MAROKKAANSE VROUWEN EN SIHR WATSUP MET DATquote:Op donderdag 17 juli 2014 04:40 schreef Santello het volgende:
[..]
Heb niet echt gekeken. Niet eens full HD
Die zijn daar met de lopende band mee bezig hoor. Meestal in de lichtere vorm; roddelen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 04:41 schreef Crip het volgende:
[..]
MAROKKAANSE VROUWEN EN SIHR WATSUP MET DAT
Oh afkomstgezeikquote:Op donderdag 17 juli 2014 04:41 schreef Crip het volgende:
[..]
MAROKKAANSE VROUWEN EN SIHR WATSUP MET DAT
Liedjes uit de jaren '50 tot '80 .. En Metalquote:
Ik ben bang als ik in Marokko ben. Tegenwoordig doet iedereen aan si7h je wilt niet weten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 04:42 schreef Santello het volgende:
[..]
Die zijn daar met de lopende band mee bezig hoor. Meestal in de lichtere vorm; roddelen.
De die-hards doen aan si7r!
Meestal afgunst. Helemaal met shab el gharish. Je weet hoe dat gaat.quote:Op donderdag 17 juli 2014 04:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben bang als ik in Marokko ben. Tegenwoordig doet iedereen aan si7h je wilt niet weten.
Je gaat eten bij buren hebben ze sihr gedaan op je eten. wazmethun
Kom op he. Ik verwacht een youtube clipje hequote:Op donderdag 17 juli 2014 04:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liedjes uit de jaren '50 tot '80 .. En Metal
Open je ogen!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 04:46 schreef Santello het volgende:
[..]
Kom op he. Ik verwacht een youtube clipje he
Alleen Reggada.quote:Op donderdag 17 juli 2014 04:45 schreef Santello het volgende:
Crip waar luister je graag naar dan? Marokki dingen dan he
Serieus, die shit maakt me echt bang. efoijfwjfwquote:Op donderdag 17 juli 2014 04:45 schreef Santello het volgende:
[..]
Meestal afgunst. Helemaal met shab el gharish. Je weet hoe dat gaat.
Heb je nooit een gekreukeld briefje gevonden in je kleren met arabische teksten en je naam?
Dat is pas gevaarlijke shit!
Was laatst een youtube filmpje van. Zo een gast meskeen ging naar het graf van zijn ouders. Vond ie zo een briefje en allemaal voodoo poppen in een tasje.quote:Op donderdag 17 juli 2014 04:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Alleen Reggada.
[..]
Serieus, die shit maakt me echt bang. efoijfwjfw
In Marokko doen ze dat ook bij mensen hun graf.. was eerst nog gevonden. foto's van overledenen met krabbeltjes en tekentjes. Plukjes haar gewikkeld enzo.
Geloof je niet in sihr? Sihr bestaat hoor. Het is de grootste zonde in de Islaam.quote:Op donderdag 17 juli 2014 04:50 schreef Santello het volgende:
[..]
Was laatst een youtube filmpje van. Zo een gast meskeen ging naar het graf van zijn ouders. Vond ie zo een briefje en allemaal voodoo poppen in een tasje.
Ik geloof er in ieder geval echt niet in. Is ook niet toegestaan dacht ik.
Ik heb me er niet in verdiept. Ga ik morgen doen in shaa allah.quote:Op donderdag 17 juli 2014 04:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Geloof je niet in sihr? Sihr bestaat hoor. Het is de grootste zonde in de Islaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |