Eyeliner van high end merk heb ik niet ervoor over mennnnquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:02 schreef Bortecinem het volgende:
Beste is die eyeliner van YSL. Maar te duuur.
Ik vind het niet erg om make-up van high end merken aan te schaffen, maar geen dingen die binnen een maand op zijn.
Ik had die ook. Ik ga hem opnieuw aanschaffen denk ik..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:02 schreef Bortecinem het volgende:
Beste is die eyeliner van YSL. Maar te duuur.
Ik vind het niet erg om make-up van high end merken aan te schaffen, maar geen dingen die binnen een maand op zijn.
Net als die Bosnische meisjes die doen dat ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ze draagt haar hoofddoek helemaal over haar kin heen nu.
Shadap, pak pen en maak aantekeningen. Kan later van pas komen wanneer je je wifey wil verassen met make-up producten ofzoquote:
Omigado.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ze draagt haar hoofddoek helemaal over haar kin heen nu.
blijft alles goed zitten?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Benefit porefessional of smashbox photofinish
nuff said
Belachelijkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:56 schreef Peunage het volgende:
Ik doe nooit eyeliner op. Ook geen oogschaduw trouwens.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wow, ik was in die tijd al vijf keer de deur uit geweest en aangekomen op mijn bestemming...
Begin over iets anders danquote:
Jaaaaa die heb ik ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:06 schreef Crip het volgende:
trouwens foundation haal ik niet meer high end de laatste tijd. Loreal true match is echt WWOOWOWOWO
Nope, ook geen foundation. En ik ben al 39quote:
Kun je ook bidden in het nederlands?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou snap ik dat ik hier de vreemde eend in de bijt ben, maar kan het gewoon in het NL?
Supas, duwaye tamsha dakam.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.nbcnews.com/ne(...)g-new-nation-n157901
Jij niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:10 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Kun je ook bidden in het nederlands?
VERTALING!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Supas, duwaye tamsha dakam.
Hatim, awana nabrnawa lasar mkyazi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |