Syrie-topic verwijzing #89745978quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar Is Loulou alweer weg![]()
En Slay![]()
Misschien moet ik maar weer eens naar het Syri๋-topic *heimwee*
Maar jij ziet die dan ook niet toch? *probeert te snappen, is vriendelijk, witte vlag zwaait*quote:
De meeste hier zijn Turks.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De reeks wordt inmiddels gedomineerd door Koerden, Marokkanen, Irani๋rs en een verdwaalde Paki, hoor.
Dit?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:32 schreef Crip het volgende:
Weyawwwwwwwwwwwwww, doet me denken aan iets. Zo'n turkse koekjes met hazelnoot zat in een groene verpakking en langwerping net een oreo verpakking.
OMG DIE WAREN ZO LEKKER.
Wie weet waar ik het over heb?
Heb ik geen ogen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar jij ziet die dan ook niet toch? *probeert te snappen, is vriendelijk, witte vlag zwaait*
Ja, maar dat was echt (op de ellende in Syri๋ na uiteraard) een supertof topicquote:
Nee valt (iig viel) reuze mee.. Mits je Baklava negeerdequote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:36 schreef Crip het volgende:
Zweer er is syrie topic? Zeker allemaal internet muhajideens daaro. Zou binnen 2 sec ruzie hebben daar
Uiteraard heb jij ogen, maar krullen onder een hoofddoek zie jij ook niet toch? Wat zeg/vraag ik verkeerd? Ik probeer juist jouw standpunt te snappen. Uiteraard heb ik zelf ook nog een mening, maar die is niet neerbuigend oid.quote:
Al-Jifri, hele toffe man vind ik datquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:39 schreef Aloulou het volgende:
Goede aflevering (Arabisch) van serie die ik volg in Ramadan en valt me (al vaker) op dat deze twee Islamitische geleerden (Egyptenaar en Jemeniet) best goed ingelezen zijn in moderne Westerse critici van religies als Stephen Hawkings etc. Positief![]()
Nou, je had de laatste tijd wel steeds een paar mensen die serieus ISIS verheerlijken. Werden wel steeds gebanned.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee valt (iig viel) reuze mee.. Mits je Baklava negeerde
Ok, vervelende vraag, maar kun je het soort van samenvatten in het NL? Want ondanks die Arabische les met Peun snap ik uiteraard niets van het Arabischquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:39 schreef Aloulou het volgende:
Goede aflevering (Arabisch) van serie die ik volg in Ramadan en valt me (al vaker) op dat deze twee Islamitische geleerden (Egyptenaar en Jemeniet) best goed ingelezen zijn in moderne Westerse critici van religies als Stephen Hawkings etc. Positief![]()
Jammer dat ik geen Arabisch kan...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:39 schreef Aloulou het volgende:
Excuus, ik ben vergeten erbij te vermelden dat ik morgen de hele dag thuis kan zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uiteraard heb jij ogen, maar krullen onder een hoofddoek zie jij ook niet toch? Wat zeg/vraag ik verkeerd? Ik probeer juist jouw standpunt te snappen. Uiteraard heb ik zelf ook nog een mening, maar die is niet neerbuigend oid.
Kan, ik ben er al weg sinds ik redactielid ben geworden (januari). Maar wie dan? SadPanda ofzo?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Al-Jifri, hele toffe man vind ik dat
[..]
Nou, je had de laatste tijd wel steeds een paar mensen die serieus ISIS verheerlijken. Werden wel steeds gebanned.
Ben benieuwd of je er tevreden mee bent morgen (die nieuwe methode)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Excuus, ik ben vergeten erbij te vermelden dat ik morgen de hele dag thuis kan zijn.
Arabieren die causaliteit toelichten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:39 schreef Aloulou het volgende:
Ja en anders ziet toch niemand het. harharhar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je er tevreden mee bent morgen (die nieuwe methode)
Vat het ff samen danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Arabieren die causaliteit toelichten.
Jawel: jij en je gezinsledenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja en anders ziet toch niemand het. harharhar.
Nee, niet SadPanda. Ben hun namen even vergeten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan, ik ben er al weg sinds ik redactielid ben geworden (januari). Maar wie dan? SadPanda ofzo?
Sorry te warm en te laat voor wmb, vraag het aan de tipgever?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vat het ff samen danNiet iedereen hier verstaat dat
Owh, ik hoorde toevallig vandaag dat hij een ban had, vandaarquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, niet SadPanda. Ben hun namen even vergeten.
Ze behandelen op - naar mijn mening - intellectuele wijze de uitdagingen van de Islam en Islamitische kennis in de 21e eeuw in deze specifieke aflevering o.a.. Hoe het vroeger (Islamitische kennis) behoorde tot bewezen instituties en de lokale moskee waar een duidelijke structuur en hierachie zat waar men kennis vandaan haalde, integenstelling tot de moderniteit waar die hele structuur totaal is weggevaagd door komst van facebook, internet, tv-kanalen en het meer gaat om het grote geld erachter. Maar daarnaast ook over atheisme en Moslims die de Islam verlaten, welke redenen, kritiek op de Islam zoals van Hawkings die ze aanhalen en (filosofische) argumenten die zij aanhalen in hun kritiek erop als tegenargumenten etc. Interessante seriequote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, vervelende vraag, maar kun je het soort van samenvatten in het NL? Want ondanks die Arabische les met Peun snap ik uiteraard niets van het Arabisch
Deed ik dat niet dan? Loulou, peun, trigger: korte samenvatting mogelijk?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry te warm en te laat voor wmb, vraag het aan de tipgever?
Geen idee, ik reageerde alleen op een reactie naar mij toe.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Deed ik dat niet dan? Loulou, peun, trigger: korte samenvatting mogelijk?
Dankquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:48 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ze behandelen op - naar mijn mening - intellectuele wijze de uitdagingen van de Islam en Islamitische kennis in de 21e eeuw in deze specifieke aflevering o.a.. Hoe het vroeger (Islamitische kennis) behoorde tot bewezen instituties en de lokale moskee waar een duidelijke structuur en hierachie zat waar men kennis vandaan haalde, integenstelling tot de moderniteit waar die hele structuur totaal is weggevaagd door komst van facebook, internet, tv-kanalen en het meer gaat om het grote geld erachter. Maar daarnaast ook over atheisme en Moslims die de Islam verlaten, welke redenen, kritiek op de Islam zoals van Hawkings die ze aanhalen en (filosofische) argumenten die zij aanhalen in hun kritiek erop als tegenargumenten etc. Interessante serie
Free SadPandaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ik hoorde toevallig vandaag dat hij een ban had, vandaarZoals gezegd, ik kom er (helaas) al niet meer sinds januari
Kan ik nietquote:
Heeft Hawking specifiek kritiek geleverd op de Islam of op religie/monothe๏sme/de Abrahamitische religies in het algemeen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:48 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ze behandelen op - naar mijn mening - intellectuele wijze de uitdagingen van de Islam en Islamitische kennis in de 21e eeuw in deze specifieke aflevering o.a.. Hoe het vroeger (Islamitische kennis) behoorde tot bewezen instituties en de lokale moskee waar een duidelijke structuur en hierachie zat waar men kennis vandaan haalde, integenstelling tot de moderniteit waar die hele structuur totaal is weggevaagd door komst van facebook, internet, tv-kanalen en het meer gaat om het grote geld erachter. Maar daarnaast ook over atheisme en Moslims die de Islam verlaten, welke redenen, kritiek op de Islam zoals van Hawkings die ze aanhalen en (filosofische) argumenten die zij aanhalen in hun kritiek erop als tegenargumenten etc. Interessante serie
Nou we het daar toch over hebben: Hoe positioneert men/Mohammed de Koran tov de eerdere boeken? Als een verbetering/precisering neem ik aan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heeft Hawking specifiek kritiek geleverd op de Islam of op religie/monothe๏sme/de Abrahamitische religies in het algemeen?
Siert ze? Ik bespeur vooroordelen in de ondertoon van je posts. Alsof men in de islamitische wereld alleen naar binnen gekeerde, slechts op geloofsregels gebaseerde discussies voert en niet aan zelfreflectie of iets dergelijks doet.quote:
Waar slaat dat nu weer op? Je laten be๏nvloeden door de ridicule posts van Mutant?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Siert ze? Ik bespeur vooroordelen in de ondertoon van je posts. Alsof men in de islamitische wereld alleen naar binnen gekeerde, slechts op geloofsregels gebaseerde discussies voert en niet aan zelfreflectie of iets dergelijks doet.
Zowel Hawking (mindere mate) als Dawkings (haal ze altijd door elkaar) hebben kritiek geleverd op concept van God volgens drie abrahamistische religies sowieso en dan bij de eerste vooral vanuit "wetenschappelijk perspectief". Dit is Hawking's standpunt: "Hawking's latest comments go beyond those laid out in his 2010 book, The Grand Design, in which he asserted that there is no need for a creator to explain the existence of the universe. The book provoked a backlash from some religious leaders, including the chief rabbi, Lord Sacks, who accused Hawking of committing an "elementary fallacy" of logic."quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Heeft Hawking specifiek kritiek geleverd op de Islam of op religie/monothe๏sme/de Abrahamitische religies in het algemeen?
NOU?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar slaat dat nu weer op? Je laten be๏nvloeden door de ridicule posts van Mutant?
Als ik vragen heb over de islam stel ik ze. Maak er topics over aan of ga mezelf informeren dmv een tentoonstelling die ik met een moslim bezoek. Waar haal jij eigenlijk het recht vandaan om mij met een argwanende blik te bekijken???
Verdien ik geen respect en het voordeel van de twijfel? Ga je mij nu behandelen als domme domme domme NL-ers met "buitenlanders" doen?
Ik heb zelf ook ogen en een verstand. Ik vraag gewoon naar een constatering die ik zelf heb gemaakt. Kennelijk is dat Mutant voorheen ook opgevallen. Niet dat ik op de hoogte ben van jullie geschiedenis overigens.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar slaat dat nu weer op? Je laten be๏nvloeden door de ridicule posts van Mutant?
Als ik vragen heb over de islam stel ik ze. Maak er topics over aan of ga mezelf informeren dmv een tentoonstelling die ik met een moslim bezoek. Waar haal jij eigenlijk het recht vandaan om mij met een argwanende blik te bekijken???
Verdien ik geen respect en het voordeel van de twijfel? Ga je mij nu behandelen als domme domme domme NL-ers met "buitenlanders" doen?
De kritiek van Dawkins was me al bekend, ja, maar van Hawking had ik het nog niet gehoord.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:01 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Zowel Hawking (mindere mate) als Dawkings (haal ze altijd door elkaar) hebben kritiek geleverd op concept van God volgens drie abrahamistische religies sowieso en dan bij de eerste vooral vanuit "wetenschappelijk perspectief". Dit is Hawking's standpunt: "Hawking's latest comments go beyond those laid out in his 2010 book, The Grand Design, in which he asserted that there is no need for a creator to explain the existence of the universe. The book provoked a backlash from some religious leaders, including the chief rabbi, Lord Sacks, who accused Hawking of committing an "elementary fallacy" of logic."
Dawkings is wel duidelijk denk ik in zijn (stroom) van kritiek op religie.
Nee joh dat wel mee, zij is altijd heel open, geinteresseerd en voorzichtig geweest in haar bewoordingen. Ik denk dat je het verkeerd opvat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Siert ze? Ik bespeur vooroordelen in de ondertoon van je posts. Alsof men in de islamitische wereld alleen naar binnen gekeerde, slechts op geloofsregels gebaseerde discussies voert en niet aan zelfreflectie of iets dergelijks doet.
Jij hebt ook ogen en verstand? Prima, laat me die laakbare posts van mij maar eens zien dan..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook ogen en een verstand. Ik vraag gewoon naar een constatering die ik zelf heb gemaakt. Kennelijk is dat Mutant voorheen ook opgevallen. Niet dat ik op de hoogte ben van jullie geschiedenis overigens.
Ik bedoelde het niet eens aanvallend, want ik kan het alleen maar waarderen als iemand op een objectieve manier kennis wil nemen van de Islam. Uiteindelijk ben jij hier in Europa ook met een bepaald beeld van de Islam, moslims en de islamitische wereld opgegroeid en gevormd, maar je vragen komen bij soms ietwat opdringerig (alsof wij een verplichting hebben je over alles in te lichten) en bewust uitdagend over, waar ik vooroordelen in bespeur. Als dat niet het geval is, mijn excuses.
Dank jequote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:15 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Nee joh dat wel mee, zij is altijd heel open, geinteresseerd en voorzichtig geweest in haar bewoordingen. Ik denk dat je het verkeerd opvat.
Over Hawking moet je ff googlen kom je gelijk tegen, maar dat is meer tegen het "Gods-argument" van religies waar Dawkins op hele religieuze systeem en als concept (flinke) kritiek heeft.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, ik reageerde alleen op een reactie naar mij toe.
Dank jequote:
Ik stel ook duizend vragen. H้ Triggsyquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank jeDoe ik ook
Uit interesse. Niet uit een neerbuigend (of erger!) idee.
De zon komt al om half 4 op?quote:
Ik heb je nooit zo genoemd... Onderbuikende idioot? Ik kan nu geen specifieke posts tevoorschijn halen, maar bijvoorbeeld in dat gesprek over spijswetten bleef je wel volharden dat je het een achterlijke gedachte vindt dat deze in deze tijd nog steeds gelden, ondanks uitleg van meerdere mensen dat het verbod door moslims simpelweg wordt opgevolgd omdat het door God voorgeschreven is en niet wordt beargumenteerd met gezondheidsredenen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hebt ook ogen en verstand? Prima, laat me die laakbare posts van mij maar eens zien dan..
Echt waar, dit soort beschuldigingen zijn te bizar voor woorden hoor.. Ik weet niet wat voor kronkel jullie in je hoofd hebben, maar ik ben verre van een onderbuikende moslimhater (of onderbuikende wat dan ook). Ja, ik vind de spijswetten (van zowel de joden als de moslims) achterhaald. Maar daar zou je toch gewoon van mening over moeten kunnen verschillen lijkt me? Voor mij is het een "wetenschappelijke" discussie, voor moslims kan dat gevoeliger liggen. Prima. Maar omdat ik iets ter discussie stel ben ik nog geen onderbuikende idioot he?
Het wordt door zowel moslims en joden opgevolgd. Snap ik ook wel: lange traditie en staat in het geschrift. Mijn punt is echter (en ja, dat geldt ook voor christenen met hun achterlijke condoomverbod) dat het uitermate zinnig en verstandig was in de tijden toen de Geschriften geschreven werden (dus dikke duim omhoog voor de "schrijver"), maar nu niet meer. Nogmaals ": wetenschappelijke" discussie ipv "theologische".quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb je nooit zo genoemd... Onderbuikende idioot? Ik kan nu geen specifieke posts tevoorschijn halen, maar bijvoorbeeld in dat gesprek over spijswetten bleef je wel volharden dat je het een achterlijke gedachte vindt dat deze in deze tijd nog steeds gelden, ondanks uitleg van meerdere mensen dat het verbod door moslims simpelweg wordt opgevolgd omdat het door God voorgeschreven is en niet wordt beargumenteerd met gezondheidsredenen.
Op vrijdag 18 juli 2014 02:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Eigenlijk weinig tot niet meer. Merk ook dat het mij steeds minder doetquote:
Ok, dankquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Eerste horizontale verschijnselen van de zon.
Ik wel en het komt allemaal door die kk Israel als provocateur.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:39 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Eigenlijk weinig tot niet meer. Merk ook dat het mij steeds minder doet![]()
Gaat toch nooit stoppen daar. Zodra er een bestand is is het weer aftellen naar de volgende escalatie.
Het is vreselijkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:39 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Gaat toch nooit stoppen daar. Zodra er een bestand is is het weer aftellen naar de volgende escalatie.
Achja, ze doen wat ze denken dat het beste voor hen is. Palestijnen idemdito. En vooral onschuldigen en zwakkere lijden ten koste van politieke spelletjes en liggen in de vuurlinie. Same story everywhere.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:40 schreef wickedmen het volgende:
Ik wel en het komt allemaal door die kk Israel als provocateur.
Er zijn meer partijen en ze zijn allemaal niet zo tof. Maar ik persoonlijk ben wel uitermate tegen het beleid van de regering van Isra๋l. En ik heb er nog familie wonen ook..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik wel en het komt allemaal door die kk Israel als provocateur.
Dat is echt hartverscheurendquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:44 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Achja, ze doen wat ze denken dat het beste voor hen is. Palestijnen idemdito. En vooral onschuldigen en zwakkere lijden ten koste van politieke spelletjes en liggen in de vuurlinie. Same story everywhere.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:44 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Achja, ze doen wat ze denken dat het beste voor hen is. Palestijnen idemdito. En vooral onschuldigen en zwakkere lijden ten koste van politieke spelletjes en liggen in de vuurlinie. Same story everywhere.
Dus telkens onschuldige (kinderen) afslachten is niet zo tof?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn meer partijen en ze zijn allemaal niet zo tof. Maar ik persoonlijk ben wel uitermate tegen het beleid van de regering van Isra๋l. En ik heb er nog familie wonen ook..
Merk ik ook bij mezelf, ja. Een dag zonder bloedvergieten, tranen, sektarisme en polarisatie zou een noviteit zijn in de islamitische wereld (van Libi๋ tot in Oeigoeri๋ en Myanmar). Uiteindelijk is er in sommige gevallen geen wil en in de meeste gevallen geen macht om iets aan deze problemen te doen. Isra๋l vervloeken op Facebook is ook vrij doelloos, dus omdat je zelf ook niet bij machte bent om ergens werkelijk iets aan te kunnen doen, verschuift het nieuws naar een tweede plek en ga je door met je eigen leven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:39 schreef Aloulou het volgende:
[..]
200 doden op 1 is bizar. En walgelijk etc. De muur is walgelijk, het negeren van VN-resoluties is walgelijk.Havens onklaar maken is walgelijk.Kassen onklaar maken is walgelijk. Boomgarden omzagen en huizen inpikken is walgelijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Dus telkens onschuldige (kinderen) afslachten is niet zo tof?
Ik haat die gasten nu zo erg he, ben die gasten en dan heb ik het alleen over de schuldigen zo fucking beu.
Heb nog nooit zo erg mensen gehaat.
Ik word nog steeds pissigquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Merk ik ook bij mezelf, ja. Een dag zonder bloedvergieten, tranen, sektarisme en polarisatie zou een noviteit zijn in de islamitische wereld (van Libi๋ tot in Oeigoeri๋ en Myanmar). Uiteindelijk is er in sommige gevallen geen wil en in de meeste gevallen geen macht om iets aan deze problemen te doen. Isra๋l vervloeken op Facebook is ook vrij doelloos, dus omdat je zelf ook niet bij machte bent om ergens werkelijk iets aan te kunnen doen, verschuift het nieuws naar een tweede plek en ga je door met je eigen leven.
Spuit elfquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had je ook over WhatsApp kunnen doen. Niet iedereen hoeft het te weten nu.
Heywa ja, openbare liefde enzo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had je ook over WhatsApp kunnen doen. Niet iedereen hoeft het te weten nu.
Hobbi, ya hayatiiiii.quote:
Nee man, ik ben oudquote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:03 schreef Santello het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij bent gewoon 20!
Niet haten op whisk trouwens.
Is goed voor jequote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:05 schreef Santello het volgende:
Jammer dat ik nog geen tel heb weten te scoren. Whatsapp afkick verschijnselen
Je hebt geen tel, je hebt WA, maar je vraagt wel of iemand het heeft???quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:05 schreef Santello het volgende:
Jammer dat ik nog geen tel heb weten te scoren. Whatsapp afkick verschijnselen
Jij teveel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik stel ook duizend vragen. H้ Triggsy
Je mening al bijgesteld, of toch maar liever niet?quote:
over?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je mening al bijgesteld, of toch maar liever niet?
Mijn telefoon was een week geleden in de moskee gejat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt geen tel, je hebt WA, maar je vraagt wel of iemand het heeft???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |