Dus kunnen we vaststellen dat de grootste factor is "wat levert veel gespreksstof op" ipv de geclaimde "who cares 'bout dem filthy sandniggers" factor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat vliegtuig verdween. Logisch dat dat gespreksstof oplevert.
Daar er 173 Nederlands in het vliegtuig zaten en het vliegtuig in Nederland vertrokken is, zal Nederland wel enige betrokkenheid hebben in de afwikkeling van het verhaal.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denk je wel dat Nederland wat gaat ondernemen dan?
Ongeveer 100 uit allerlei landen zo te zien op internet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:18 schreef Re het volgende:
ik probeer een beetje uit te vinden hoeveel mensen er nu naar dat congres gingen in Melbourne...
Het bewijs is er echt wel, de vraag is alleen of het openbaar wordt gemaakt. Alles zal afhangen in hoeverre de VS er belang bij heeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:17 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Een objectief onderzoek gaat er niet eens komen. Het zal altijd ons woord tegen dat van de Russen blijven. De zwarte dozen zijn allang richting Rusland gestuurd.
Wachten op een objectieve en onbetwiste uitkomst over de schuldigen is zinloos.
Dat is wel overduidelijk toch? Alsof ze duur militair materieel gaan gebruik om een passagiersvliegtuig uit de lucht te schieten...quote:
Een vliegtuig wat spoorloos verdwijnt. Logisch dat daar veel over wordt gesproken. Ook al hadden er 300 negers in gezeten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:20 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dus kunnen we vaststellen dat de grootste factor is "wat levert veel gespreksstof op" ipv de geclaimde "who cares 'bout dem filthy sandniggers" factor.
http://nl.urbandictionary(...)%20smallest%20violinquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Uh oke...
Zal wel vrouwenhumor zijn of zo.
Wat een vloek zeg. Ongelofelijkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dubbel verdriet voor de Australiėrs Irene en George Burrows. Een paar maanden terug hoorden ze dat hun zoon Rodney en zijn vrouw Mary in vlucht MH370 zaten van Malaysia Airlines die nog steeds wordt vermist. Nu verloren ze hun stiefkleindochter Maree Rizk en haar man Albert die in vlucht MH17 zaten die in Oekraļne neerstortte.
dalijk zijn het oekrainers. Kijkt of hij dan nog zulks onzin uitkraaitquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Volkskrant.nl
Oh boy, wat een mafkezen zijn het ook allemaal.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:21 schreef Valerie. het volgende:
[..]
http://nl.urbandictionary(...)%20smallest%20violin
Een vergissing maakt het nog geen ongeluk. Als ik per ongeluk de verkeerde persoon doodschiet is het nog steeds geen ongeluk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:20 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zouden ze expres een passagierstoestel neer hebben geschoten? Ik denk het niet, namelijk.
Triest dat mensen op zo'n positie politiek bedrijven in een dergelijke situatie.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:21 schreef wise het volgende:
[..]
dalijk zijn het oekrainers. Kijkt of hij dan nog zulks onzin uitkraait
Ik denk dat de afkomst van de inzittenden niet zo gek veel uitmaakt eigenlijk. Toen Korean Air neer ging was de wereld geschokt. Toen Lockerbee gebeurde was de wereld geschokt, toen dat italiaanse vliegtuig neer ging... idem.... dat het Nederlanders zijn genereert misschien ietwat meer topics maar de basislijn is volgens mij consistent hoog bij dit soort shit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een vliegtuig wat spoorloos verdwijnt. Logisch dat daar veel over wordt gesproken. Ook al hadden er 300 negers in gezeten.
Gesprekken van die piloten misschien?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar wat kunnen die zwarte dozen nou opleveren aan informatie?
Ze bevatten gewoon normale vluchtgegevens, niks bijzonders, en ineens stopt het.
Geluid las ik eerder.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar wat kunnen die zwarte dozen nou opleveren aan informatie?
Ze bevatten gewoon normale vluchtgegevens, niks bijzonders, en ineens stopt het.
Ik sluit het niet uit, je kunt niet zomaar een raketsysteem bedienenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:20 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Dat is wel overduidelijk toch? Alsof ze duur militair materieel gaan gebruik om een passagiersvliegtuig uit de lucht te schieten...
Die kans is 0. Tot dusver hebben de Oekrainers geen vliegtuigen van de seperatisten of de Russen neer gehaald, omdat de seperatisten geen vliegtuigen hebben. Stel dat dit een Russisch vliegtuig was die geraakt was door de Oekrainers dan had Kiev nu een smeulende puinhoop geweest.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:21 schreef wise het volgende:
[..]
dalijk zijn het oekrainers. Kijkt of hij dan nog zulks onzin uitkraait
Wel als je denkt een bewapende inbreker neer te schieten, maar in werkelijkheid je moeder met een tandenborstel in haar hand neerschiet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:22 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Een vergissing maakt het nog geen ongeluk. Als ik per ongeluk de verkeerde persoon doodschiet is het nog steeds geen ongeluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |