Snap ik, maar dan nog.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:00 schreef WJMW het volgende:
[..]
Bedenk even dat die vliegtuigen niet op schaal met de kaart zijn.
De verhoudingen kloppen niet dus daar moet je niet naar kijken, vliegtuigen zijn groter dan nederlandquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
kan aan mij liggen, maar is het niet wat druk op dat scherm? Die vliegtuigen vliegen hutje mutje op elkaar. Dit kan zo geen maanden doorgaan lijkt me. voordat we straks botsingen in de lucht hebben?
De Russen hebben geen van beide beweerd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:59 schreef Nintex het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben de Russen dat. Gister was het nog een Oekrainse jet en daarvoor was Putin het doelwit.
En hoe betrouwbaar is die grote bondgenoot?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:59 schreef wise het volgende:
[..]
er zal wel gegooid worden op hoe betrouwbaar nieuws uit rusland is
Ook goedemorgenquote:
Oh ik wou niks insinueren, ik bedoelde het oprecht. Ik denk dat de Russen best de techniek hebben om zo iets vast te stellen namelijk.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Korsakovquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:01 schreef Yaaar het volgende:
Die Opstelten kan ik niet naar luisteren, zo onaantrekkelijke stem.
Staan we toch nog een keertje ergens bovenaanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:01 schreef BlauweTijger het volgende:
173 NL
44 maleisier.
27 aus
12 indo
9 engelsen
4 duiters
4 belgen
3 filipijnen
1canadees
1 new zeelander
ff snel getypt.
Wat ik niet snap is dat veel mensen lijken te denken dat vliegen compleet risicoloos is enzovoorts. Dus sowieso 'het komt dichtbij' is nogal overtrokken wat mij betreft.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik lees steeds de zin 'het komt wel dichtbij' hier voorbij komen. Moest aan voetbal denken. Bal op de paal is dichtbij een doelpunt, maar toch zal dat doelpunt er nooit komen en vervolgens gaat de wedstrijd weer verder. De ervaring van 'het komt wel dichtbij zo' kende ik niet, tot gisteren.
...
Al snel bleek dat ze geluk hadden gehad. Vlucht via Londen i.p.v. rechtstreekse vlucht die ze normaal altijd hebben. Bal op de paal.. life goes on.
Veel verwarring in hectiek omdat media het snel probeert te brengen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Staan we toch nog een keertje ergens bovenaan
Maar serieus : Waar kwamen dan in hemelsnaam de berichten vandaan dat er bijna 25 Amerikanen aan boord waren?Vergist met Australiers?
Premier had al een reactie gegeven als ik mij niet vergis. Klare taal.quote:
23 Amerikanen volgens eerste berichten, werd nergens bevestigd. Was nog in onderzoek. Maar inmiddels moeten er nog zo'n 20 mensen geidentificeerd wordenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar serieus : Waar kwamen dan in hemelsnaam de berichten vandaan dat er bijna 25 Amerikanen aan boord waren?Vergist met Australiers?
Die 26 Amerikanen zijn dus spoken geweest?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:01 schreef BlauweTijger het volgende:
173 NL
44 maleisier.
27 aus
12 indo
9 engelsen
4 duiters
4 belgen
3 filipijnen
1canadees
1 new zeelander
ff snel getypt.
Dit staat ook op de liveblog:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh ik wou niks insinueren, ik bedoelde het oprecht. Ik denk dat de Russen best de techniek hebben om zo iets vast te stellen namelijk.
Ik neem niks aan als waar als het niet objectief bevestigd is.quote:18 juli 2014 10:32
Het Buk-luchtdoelraketsysteem waarmee pro-Russische separatisten donderdag mogelijk vlucht MH17 uit de lucht hebben geschoten, zou in de nacht van donderdag op vrijdag naar Rusland zijn gesmokkeld. Dat meldde een adviseur van de Oekraïense minister van Binnenlandse Zaken op Facebook, aldus de BBC.
Ja. Of ze zitten bij de 20 ongeïdentificeerde.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:03 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Die 26 Amerikanen zijn dus spoken geweest?
Berichten waren onbevestigd, waarschijnlijk verkeerd gehoord o.i.d.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Een veel betere reactie dan die van slappe zak Rutte.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Premier had al een reactie gegeven als ik mij niet vergis. Klare taal.
Ach, nog altijd veiliger dan in de auto stappen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:02 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat veel mensen lijken te denken dat vliegen compleet risicoloos is enzovoorts. Dus sowieso 'het komt dichtbij' is nogal overtrokken wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |