En het ergste van alles; actief op de frontpage meegillend met de onderbuikkliek.quote:Op donderdag 17 juli 2014 04:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben een alleenstaande niet-moslim
Sinds wanneer werken alleen Bulgaren ploegen? Zelfs genoeg kantoorpersoneel hier draait ploegen.quote:
Tot wanneer moet je nog werken?quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sinds wanneer werken alleen Bulgaren ploegen? Zelfs genoeg kantoorpersoneel hier draait ploegen.
alsof je door arabistan looptquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:03 schreef darkmond het volgende:
[..]
Toen ik even ging bussen las ik idd edgware road of zo...
Na de ramadan gaat het weken duren voordat iedereen in een normaal ritme komt.quote:
Twee uur. Ga doooood.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tot wanneer moet je nog werken?
Een nachtje overslaan en het gaat makkelijker.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Na de ramadan gaat het weken duren voordat iedereen in een normaal ritme komt.
Echt geen fatsoen heb jij zeg, zulke vragen stellen... onbeschoftquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik doelde op je ontslag; wanneer je voor het laatst moet werken.
hhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt geen fatsoen heb jij zeg, zulke vragen stellen... onbeschoft![]()
Oh lol.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik doelde op je ontslag; wanneer je voor het laatst moet werken.
bara.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:33 schreef Santello het volgende:
Fuck moet werken vannacht. Dat wordt weer lekkere roti kopen. Natuurlijk ga ik de keuken in het hotel ook plunderen. Lekkere garnalen snacks ;d
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
MONEY ON MY MIND. MONEY ON MY MIND
Ik heb dat jou niet geadviseerd. Alleen je begon er wel ineens over. Toen heb ik je wegwijs gemaakt. Volgens mij verwarde je me toen al met iemand andersquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
bara.
Was jij de persoon die mij white collar adviseerde?
Dat gebeurt er als je s'nachts op fok zit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:44 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb dat jou niet geadviseerd. Alleen je begon er wel ineens over. Toen heb ik je wegwijs gemaakt. Volgens mij verwarde je me toen al met iemand anders
Sam Smithquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |