Te lang rondgehangen en vlucht gemist?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Staan we toch nog een keertje ergens bovenaan
Maar serieus : Waar kwamen dan in hemelsnaam de berichten vandaan dat er bijna 25 Amerikanen aan boord waren?
Maar dat bericht is tekstueel heel anders met zou e.d.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit staat ook op de liveblog:
[..]
Ik neem niks aan als waar als het niet objectief bevestigd is.
Nee, is al oud.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is dit filmpje van neerschieten trouwens genuine?
Nee, dit is niet degene van het journaal met die vlammende vleugel, dat was een ander toestel.
http://www.liveleak.com/view?i=2fb_1405623415
Wat had Rutte dan moeten zeggen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:04 schreef superniger het volgende:
[..]
Een veel betere reactie dan die van slappe zak Rutte.
Dooddoener #1quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:04 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ach, nog altijd veiliger dan in de auto stappen.
Neequote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat had Rutte dan moeten zeggen?
Had hij het uberhaupt goed kunnen doen ?
Deze act of war veroordelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Neuh, want dan had hij weer vooruit gelopen op de zaken of was zijn taal te groot voor ons zwakke nietszeggende landje. Altijd zeikerds hier.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dank!quote:
Het gaat puur om de kans om te overlijden in die statistieken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:05 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Dooddoener #1
De kans op een ongeluk is kleiner, maar de kans op een dodelijk ongeluk een heel stuk groter.
Ja ik had ff andere dingen te doen... en teruglezen is ook niet echt handig..quote:
Sommigen hadden kennelijk verwacht dat ze wakker zouden worden en op TV zouden zien dat Rusland is verworden tot n grote, rokende hoop as, door toedoen van het Nederlandse leger.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Godverdomme .. een docent van me zat aan boord.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Godverdomme .. een docent van me zat aan boord.
Allemaal snorremannetjesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:06 schreef Hoplahopla het volgende:
Kunnen mensen die beginnen over oorlog uitroepen niet gewoon oprotten? Die snap er blijkbaar niets van.
Die zijn net wakker en zetten het nieuws aan denk ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
Waarom zegt iedereen bijgesteld naar 173? Het was toch al bekend?
Poetin geeft de oekarine de schuld, want het is daar gebeurd, heeft ie wel een puntquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:05 schreef Twiitch het volgende:
Bewijs is al opgeruimd. Zullen er nooit precies achter komen wie dit gedaan heeft denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |