Rusland heeft er in zoverre niks mee te maken dat het niet in Rusland gebeurd is, er geen Russen bij betrokken zijn. Natuurlijk kunnen die stoere dingen zeggen vanaf de zijlijn, ze spelen immers (nog) niet mee in het politieke speelveld. Als de Oekrainers dat ding hebben geschoten wordt het een nato aangelegenheid waarbij Oekraine aan het kortste eind trekt, als het de separatisten het gaan hebben wordt het een nato aangelegenheid waarbij de separatisten aan het kortste eind trekken. Wat dan ook, de Russen kunnen er verder niks mee doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rusland heeft er niks mee te maken nee. 27 Australiers dood volgens mij, die hebben er ook niks mee van doen
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
En ook die landen hebben niet de uitkomsten van een objectief onderzoek.
Dat is jammer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:16 schreef riazop het volgende:
3 hockeymeisjes uit Blaricum zate ook op de vlucht....
Komt door de crisis...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:17 schreef superniger het volgende:
[..]
RIP
Zaten wel veel kakkers in het vliegtuig.
Vraag je je dat serieus af? Ik geloof er niks van.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef roos94 het volgende:
Ik vraag me af of jullie ook ook 32 topics vol zouden lullen als het allemaal Ghanese of Afghaanse slachtoffers waren geweest die ergens in Irak o.i.d. uit de lucht werden geknald.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:16 schreef riazop het volgende:
3 hockeymeisjes uit Blaricum zate ook op de vlucht....
Je moet wel een beetje geld hebben om met Malaysian te vliegen. Het is geen busreis naar Salou.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:17 schreef superniger het volgende:
[..]
RIP
Zaten wel veel kakkers in het vliegtuig.
Iesj racisme!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef roos94 het volgende:
Ik vraag me af of jullie ook ook 32 topics vol zouden lullen als het allemaal Ghanese of Afghaanse slachtoffers waren geweest die ergens in Irak o.i.d. uit de lucht werden geknald.
Ongeluk? jij noemt t een ongeluk?quote:
Geloof jij het?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:18 schreef ATan het volgende:
Telefoongesprekken tussen de terroristen over het neerhalen van het vliegtuig:
http://edition.cnn.com/vi(...)phone-convo.cnn.html
Ik had al een paspoort voorbij zien komen ergens van een meisje uit Blaricum, dus lijkt me niet geheel vreemdquote:
Uh oke...quote:
quote:Een Australische familie die bij de ramp met de verdwenen vlucht MH370 van Malaysia Airlines twee familieleden verloor, is donderdag bij de ramp met MH17 opnieuw twee familieleden kwijtgeraakt. (The Independent)
Echt dit soort beelden die mensen van internationale politiek hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Poetin ligt daar lekker op bed met twee maitresses en Rutte maar ratelen aan die telefoon.
Volkskrant.nlquote:12u01
Strafhof Den Haag
Premier Arseni Jatsenjoek van Oekraļne wil dat de verantwoordelijken voor het neerschieten van vlucht MH17 van Malaysia Airlines door een internationaal hof in Den Haag worden berecht. 'De verschrikkelijke gebeurtenis van gisteren heeft ons leven veranderd. De Russen zijn te ver gegaan', citeerde Interfax Oekraļne de premier. 'Dit is een internationale misdaad waarvoor ze zich voor een internationaal hof in Den Haag moeten verantwoorden.' Voor Jatsenjoek staat het vast dat er een raket is gebruikt om de Boeing 777 uit de lucht te schieten.
Ik meende 108, dit is wat ik snel even kon vindenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:18 schreef Re het volgende:
ik probeer een beetje uit te vinden hoeveel mensen er nu naar dat congres gingen in Melbourne...
Denk je wel dat Nederland wat gaat ondernemen dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Rusland heeft er in zoverre niks mee te maken dat het niet in Rusland gebeurd is, er geen Russen bij betrokken zijn. Natuurlijk kunnen die stoere dingen zeggen vanaf de zijlijn, ze spelen immers (nog) niet mee in het politieke speelveld. Als de Oekrainers dat ding hebben geschoten wordt het een nato aangelegenheid waarbij Oekraine aan het kortste eind trekt, als het de separatisten het gaan hebben wordt het een nato aangelegenheid waarbij de separatisten aan het kortste eind trekken. Wat dan ook, de Russen kunnen er verder niks mee doen.
Australiėrs dood? Denk je nou echt dat Australiė verder ook maar enige betrokkenheid gaat hebben in de afwikkeling van dit alles?
Dubbel verdriet voor de Australiėrs Irene en George Burrows. Een paar maanden terug hoorden ze dat hun zoon Rodney en zijn vrouw Mary in vlucht MH370 zaten van Malaysia Airlines die nog steeds wordt vermist. Nu verloren ze hun stiefkleindochter Maree Rizk en haar man Albert die in vlucht MH17 zaten die in Oekraļne neerstortte.quote:
Dus kunnen we vaststellen dat de grootste factor is "wat levert veel gespreksstof op" ipv de geclaimde "who cares 'bout dem filthy sandniggers" factor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat vliegtuig verdween. Logisch dat dat gespreksstof oplevert.
Daar er 173 Nederlands in het vliegtuig zaten en het vliegtuig in Nederland vertrokken is, zal Nederland wel enige betrokkenheid hebben in de afwikkeling van het verhaal.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denk je wel dat Nederland wat gaat ondernemen dan?
Ongeveer 100 uit allerlei landen zo te zien op internet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:18 schreef Re het volgende:
ik probeer een beetje uit te vinden hoeveel mensen er nu naar dat congres gingen in Melbourne...
Het bewijs is er echt wel, de vraag is alleen of het openbaar wordt gemaakt. Alles zal afhangen in hoeverre de VS er belang bij heeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:17 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Een objectief onderzoek gaat er niet eens komen. Het zal altijd ons woord tegen dat van de Russen blijven. De zwarte dozen zijn allang richting Rusland gestuurd.
Wachten op een objectieve en onbetwiste uitkomst over de schuldigen is zinloos.
Dat is wel overduidelijk toch? Alsof ze duur militair materieel gaan gebruik om een passagiersvliegtuig uit de lucht te schieten...quote:
Een vliegtuig wat spoorloos verdwijnt. Logisch dat daar veel over wordt gesproken. Ook al hadden er 300 negers in gezeten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:20 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dus kunnen we vaststellen dat de grootste factor is "wat levert veel gespreksstof op" ipv de geclaimde "who cares 'bout dem filthy sandniggers" factor.
http://nl.urbandictionary(...)%20smallest%20violinquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Uh oke...
Zal wel vrouwenhumor zijn of zo.
Wat een vloek zeg. Ongelofelijkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dubbel verdriet voor de Australiėrs Irene en George Burrows. Een paar maanden terug hoorden ze dat hun zoon Rodney en zijn vrouw Mary in vlucht MH370 zaten van Malaysia Airlines die nog steeds wordt vermist. Nu verloren ze hun stiefkleindochter Maree Rizk en haar man Albert die in vlucht MH17 zaten die in Oekraļne neerstortte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |