Zo'n formaat is perfect maar dan wat hoger zodat alles goed erin kan blijven zitten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
De 1 doet er schroeven in, de ander modelbouwdingen en de ander make up.
ik gebruik het voor mijn tekenspullen, en dan heb ik er nog zo een voor al mijn electronicadraadjesquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
die heb je vast ook.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo'n formaat is perfect maar dan wat hoger zodat alles goed erin kan blijven zitten.
mn broertje elastiekjesquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
van 't loomen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:37 schreef Crip het volgende:
JFM, dit is mijn probleem.
Pls mensen die niet tegen rommel kunnen, niet kijken.
zoveel naakt in een spoiler, van jou! Nooit achter je gezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hhhhhhhhhhhhhhh! Wollah meh ik weet waarom ik hem daar heb liggen. Echt random net als die CD.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:39 schreef Santello het volgende:
Ze3ma boek van nelson erbij leggen enzo. Ze3ma intellectueel enzo.
Wat niet achter mij gezocht?!!?!?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zoveel naakt in een spoiler, van jou! Nooit achter je gezocht
Kan net niet aflezen wat voor CD dat is. Maher Zain iets?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhh! Wollah meh ik weet waarom ik hem daar heb liggen. Echt random net als die CD.
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhh, die rietjes waren voor mn haar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
What the f moeten die rietjes daar?
Scheid eerst het dagelijkse van het niet-dagelijkse. Alsof je je naked pallet iedere dag gebruikt. Berg het op.
Vertel me even hoe je het doet met rietjes, ik ga het vanavond proberen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhh, die rietjes waren voor mn haar.
Naked gebruik ik altijd als ik make up draag die dag. Meestal alleen 1 kleur die erin zit om mijn ooglid gewoon egaler uit te laten zien. Misschien beter om daar 1 oogschaduw voor de halen die niet zo veel plek in beslag neemt.
Diep en diep triest inderdaad.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben lang niet zo geraakt als nu.
maar nog steeds fuckedquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:52 schreef Santello het volgende:
[..]
Diep en diep triest inderdaad.
Vind alleen dit soort plaatjes met teksten wel stom. 90% is achteraf fake gebleken. Moeten mensen gewoon niet doen. Ozil had ook pas nog laten weten dat hij aan 23 kinderen in favela geld heeft gedoneerd. En dus niet naar Gaza zoals op elke andere plaatje met tekst is neergezet.
Hij heeft het niet officieel bevestigd of ontkent. Dat laten we nog even in het midden dan maar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
maar nog steeds fucked
Ronaldo toch ook?
nieuwe kopeeeenquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:57 schreef Santello het volgende:
Facking kut telefoon. Geleen van een vriend.
- Wifi doet het niet. Moet de telefoon tien kier klappen voordat ie het wel doet en dan mag ik de telefoon niet aanraken of doen bewegen.
-oplaadpunt is stuk. Hij blijft nu steeds op 6% haken.
- FUCKING SLOME TELEFOON
IK WORD LIJPPPPP
Als ik van de lebara was dan zou het me allemaal niet boeien en had ik een Nokia van 10 euro gekocht bij de phone house.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nieuwe kopeeeen
jij bent zeker van de lebara
een s2 met gebarsten scherm.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:03 schreef Santello het volgende:
[..]
Als ik van de lebara was dan zou het me allemaal niet boeien en had ik een Nokia van 10 euro gekocht bij de phone house.
We maken het onszelf alleen maar moeilijker![]()
![]()
Heb jij geen telefoon te koop? Waar whatsapp op kan?
Jij bent ook nutteloos he.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
een s2 met gebarsten scherm.
Jullie zijn allebei verloren zaken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:06 schreef Santello het volgende:
[..]
Jij bent ook nutteloos he.
Ga anders Crip helpen met haar chaos
Waaaaaaaaaaaaaaaaaat.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei verloren zaken.
Doe ik later! Ga nu mijn avonddienst in.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:10 schreef Santello het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaat.
Ik sowieso niet. Mag je wel heel grondig toelichten dan!
Werkse. John fucking mayer. Ik ga je binnenkort een normale naam geven.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Doe ik later! Ga nu mijn avonddienst in.
Haha fucked upquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Doe ik later! Ga nu mijn avonddienst in.
John is goed. Zo heet ik ook in het echtquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:16 schreef Santello het volgende:
[..]
Werkse. John fucking mayer. Ik ga je binnenkort een normale naam geven.
Vraag me echt af hoe de rest van je kamer is. Durf te wedden dat er sowieso kleding op de grond ligt overal.quote:
Ik denk dat je een andere van me krijgtquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
John is goed. Zo heet ik ook in het echt
Twee plaatjes aan elkaar vastgeplakt door paint. Een triest verhaaltje erbij. Heel erg geloofwaardig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben lang niet zo geraakt als nu.
Deze fotosoep doet niet af aan de feitelijke gebeurtenissen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:25 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Twee plaatjes aan elkaar vastgeplakt door paint. Een triest verhaaltje erbij. Heel erg geloofwaardig.
Oja? Geef dan een geloofwaardige bron. En niet een tweet van een Palestijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:25 schreef Santello het volgende:
[..]
Deze fotosoep doet niet af aan de feitelijke gebeurtenissen.
Nee, is helemaal netjes. Alleen die tafel niet. Ik heb het kinda opgeruimd, plaats zo een foto.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:23 schreef Santello het volgende:
[..]
Vraag me echt af hoe de rest van je kamer is. Durf te wedden dat er sowieso kleding op de grond ligt overal.
sel7a is de ware taal van je komaf. Het is je identiteit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Berkane/Reggada
[..]
Wat schande. Of je nou darija of sel7a spreekt.
Ik kan je eerlijk zeggen dat cultuur mij vrij weinig boeit. Ik heb de Islam mijn identiteit gemaakt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
sel7a is de ware taal van je komaf. Het is je identiteit.
Internationale journalisten die daar in de buurt waren en enkele zelfs ooggetuigen zijn geweest van dit afschuwelijke voorval.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:26 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Oja? Geef dan een geloofwaardige bron. En niet een tweet van een Palestijn.
Waar kom jij vandaan Mutant?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
sel7a is de ware taal van je komaf. Het is je identiteit.
moest lachenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
John is goed. Zo heet ik ook in het echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |