Truste beiden, fijne dromenquote:
Wat is dat dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Oke ik heb nu heatless curls geprobeerd. Ben benieuwd of het lukt
En dat werkt hoe en met welk materiaal enzo?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Oke ik heb nu heatless curls geprobeerd. Ben benieuwd of het lukt
jij bent gekquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:29 schreef Santello het volgende:
[..]
Turk dingen. Verliest dit ook na 2 seconden smaak, net als kauwgom.
Mooi, want * is geen Turk*quote:
Krullen zonder hitte te gebruikenquote:
Je hebt verschillende manieren. Doe Youtube.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat werkt hoe en met welk materiaal enzo?
Overigens uitermate niet krullend haar hier in ik vind het
Je hebt dus al krullen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Krullen zonder hitte te gebruiken
[..]
Je hebt verschillende manieren. Doe Youtube.
Ik heb geen steil haar
Ik nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:32 schreef Crip het volgende:
Weyawwwwwwwwwwwwww, doet me denken aan iets. Zo'n turkse koekjes met hazelnoot zat in een groene verpakking en langwerping net een oreo verpakking.
OMG DIE WAREN ZO LEKKER.
Wie weet waar ik het over heb?
baklavaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:32 schreef Crip het volgende:
Weyawwwwwwwwwwwwww, doet me denken aan iets. Zo'n turkse koekjes met hazelnoot zat in een groene verpakking en langwerping net een oreo verpakking.
OMG DIE WAREN ZO LEKKER.
Wie weet waar ik het over heb?
Nee ook niet.quote:
De reeks wordt inmiddels gedomineerd door Koerden, Marokkanen, Iraniėrs en een verdwaalde Paki, hoor.quote:
Crip heeft ook krullen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Voel me ongemakkelijkWeet niet in hoeverre ik dit mag beschrijven omdat ik een hoofddoek draag
Crip, help me out here.
Ok (let op: NIET beledigend of kwetsend bedoelt): waarom mooie krullen maken als je die niet kunt showen dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Voel me ongemakkelijkWeet niet in hoeverre ik dit mag beschrijven omdat ik een hoofddoek draag
Crip, help me out here.
En mijquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De reeks wordt inmiddels gedomineerd door Koerden, Marokkanen, Iraniėrs en een verdwaalde Paki, hoor.
Voor mijzelf?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok (let op: NIET beledigend of kwetsend bedoelt): waarom mooie krullen maken als je die niet kunt showen dan?
Naja, is nie zo erg lijkt me om te beschrijven. Zo lang je het maar niet laat zien hier in topicquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Crip, help me out here.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |