Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
BISMILLAHI RA7MANI RAHEEM. ALLAHU AKBARquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Halo straks denken ze dat je een aanslag aan het voorbereiden bent cripsels
Dit is lullig voor weissmanquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:23 schreef Crip het volgende:
[..]
BISMILLAHI RA7MANI RAHEEM. ALLAHU AKBAR
TAKBIERRRR
ALLAHU AKBAR
TAKBIERRRR
ALLAHU AKBAR
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit is lullig voor weissmanzo is iedereen tegen hem
lamyalid walem yuledquote:
walam yakun lahu kufuwen ahadquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:25 schreef Crip het volgende:
[..]
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
[..]
lamyalid walem yuled
Die surah reciteren is net alsof je 1 derde deel van de quran hebt gelezen. :3quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:25 schreef Che_ het volgende:
Die zeg ik altijd bij iftar tijdens ramadan
Cool.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Die surah reciteren is net alsof je 1 derde deel van de quran hebt gelezen. :3
Qoetaadah ibn an-Noemaan (r) vertelde dat een man wakker bleef om Allah te aanbidden tot aan zonsopkomst. Hij reciteerde niets anders dan alleen maar “Qoel hoewa Allahoe ahad”. ´s Ochtends ging de man naar de Profeet en vertelde hem hierover, hij was bang dat hij misschien niet genoeg had gedaan. De Profeet vertelde hem: “Bij Degene in Wiens Hand mijn ziel is, het (deze soerah) is gelijk aan éénderde van de Qor´aan.” (Boechari)
Hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 17 juli 2014 07:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En het ergste van alles; actief op de frontpage meegillend met de onderbuikkliek.
Ligt aan jezelf. Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken - je weet het allemaal dondersgoed.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?
En waarom doe je zo lullig?
Surat ar-Rahman is ook erg mooi. Heel poëtisch. Vooral het steeds herhalen van ''fabi-ayyi ala-i rabbikuma tukazziban'' (Which, then, of your Lord's blessings do you both deny?) is indrukwekkend.quote:
Dikke vette ONZIN. Ik onderbuik helemaal niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ligt aan jezelf. Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken - je weet het allemaal dondersgoed.
Zolang jij zelf onzin post over ander groepen staat het mij vrij hetzelfde te doen over jou.Succes met je onderbuik verder.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dikke vette ONZIN. Ik onderbuik helemaal niet.
En een vriendelijk verzoek geen onzin meer over me te posten. Alvast bedankt.
Dat doe ik dan ook niet. Maar laten we het topic hier niet mee vervuilen aub. Als je iets tegen me hebt dan pm of dm dat maar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zolang jij zelf onzin post over ander groepen staat het mij vrij hetzelfde te doen over jou.
Triest inderdaad. Vraag me af wat de gevolgen zullen zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:50 schreef mrstylo het volgende:
Telegraaf praat over 154 Nederlanders die overleden zijn. Pffff
Dit weerquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dikke vette ONZIN. Ik onderbuik helemaal niet.
En een vriendelijk verzoek geen onzin meer over me te posten. Alvast bedankt.
quote:
Tsja, neergehaald worden is dan ook geen technische- of pilootfout he?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Terwijl vliegen heel veilig hoort te zijn.
Is het toch ookquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Terwijl vliegen heel veilig hoort te zijn.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, neergehaald worden is dan ook geen technische- of pilootfout he?
Ik heb het over de gedachte dat men heeft voordat deze het vliegtuig in stapt.quote:
Ja, en terecht? Wat doet dit er aan af?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het over de gedachte dat men heeft voordat deze het vliegtuig in stapt.
Dat deze gebeurtenis voor meer twijfels en angst voor vliegen zorgt?quote:
Maar wat heeft dat te maken met dat vliegen 'heel veilig' is?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat deze gebeurtenis voor meer twijfels en angst voor vliegen zorgt?
Logischquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Che, mierenneuker...Ze bedoelt dat voor het betreden van een vliegtuig neergeschoten worden niet bepaald in je opkomt als een mogelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |