Uhm, hoe jong ben je dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Omg dit wil ik ook later. Maar dan zonder uit elkaar gaan natuurlijk. Ruzie maken om de simpelste dingen.![]()
!
!!!!
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ga maar leren, wij hebben ook Nederlands geleerd.
22quote:
Zodra ik emigreerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Goed punt broeder.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hou je bek Arabisch sprekend tuigquote:
First world problemssquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Omg dit wil ik ook later. Maar dan zonder uit elkaar gaan natuurlijk. Ruzie maken om de simpelste dingen.![]()
!
!!!!
Helaasquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zodra ik emigreer![]()
Kom op die geheimtaalvertaling
Ken je peunage?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou je bek Arabisch sprekend tuigik ben met jou naar Arabische les geweest nota bene
Je kunt het zelf ook niet lezen??quote:
Het is Koerdisch, weet ook niet wat ze zeggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou je bek Arabisch sprekend tuigik ben met jou naar Arabische les geweest nota bene
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is Koerdisch, weet ook niet wat ze zeggen.
Supas = dankjewel.
Choni = hoe gaat het?
Toch?
Staat niet vast begreep ik. Men beweert het wel. Maar op de persco werd het niet bevestigd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:21 schreef Aloulou het volgende:
Is het nou zeker dat dat Maleisische vliegtuig uit de lucht is gehaald door rebellen in Oekraiene of staat dat nog niet vast?
Erg man als het waar is....gewoon bijna 200 man omgelegd door wat rebellen met te gevaarlijke wapensquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Staat niet vast begreep ik. Men beweert het wel. Maar op de persco werd het niet bevestigd.
Salutquote:Loulou
280 volgens mij incl bemanningquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:25 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Erg man als het waar is....gewoon bijna 200 man omgelegd door wat rebellen met te gevaarlijke wapensWTF
![]()
Zag op FB toevallig een vriend langskomen die zijn vriend is verloren in deze ramp, jongen van 25 aan de foto te zien.
[..]
Salut
Truste beiden, fijne dromenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |