ik was er ook ingestonkenquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt onnodig. Ik ben vet leuk, maak nooit ruzie enzo.
Nouja, ik ga wel watermeloen eten. DOEI.
soms zie ik er beetje zo uitquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:36 schreef Crip het volgende:
Wenkies bijtekenen met eyeliner alles. Strakkk
"Graag gedaan" ---> vertalingquote:
Ik soera en video delen en jij niet op z'n minst even dankjewel zeggen uit beleefdheid.........quote:
*rilt*quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:36 schreef Crip het volgende:
Wenkies bijtekenen met eyeliner alles. Strakkk
Barak Allahu feekum akhi habibquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik soera en video delen en jij niet op z'n minst even dankjewel zeggen uit beleefdheid.........
Nou snap ik dat ik hier de vreemde eend in de bijt ben, maar kan het gewoon in het NL?quote:
Ohhh niet gezien. Excuses. Ik ga zo kijken,quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik soera en video delen en jij niet op z'n minst even dankjewel zeggen uit beleefdheid.........
Ik had graag willen delen met je, maar sorry helaas te laat. RIPquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Doe es niet.
KB I love you. Ik wilde ook watermeloen maar MENSEN HIER hebben die al verorberd toen ik het pand had verlaten voor enkele uren.
quote:
Nee ik kan niet met oogschaduw overweg. Ik heb wel ALTIJD eyeliner en mascara.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
Jfm, doe jij dagelijks oogschaduw op? Ik ken meisjes die 'halve smokey eye' looks maken die prima overdag kunnen. Is zo mooi en het ziet er niet uit als too much zeg maar. Maar mij lukt het voor geen meter.
Ik vind mezelf eruitzien als hoer met eyeliner.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee ik kan niet met oogschaduw overweg. Ik heb wel ALTIJD eyeliner en mascara.
De dame in de video heeft 3 meter valse wimpers op, dik zwart getekende wenkbrauwen etc. Vind je dat echt mooi?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
Jfm, doe jij dagelijks oogschaduw op? Ik ken meisjes die 'halve smokey eye' looks maken die prima overdag kunnen. Is zo mooi en het ziet er niet uit als too much zeg maar. Maar mij lukt het voor geen meter.
oke nee ik nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind mezelf eruitzien als hoer met eyeliner.
quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Ohhh niet gezien. Excuses. Ik ga zo kijken,
Like disss?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geslapenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had graag willen delen met je, maar sorry helaas te laat. RIP
[..]
Hoe was je afspraak vandaag? Heb je geslapen eigenlijk?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind mezelf eruitzien als hoer met eyeliner.
LEER HET ME DANquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Like disss?Doe normaaaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd zo mooi jij.
Hoe doe je dat?Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geslapen(beetje te lang, maar het werd me vergeven
)
En echt een superleuke dag gehad![]()
Hoe was de jouwe?
Ik ben aan het opruimen geweest, dingen sorteren en weggooien. Was ook wel lekker.Is echt niet leuk ofzo hoor.quote:Dan doe ik heeeel klein lijntje en zo'n 'vleugel' en dan bam. LELIJK. En dan haal ik het er weer af; allemaal tijd
![]()
liquid eyeliner. begin bij binnenkant van oog en doe laagje na laagje, strak doen en niet wiebelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
LEER HET ME DAN
[..]
Doe normaaaal.
Altijd zo mooi jij.
Hoe doe je dat?
[..]
Wat heb je gedaan?
Ik ben aan het opruimen geweest, dingen sorteren en weggooien. Was ook wel lekker.
[..]
Is echt niet leuk ofzo hoor.Dan doe ik heeeel klein lijntje en zo'n 'vleugel' en dan bam. LELIJK. En dan haal ik het er weer af; allemaal tijd
Hhhhh thanks!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
LEER HET ME DAN
[..]
Doe normaaaal.
Altijd zo mooi jij.
Hoe doe je dat?
[..]
Wat heb je gedaan?
Ik ben aan het opruimen geweest, dingen sorteren en weggooien. Was ook wel lekker.
[..]
Is echt niet leuk ofzo hoor.Dan doe ik heeeel klein lijntje en zo'n 'vleugel' en dan bam. LELIJK. En dan haal ik het er weer af; allemaal tijd
Mehhh, ik ben met liquid helemaal bang dat ik het voor eeuwig verpestquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
liquid eyeliner. begin bij binnenkant van oog en doe laagje na laagje, strak doen en niet wiebelen.
als laatst doe je je vleugel.
Daarna ben je bad-ass.
Shit ik moet je dit echt leren. YOUTUBE TUTORIAL.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mehhh, ik ben met liquid helemaal bang dat ik het voor eeuwig verpestEn mn rechteroog gaat nog wel... maar links is altijd een drama
Vrijwilligerswerk + borrel (mét eten) ernaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
LEER HET ME DAN
[..]
Doe normaaaal.
Altijd zo mooi jij.
Hoe doe je dat?
[..]
Wat heb je gedaan?
[..]
Ik ook. <3quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee ik kan niet met oogschaduw overweg. Ik heb wel ALTIJD eyeliner en mascara.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Like disss?Jaaaa zoietsssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhh thanks!
Is voornamelijk echt veel oefenen!! Zulke ooglookjes zijn echt simpel na te maken
jaa maak er een en stuur mequote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Shit ik moet je dit echt leren. YOUTUBE TUTORIAL.
Oh tof, wat voor vrijwilligerswerk doe je?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk + borrel (mét eten) erna
LOL, ik gebruik juist amper eyeliner en juist wel oogschaduwquote:
Hahaha jannn zo zijn we allemaal begonnen. Don't give uppp.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
LEER HET ME DAN
[..]
Doe normaaaal.
Altijd zo mooi jij.
Hoe doe je dat?
[..]
Wat heb je gedaan?
[..]
Ik heb al opgegeven. Ik ben een opgevert.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha jannn zo zijn we allemaal begonnen. Don't give uppp.
Zie je dmquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest aan jou denken .
[..]
jaa maak er een en stuur me
[..]
Oh tof, wat voor vrijwilligerswerk doe je?Was het gezellig?
HHHHHHHHHH ik vergeet je steeds filmpje te geven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Crip ga je me nog je rietjes krullen leren of moet ik je een verzoek per telegram sturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |