Hoe ziet jouw kussen er dan de volgende ochtend uit?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Soms slaap ik wel zonder eraf te halen, maar ik smeer alleen wat onder mn ogen
meestal is het wat ik erop gesmeerd heb na een paar uur wegquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:24 schreef Santello het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw kussen er dan de volgende ochtend uit?![]()
Dat is gewoon chinees voor mij. Graag niet in make-up jargon tegen mij pratenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
meestal is het wat ik erop gesmeerd heb na een paar uur weg
Ik doe alleen concealer/foundation rondom mn ogen. Oh en blush. Maar vaak is dat gewoon al wegggg. Was mn gezicht wel vaak voor het slapen.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat is gewoon chinees voor mij. Graag niet in make-up jargon tegen mij praten
Dank je welquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..].. ik smeer een klein beetje onder mn ogen en een klein beetje blush op mn wangen
Zo beter?
Tanger - Tetouan - Nador.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef Santello het volgende:
[..]
Waar ben jij zoal te vinden in Marokko
En terechtquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Neen, ik draag abaya. Ik wil ghimaar dragen, maar mag niet van me moeder. hhhh
Leven als zahid is zwaar en dat doe je niet gelijk met een gezichtssluier.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon plagerij van mijn kant.
Een ghimaar is geen gezichtssluier.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Leven als zahid is zwaar en dat doe je niet gelijk met een gezichtssluier.
Niets. First impression.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon plagerij van mijn kant.
[..]
Wat weet jij over mij. Santello pls.
Even snel gegoogled. Dragen Marokkanen dat? Ik zou namelijk niet al te veel van je eigen cultuur afwijken, want een ghimaar is niet verplicht zover ik weet.quote:
Sorry, ik lees niet alle pagina's / topics.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik al minimaal 5x gezegd in dit topic en de voorgaande.
Veel Moslims dragen dat. O.a. Marokkanen ja. Een ghimaar is inderdaad niet verplicht, je dient alles te bedekken behalve je gezicht en handen en dat kan natuurlijk ook op andere manieren. Maar voor mij persoonlijk is de ghimaar de perfecte manier van een hijaab.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Even snel gegoogled. Dragen Marokkanen dat? Ik zou namelijk niet al te veel van je eigen cultuur afwijken, want een ghimaar is niet verplicht zover ik weet.
Nee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sorry, ik lees niet alle pagina's / topics.
Ben je knap?
Hoe oud ben je trouwens? Studeer/werk je? Ik kom je vaak in NWS tegen. Ik geniet van je posts daar.quote:
Ik werk inderdaad, 28quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:39 schreef Santello het volgende:
[..]
Hoe oud ben je trouwens? Studeer/werk je? Ik kom je vaak in NWS tegen. Ik geniet van je posts daar.
Behalve deze post.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sorry, ik lees niet alle pagina's / topics.
Ben je knap?
Gehoorzaam je moeder zou ik zeggen. Er zit vast wijsheid achter XDquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Veel Moslims dragen dat. O.a. Marokkanen ja. Een ghimaar is inderdaad niet verplicht, je dient alles te bedekken behalve je gezicht en handen en dat kan natuurlijk ook op andere manieren. Maar voor mij persoonlijk is de ghimaar de perfecte manier van een hijaab.
Hé! Liegen mag niet!quote:[..]
Nee.
Wat voor werk doe je als ik vragen magquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik werk inderdaad, 28. Ben al een oudje jongen.
Meh not really. Mijn moeder is van de generatie dat ze niet wisten(vrouwen) hoe ze moesten lezen of schrijven. Ze heeft wat ze van de islaam weet via via gehoord en dat moest ze dan maar aannemen omdat dat de enige bron was die ze had veel klopt niet en is gewoon cultuurgebonden. Dus qua Islaam luister ik eerlijkgezegd niet echt naar dr.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Gehoorzaam je moeder zou ik zeggen. Er zit vast wijsheid achter XD
[..]
Hé! Liegen mag niet!
Laat ik zeggen dat ik toezicht houd op het handelen van verschillende gemeenten (in de breedste zin van het woord).quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:41 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je als ik vragen mag
Ik, val altijd wel paar kilo's af. Slaaptekort + minder eten.quote:
Deze man maakt die harde euro'squote:Op donderdag 17 juli 2014 19:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik toezicht houd op het handelen van verschillende gemeenten (in de breedste zin van het woord).
Vraagje: hoelang zit je op FOK al? Ken je op FOK van hele tijd geleden, tijd dat X-Ray rondhing op dit forum (je kent hem wel).quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
Ik werk inderdaad, 28. Ben al een oudje jongen.
Sinds 2003.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:49 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Vraagje: hoelang zit je op FOK al? Ken je op FOK van hele tijd geleden, tijd dat X-Ray rondhing op dit forum (je kent hem wel).
Maffiabaas?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik toezicht houd op het handelen van verschillende gemeenten (in de breedste zin van het woord).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |