Afgaande op de statistieken is vliegen niet heel erg risicovol.. alleen als het mis gaat dan gaat het ook meteen goed mis.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:02 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat veel mensen lijken te denken dat vliegen compleet risicoloos is enzovoorts. Dus sowieso 'het komt dichtbij' is nogal overtrokken wat mij betreft.
Slim dat hij geen voorbarige uitspraken doet, onze relatie met Rusland is al niet meer zo goed.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:09 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Rutte durft nog niet eens over een aanslag te spreken. Want we moeten eerst het onderzoek afwachten
I know, kan altijd proberen dat mensen eens gaan nadenken, maar schijnbaar gebeurd dat echt zeer incidenteel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:08 schreef wise het volgende:
[..]
joh, die mensen praten elkaar maar na en geven af op rusland.
Antwoord krijg je niet, of heel vaag.
Ja eigenlijk wel. De enige die niet over het neerhalen praten, omdat dat nog niet onomstotelijk bewezen is oid?quote:
'Economische sancties'quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:10 schreef AchJa het volgende:
Nederland wil "stevig" optreden ALS het een aanslag is geweest...![]()
Met wat dan Rutte?
kloptquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:10 schreef Pakspul het volgende:
[..]
I know, kan altijd proberen dat mensen eens gaan nadenken, maar schijnbaar gebeurd dat echt zeer incidenteel.
Oh, dan heb ik niks gepost.quote:
Wat wil jij dan? Rusland binnen vallen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Politiek correcte antwoorden van een politicus.
GOH!
Wat wil je dan? Dat 'ie gelijk begint over militair ingrijpen omdat Rutte vanaf z'n vakantieadres zo'n goed overzicht heeft over een situatie aan de andere kant van Europa?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Politiek correcte antwoorden van een politicus.
GOH!
Gewoon een brief sturen waarin staat dat we heel erg boos zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:10 schreef AchJa het volgende:
Met wat dan Rutte?
Ze gaan een brief schrijven waarin wordt verwoord dat ze heel heel heel boos zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:10 schreef AchJa het volgende:
Met wat dan Rutte?
Rutte : "blablabla buiten proportioneel blablabla afschuwelijk blablabla sorry zeggen blablabla"quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:09 schreef Blester het volgende:
Toch wel benieuwd hoe dat gesprek tussen Rutte en Poetin is gegaan..
http://www.discovery.com/(...)ving-plane-crash.htmquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Afgaande op de statistieken is vliegen niet heel erg risicovol.. alleen als het mis gaat dan gaat het ook meteen goed mis.
Nee? Wat een insinuaties weer he, ik zeg alleen dat het toch normaal is dat een politicus zulke antwoorden geeft, wat verwacht je.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat wil jij dan? Rusland binnen vallen?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat 'ie gelijk begint over militair ingrijpen omdat Rutte vanaf z'n vakantieadres zo'n goed overzicht heeft over een situatie aan de andere kant van Europa?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nee? Wat een insinuaties weer he, ik zeg alleen dat het toch normaal is dat een politicus zulke antwoorden geeft, wat verwacht je.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Rutte : "blablabla buiten proportioneel blablabla afschuwelijk blablabla sorry zeggen blablabla"
Putin : "Njet"
Rutte : "ok"
Ik denk dat het er wijs is van Rutte om er gewoon niks over te zeggen. Er is immers helemaal niks bevestigd via officiële kanalen. Ik zou me eerder zorgen maken als 'ie inhoudelijk zou reageren op de eerste berichten van journalisten en anderzijds twijfelachtige bronnen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. De enige die niet over het neerhalen praten, omdat dat nog niet onomstotelijk bewezen is oid?
Te laat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:11 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ze gaan een brief schrijven waarin wordt verwoord dat ze heel heel heel boos zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |