Sinds 2003.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:49 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Vraagje: hoelang zit je op FOK al? Ken je op FOK van hele tijd geleden, tijd dat X-Ray rondhing op dit forum (je kent hem wel).
Maffiabaas?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik toezicht houd op het handelen van verschillende gemeenten (in de breedste zin van het woord).
Nee en nee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:08 schreef hafez1234 het volgende:
Vandaag is de verjaardag van Khamenei. Hij is toch de hoogste baas van islam of niet? Is het vandaag een speciale dag voor jullie moslims omdat hij jarig is?
[ afbeelding ]
Khamanei speelt voor 80-90% van de moslims geen enkele rol in hun religie. Maar dan ook geen enkele rol. Laat staan dat hij 'de baas van de Islam is'. Wat dat laatste ook moge wezen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:08 schreef hafez1234 het volgende:
Vandaag is de verjaardag van Khamenei. Hij is toch de hoogste baas van islam of niet? Is het vandaag een speciale dag voor jullie moslims omdat hij jarig is?
[ afbeelding ]
Nee, ook niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:13 schreef hafez1234 het volgende:
Hij is vergelijkbaar met de paus. Alleen zijn zijn aanhangers moslims.
Ja, vanavond vieren in Amsterdam?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:08 schreef hafez1234 het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:50 schreef Santello het volgende:
[..]
Mag je de boel weer gaan opruimen straks
nog 10 dagen bikkelen, ik zit er fysiek doorheenquote:
Naaier. Dit is een loop.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef Slayage het volgende:
wanneer hij bij de kleinste pop komt![]()
[ afbeelding ]
Wat komt daar nog meer bij?quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:11 schreef Santello het volgende:
Beetje make-up vind ik niet erg. Moet alleen niet zo zijn dat als je er naast wakker wordt het een totaal ander iemand qua uiterlijk blijkt te zijn
Je snapt toch wel dat niet alles wat je daar ziet allemaal tegelijk wordt gebruikt?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
waarom zoveel make-up
ben benieuwd hoe jij er make-uploos uitziet
Huh?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat niet alles wat je daar ziet allemaal tegelijk wordt gebruikt?![]()
Ik heb ook 2/3 stuks van veel make-up spullen. Andere kleuren, vormen etc. Betekent niet dat ik ze allemaal ook op dezelfde dag gebruik.
Ik doe dat alleen voor mijn lover. Net zoals het tevoorschijn halen van rode lingerie.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Huh?
Ik doe alles op elkaar/door elkaar.
Iedere dag is spesjel okeesjun. yoloquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik doe dat alleen voor mijn lover. Net zoals het tevoorschijn halen van rode lingerie.
Only special occasions.
Voor mij ook wanneer ik dadelijk samenwoon. Nu kan dat nog niettquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Iedere dag is spesjel okeesjun. yolo
wachten tot de hubby thuis is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Voor mij ook wanneer ik dadelijk samenwoon. Nu kan dat nog niett
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wachten tot de hubby thuis is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent zelf een carb!quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:24 schreef Weissman het volgende:
Hallon lannen!
Zijn julle je al aan he volproppen met carbs en verzadigde vetten?
Ik was even afwezig afgelopen 24 uur.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Ze ziet er wel redelijk goed uit hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
Wow so edgyquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:29 schreef Weissman het volgende:
Jullie zijn nu vast (hihi) allemaal experts op 't gebied van empatisch vermogen en shit.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Post op Facebook van een van de inzittenden van het neergestorte vliegtuig van vandaag.
Uhuquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:29 schreef Weissman het volgende:
Jullie zijn nu vast (hihi) allemaal experts op 't gebied van empatisch vermogen en shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |