quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:17 schreef Crip het volgende:
Dit ben ik zonder make-up.Ninja. 😎SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
OEZIL!quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:24 schreef Crip het volgende:
Ik heb wel knikkerogen man. Vooral met niqaab, dan puilen ze gewoon uit.
Mijn broer noemt me altijd Ozil
Neen, ik draag abaya. Ik wil ghimaar dragen, maar mag niet van me moeder. hhhhquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:25 schreef Santello het volgende:
[..]
OEZIL!
Draag jij dat buiten dan?
Het is moeilijk te bevestigen zo. Ozil is 3ayak kikker.
Dan zul je snel moeten trouwen met iemand die dat wel toelaat. Dan heeft ze niets te zeggenquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Neen, ik draag abaya. Ik wil ghimaar dragen, maar mag niet van me moeder. hhhh
valt echt mee jeetjequote:Op donderdag 17 juli 2014 17:24 schreef Crip het volgende:
Ik heb wel knikkerogen man. Vooral met niqaab, dan puilen ze gewoon uit.
Mijn broer noemt me altijd Ozil
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:17 schreef Crip het volgende:
Dit ben ik zonder make-up.Blijf het grappig vinden. Door iets wat 'normaal' is op deze manier te bedekken vestig je er juist aandacht op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn zus is echt nasty. Af en toe blijft ze slapen en dan is het de volgende ochtend weer raak. Nasty handdoeken vol make-up. Heb haar hierop aangesproken. Ze koopt mooi maar haar eigen handdoeken waar ze die nasty shit mee kan doenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Met make up slapen! Gaaaa![]()
-gaat verder met werken-
Wat is normaal?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blijf het grappig vinden. Door iets wat 'normaal' is op deze manier te bedekken vestig je er juist aandacht op.
hoeveel shit smeert ze uit op dr gezicht dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef Santello het volgende:
[..]
Mijn zus is echt nasty. Af en toe blijft ze slapen en dan is het de volgende ochtend weer raak. Nasty handdoeken vol make-up. Heb haar hierop aangesproken. Ze koopt mooi maar haar eigen handdoeken waar ze die nasty shit mee kan doen
Waar ben jij zoal te vinden in Marokkoquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Richting Ben Tayeb. Ergens in de bergen daar in de buurt.
Weet ik toch niet!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoeveel shit smeert ze uit op dr gezicht dan?
Hoe ziet jouw kussen er dan de volgende ochtend uit?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Soms slaap ik wel zonder eraf te halen, maar ik smeer alleen wat onder mn ogen
meestal is het wat ik erop gesmeerd heb na een paar uur wegquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:24 schreef Santello het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw kussen er dan de volgende ochtend uit?![]()
Dat is gewoon chinees voor mij. Graag niet in make-up jargon tegen mij pratenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
meestal is het wat ik erop gesmeerd heb na een paar uur weg
Ik doe alleen concealer/foundation rondom mn ogen. Oh en blush. Maar vaak is dat gewoon al wegggg. Was mn gezicht wel vaak voor het slapen.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat is gewoon chinees voor mij. Graag niet in make-up jargon tegen mij praten
Dank je welquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..].. ik smeer een klein beetje onder mn ogen en een klein beetje blush op mn wangen
Zo beter?
Tanger - Tetouan - Nador.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef Santello het volgende:
[..]
Waar ben jij zoal te vinden in Marokko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |