Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
BISMILLAHI RA7MANI RAHEEM. ALLAHU AKBARquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Halo straks denken ze dat je een aanslag aan het voorbereiden bent cripsels
Dit is lullig voor weissmanquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:23 schreef Crip het volgende:
[..]
BISMILLAHI RA7MANI RAHEEM. ALLAHU AKBAR
TAKBIERRRR
ALLAHU AKBAR
TAKBIERRRR
ALLAHU AKBAR
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit is lullig voor weissmanzo is iedereen tegen hem
lamyalid walem yuledquote:
walam yakun lahu kufuwen ahadquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:25 schreef Crip het volgende:
[..]
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
[..]
lamyalid walem yuled
Die surah reciteren is net alsof je 1 derde deel van de quran hebt gelezen. :3quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:25 schreef Che_ het volgende:
Die zeg ik altijd bij iftar tijdens ramadan
Cool.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Die surah reciteren is net alsof je 1 derde deel van de quran hebt gelezen. :3
Qoetaadah ibn an-Noemaan (r) vertelde dat een man wakker bleef om Allah te aanbidden tot aan zonsopkomst. Hij reciteerde niets anders dan alleen maar “Qoel hoewa Allahoe ahad”. ´s Ochtends ging de man naar de Profeet en vertelde hem hierover, hij was bang dat hij misschien niet genoeg had gedaan. De Profeet vertelde hem: “Bij Degene in Wiens Hand mijn ziel is, het (deze soerah) is gelijk aan éénderde van de Qor´aan.” (Boechari)
Hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 17 juli 2014 07:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En het ergste van alles; actief op de frontpage meegillend met de onderbuikkliek.
Ligt aan jezelf. Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken - je weet het allemaal dondersgoed.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?
En waarom doe je zo lullig?
Surat ar-Rahman is ook erg mooi. Heel poëtisch. Vooral het steeds herhalen van ''fabi-ayyi ala-i rabbikuma tukazziban'' (Which, then, of your Lord's blessings do you both deny?) is indrukwekkend.quote:
Dikke vette ONZIN. Ik onderbuik helemaal niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ligt aan jezelf. Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken - je weet het allemaal dondersgoed.
Zolang jij zelf onzin post over ander groepen staat het mij vrij hetzelfde te doen over jou.Succes met je onderbuik verder.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dikke vette ONZIN. Ik onderbuik helemaal niet.
En een vriendelijk verzoek geen onzin meer over me te posten. Alvast bedankt.
Dat doe ik dan ook niet. Maar laten we het topic hier niet mee vervuilen aub. Als je iets tegen me hebt dan pm of dm dat maar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zolang jij zelf onzin post over ander groepen staat het mij vrij hetzelfde te doen over jou.
Triest inderdaad. Vraag me af wat de gevolgen zullen zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:50 schreef mrstylo het volgende:
Telegraaf praat over 154 Nederlanders die overleden zijn. Pffff
Dit weerquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dikke vette ONZIN. Ik onderbuik helemaal niet.
En een vriendelijk verzoek geen onzin meer over me te posten. Alvast bedankt.
quote:
Tsja, neergehaald worden is dan ook geen technische- of pilootfout he?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Terwijl vliegen heel veilig hoort te zijn.
Is het toch ookquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Terwijl vliegen heel veilig hoort te zijn.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, neergehaald worden is dan ook geen technische- of pilootfout he?
Ik heb het over de gedachte dat men heeft voordat deze het vliegtuig in stapt.quote:
Ja, en terecht? Wat doet dit er aan af?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het over de gedachte dat men heeft voordat deze het vliegtuig in stapt.
Dat deze gebeurtenis voor meer twijfels en angst voor vliegen zorgt?quote:
Maar wat heeft dat te maken met dat vliegen 'heel veilig' is?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat deze gebeurtenis voor meer twijfels en angst voor vliegen zorgt?
Logischquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Che, mierenneuker...Ze bedoelt dat voor het betreden van een vliegtuig neergeschoten worden niet bepaald in je opkomt als een mogelijkheid.
Ya Muntakim Ya Cebbar Ya Muksidquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:07 schreef hafez1234 het volgende:
Israël valt Gaza binnen. Willen jullie bidden voor de Israëlische soldaten die vechten tegen terroristen? Bedankt!
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Che, mierenneuker...Ze bedoelt dat voor het betreden van een vliegtuig neergeschoten worden niet bepaald in je opkomt als een mogelijkheid.
Iedereen negeert jou al.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gewoon negeren. Laten we elkaar allemaal negeren.
Doe es niet.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
ik was er ook ingestonkenquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt onnodig. Ik ben vet leuk, maak nooit ruzie enzo.
Nouja, ik ga wel watermeloen eten. DOEI.
soms zie ik er beetje zo uitquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:36 schreef Crip het volgende:
Wenkies bijtekenen met eyeliner alles. Strakkk
"Graag gedaan" ---> vertalingquote:
Ik soera en video delen en jij niet op z'n minst even dankjewel zeggen uit beleefdheid.........quote:
*rilt*quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:36 schreef Crip het volgende:
Wenkies bijtekenen met eyeliner alles. Strakkk
Barak Allahu feekum akhi habibquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik soera en video delen en jij niet op z'n minst even dankjewel zeggen uit beleefdheid.........
Nou snap ik dat ik hier de vreemde eend in de bijt ben, maar kan het gewoon in het NL?quote:
Ohhh niet gezien. Excuses. Ik ga zo kijken,quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik soera en video delen en jij niet op z'n minst even dankjewel zeggen uit beleefdheid.........
Ik had graag willen delen met je, maar sorry helaas te laat. RIPquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Doe es niet.
KB I love you. Ik wilde ook watermeloen maar MENSEN HIER hebben die al verorberd toen ik het pand had verlaten voor enkele uren.
quote:
Nee ik kan niet met oogschaduw overweg. Ik heb wel ALTIJD eyeliner en mascara.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
Jfm, doe jij dagelijks oogschaduw op? Ik ken meisjes die 'halve smokey eye' looks maken die prima overdag kunnen. Is zo mooi en het ziet er niet uit als too much zeg maar. Maar mij lukt het voor geen meter.
Ik vind mezelf eruitzien als hoer met eyeliner.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee ik kan niet met oogschaduw overweg. Ik heb wel ALTIJD eyeliner en mascara.
De dame in de video heeft 3 meter valse wimpers op, dik zwart getekende wenkbrauwen etc. Vind je dat echt mooi?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
Jfm, doe jij dagelijks oogschaduw op? Ik ken meisjes die 'halve smokey eye' looks maken die prima overdag kunnen. Is zo mooi en het ziet er niet uit als too much zeg maar. Maar mij lukt het voor geen meter.
oke nee ik nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind mezelf eruitzien als hoer met eyeliner.
quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Ohhh niet gezien. Excuses. Ik ga zo kijken,
Like disss?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geslapenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had graag willen delen met je, maar sorry helaas te laat. RIP
[..]
Hoe was je afspraak vandaag? Heb je geslapen eigenlijk?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind mezelf eruitzien als hoer met eyeliner.
LEER HET ME DANquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Like disss?Doe normaaaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd zo mooi jij.
Hoe doe je dat?Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geslapen(beetje te lang, maar het werd me vergeven
)
En echt een superleuke dag gehad![]()
Hoe was de jouwe?
Ik ben aan het opruimen geweest, dingen sorteren en weggooien. Was ook wel lekker.Is echt niet leuk ofzo hoor.quote:Dan doe ik heeeel klein lijntje en zo'n 'vleugel' en dan bam. LELIJK. En dan haal ik het er weer af; allemaal tijd
![]()
liquid eyeliner. begin bij binnenkant van oog en doe laagje na laagje, strak doen en niet wiebelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
LEER HET ME DAN
[..]
Doe normaaaal.
Altijd zo mooi jij.
Hoe doe je dat?
[..]
Wat heb je gedaan?
Ik ben aan het opruimen geweest, dingen sorteren en weggooien. Was ook wel lekker.
[..]
Is echt niet leuk ofzo hoor.Dan doe ik heeeel klein lijntje en zo'n 'vleugel' en dan bam. LELIJK. En dan haal ik het er weer af; allemaal tijd
Hhhhh thanks!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
LEER HET ME DAN
[..]
Doe normaaaal.
Altijd zo mooi jij.
Hoe doe je dat?
[..]
Wat heb je gedaan?
Ik ben aan het opruimen geweest, dingen sorteren en weggooien. Was ook wel lekker.
[..]
Is echt niet leuk ofzo hoor.Dan doe ik heeeel klein lijntje en zo'n 'vleugel' en dan bam. LELIJK. En dan haal ik het er weer af; allemaal tijd
Mehhh, ik ben met liquid helemaal bang dat ik het voor eeuwig verpestquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
liquid eyeliner. begin bij binnenkant van oog en doe laagje na laagje, strak doen en niet wiebelen.
als laatst doe je je vleugel.
Daarna ben je bad-ass.
Shit ik moet je dit echt leren. YOUTUBE TUTORIAL.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mehhh, ik ben met liquid helemaal bang dat ik het voor eeuwig verpestEn mn rechteroog gaat nog wel... maar links is altijd een drama
Vrijwilligerswerk + borrel (mét eten) ernaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
LEER HET ME DAN
[..]
Doe normaaaal.
Altijd zo mooi jij.
Hoe doe je dat?
[..]
Wat heb je gedaan?
[..]
Ik ook. <3quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee ik kan niet met oogschaduw overweg. Ik heb wel ALTIJD eyeliner en mascara.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Like disss?Jaaaa zoietsssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhh thanks!
Is voornamelijk echt veel oefenen!! Zulke ooglookjes zijn echt simpel na te maken
jaa maak er een en stuur mequote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Shit ik moet je dit echt leren. YOUTUBE TUTORIAL.
Oh tof, wat voor vrijwilligerswerk doe je?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk + borrel (mét eten) erna
LOL, ik gebruik juist amper eyeliner en juist wel oogschaduwquote:
Hahaha jannn zo zijn we allemaal begonnen. Don't give uppp.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
LEER HET ME DAN
[..]
Doe normaaaal.
Altijd zo mooi jij.
Hoe doe je dat?
[..]
Wat heb je gedaan?
[..]
Ik heb al opgegeven. Ik ben een opgevert.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha jannn zo zijn we allemaal begonnen. Don't give uppp.
Zie je dmquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest aan jou denken .
[..]
jaa maak er een en stuur me
[..]
Oh tof, wat voor vrijwilligerswerk doe je?Was het gezellig?
HHHHHHHHHH ik vergeet je steeds filmpje te geven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Crip ga je me nog je rietjes krullen leren of moet ik je een verzoek per telegram sturen?
Ik zweer het je, gisteren ofzo, ik heb toen 2x wattenstaafjes moeten gebruiken voor één vleugel. Ik werd helemaal ziek ervan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:55 schreef Bortecinem het volgende:
Ik moet zeggen dat ook al doe ik elke dag eyeliner op, ik nog steeds zenuwachtig ben voordat ik begin. ELKE KEER weer. Soms is het in een keer goed. Binnen een minuut klaar. Soms ben ik 10 minuten bezig.
Ik vind die cosmetica wattenstaafjes wel een must. Ik moet het bijna altijd bijwerken namelijk.
Waarom gebruik je liquid eigenlijk? Pak zo'n stift. Loreal heeft ze ook. Veeel fijner.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb al opgegeven. Ik ben een opgevert.
We hadden goede tweelingzusjes geweest zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:56 schreef Peunage het volgende:
Ik doe nooit eyeliner op. Ook geen oogschaduw trouwens.
Huh. Ik gebruik zo'n pending ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom gebruik je liquid eigenlijk? Pak zo'n stift. Loreal heeft ze ook. Veeel fijner.
Met liquid kan ik ook niet overweg.
Is echt niet moeilijk. Sowieso wel oogschaduw basis gebruiken anders gaat alles creasen.quote:
I know that feel, sis, i knowquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zweer het je, gisteren ofzo, ik heb toen 2x wattenstaafjes moeten gebruiken voor één vleugel. Ik werd helemaal ziek ervan.
Abracadabraaaaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Is echt niet moeilijk. Sowieso wel oogschaduw basis gebruiken anders gaat alles creasen.
Eerst een lichte oogschaduw over je heel bewegende ooglid ( shimmer is mooi maar niet van die chunky glitter)
Dan een overgangskleur aanbrengen in je crease ( altijd matte nooit shimmer in de crease) Als overgangs kleur pak je een licht bruin
En daarna ga je met een andere matte kleur die donkerder in terug in de crease om het zo intens te maken als je wilt. En sowieso echt klein beetje per keer pakken want dan blend alles mooi en weet je hoe je oog uit komt te zien.
En dan nog een matte witte/beige tint op je wenkbrauw bot voor een highlight en het blend alles mooi samen.
Oh je hebt ook een kwastje namelijk. Die noemen ze liquid eyeliner.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We hadden goede tweelingzusjes geweest zijn.
[..]
Huh. Ik gebruik zo'n pending ja.
Wow, ik was in die tijd al vijf keer de deur uit geweest en aangekomen op mijn bestemming...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Is echt niet moeilijk. Sowieso wel oogschaduw basis gebruiken anders gaat alles creasen.
Eerst een lichte oogschaduw over je heel bewegende ooglid ( shimmer is mooi maar niet van die chunky glitter)
Dan een overgangskleur aanbrengen in je crease ( altijd matte nooit shimmer in de crease) Als overgangs kleur pak je een licht bruin
En daarna ga je met een andere matte kleur die donkerder in terug in de crease om het zo intens te maken als je wilt. En sowieso echt klein beetje per keer pakken want dan blend alles mooi en weet je hoe je oog uit komt te zien.
En dan nog een matte witte/beige tint op je wenkbrauw bot voor een highlight en het blend alles mooi samen.
Ja, nee dat lijkt me helemaal een hel. Met deze pen/potlood/ding kan ik makkelijk wegvegen en opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh je hebt ook een kwastje namelijk. Die noemen ze liquid eyeliner.
Doet je zusje geen eyeliner gebruiken btw? Misschien kunnen jullie elkaar helpen?
Hhhhhhhh, ben ik binnen 5 min klaar mee hoor. Inclusief eyeliner met wing.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wow, ik was in die tijd al vijf keer de deur uit geweest en aangekomen op mijn bestemming...
hhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, nee dat lijkt me helemaal een hel. Met deze pen/potlood/ding kan ik makkelijk wegvegen en opnieuw beginnen
En nee, zij gebruikt geen make-up meer.
CRIP WAT IS DIT GEEF MIJ JE MAKEUPSKILLS OUWE ZOT ME TJE GHIMAARRR DOE NORMAAL OMG
Ja! Sukkollll lees eens terug wat je zei.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt ga je lachen ook nog, best gemeen wijffie ben je eigenlijk![]()
Eyeliner van high end merk heb ik niet ervoor over mennnnquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:02 schreef Bortecinem het volgende:
Beste is die eyeliner van YSL. Maar te duuur.
Ik vind het niet erg om make-up van high end merken aan te schaffen, maar geen dingen die binnen een maand op zijn.
Ik had die ook. Ik ga hem opnieuw aanschaffen denk ik..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:02 schreef Bortecinem het volgende:
Beste is die eyeliner van YSL. Maar te duuur.
Ik vind het niet erg om make-up van high end merken aan te schaffen, maar geen dingen die binnen een maand op zijn.
Net als die Bosnische meisjes die doen dat ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ze draagt haar hoofddoek helemaal over haar kin heen nu.
Shadap, pak pen en maak aantekeningen. Kan later van pas komen wanneer je je wifey wil verassen met make-up producten ofzoquote:
Omigado.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ze draagt haar hoofddoek helemaal over haar kin heen nu.
blijft alles goed zitten?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Benefit porefessional of smashbox photofinish
nuff said
Belachelijkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:56 schreef Peunage het volgende:
Ik doe nooit eyeliner op. Ook geen oogschaduw trouwens.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wow, ik was in die tijd al vijf keer de deur uit geweest en aangekomen op mijn bestemming...
Begin over iets anders danquote:
Jaaaaa die heb ik ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:06 schreef Crip het volgende:
trouwens foundation haal ik niet meer high end de laatste tijd. Loreal true match is echt WWOOWOWOWO
Nope, ook geen foundation. En ik ben al 39quote:
Kun je ook bidden in het nederlands?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou snap ik dat ik hier de vreemde eend in de bijt ben, maar kan het gewoon in het NL?
Supas, duwaye tamsha dakam.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.nbcnews.com/ne(...)g-new-nation-n157901
Jij niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:10 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Kun je ook bidden in het nederlands?
VERTALING!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Supas, duwaye tamsha dakam.
Hatim, awana nabrnawa lasar mkyazi
Uhm, hoe jong ben je dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Omg dit wil ik ook later. Maar dan zonder uit elkaar gaan natuurlijk. Ruzie maken om de simpelste dingen.![]()
!
!!!!
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ga maar leren, wij hebben ook Nederlands geleerd.
22quote:
Zodra ik emigreerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Goed punt broeder.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hou je bek Arabisch sprekend tuigquote:
First world problemssquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Omg dit wil ik ook later. Maar dan zonder uit elkaar gaan natuurlijk. Ruzie maken om de simpelste dingen.![]()
!
!!!!
Helaasquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zodra ik emigreer![]()
Kom op die geheimtaalvertaling
Ken je peunage?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou je bek Arabisch sprekend tuigik ben met jou naar Arabische les geweest nota bene
Je kunt het zelf ook niet lezen??quote:
Het is Koerdisch, weet ook niet wat ze zeggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou je bek Arabisch sprekend tuigik ben met jou naar Arabische les geweest nota bene
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is Koerdisch, weet ook niet wat ze zeggen.
Supas = dankjewel.
Choni = hoe gaat het?
Toch?
Staat niet vast begreep ik. Men beweert het wel. Maar op de persco werd het niet bevestigd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:21 schreef Aloulou het volgende:
Is het nou zeker dat dat Maleisische vliegtuig uit de lucht is gehaald door rebellen in Oekraiene of staat dat nog niet vast?
Erg man als het waar is....gewoon bijna 200 man omgelegd door wat rebellen met te gevaarlijke wapensquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Staat niet vast begreep ik. Men beweert het wel. Maar op de persco werd het niet bevestigd.
Salutquote:Loulou
280 volgens mij incl bemanningquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:25 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Erg man als het waar is....gewoon bijna 200 man omgelegd door wat rebellen met te gevaarlijke wapensWTF
![]()
Zag op FB toevallig een vriend langskomen die zijn vriend is verloren in deze ramp, jongen van 25 aan de foto te zien.
[..]
Salut
Truste beiden, fijne dromenquote:
Wat is dat dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Oke ik heb nu heatless curls geprobeerd. Ben benieuwd of het lukt
En dat werkt hoe en met welk materiaal enzo?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Oke ik heb nu heatless curls geprobeerd. Ben benieuwd of het lukt
jij bent gekquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:29 schreef Santello het volgende:
[..]
Turk dingen. Verliest dit ook na 2 seconden smaak, net als kauwgom.
Mooi, want * is geen Turk*quote:
Krullen zonder hitte te gebruikenquote:
Je hebt verschillende manieren. Doe Youtube.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat werkt hoe en met welk materiaal enzo?
Overigens uitermate niet krullend haar hier in ik vind het
Je hebt dus al krullen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Krullen zonder hitte te gebruiken
[..]
Je hebt verschillende manieren. Doe Youtube.
Ik heb geen steil haar
Ik nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:32 schreef Crip het volgende:
Weyawwwwwwwwwwwwww, doet me denken aan iets. Zo'n turkse koekjes met hazelnoot zat in een groene verpakking en langwerping net een oreo verpakking.
OMG DIE WAREN ZO LEKKER.
Wie weet waar ik het over heb?
baklavaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:32 schreef Crip het volgende:
Weyawwwwwwwwwwwwww, doet me denken aan iets. Zo'n turkse koekjes met hazelnoot zat in een groene verpakking en langwerping net een oreo verpakking.
OMG DIE WAREN ZO LEKKER.
Nee ook niet.quote:
De reeks wordt inmiddels gedomineerd door Koerden, Marokkanen, Iraniërs en een verdwaalde Paki, hoor.quote:
Crip heeft ook krullen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Voel me ongemakkelijkWeet niet in hoeverre ik dit mag beschrijven omdat ik een hoofddoek draag
Crip, help me out here.
Ok (let op: NIET beledigend of kwetsend bedoelt): waarom mooie krullen maken als je die niet kunt showen dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Voel me ongemakkelijkWeet niet in hoeverre ik dit mag beschrijven omdat ik een hoofddoek draag
Crip, help me out here.
En mijquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De reeks wordt inmiddels gedomineerd door Koerden, Marokkanen, Iraniërs en een verdwaalde Paki, hoor.
Voor mijzelf?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok (let op: NIET beledigend of kwetsend bedoelt): waarom mooie krullen maken als je die niet kunt showen dan?
Naja, is nie zo erg lijkt me om te beschrijven. Zo lang je het maar niet laat zien hier in topicquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Crip, help me out here.
Syrie-topic verwijzing #89745978quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar Is Loulou alweer weg![]()
En Slay![]()
Misschien moet ik maar weer eens naar het Syrië-topic *heimwee*
Maar jij ziet die dan ook niet toch? *probeert te snappen, is vriendelijk, witte vlag zwaait*quote:
De meeste hier zijn Turks.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De reeks wordt inmiddels gedomineerd door Koerden, Marokkanen, Iraniërs en een verdwaalde Paki, hoor.
Dit?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:32 schreef Crip het volgende:
OMG DIE WAREN ZO LEKKER.
Heb ik geen ogen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar jij ziet die dan ook niet toch? *probeert te snappen, is vriendelijk, witte vlag zwaait*
Ja, maar dat was echt (op de ellende in Syrië na uiteraard) een supertof topicquote:
Nee valt (iig viel) reuze mee.. Mits je Baklava negeerdequote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:36 schreef Crip het volgende:
Zweer er is syrie topic? Zeker allemaal internet muhajideens daaro. Zou binnen 2 sec ruzie hebben daar
Uiteraard heb jij ogen, maar krullen onder een hoofddoek zie jij ook niet toch? Wat zeg/vraag ik verkeerd? Ik probeer juist jouw standpunt te snappen. Uiteraard heb ik zelf ook nog een mening, maar die is niet neerbuigend oid.quote:
Al-Jifri, hele toffe man vind ik datquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:39 schreef Aloulou het volgende:
Goede aflevering (Arabisch) van serie die ik volg in Ramadan en valt me (al vaker) op dat deze twee Islamitische geleerden (Egyptenaar en Jemeniet) best goed ingelezen zijn in moderne Westerse critici van religies als Stephen Hawkings etc. Positief![]()
Nou, je had de laatste tijd wel steeds een paar mensen die serieus ISIS verheerlijken. Werden wel steeds gebanned.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee valt (iig viel) reuze mee.. Mits je Baklava negeerde
Ok, vervelende vraag, maar kun je het soort van samenvatten in het NL? Want ondanks die Arabische les met Peun snap ik uiteraard niets van het Arabischquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:39 schreef Aloulou het volgende:
Goede aflevering (Arabisch) van serie die ik volg in Ramadan en valt me (al vaker) op dat deze twee Islamitische geleerden (Egyptenaar en Jemeniet) best goed ingelezen zijn in moderne Westerse critici van religies als Stephen Hawkings etc. Positief![]()
Jammer dat ik geen Arabisch kan...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:39 schreef Aloulou het volgende:
Excuus, ik ben vergeten erbij te vermelden dat ik morgen de hele dag thuis kan zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uiteraard heb jij ogen, maar krullen onder een hoofddoek zie jij ook niet toch? Wat zeg/vraag ik verkeerd? Ik probeer juist jouw standpunt te snappen. Uiteraard heb ik zelf ook nog een mening, maar die is niet neerbuigend oid.
Kan, ik ben er al weg sinds ik redactielid ben geworden (januari). Maar wie dan? SadPanda ofzo?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Al-Jifri, hele toffe man vind ik dat
[..]
Nou, je had de laatste tijd wel steeds een paar mensen die serieus ISIS verheerlijken. Werden wel steeds gebanned.
Ben benieuwd of je er tevreden mee bent morgen (die nieuwe methode)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Excuus, ik ben vergeten erbij te vermelden dat ik morgen de hele dag thuis kan zijn.
Arabieren die causaliteit toelichten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:39 schreef Aloulou het volgende:
Ja en anders ziet toch niemand het. harharhar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je er tevreden mee bent morgen (die nieuwe methode)
Vat het ff samen danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Arabieren die causaliteit toelichten.
Jawel: jij en je gezinsledenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja en anders ziet toch niemand het. harharhar.
Nee, niet SadPanda. Ben hun namen even vergeten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan, ik ben er al weg sinds ik redactielid ben geworden (januari). Maar wie dan? SadPanda ofzo?
Sorry te warm en te laat voor wmb, vraag het aan de tipgever?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vat het ff samen danNiet iedereen hier verstaat dat
Owh, ik hoorde toevallig vandaag dat hij een ban had, vandaarquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, niet SadPanda. Ben hun namen even vergeten.
Ze behandelen op - naar mijn mening - intellectuele wijze de uitdagingen van de Islam en Islamitische kennis in de 21e eeuw in deze specifieke aflevering o.a.. Hoe het vroeger (Islamitische kennis) behoorde tot bewezen instituties en de lokale moskee waar een duidelijke structuur en hierachie zat waar men kennis vandaan haalde, integenstelling tot de moderniteit waar die hele structuur totaal is weggevaagd door komst van facebook, internet, tv-kanalen en het meer gaat om het grote geld erachter. Maar daarnaast ook over atheisme en Moslims die de Islam verlaten, welke redenen, kritiek op de Islam zoals van Hawkings die ze aanhalen en (filosofische) argumenten die zij aanhalen in hun kritiek erop als tegenargumenten etc. Interessante seriequote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, vervelende vraag, maar kun je het soort van samenvatten in het NL? Want ondanks die Arabische les met Peun snap ik uiteraard niets van het Arabisch
Deed ik dat niet dan? Loulou, peun, trigger: korte samenvatting mogelijk?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry te warm en te laat voor wmb, vraag het aan de tipgever?
Geen idee, ik reageerde alleen op een reactie naar mij toe.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Deed ik dat niet dan? Loulou, peun, trigger: korte samenvatting mogelijk?
Dankquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:48 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ze behandelen op - naar mijn mening - intellectuele wijze de uitdagingen van de Islam en Islamitische kennis in de 21e eeuw in deze specifieke aflevering o.a.. Hoe het vroeger (Islamitische kennis) behoorde tot bewezen instituties en de lokale moskee waar een duidelijke structuur en hierachie zat waar men kennis vandaan haalde, integenstelling tot de moderniteit waar die hele structuur totaal is weggevaagd door komst van facebook, internet, tv-kanalen en het meer gaat om het grote geld erachter. Maar daarnaast ook over atheisme en Moslims die de Islam verlaten, welke redenen, kritiek op de Islam zoals van Hawkings die ze aanhalen en (filosofische) argumenten die zij aanhalen in hun kritiek erop als tegenargumenten etc. Interessante serie
Free SadPandaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ik hoorde toevallig vandaag dat hij een ban had, vandaarZoals gezegd, ik kom er (helaas) al niet meer sinds januari
Kan ik nietquote:
Heeft Hawking specifiek kritiek geleverd op de Islam of op religie/monotheïsme/de Abrahamitische religies in het algemeen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:48 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ze behandelen op - naar mijn mening - intellectuele wijze de uitdagingen van de Islam en Islamitische kennis in de 21e eeuw in deze specifieke aflevering o.a.. Hoe het vroeger (Islamitische kennis) behoorde tot bewezen instituties en de lokale moskee waar een duidelijke structuur en hierachie zat waar men kennis vandaan haalde, integenstelling tot de moderniteit waar die hele structuur totaal is weggevaagd door komst van facebook, internet, tv-kanalen en het meer gaat om het grote geld erachter. Maar daarnaast ook over atheisme en Moslims die de Islam verlaten, welke redenen, kritiek op de Islam zoals van Hawkings die ze aanhalen en (filosofische) argumenten die zij aanhalen in hun kritiek erop als tegenargumenten etc. Interessante serie
Nou we het daar toch over hebben: Hoe positioneert men/Mohammed de Koran tov de eerdere boeken? Als een verbetering/precisering neem ik aan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heeft Hawking specifiek kritiek geleverd op de Islam of op religie/monotheïsme/de Abrahamitische religies in het algemeen?
Siert ze? Ik bespeur vooroordelen in de ondertoon van je posts. Alsof men in de islamitische wereld alleen naar binnen gekeerde, slechts op geloofsregels gebaseerde discussies voert en niet aan zelfreflectie of iets dergelijks doet.quote:
Waar slaat dat nu weer op? Je laten beïnvloeden door de ridicule posts van Mutant?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Siert ze? Ik bespeur vooroordelen in de ondertoon van je posts. Alsof men in de islamitische wereld alleen naar binnen gekeerde, slechts op geloofsregels gebaseerde discussies voert en niet aan zelfreflectie of iets dergelijks doet.
Zowel Hawking (mindere mate) als Dawkings (haal ze altijd door elkaar) hebben kritiek geleverd op concept van God volgens drie abrahamistische religies sowieso en dan bij de eerste vooral vanuit "wetenschappelijk perspectief". Dit is Hawking's standpunt: "Hawking's latest comments go beyond those laid out in his 2010 book, The Grand Design, in which he asserted that there is no need for a creator to explain the existence of the universe. The book provoked a backlash from some religious leaders, including the chief rabbi, Lord Sacks, who accused Hawking of committing an "elementary fallacy" of logic."quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Heeft Hawking specifiek kritiek geleverd op de Islam of op religie/monotheïsme/de Abrahamitische religies in het algemeen?
NOU?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar slaat dat nu weer op? Je laten beïnvloeden door de ridicule posts van Mutant?
Als ik vragen heb over de islam stel ik ze. Maak er topics over aan of ga mezelf informeren dmv een tentoonstelling die ik met een moslim bezoek. Waar haal jij eigenlijk het recht vandaan om mij met een argwanende blik te bekijken???
Verdien ik geen respect en het voordeel van de twijfel? Ga je mij nu behandelen als domme domme domme NL-ers met "buitenlanders" doen?
Ik heb zelf ook ogen en een verstand. Ik vraag gewoon naar een constatering die ik zelf heb gemaakt. Kennelijk is dat Mutant voorheen ook opgevallen. Niet dat ik op de hoogte ben van jullie geschiedenis overigens.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar slaat dat nu weer op? Je laten beïnvloeden door de ridicule posts van Mutant?
Als ik vragen heb over de islam stel ik ze. Maak er topics over aan of ga mezelf informeren dmv een tentoonstelling die ik met een moslim bezoek. Waar haal jij eigenlijk het recht vandaan om mij met een argwanende blik te bekijken???
Verdien ik geen respect en het voordeel van de twijfel? Ga je mij nu behandelen als domme domme domme NL-ers met "buitenlanders" doen?
De kritiek van Dawkins was me al bekend, ja, maar van Hawking had ik het nog niet gehoord.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:01 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Zowel Hawking (mindere mate) als Dawkings (haal ze altijd door elkaar) hebben kritiek geleverd op concept van God volgens drie abrahamistische religies sowieso en dan bij de eerste vooral vanuit "wetenschappelijk perspectief". Dit is Hawking's standpunt: "Hawking's latest comments go beyond those laid out in his 2010 book, The Grand Design, in which he asserted that there is no need for a creator to explain the existence of the universe. The book provoked a backlash from some religious leaders, including the chief rabbi, Lord Sacks, who accused Hawking of committing an "elementary fallacy" of logic."
Dawkings is wel duidelijk denk ik in zijn (stroom) van kritiek op religie.
Nee joh dat wel mee, zij is altijd heel open, geinteresseerd en voorzichtig geweest in haar bewoordingen. Ik denk dat je het verkeerd opvat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Siert ze? Ik bespeur vooroordelen in de ondertoon van je posts. Alsof men in de islamitische wereld alleen naar binnen gekeerde, slechts op geloofsregels gebaseerde discussies voert en niet aan zelfreflectie of iets dergelijks doet.
Jij hebt ook ogen en verstand? Prima, laat me die laakbare posts van mij maar eens zien dan..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook ogen en een verstand. Ik vraag gewoon naar een constatering die ik zelf heb gemaakt. Kennelijk is dat Mutant voorheen ook opgevallen. Niet dat ik op de hoogte ben van jullie geschiedenis overigens.
Ik bedoelde het niet eens aanvallend, want ik kan het alleen maar waarderen als iemand op een objectieve manier kennis wil nemen van de Islam. Uiteindelijk ben jij hier in Europa ook met een bepaald beeld van de Islam, moslims en de islamitische wereld opgegroeid en gevormd, maar je vragen komen bij soms ietwat opdringerig (alsof wij een verplichting hebben je over alles in te lichten) en bewust uitdagend over, waar ik vooroordelen in bespeur. Als dat niet het geval is, mijn excuses.
Dank jequote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:15 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Nee joh dat wel mee, zij is altijd heel open, geinteresseerd en voorzichtig geweest in haar bewoordingen. Ik denk dat je het verkeerd opvat.
Over Hawking moet je ff googlen kom je gelijk tegen, maar dat is meer tegen het "Gods-argument" van religies waar Dawkins op hele religieuze systeem en als concept (flinke) kritiek heeft.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, ik reageerde alleen op een reactie naar mij toe.
Dank jequote:
Ik stel ook duizend vragen. Hé Triggsyquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank jeDoe ik ook
Uit interesse. Niet uit een neerbuigend (of erger!) idee.
De zon komt al om half 4 op?quote:
Ik heb je nooit zo genoemd... Onderbuikende idioot? Ik kan nu geen specifieke posts tevoorschijn halen, maar bijvoorbeeld in dat gesprek over spijswetten bleef je wel volharden dat je het een achterlijke gedachte vindt dat deze in deze tijd nog steeds gelden, ondanks uitleg van meerdere mensen dat het verbod door moslims simpelweg wordt opgevolgd omdat het door God voorgeschreven is en niet wordt beargumenteerd met gezondheidsredenen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hebt ook ogen en verstand? Prima, laat me die laakbare posts van mij maar eens zien dan..
Echt waar, dit soort beschuldigingen zijn te bizar voor woorden hoor.. Ik weet niet wat voor kronkel jullie in je hoofd hebben, maar ik ben verre van een onderbuikende moslimhater (of onderbuikende wat dan ook). Ja, ik vind de spijswetten (van zowel de joden als de moslims) achterhaald. Maar daar zou je toch gewoon van mening over moeten kunnen verschillen lijkt me? Voor mij is het een "wetenschappelijke" discussie, voor moslims kan dat gevoeliger liggen. Prima. Maar omdat ik iets ter discussie stel ben ik nog geen onderbuikende idioot he?
Het wordt door zowel moslims en joden opgevolgd. Snap ik ook wel: lange traditie en staat in het geschrift. Mijn punt is echter (en ja, dat geldt ook voor christenen met hun achterlijke condoomverbod) dat het uitermate zinnig en verstandig was in de tijden toen de Geschriften geschreven werden (dus dikke duim omhoog voor de "schrijver"), maar nu niet meer. Nogmaals ": wetenschappelijke" discussie ipv "theologische".quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb je nooit zo genoemd... Onderbuikende idioot? Ik kan nu geen specifieke posts tevoorschijn halen, maar bijvoorbeeld in dat gesprek over spijswetten bleef je wel volharden dat je het een achterlijke gedachte vindt dat deze in deze tijd nog steeds gelden, ondanks uitleg van meerdere mensen dat het verbod door moslims simpelweg wordt opgevolgd omdat het door God voorgeschreven is en niet wordt beargumenteerd met gezondheidsredenen.
Eigenlijk weinig tot niet meer. Merk ook dat het mij steeds minder doetquote:
Ok, dankquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Eerste horizontale verschijnselen van de zon.
Ik wel en het komt allemaal door die kk Israel als provocateur.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:39 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Eigenlijk weinig tot niet meer. Merk ook dat het mij steeds minder doet![]()
Gaat toch nooit stoppen daar. Zodra er een bestand is is het weer aftellen naar de volgende escalatie.
Het is vreselijkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:39 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Gaat toch nooit stoppen daar. Zodra er een bestand is is het weer aftellen naar de volgende escalatie.
Achja, ze doen wat ze denken dat het beste voor hen is. Palestijnen idemdito. En vooral onschuldigen en zwakkere lijden ten koste van politieke spelletjes en liggen in de vuurlinie. Same story everywhere.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:40 schreef wickedmen het volgende:
Ik wel en het komt allemaal door die kk Israel als provocateur.
Er zijn meer partijen en ze zijn allemaal niet zo tof. Maar ik persoonlijk ben wel uitermate tegen het beleid van de regering van Israël. En ik heb er nog familie wonen ook..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik wel en het komt allemaal door die kk Israel als provocateur.
Dat is echt hartverscheurendquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:44 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Achja, ze doen wat ze denken dat het beste voor hen is. Palestijnen idemdito. En vooral onschuldigen en zwakkere lijden ten koste van politieke spelletjes en liggen in de vuurlinie. Same story everywhere.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:44 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Achja, ze doen wat ze denken dat het beste voor hen is. Palestijnen idemdito. En vooral onschuldigen en zwakkere lijden ten koste van politieke spelletjes en liggen in de vuurlinie. Same story everywhere.
Dus telkens onschuldige (kinderen) afslachten is niet zo tof?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn meer partijen en ze zijn allemaal niet zo tof. Maar ik persoonlijk ben wel uitermate tegen het beleid van de regering van Israël. En ik heb er nog familie wonen ook..
Merk ik ook bij mezelf, ja. Een dag zonder bloedvergieten, tranen, sektarisme en polarisatie zou een noviteit zijn in de islamitische wereld (van Libië tot in Oeigoerië en Myanmar). Uiteindelijk is er in sommige gevallen geen wil en in de meeste gevallen geen macht om iets aan deze problemen te doen. Israël vervloeken op Facebook is ook vrij doelloos, dus omdat je zelf ook niet bij machte bent om ergens werkelijk iets aan te kunnen doen, verschuift het nieuws naar een tweede plek en ga je door met je eigen leven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:39 schreef Aloulou het volgende:
[..]
200 doden op 1 is bizar. En walgelijk etc. De muur is walgelijk, het negeren van VN-resoluties is walgelijk.Havens onklaar maken is walgelijk.Kassen onklaar maken is walgelijk. Boomgarden omzagen en huizen inpikken is walgelijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Dus telkens onschuldige (kinderen) afslachten is niet zo tof?
Ik haat die gasten nu zo erg he, ben die gasten en dan heb ik het alleen over de schuldigen zo fucking beu.
Heb nog nooit zo erg mensen gehaat.
Ik word nog steeds pissigquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Merk ik ook bij mezelf, ja. Een dag zonder bloedvergieten, tranen, sektarisme en polarisatie zou een noviteit zijn in de islamitische wereld (van Libië tot in Oeigoerië en Myanmar). Uiteindelijk is er in sommige gevallen geen wil en in de meeste gevallen geen macht om iets aan deze problemen te doen. Israël vervloeken op Facebook is ook vrij doelloos, dus omdat je zelf ook niet bij machte bent om ergens werkelijk iets aan te kunnen doen, verschuift het nieuws naar een tweede plek en ga je door met je eigen leven.
Spuit elfquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had je ook over WhatsApp kunnen doen. Niet iedereen hoeft het te weten nu.
Heywa ja, openbare liefde enzo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had je ook over WhatsApp kunnen doen. Niet iedereen hoeft het te weten nu.
Hobbi, ya hayatiiiii.quote:
Nee man, ik ben oudquote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:03 schreef Santello het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij bent gewoon 20!
Niet haten op whisk trouwens.
Is goed voor jequote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:05 schreef Santello het volgende:
Jammer dat ik nog geen tel heb weten te scoren. Whatsapp afkick verschijnselen
Je hebt geen tel, je hebt WA, maar je vraagt wel of iemand het heeft???quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:05 schreef Santello het volgende:
Jammer dat ik nog geen tel heb weten te scoren. Whatsapp afkick verschijnselen
Jij teveel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik stel ook duizend vragen. Hé Triggsy
Je mening al bijgesteld, of toch maar liever niet?quote:
over?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je mening al bijgesteld, of toch maar liever niet?
Mijn telefoon was een week geleden in de moskee gejat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt geen tel, je hebt WA, maar je vraagt wel of iemand het heeft???
Mij? Zo maar een voorbeeldje hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |