Zo'n formaat is perfect maar dan wat hoger zodat alles goed erin kan blijven zitten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
De 1 doet er schroeven in, de ander modelbouwdingen en de ander make up.
ik gebruik het voor mijn tekenspullen, en dan heb ik er nog zo een voor al mijn electronicadraadjesquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
die heb je vast ook.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo'n formaat is perfect maar dan wat hoger zodat alles goed erin kan blijven zitten.
mn broertje elastiekjesquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
van 't loomen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:37 schreef Crip het volgende:
JFM, dit is mijn probleem.
Pls mensen die niet tegen rommel kunnen, niet kijken.
zoveel naakt in een spoiler, van jou! Nooit achter je gezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hhhhhhhhhhhhhhh! Wollah meh ik weet waarom ik hem daar heb liggen. Echt random net als die CD.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:39 schreef Santello het volgende:
Ze3ma boek van nelson erbij leggen enzo. Ze3ma intellectueel enzo.
Wat niet achter mij gezocht?!!?!?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zoveel naakt in een spoiler, van jou! Nooit achter je gezocht
Kan net niet aflezen wat voor CD dat is. Maher Zain iets?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhh! Wollah meh ik weet waarom ik hem daar heb liggen. Echt random net als die CD.
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhh, die rietjes waren voor mn haar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
What the f moeten die rietjes daar?
Scheid eerst het dagelijkse van het niet-dagelijkse. Alsof je je naked pallet iedere dag gebruikt. Berg het op.
Vertel me even hoe je het doet met rietjes, ik ga het vanavond proberen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhh, die rietjes waren voor mn haar.
Naked gebruik ik altijd als ik make up draag die dag. Meestal alleen 1 kleur die erin zit om mijn ooglid gewoon egaler uit te laten zien. Misschien beter om daar 1 oogschaduw voor de halen die niet zo veel plek in beslag neemt.
Diep en diep triest inderdaad.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben lang niet zo geraakt als nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |