Dat weet ik, daar gaat het me ook niet om. Meer om het principe.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een strela is dan ook een manpad vshorad (very short range airdefence) wapen (de russische tegenhanger van de Stinger) komt ook maar een kilometer of 5 ver (horizontaal) en hooguit 1500 meter hoog. Daar haal je dus bij lange na dat vliegtuig niet mee.
Ga dit maar eens lezen tenminste als je niet cement om je kop hebt want ik zie je er onderhand al voor aan met je onkunde om je bovenkamer te gebruiken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:26 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Jij jankt al genoeg voor iedereen, daar hoef ik echt niet ook nog eens bij te gaan staan.
Nee, manpads werken op infrarood (hittebron) en eventueel negatief UV (Stinger). Die grote jongens werken met radar, dat is een wereld van verschil.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, maar het principe is hetzelfde. Alleen kleinschaliger.
Dus je weet niet wat het betekent?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:26 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Berichten zijn volledig gecodeerd dus daar merk ik vrij weinig van. Maar de intro "Skyking do not answer" wordt luid en duidelijk via de kanalen overgebracht. Daarnaast heeft de uitspraak een vrij lange geschiedenis waar ook tijdens momenten als 9/11 erg vaak dit over de kanalen heen ging.
Geen idee, kan jij het coderen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar wat zijn de gevolgen? VS die daar militair gaat ingrijpen...?
Hoezo?? Ik woon niet in Nederland he? Ben nu trouwens in Frankrijk, gisteren nog in Nederland...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik denk dat als er bekenden van jou aan boord waren, je het nu wel geweten had
Die fiets.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De snelheid van het projectiel? Ja. Good luck met die batterij zo afstellen dat je een object op 10-30 km kan raken zonder geleidingssysteem.
BNWquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga dit maar eens lezen tenminste als je niet cement om je kop hebt want ik zie je er onderhand al voor aan met je onkunde om je bovenkamer te gebruiken.
BNW / the Krim the beginning of WW3!
Maar wat wil je daar nu eigenlijk mee zeggen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:27 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik zal even wat voor je opzoeken, ik ben enkele opnames tegen gekomen vanmiddag.
Nee, je kunt wel bellen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:24 schreef El_Matador het volgende:
Is er een passagierslijst bekendgemaakt? Zo ja, kan die in de OP?
Wil weten of er bekenden van me aan boord waren, hoop het niet...
Hm ja true. Maar zouden separatisten dan zo'n BUK kunnen bedienen? Dan moeten er al een paar voor geleerd hebben of zo. Als ze het al gedaan hebben that is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, manpads werken op infrarood (hittebron) en eventueel negatief UV (Stinger). Die grote jongens werken met radar, dat is een wereld van verschil.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:26 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Berichten zijn volledig gecodeerd dus daar merk ik vrij weinig van. Maar de intro "Skyking do not answer" wordt luid en duidelijk via de kanalen overgebracht. Daarnaast heeft de uitspraak een vrij lange geschiedenis waar ook tijdens momenten als 9/11 erg vaak dit over de kanalen heen ging.
quote:SKYKING messages are special EAM's. These presumably could be the nuclear go/no-go codes. There was a higher than normal number of EAM's and SKYKING messages being transmitted after the attackes of 9/11/01. Urgent SKYKING messages are repeated three or four times instead of the usual two. SKYKING is a group callsign, meaning "Any this net." "Do not answer" is the standard procedure ofr self-authenticating broadcasts, meaning that recipients don't need to give away their positions or existence by challenging the orders. While tuned to any of the HFGCS frequncies and hear "SKYKING SKYKING Do not answer" you can bet you're hearing a very important, highest priority, and heavily encrypted message!
Komt dus een heel scala van voertuigen bij kijken, maar ik lees "geautomatiseerd" wil dat zeggen dat dat apparaat wellicht verkeerd afgesteld kan zijn en uit zichzelf is gaan schieten?quote:
Sterkte! Vreselijk.. Ben je met vrienden/familieleden?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:22 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
thnx. Ik zit nu in een goedkoop hotelletje vlakbij schiphol en het ziet er dusver uit dat het mogelijk is om over enkele uren als naaste naar de plek toe te gaan
Gvd, alles wat je post is gewoon om te lachen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt dus een heel scala van voertuigen bij kijken, maar ik lees "geautomatiseerd" wil dat zeggen dat dat apparaat wellicht verkeerd afgesteld kan zijn en uit zichzelf is gaan schieten?
social media? mobiel?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoezo?? Ik woon niet in Nederland he? Ben nu trouwens in Frankrijk, gisteren nog in Nederland...
Ja dat ongeveer, je kunt er vrij weinig van zeggen behalve als je ze 40x achter elkaar hoort want dan worden alle nucleaire onderzeeboten van commando's voorzienquote:
Het feit dat ik de 2e helft van je zin maar half kan volgen even daar gelaten hoef ik geen topic met nog meer van je waanideeen te lezen. Jij komt gewoon consequent overal in elk topic / nieuwsitem binnen om even te zeggen hoe alles wat er gebeurd achterkamer politiek is van de EU/VS/NAVO. Je hebt hier geen bewijs voor (nee die verhaaltjes die jij bewijs noemt zijn geen bewijs) en kan enkel refereren naar gebeurtenissen uit het verleden die vervolgens bewijs moeten zijn voor huidige situaties.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga dit maar eens lezen tenminste als je niet cement om je kop hebt want ik zie je er onderhand al voor aan met je onkunde om je bovenkamer te gebruiken.
BNW / the Krim the beginning of WW3!
De s400 kan wel automatisch geloof ik. Die dingen zijn moderner dan patriots zelfs. Over de BUK betwijfel ik het.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt dus een heel scala van voertuigen bij kijken, maar ik lees "geautomatiseerd" wil dat zeggen dat dat apparaat wellicht verkeerd afgesteld kan zijn en uit zichzelf is gaan schieten?
Er zullen daar vast genoeg veteranen rondlopen die weten hoe zo'n ding werkt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hm ja true. Maar zouden separatisten dan zo'n BUK kunnen bedienen? Dan moeten er al een paar voor geleerd hebben of zo. Als ze het al gedaan hebben that is.
Ok, dat gaat lastig, geen roaming. Ik wacht het wel af.quote:
Ja, ze moeten daar in het verleden mee gewerkt hebben/ opleiding gehad hebben. En dan niet 1 persoon maar een man of 30 schat ik zo in om dat hele circus in bedrijf te zetten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hm ja true. Maar zouden separatisten dan zo'n BUK kunnen bedienen? Dan moeten er al een paar voor geleerd hebben of zo. Als ze het al gedaan hebben that is.
Zijn allebei stealth maar weer wel dat ze systemen hebben die zelfs SR-71 Blackbirds kunnen neerhalen Russen hebben zieke defensiesystemen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon ff b-2 en f-22 neerschieten.
#RussianPride
Als Nederland militaire voertuigen verkoopt gaat er ook personeel mee om het voertuig bekend te maken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
God wat zijn jullie achterlijk, je daar door laten tegenhouden.quote:
Patriot kan ook automagisch schieten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:32 schreef Dibble het volgende:
[..]
De s400 kan wel automatisch geloof ik. Die dingen zijn moderner dan patriots zelfs. Over de BUK betwijfel ik het.
Ik heb facebook nog niet aangeslingerd, mobiel werkt niet. Heb geen dagelijks contact met bekenden.quote:
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:33 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik hoor net dat vriendin van mn zusje in het vliegtuig zat met haar man. zaterdag zijn ze getrouwd.. Dit was hun honeymoon..
....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:33 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik hoor net dat vriendin van mn zusje in het vliegtuig zat met haar man. zaterdag zijn ze getrouwd.. Dit was hun honeymoon..
Zo hee kut zeg sterkte danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:33 schreef Pindasoepje het volgende:
Ook meteen stellen dat mensen achterlijk zijn, dit maakt jou zo'n waardeloze discussiepartner.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
God wat zijn jullie achterlijk, je daar door laten tegenhouden.
Niet beter dan NATO.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn allebei stealth maar weer wel dat ze systemen hebben die zelfs SR-71 Blackbirds kunnen neerhalen Russen hebben zieke defensiesystemen.
De pro rusland seperatisten bestaan toch voor een groot deel uit (ex) ussr soldaten?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, ze moeten daar in het verleden mee gewerkt hebben/ opleiding gehad hebben. En dan niet 1 persoon maar een man of 30 schat ik zo in om dat hele circus in bedrijf te zetten.
Nieuws is nog te vers, dus iedereen met een filmpje met zijn mobiel wordt als warme broodjes ontvangen door de media en uitgezonden, net als die Russen op het NOS nieuws: There was some smoke...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:27 schreef Cara het volgende:
[..]
Geen idee, kijk er uit principe niet naar. Ik zapte er een keer langs op weg naar de BBC en toen stond er een of andere luide Amerikaan te verkondigen dat hij niet geloofde in een raket omdat hij alleen maar rookpluimen op de grond zag en geen enkele in de lucht.![]()
Paar man die weten hoe het ding werkt is genoeg om uit te leggen wat de rest moet doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, ze moeten daar in het verleden mee gewerkt hebben/ opleiding gehad hebben. En dan niet 1 persoon maar een man of 30 schat ik zo in om dat hele circus in bedrijf te zetten.
Euhm, nee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Dit is toch eigenlijk best wel relevant, ook voor het nieuws:
[ afbeelding ]
Stealth is ook een onzin begrip. Er is niets Stealth.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn allebei stealth maar weer wel dat ze systemen hebben die zelfs SR-71 Blackbirds kunnen neerhalen Russen hebben zieke defensiesystemen.
RIP, sterkte.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:33 schreef Pindasoepje het volgende:
Hoezo?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kunnen ze ook op het Oekrainse leger veroverd hebben ofzo hè.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als Nederland militaire voertuigen verkoopt gaat er ook personeel mee om het voertuig bekend te maken.
Ja de vergissing kan gemaakt zijn..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[ afbeelding ]
Want die kleurtjes spot je op 10km hoogte?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[ afbeelding ]
Joh, wat ben ik een waardeloze discussiepartner zeg als iemand anders de deur dicht doet bij de naam van een subforum, echt sla jezelf alsjeblieft k.o. en bespaar dit topic van verdere bullshit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:34 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ook meteen stellen dat mensen achterlijk zijn, dit maakt jou zo'n waardeloze discussiepartner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |