Hoiquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is allemaal wat.
Dit is niet de plek voor dit soort discussie's
Ik heb een grote bak waar dagelijkse dingen in liggen (deo/naaldendoosje/elastiekjes, vijlen). Daarin ligt ook een grote make-up tas voor niet-dagelijkse dingen en een etui voor dagelijkse dingen( eyeliner, mascara,etc.)quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:08 schreef Crip het volgende:
Btw meiden, iemand nog handige tips voor make up opbergen. het blijft zo ROMMELIG. Ik heb te veel sowieso dus ik heb dingen die ik niet op een dagelijkse basis zou gebruiken opgeborgen in dozen in de kast.
Maaaaar mijn ''everyday'' kastje waar ik het op heb gelegd werkt nogsteeds niet. Ik heb zo'n ding om mn kwasten etc in te doen en een makeup bakje waar je in kan sorteren. MAAR BLIJFT EEN MESS
Moet het altijd weer helemaal gaan ordenen.
/ashamed
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
daar zijn andere topics voor in NWS. Dit topic gaat over de ramadan.
Hij komt hier gewoon om te trollen. Net zoals hij de afgelopen dagen deed.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is allemaal wat.
Dit is niet de plek voor dit soort discussie's
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:11 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Hij komt hier gewoon om te trollen. Net zoals hij de afgelopen dagen deed.
Haalt hij plezier uit.
we know, we houden 'n oogje in het zeil. gewoon lekker negeren verder, dan is de lol er het snelste afquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:11 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Hij komt hier gewoon om te trollen. Net zoals hij de afgelopen dagen deed.
Haalt hij plezier uit.
Ja, maar dat werkt niet bij mij. Alles gaat doorelkaar en dan word ik helemaal gek.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb een grote bak waar dagelijkse dingen in liggen (deo/naaldendoosje/elastiekjes, vijlen). Daarin ligt ook een grote make-up tas voor niet-dagelijkse dingen en een etui voor dagelijkse dingen( eyeliner, mascara,etc.)
Makes sense or no sense?
Dan moet je het beter scheiden en alles wat je niet elke dag nodig hebt, uit het zicht houdenquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, maar dat werkt niet bij mij. Alles gaat doorelkaar en dan word ik helemaal gek.
Truequote:Op donderdag 17 juli 2014 15:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
we know, we houden 'n oogje in het zeil. gewoon lekker negeren verder, dan is de lol er het snelste af
Als je nu mijn tafeltje zag, dan schrok je.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dan moet je het beter scheiden en alles wat je niet elke dag nodig hebt, uit het zicht houden
Foto?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:13 schreef Crip het volgende:
[..]
True
[..]
Als je nu mijn tafeltje zag, dan schrok je.![]()
Ik weet nooit hoe ik het zo ver laat komen.
Zo'n formaat is perfect maar dan wat hoger zodat alles goed erin kan blijven zitten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
De 1 doet er schroeven in, de ander modelbouwdingen en de ander make up.
ik gebruik het voor mijn tekenspullen, en dan heb ik er nog zo een voor al mijn electronicadraadjesquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
die heb je vast ook.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo'n formaat is perfect maar dan wat hoger zodat alles goed erin kan blijven zitten.
mn broertje elastiekjesquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
van 't loomen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:37 schreef Crip het volgende:
JFM, dit is mijn probleem.
Pls mensen die niet tegen rommel kunnen, niet kijken.
zoveel naakt in een spoiler, van jou! Nooit achter je gezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hhhhhhhhhhhhhhh! Wollah meh ik weet waarom ik hem daar heb liggen. Echt random net als die CD.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:39 schreef Santello het volgende:
Ze3ma boek van nelson erbij leggen enzo. Ze3ma intellectueel enzo.
Wat niet achter mij gezocht?!!?!?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zoveel naakt in een spoiler, van jou! Nooit achter je gezocht
Kan net niet aflezen wat voor CD dat is. Maher Zain iets?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhh! Wollah meh ik weet waarom ik hem daar heb liggen. Echt random net als die CD.
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhh, die rietjes waren voor mn haar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
What the f moeten die rietjes daar?
Scheid eerst het dagelijkse van het niet-dagelijkse. Alsof je je naked pallet iedere dag gebruikt. Berg het op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |