Dat zei ik gisteren al.. de eerste de beste Russische bommenwerper die weer eens het luchtruim via de noordzee binnendringt neerschietenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:10 schreef AchJa het volgende:
Nederland wil "stevig" optreden ALS het een aanslag is geweest...![]()
Met wat dan Rutte?
Ja, er zijn al meerdere landen die het gewoon als een aanslag benoemen. Er zijn ook alle aanwijzingen voor. Dat je nog geen schuldige aanwijst begrijp ik. Maar je kunt nu toch wel gerust van een aanslag spreken lijkt mij.quote:
Geen afgevaardigden van het koningshuis of regering naar het WK in 2018. Dat zal ze leren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:10 schreef AchJa het volgende:
Nederland wil "stevig" optreden ALS het een aanslag is geweest...![]()
Met wat dan Rutte?
Nee, laat hem maar iedereen beschuldigen gebaseerd op nada, dat gaat helpen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:09 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Rutte durft nog niet eens over een aanslag te spreken. Want we moeten eerst het onderzoek afwachten
Rusland de oorlog verklaren is lachwekkend. Daarbij wie er ook schuldig is men beroept zich dan op een ongeluk net zoals de VS dat deed met een Iranees passagierstoestel dat afgeschoten werd vanaf een vliegdekschip met een raket. Dat noemde men destijds ook een ongeluk. En dat was het dan ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:07 schreef DonJames het volgende:
[..]
Misschien is het handig om eerst even uit te zoeken wat er nou gebeurd is.. Het zou immers een beetje jammer zijn om Rusland de oorlog te verklaren terwijl achteraf bleek dat de piloot was gestikt in een rijstnoedel
Ook van die van mij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:12 schreef starla het volgende:
Poeh, ik las gisteren iets over een koppel uit Naarden dat om zou zijn gekomen. Toevallig is een goede vriendin dit jaar vanuit A'dam naar Naarden verhuisd.
Toch maar even gebeld want zag dat zij niet op Whatsapp was geweest gisteren en d'r facebook zei ook niets...
Ze pakte de telefoon op![]()
Pak van m'n hart.
Allemaal landen die er geen ruk mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:12 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, er zijn al meerdere landen die het gewoon als een aanslag benoemen. Er zijn ook alle aanwijzingen voor. Dat je nog geen schuldige aanwijst begrijp ik. Maar je kunt nu toch wel gerust van een aanslag spreken lijkt mij.
Je slaat zo een flater. Elke premier/president etc. die het erover heeft, heeft het er ook over. Rutte heeft het erover maar zegt niksquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat het er wijs is van Rutte om er gewoon niks over te zeggen. Er is immers helemaal niks bevestigd via officiële kanalen. Ik zou me eerder zorgen maken als 'ie inhoudelijk zou reageren op de eerste berichten van journalisten en anderzijds twijfelachtige bronnen.
Klopt, enige wat dan moet gebeuren is de mensen die de vergissing hebben gemaakt te achterhalen en te berechten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:12 schreef Hoplahopla het volgende:
Niet om het één of ander hoor... Maar het is toch al redelijk duidelijk dat het om een vergissing gaat. Dan kan Nederland wel boos gaan doen maar er is eigenlijk niet echt reden toe?
En ook die landen hebben niet de uitkomsten van een objectief onderzoek.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:12 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, er zijn al meerdere landen die het gewoon als een aanslag benoemen. Er zijn ook alle aanwijzingen voor. Dat je nog geen schuldige aanwijst begrijp ik. Maar je kunt nu toch wel gerust van een aanslag spreken lijkt mij.
Dit soort wapens verstrekken aan prutsers zou niet echt netjes zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:12 schreef Hoplahopla het volgende:
Niet om het één of ander hoor... Maar het is toch al redelijk duidelijk dat het om een vergissing gaat. Dan kan Nederland wel boos gaan doen maar er is eigenlijk niet echt reden toe?
WOW!!!! Heb je geluk gehad zeg.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:12 schreef starla het volgende:
Poeh, ik las gisteren iets over een koppel uit Naarden dat om zou zijn gekomen. Toevallig is een goede vriendin dit jaar vanuit A'dam naar Naarden verhuisd.
Toch maar even gebeld want zag dat zij niet op Whatsapp was geweest gisteren en d'r facebook zei ook niets...
Ze pakte de telefoon op![]()
Pak van m'n hart.
Allemaal premiers/presidenten die er niks mee te maken hebben, die kunnen best wat forse uitspraken doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je slaat zo een flater. Elke premier/president etc. die het erover heeft, heeft het er ook over. Rutte heeft het erover maar zegt niks
Dan kan Nederland ook wel vergeten gezien de situatie in de Oekraïne...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:13 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Klopt, enige wat dan moet gebeuren is de mensen die de vergissing hebben gemaakt te achterhalen en te berechten.
Dat er Fransen aan boord waren hebben ze bevestigd , Amerikanen niet zeker.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Staan we toch nog een keertje ergens bovenaan
Maar serieus : Waar kwamen dan in hemelsnaam de berichten vandaan dat er bijna 25 Amerikanen aan boord waren?Vergist met Australiers?
Nee joh, Nederland moet gewoon zeggen 'Oh, een foutje? Geen probleem joh!'quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:12 schreef Hoplahopla het volgende:
Doet er niet toe.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef roos94 het volgende:
Ik vraag me af of jullie ook ook 32 topics vol zouden lullen als het allemaal Ghanese of Afghaanse slachtoffers waren geweest die ergens in Irak o.i.d. uit de lucht werden geknald.
Netjes? Het is een conflict. Daar gelden fatsoensregels niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef groenen het volgende:
[..]
Dit soort wapens verstrekken aan prutsers zou niet echt netjes zijn.
Nee, dat zouden ze niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef roos94 het volgende:
Ik vraag me af of jullie ook ook 32 topics vol zouden lullen als het allemaal Ghanese of Afghaanse slachtoffers waren geweest die ergens in Irak o.i.d. uit de lucht werden geknald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |