Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Zeker doen, is belangrijk. Ziek wereldje wat er gaande is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 04:53 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb me er niet in verdiept. Ga ik morgen doen in shaa allah.
Doe maar niet hahahahahha. Daarom zeg ik ook morgen!quote:Op donderdag 17 juli 2014 04:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Zeker doen, is belangrijk. Ziek wereldje wat er gaande is.
Ik geef morgen wel wat links ben nu te schijterig om die shit op te zoeken.
Ik ben een alleenstaande niet-moslimquote:Op donderdag 17 juli 2014 04:57 schreef Santello het volgende:
[..]
Bent u getrouwd? Of woont u alleen?
Nauwelijks. Ik zag een armani colbert waar 1000 euro vanaf was.quote:
Oh echt waar. Hoe lang zit u al zonder relatie?quote:Op donderdag 17 juli 2014 04:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben een alleenstaande niet-moslim
Echt waarquote:Op donderdag 17 juli 2014 04:58 schreef Santello het volgende:
[..]
Oh echt waar. Hoe lang zit u al zonder relatie?
Rijke girlquote:Op donderdag 17 juli 2014 04:59 schreef Bortecinem het volgende:
Ik slaag altijd wel bij de outlet in Roermond eigk.
Vooral bij Miss Sixty, Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Adidas, Nike & Michael Kors.
Wat ga je dan ook naar roermond.quote:Op donderdag 17 juli 2014 04:56 schreef Santello het volgende:
[..]
Doe maar niet hahahahahha. Daarom zeg ik ook morgen!
Roermoend was fucking shit. Gewoon precies niets gekocht. 4 uur aan reizen verspild. Bah.
Kloptquote:Op donderdag 17 juli 2014 05:00 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag
Amai. Niets te doen. Beter dan luieren op de bank. Dat doe ik doorgaans te vaak. Filmpje of serie of natuurlijk GAMEN!quote:
Wat jij wilquote:Op donderdag 17 juli 2014 05:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt
Ik ben 39. is dat genoeg?
Er viel niets te scoren. Met je slimquote:Op donderdag 17 juli 2014 05:01 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, gewoon slim.
Zoo, klaar met aankleden en ready for work. Toevallig heb ik net mijn Miss Sixty Jeans aangetrokken die ik voor 30 euro heb gescoord in Roermond.
Ik wil niks bijzondersquote:
Hahaha bedoelde natuurlijk of ik genoegen nam met je antwoord. Zoals jij aan mij vroeg.quote:
Hou me inquote:Op donderdag 17 juli 2014 05:03 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahaha bedoelde natuurlijk of ik genoegen nam met je antwoord. Zoals jij aan mij vroeg.
Ik vind alles prima
Ehm, nee. Werken?quote:Op donderdag 17 juli 2014 05:02 schreef Santello het volgende:
[..]
Er viel niets te scoren. Met je slim
Ga je uit ofz? dat je je jeans aan hebt getrokken
5 uur! Wajawwwww te vroeg. Never dat ik zo een baan zo accepterenquote:Op donderdag 17 juli 2014 05:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ehm, nee. Werken?
Ga jij in je pyama naar werk dan?
Moet ik nog meer duidelijk maken met smiley's of???quote:Op donderdag 17 juli 2014 05:04 schreef Santello het volgende:
[..]
Laat ik het nogmaals toelichten dan.
Ik heb het over je ''antwoord''. Vind alles best.
Ik ben je volledig kwijt nuquote:Op donderdag 17 juli 2014 05:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet ik nog meer duidelijk maken met smiley's of???
Dat heet ploegen. Heb je dan niks geleerd van mijn uitval laatst.quote:Op donderdag 17 juli 2014 05:05 schreef Santello het volgende:
[..]
5 uur! Wajawwwww te vroeg. Never dat ik zo een baan zo accepteren
oohwja, weet t weer. Ik heb echt een slecht korte termijn geheugen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 05:05 schreef Bortecinem het volgende:
Alhoewel ikzelf 9/10 een trainingsbroek draag op werk, daar niet van.
Geen ideequote:Op donderdag 17 juli 2014 05:07 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken.
Waar ging het ook alweer over?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 05:12 schreef Santello het volgende:
[..]
Tot de volgende keer dan maar. De rest is ook gaan pitten.
Waarom werk jij als Bulgaar?quote:Op donderdag 17 juli 2014 05:13 schreef Bortecinem het volgende:
Mensen die nu gaan pitten.
#selfpity
En het ergste van alles; actief op de frontpage meegillend met de onderbuikkliek.quote:Op donderdag 17 juli 2014 04:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben een alleenstaande niet-moslim
Sinds wanneer werken alleen Bulgaren ploegen? Zelfs genoeg kantoorpersoneel hier draait ploegen.quote:
Tot wanneer moet je nog werken?quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sinds wanneer werken alleen Bulgaren ploegen? Zelfs genoeg kantoorpersoneel hier draait ploegen.
alsof je door arabistan looptquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:03 schreef darkmond het volgende:
[..]
Toen ik even ging bussen las ik idd edgware road of zo...
Na de ramadan gaat het weken duren voordat iedereen in een normaal ritme komt.quote:
Twee uur. Ga doooood.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tot wanneer moet je nog werken?
Een nachtje overslaan en het gaat makkelijker.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Na de ramadan gaat het weken duren voordat iedereen in een normaal ritme komt.
Echt geen fatsoen heb jij zeg, zulke vragen stellen... onbeschoftquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik doelde op je ontslag; wanneer je voor het laatst moet werken.
hhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt geen fatsoen heb jij zeg, zulke vragen stellen... onbeschoft![]()
Oh lol.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik doelde op je ontslag; wanneer je voor het laatst moet werken.
bara.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:33 schreef Santello het volgende:
Fuck moet werken vannacht. Dat wordt weer lekkere roti kopen. Natuurlijk ga ik de keuken in het hotel ook plunderen. Lekkere garnalen snacks ;d
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
MONEY ON MY MIND. MONEY ON MY MIND
Ik heb dat jou niet geadviseerd. Alleen je begon er wel ineens over. Toen heb ik je wegwijs gemaakt. Volgens mij verwarde je me toen al met iemand andersquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
bara.
Was jij de persoon die mij white collar adviseerde?
Dat gebeurt er als je s'nachts op fok zit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:44 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb dat jou niet geadviseerd. Alleen je begon er wel ineens over. Toen heb ik je wegwijs gemaakt. Volgens mij verwarde je me toen al met iemand anders
Sam Smithquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat gebeurt er als je s'nachts op fok zit.
[..]
Sam Smith
Ik vind jou s'nachts wel sympathiek overkomen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat gebeurt er als je s'nachts op fok zit.
[..]
Sam Smith
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:50 schreef Santello het volgende:
[..]
[..]
Ik vind jou s'nachts wel sympathiek overkomen eerlijk gezegd.
Welke opleiding, if I may ask.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:59 schreef Crip het volgende:
Moet boeken bestellen voor volgend schooljaar o.a. 2 boeken die samen 120 eur kosten.![]()
Zo veel. Maar goed, ik dacht dus ga online even speuren naar goede deal.. niets gevonden. Ging ze bijna gewoon bestellen en opeens zag ik iemand die ze aanbood beiden voor 20 eurie.
slaayyyyyyy feelsgoodman.jpg
De onlogica..quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:00 schreef Che_ het volgende:
Als ik met sahur eet.. krijg ik meer honger overdag.
Pedagogische richting.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Welke opleiding, if I may ask.
[..]
De onlogica..
Ja. Drink je wel genoeg? Wat ga je trouwens eten vanavond?quote:
Afgelopen nacht wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja. Drink je wel genoeg? Wat ga je trouwens eten vanavond?
Het is allemaal wat.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:06 schreef hafez1234 het volgende:
Jullie praten alleen over eten en andere onzin terwijl jullie moslimbroeders in Gaza worden vernietigd. Ik dacht altijd dat moslims een bepaalde solidariteit hadden. Blijkbaar niet.
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is allemaal wat.
Dit is niet de plek voor dit soort discussie's
Ik heb een grote bak waar dagelijkse dingen in liggen (deo/naaldendoosje/elastiekjes, vijlen). Daarin ligt ook een grote make-up tas voor niet-dagelijkse dingen en een etui voor dagelijkse dingen( eyeliner, mascara,etc.)quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:08 schreef Crip het volgende:
Btw meiden, iemand nog handige tips voor make up opbergen. het blijft zo ROMMELIG. Ik heb te veel sowieso dus ik heb dingen die ik niet op een dagelijkse basis zou gebruiken opgeborgen in dozen in de kast.
Maaaaar mijn ''everyday'' kastje waar ik het op heb gelegd werkt nogsteeds niet. Ik heb zo'n ding om mn kwasten etc in te doen en een makeup bakje waar je in kan sorteren. MAAR BLIJFT EEN MESS
Moet het altijd weer helemaal gaan ordenen.
/ashamed
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
daar zijn andere topics voor in NWS. Dit topic gaat over de ramadan.
Hij komt hier gewoon om te trollen. Net zoals hij de afgelopen dagen deed.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is allemaal wat.
Dit is niet de plek voor dit soort discussie's
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:11 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Hij komt hier gewoon om te trollen. Net zoals hij de afgelopen dagen deed.
Haalt hij plezier uit.
we know, we houden 'n oogje in het zeil. gewoon lekker negeren verder, dan is de lol er het snelste afquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:11 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Hij komt hier gewoon om te trollen. Net zoals hij de afgelopen dagen deed.
Haalt hij plezier uit.
Ja, maar dat werkt niet bij mij. Alles gaat doorelkaar en dan word ik helemaal gek.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb een grote bak waar dagelijkse dingen in liggen (deo/naaldendoosje/elastiekjes, vijlen). Daarin ligt ook een grote make-up tas voor niet-dagelijkse dingen en een etui voor dagelijkse dingen( eyeliner, mascara,etc.)
Makes sense or no sense?
Dan moet je het beter scheiden en alles wat je niet elke dag nodig hebt, uit het zicht houdenquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, maar dat werkt niet bij mij. Alles gaat doorelkaar en dan word ik helemaal gek.
Truequote:Op donderdag 17 juli 2014 15:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
we know, we houden 'n oogje in het zeil. gewoon lekker negeren verder, dan is de lol er het snelste af
Als je nu mijn tafeltje zag, dan schrok je.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dan moet je het beter scheiden en alles wat je niet elke dag nodig hebt, uit het zicht houden
Foto?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:13 schreef Crip het volgende:
[..]
True
[..]
Als je nu mijn tafeltje zag, dan schrok je.![]()
Ik weet nooit hoe ik het zo ver laat komen.
Zo'n formaat is perfect maar dan wat hoger zodat alles goed erin kan blijven zitten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
De 1 doet er schroeven in, de ander modelbouwdingen en de ander make up.
ik gebruik het voor mijn tekenspullen, en dan heb ik er nog zo een voor al mijn electronicadraadjesquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
die heb je vast ook.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo'n formaat is perfect maar dan wat hoger zodat alles goed erin kan blijven zitten.
mn broertje elastiekjesquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
van 't loomen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:37 schreef Crip het volgende:
JFM, dit is mijn probleem.
Pls mensen die niet tegen rommel kunnen, niet kijken.
zoveel naakt in een spoiler, van jou! Nooit achter je gezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hhhhhhhhhhhhhhh! Wollah meh ik weet waarom ik hem daar heb liggen. Echt random net als die CD.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:39 schreef Santello het volgende:
Ze3ma boek van nelson erbij leggen enzo. Ze3ma intellectueel enzo.
Wat niet achter mij gezocht?!!?!?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zoveel naakt in een spoiler, van jou! Nooit achter je gezocht
Kan net niet aflezen wat voor CD dat is. Maher Zain iets?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhh! Wollah meh ik weet waarom ik hem daar heb liggen. Echt random net als die CD.
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhh, die rietjes waren voor mn haar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
What the f moeten die rietjes daar?
Scheid eerst het dagelijkse van het niet-dagelijkse. Alsof je je naked pallet iedere dag gebruikt. Berg het op.
Vertel me even hoe je het doet met rietjes, ik ga het vanavond proberen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhh, die rietjes waren voor mn haar.
Naked gebruik ik altijd als ik make up draag die dag. Meestal alleen 1 kleur die erin zit om mijn ooglid gewoon egaler uit te laten zien. Misschien beter om daar 1 oogschaduw voor de halen die niet zo veel plek in beslag neemt.
Diep en diep triest inderdaad.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben lang niet zo geraakt als nu.
maar nog steeds fuckedquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:52 schreef Santello het volgende:
[..]
Diep en diep triest inderdaad.
Vind alleen dit soort plaatjes met teksten wel stom. 90% is achteraf fake gebleken. Moeten mensen gewoon niet doen. Ozil had ook pas nog laten weten dat hij aan 23 kinderen in favela geld heeft gedoneerd. En dus niet naar Gaza zoals op elke andere plaatje met tekst is neergezet.
Hij heeft het niet officieel bevestigd of ontkent. Dat laten we nog even in het midden dan maar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
maar nog steeds fucked
Ronaldo toch ook?
nieuwe kopeeeenquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:57 schreef Santello het volgende:
Facking kut telefoon. Geleen van een vriend.
- Wifi doet het niet. Moet de telefoon tien kier klappen voordat ie het wel doet en dan mag ik de telefoon niet aanraken of doen bewegen.
-oplaadpunt is stuk. Hij blijft nu steeds op 6% haken.
- FUCKING SLOME TELEFOON
IK WORD LIJPPPPP
Als ik van de lebara was dan zou het me allemaal niet boeien en had ik een Nokia van 10 euro gekocht bij de phone house.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nieuwe kopeeeen
jij bent zeker van de lebara
een s2 met gebarsten scherm.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:03 schreef Santello het volgende:
[..]
Als ik van de lebara was dan zou het me allemaal niet boeien en had ik een Nokia van 10 euro gekocht bij de phone house.
We maken het onszelf alleen maar moeilijker![]()
![]()
Heb jij geen telefoon te koop? Waar whatsapp op kan?
Jij bent ook nutteloos he.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
een s2 met gebarsten scherm.
Jullie zijn allebei verloren zaken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:06 schreef Santello het volgende:
[..]
Jij bent ook nutteloos he.
Ga anders Crip helpen met haar chaos
Waaaaaaaaaaaaaaaaaat.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei verloren zaken.
Doe ik later! Ga nu mijn avonddienst in.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:10 schreef Santello het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaat.
Ik sowieso niet. Mag je wel heel grondig toelichten dan!
Werkse. John fucking mayer. Ik ga je binnenkort een normale naam geven.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Doe ik later! Ga nu mijn avonddienst in.
Haha fucked upquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Doe ik later! Ga nu mijn avonddienst in.
John is goed. Zo heet ik ook in het echtquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:16 schreef Santello het volgende:
[..]
Werkse. John fucking mayer. Ik ga je binnenkort een normale naam geven.
Vraag me echt af hoe de rest van je kamer is. Durf te wedden dat er sowieso kleding op de grond ligt overal.quote:
Ik denk dat je een andere van me krijgtquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
John is goed. Zo heet ik ook in het echt
Twee plaatjes aan elkaar vastgeplakt door paint. Een triest verhaaltje erbij. Heel erg geloofwaardig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben lang niet zo geraakt als nu.
Deze fotosoep doet niet af aan de feitelijke gebeurtenissen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:25 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Twee plaatjes aan elkaar vastgeplakt door paint. Een triest verhaaltje erbij. Heel erg geloofwaardig.
Oja? Geef dan een geloofwaardige bron. En niet een tweet van een Palestijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:25 schreef Santello het volgende:
[..]
Deze fotosoep doet niet af aan de feitelijke gebeurtenissen.
Nee, is helemaal netjes. Alleen die tafel niet. Ik heb het kinda opgeruimd, plaats zo een foto.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:23 schreef Santello het volgende:
[..]
Vraag me echt af hoe de rest van je kamer is. Durf te wedden dat er sowieso kleding op de grond ligt overal.
sel7a is de ware taal van je komaf. Het is je identiteit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Berkane/Reggada
[..]
Wat schande. Of je nou darija of sel7a spreekt.
Ik kan je eerlijk zeggen dat cultuur mij vrij weinig boeit. Ik heb de Islam mijn identiteit gemaakt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
sel7a is de ware taal van je komaf. Het is je identiteit.
Internationale journalisten die daar in de buurt waren en enkele zelfs ooggetuigen zijn geweest van dit afschuwelijke voorval.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:26 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Oja? Geef dan een geloofwaardige bron. En niet een tweet van een Palestijn.
Waar kom jij vandaan Mutant?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
sel7a is de ware taal van je komaf. Het is je identiteit.
moest lachenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
John is goed. Zo heet ik ook in het echt
One piecequote:Op donderdag 17 juli 2014 16:42 schreef Crip het volgende:
Ik heb het een beetje getemd. Nog steeds rommelig, MAAR GOED.
[ afbeelding ]
Kijk je oooooooooooooooook!? Ik ben echt obsessed (not even kidding realiseer me net dat ik me luffy tshirt aan heb)quote:
Hahahahahhaha ik ben hem gewoon niet he!quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Kijk je oooooooooooooooook!? Ik ben echt obsessed (not even kidding realiseer me net dat ik me luffy tshirt aan heb)
Het is nu wel erg freaky hoe veel jij op die andere dude lijkt. Hij kijkt ook OP.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:42 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
I know hhh!quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:48 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahahahahhaha ik ben hem gewoon niet he!
Ik ben pas begonnen. Wilde er niet aan beginnen omdat er zooooooooveeeeeeeeel episodes zijn.
Hoe ver ben je precies?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:37 schreef Crip het volgende:
JFM, dit is mijn probleem.
Pls mensen die niet tegen rommel kunnen, niet kijken.
omfgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet niet of ik dat nou goed moet vinden of niet...quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:52 schreef Santello het volgende:
[..]
Ozil had ook pas nog laten weten dat hij aan 23 kinderen in favela geld heeft gedoneerd.
Nog 600 episodes te gaan danquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:50 schreef Crip het volgende:
[..]
I know hhh!
Ik ben helemaal up to date. Pff, mark my words: je gaat verslaafd worden.
OP is mijn fav anime.
In de Islaam sowieso niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat nou goed moet vinden of niet...
Uiteraard prachtig dat hij zoiets doet, maar om er zo mee te 'patsen'... Snap echter ook dat reclame handig is voor groter bereik.
dnt judge me plsquote:
Leuk werk heb jij dan als je OP kan kijken. hhhhquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:57 schreef Santello het volgende:
[..]
Nog 600 episodes te gaan dan![]()
![]()
Ik vind Naruto en Bleach nog steeds tof. Verder kijk ik niet veel. Meer Amerikaanse series.
Vannacht op ''werk'' ga ik weer once piece kijken
waarom zoveel make-upquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:58 schreef Crip het volgende:
[..]
dnt judge me pls
[..]
Leuk werk heb jij dan als je OP kan kijken. hhhh
Ik loop bijna elke dag zonder make up. Ik make up altijd thuis.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
waarom zoveel make-up
ben benieuwd hoe jij er make-uploos uitziet
bleach meach naruto marutoquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:42 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik loop bijna elke dag zonder make up. Ik make up altijd thuis.
Uhmkay...quote:Make up is gewoon leuk om te hebben.
hhhhhhhhhhquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:11 schreef Santello het volgende:
Beetje make-up vind ik niet erg. Moet alleen niet zo zijn dat als je er naast wakker wordt het een totaal ander iemand qua uiterlijk blijkt te zijn
Succes.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:11 schreef Santello het volgende:
Beetje make-up vind ik niet erg. Moet alleen niet zo zijn dat als je er naast wakker wordt het een totaal ander iemand qua uiterlijk blijkt te zijn
ewquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:14 schreef zarGon het volgende:
Slapen jullie (weleens) met make-up nog op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:17 schreef Crip het volgende:
Dit ben ik zonder make-up.Ik zie nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ben ik zonder make-up.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit ben ik zonder make-up.Ninja. 😎SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
OEZIL!quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:24 schreef Crip het volgende:
Ik heb wel knikkerogen man. Vooral met niqaab, dan puilen ze gewoon uit.
Mijn broer noemt me altijd Ozil
Neen, ik draag abaya. Ik wil ghimaar dragen, maar mag niet van me moeder. hhhhquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:25 schreef Santello het volgende:
[..]
OEZIL!
Draag jij dat buiten dan?
Het is moeilijk te bevestigen zo. Ozil is 3ayak kikker.
Dan zul je snel moeten trouwen met iemand die dat wel toelaat. Dan heeft ze niets te zeggenquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Neen, ik draag abaya. Ik wil ghimaar dragen, maar mag niet van me moeder. hhhh
valt echt mee jeetjequote:Op donderdag 17 juli 2014 17:24 schreef Crip het volgende:
Ik heb wel knikkerogen man. Vooral met niqaab, dan puilen ze gewoon uit.
Mijn broer noemt me altijd Ozil
Dit ben ik zonder make-up.Blijf het grappig vinden. Door iets wat 'normaal' is op deze manier te bedekken vestig je er juist aandacht op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn zus is echt nasty. Af en toe blijft ze slapen en dan is het de volgende ochtend weer raak. Nasty handdoeken vol make-up. Heb haar hierop aangesproken. Ze koopt mooi maar haar eigen handdoeken waar ze die nasty shit mee kan doenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Met make up slapen! Gaaaa![]()
-gaat verder met werken-
Wat is normaal?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blijf het grappig vinden. Door iets wat 'normaal' is op deze manier te bedekken vestig je er juist aandacht op.
hoeveel shit smeert ze uit op dr gezicht dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef Santello het volgende:
[..]
Mijn zus is echt nasty. Af en toe blijft ze slapen en dan is het de volgende ochtend weer raak. Nasty handdoeken vol make-up. Heb haar hierop aangesproken. Ze koopt mooi maar haar eigen handdoeken waar ze die nasty shit mee kan doen
Waar ben jij zoal te vinden in Marokkoquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Richting Ben Tayeb. Ergens in de bergen daar in de buurt.
Weet ik toch niet!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoeveel shit smeert ze uit op dr gezicht dan?
Hoe ziet jouw kussen er dan de volgende ochtend uit?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Soms slaap ik wel zonder eraf te halen, maar ik smeer alleen wat onder mn ogen
meestal is het wat ik erop gesmeerd heb na een paar uur wegquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:24 schreef Santello het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw kussen er dan de volgende ochtend uit?![]()
Dat is gewoon chinees voor mij. Graag niet in make-up jargon tegen mij pratenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
meestal is het wat ik erop gesmeerd heb na een paar uur weg
Ik doe alleen concealer/foundation rondom mn ogen. Oh en blush. Maar vaak is dat gewoon al wegggg. Was mn gezicht wel vaak voor het slapen.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat is gewoon chinees voor mij. Graag niet in make-up jargon tegen mij praten
Dank je welquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..].. ik smeer een klein beetje onder mn ogen en een klein beetje blush op mn wangen
Zo beter?
Tanger - Tetouan - Nador.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef Santello het volgende:
[..]
Waar ben jij zoal te vinden in Marokko
En terechtquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Neen, ik draag abaya. Ik wil ghimaar dragen, maar mag niet van me moeder. hhhh
Leven als zahid is zwaar en dat doe je niet gelijk met een gezichtssluier.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon plagerij van mijn kant.
Een ghimaar is geen gezichtssluier.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Leven als zahid is zwaar en dat doe je niet gelijk met een gezichtssluier.
Niets. First impression.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon plagerij van mijn kant.
[..]
Wat weet jij over mij. Santello pls.
Even snel gegoogled. Dragen Marokkanen dat? Ik zou namelijk niet al te veel van je eigen cultuur afwijken, want een ghimaar is niet verplicht zover ik weet.quote:
Sorry, ik lees niet alle pagina's / topics.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik al minimaal 5x gezegd in dit topic en de voorgaande.
Veel Moslims dragen dat. O.a. Marokkanen ja. Een ghimaar is inderdaad niet verplicht, je dient alles te bedekken behalve je gezicht en handen en dat kan natuurlijk ook op andere manieren. Maar voor mij persoonlijk is de ghimaar de perfecte manier van een hijaab.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Even snel gegoogled. Dragen Marokkanen dat? Ik zou namelijk niet al te veel van je eigen cultuur afwijken, want een ghimaar is niet verplicht zover ik weet.
Nee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sorry, ik lees niet alle pagina's / topics.
Ben je knap?
Hoe oud ben je trouwens? Studeer/werk je? Ik kom je vaak in NWS tegen. Ik geniet van je posts daar.quote:
Ik werk inderdaad, 28quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:39 schreef Santello het volgende:
[..]
Hoe oud ben je trouwens? Studeer/werk je? Ik kom je vaak in NWS tegen. Ik geniet van je posts daar.
Behalve deze post.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sorry, ik lees niet alle pagina's / topics.
Ben je knap?
Gehoorzaam je moeder zou ik zeggen. Er zit vast wijsheid achter XDquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Veel Moslims dragen dat. O.a. Marokkanen ja. Een ghimaar is inderdaad niet verplicht, je dient alles te bedekken behalve je gezicht en handen en dat kan natuurlijk ook op andere manieren. Maar voor mij persoonlijk is de ghimaar de perfecte manier van een hijaab.
Hé! Liegen mag niet!quote:[..]
Nee.
Wat voor werk doe je als ik vragen magquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik werk inderdaad, 28. Ben al een oudje jongen.
Meh not really. Mijn moeder is van de generatie dat ze niet wisten(vrouwen) hoe ze moesten lezen of schrijven. Ze heeft wat ze van de islaam weet via via gehoord en dat moest ze dan maar aannemen omdat dat de enige bron was die ze had veel klopt niet en is gewoon cultuurgebonden. Dus qua Islaam luister ik eerlijkgezegd niet echt naar dr.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Gehoorzaam je moeder zou ik zeggen. Er zit vast wijsheid achter XD
[..]
Hé! Liegen mag niet!
Laat ik zeggen dat ik toezicht houd op het handelen van verschillende gemeenten (in de breedste zin van het woord).quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:41 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je als ik vragen mag
Ik, val altijd wel paar kilo's af. Slaaptekort + minder eten.quote:
Deze man maakt die harde euro'squote:Op donderdag 17 juli 2014 19:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik toezicht houd op het handelen van verschillende gemeenten (in de breedste zin van het woord).
Vraagje: hoelang zit je op FOK al? Ken je op FOK van hele tijd geleden, tijd dat X-Ray rondhing op dit forum (je kent hem wel).quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
Ik werk inderdaad, 28. Ben al een oudje jongen.
Sinds 2003.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:49 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Vraagje: hoelang zit je op FOK al? Ken je op FOK van hele tijd geleden, tijd dat X-Ray rondhing op dit forum (je kent hem wel).
Maffiabaas?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik toezicht houd op het handelen van verschillende gemeenten (in de breedste zin van het woord).
Nee en nee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:08 schreef hafez1234 het volgende:
Vandaag is de verjaardag van Khamenei. Hij is toch de hoogste baas van islam of niet? Is het vandaag een speciale dag voor jullie moslims omdat hij jarig is?
[ afbeelding ]
Khamanei speelt voor 80-90% van de moslims geen enkele rol in hun religie. Maar dan ook geen enkele rol. Laat staan dat hij 'de baas van de Islam is'. Wat dat laatste ook moge wezen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:08 schreef hafez1234 het volgende:
Vandaag is de verjaardag van Khamenei. Hij is toch de hoogste baas van islam of niet? Is het vandaag een speciale dag voor jullie moslims omdat hij jarig is?
[ afbeelding ]
Nee, ook niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:13 schreef hafez1234 het volgende:
Hij is vergelijkbaar met de paus. Alleen zijn zijn aanhangers moslims.
Ja, vanavond vieren in Amsterdam?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:08 schreef hafez1234 het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:50 schreef Santello het volgende:
[..]
Mag je de boel weer gaan opruimen straks
nog 10 dagen bikkelen, ik zit er fysiek doorheenquote:
Naaier. Dit is een loop.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef Slayage het volgende:
wanneer hij bij de kleinste pop komt![]()
[ afbeelding ]
Wat komt daar nog meer bij?quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:11 schreef Santello het volgende:
Je snapt toch wel dat niet alles wat je daar ziet allemaal tegelijk wordt gebruikt?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
waarom zoveel make-up
ben benieuwd hoe jij er make-uploos uitziet
Huh?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat niet alles wat je daar ziet allemaal tegelijk wordt gebruikt?![]()
Ik heb ook 2/3 stuks van veel make-up spullen. Andere kleuren, vormen etc. Betekent niet dat ik ze allemaal ook op dezelfde dag gebruik.
Ik doe dat alleen voor mijn lover. Net zoals het tevoorschijn halen van rode lingerie.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Huh?
Ik doe alles op elkaar/door elkaar.
Iedere dag is spesjel okeesjun. yoloquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik doe dat alleen voor mijn lover. Net zoals het tevoorschijn halen van rode lingerie.
Only special occasions.
Voor mij ook wanneer ik dadelijk samenwoon. Nu kan dat nog niettquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Iedere dag is spesjel okeesjun. yolo
wachten tot de hubby thuis is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Voor mij ook wanneer ik dadelijk samenwoon. Nu kan dat nog niett
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wachten tot de hubby thuis is.
Je bent zelf een carb!quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:24 schreef Weissman het volgende:
Hallon lannen!
Zijn julle je al aan he volproppen met carbs en verzadigde vetten?
Ik was even afwezig afgelopen 24 uur.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Ze ziet er wel redelijk goed uit hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
Wow so edgyquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:29 schreef Weissman het volgende:
Jullie zijn nu vast (hihi) allemaal experts op 't gebied van empatisch vermogen en shit.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Post op Facebook van een van de inzittenden van het neergestorte vliegtuig van vandaag.
Uhuquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:29 schreef Weissman het volgende:
Jullie zijn nu vast (hihi) allemaal experts op 't gebied van empatisch vermogen en shit.
We spelen good jew bad jewquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
Stimorol gebanned terwijl Weissman en Hafez de strontvliegen vrij rondlopen.
Much confusion
So unfair
Wow
Echt bizar he?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Post op Facebook van een van de inzittenden van het neergestorte vliegtuig van vandaag.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]waar kan ik die aanschaffen? Heb nl geen rode lingerieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je bij mcflurry oreoquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waar kan ik die aanschaffen? Heb nl geen rode lingerie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |