haar man Albert die in vlucht MH17 zaten die in Oekraïne neerstortte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |