quote:
Tsja, neergehaald worden is dan ook geen technische- of pilootfout he?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Terwijl vliegen heel veilig hoort te zijn.
Is het toch ookquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Terwijl vliegen heel veilig hoort te zijn.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, neergehaald worden is dan ook geen technische- of pilootfout he?
Ik heb het over de gedachte dat men heeft voordat deze het vliegtuig in stapt.quote:
Ja, en terecht? Wat doet dit er aan af?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het over de gedachte dat men heeft voordat deze het vliegtuig in stapt.
Dat deze gebeurtenis voor meer twijfels en angst voor vliegen zorgt?quote:
Maar wat heeft dat te maken met dat vliegen 'heel veilig' is?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat deze gebeurtenis voor meer twijfels en angst voor vliegen zorgt?
Logischquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Che, mierenneuker...Ze bedoelt dat voor het betreden van een vliegtuig neergeschoten worden niet bepaald in je opkomt als een mogelijkheid.
Ya Muntakim Ya Cebbar Ya Muksidquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:07 schreef hafez1234 het volgende:
Israël valt Gaza binnen. Willen jullie bidden voor de Israëlische soldaten die vechten tegen terroristen? Bedankt!
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Che, mierenneuker...Ze bedoelt dat voor het betreden van een vliegtuig neergeschoten worden niet bepaald in je opkomt als een mogelijkheid.
Iedereen negeert jou al.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gewoon negeren. Laten we elkaar allemaal negeren.
Doe es niet.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
ik was er ook ingestonkenquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt onnodig. Ik ben vet leuk, maak nooit ruzie enzo.
Nouja, ik ga wel watermeloen eten. DOEI.
soms zie ik er beetje zo uitquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:36 schreef Crip het volgende:
Wenkies bijtekenen met eyeliner alles. Strakkk
"Graag gedaan" ---> vertalingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |