Sky: Live updatesquote:Israel start grondoffensief
Israël is een grondoffensief in de Gazastrook begonnen. In een gezamenlijke verklaring zeggen premier Netanyahu en minister Yaalon van Defensie dat het leger tunnels tussen Gaza en Israël moet vernietigen.
Volgens verscheidene media zijn tanks van het Israëlische leger de grens met Gaza overgestoken. Daarvoor werden zware luchtaanvallen uitgevoerd.
Netanyahu en Yaalon zeggen dat Israël moet handelen om de eigen burgers te beschermen. Met het offensief moeten Hamas en andere terreurgroepen "serieus worden getroffen".
Later meer
twitter:PalestineSocial twitterde op donderdag 17-07-2014 om 21:56:54#BREAKING :#Gaza, minutes ago.#GazaUnderAttack #palestine_defends http://t.co/QQz1Dg8ig3 reageer retweet
Of het nu terecht is of niet, wie er nu ook goed of slecht is: het lijkt me nu zo angstaanjagend om Gaza-bewoner te zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:13 schreef Nintex het volgende:
Live feed van de Skyline:
http://rt.com/on-air/israel-military-operation-gaza/
Het lijkt nog relatief rustig.
Mmmm... een bezetting geloof ik niet in, maar dit zouden wel goede acties zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:57 schreef Nibb-it het volgende:
"The prime minister and the defense minister have ordered the IDF to begin a ground operation in order to damage the underground tunnel terrors constructed in Gaza leading into Israeli territory. Such a tunnel was used earlier this morning by Hamas terrorists to enter Israeli territory, with intent to case massive harm to Israeli civilians.'' (Ha'aretz)
Klinkt als relatief kleinschalig ingrijpen.
Betrouwbaar?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:08 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PalestineSocial twitterde op donderdag 17-07-2014 om 21:56:54#BREAKING :#Gaza, minutes ago.#GazaUnderAttack #palestine_defends http://t.co/QQz1Dg8ig3 reageer retweet
Kunnen wij ons geen voorstelling bij maken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:15 schreef Roceco het volgende:
[..]
Of het nu terecht is of niet, wie er nu ook goed of slecht is: het lijkt me nu zo angstaanjagend om Gaza-bewoner te zijn.
Ik zie ze er zelfs toe in staat dat ze eigen kinderen afschieten en daar Israel de schuld van geven. Ik sta bij dat schorrie morrie nergens meer van te kijken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:15 schreef Karrs het volgende:
[..]
Mmmm... een bezetting geloof ik niet in, maar dit zouden wel goede acties zijn.
Elke keer weer is het afwachten wie van de twee partijen zich het best heeft voorbereid en hoe dat uitpakt. Wat dat betreft zijn de confrontaties tussen Israël en Hezbollah veel 'interessanter' (en ongewenster); omdat Hezbollah militair veel capabeler is dan Hamas en de andere terreurgroepjes. Het IDF heeft daar flinke steken laten vallen in 2006, voornamelijk door eigen schuld (ze hadden net hun doctrine omgebouwd naar iets volstrekt onbegrijpelijks), maar toch ook omdat Hezbollah veel beter was voorbereid dan Israël.
In ieder geval zal hopelijk het aantal burgerdoden/menselijke schilden hierdoor afnemen, tenzij Hamas burgers die tunnels insturen...
Tja, lastig te zeggen vanaf hier. Lijkt me wel.quote:
Dat lijkt me sterk. Dat ze met lijken slepen voor de TV bij tijd en wijle, is al erg genoeg. En kinderen opvoeden/brainwashen met die ziedende haat is sowieso verkapte kindermishandeling.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:18 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Ik zie ze er zelfs toe in staat dat ze eigen kinderen afschieten en daar Israel de schuld van geven. Ik sta bij dat schorrie morrie nergens meer van te kijken.
Welke van de twee partijen, je verduidelijkt het met deze term niet echtquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ha, zijn die terroristen weer een grondoffensief begonnen?
Ja, maar het IDF was er op tijd bij (zie het filmpje bovenaan dit artikel).quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
'Israël' natuurlijk. Elk mens met een goed verstand weet dat dat bedoeld wordt met terroristen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Welke van de twee partijen, je verduidelijkt het met deze term niet echt
Ik weet niet wat jij onder "goed verstand" verstaat...quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
'Israël' natuurlijk. Elk mens met een goed verstand weet dat dat bedoeld wordt met terroristen.
SKYquote:An official statement from the office of Prime Minister Benjamin Netanyahu said: "The prime minister and defence minister have instructed the IDF to begin a ground operation tonight in order to hit the terror tunnels from Gaza into Israel."
Dat leg ik toch uit? Kun je niet lezen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:24 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder "goed verstand" verstaat...
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:18 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Ik zie ze er zelfs toe in staat dat ze eigen kinderen afschieten en daar Israel de schuld van geven. Ik sta bij dat schorrie morrie nergens meer van te kijken.
Nou ik had hem ook wel begrepen hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
'Israël' natuurlijk. Elk mens met een goed verstand weet dat dat bedoeld wordt met terroristen.
Het enige dat ze kunnen doen is alles afschieten wat ze hebben; gereguleerd om niet alles in één keer te lanceren, om de wereld te laten zien dat "het geen effect heeft".quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:25 schreef Roceco het volgende:
Vraag me af hoe Hamas zich gaat verdedigen nu ze weten wat gaat komen... Gaan ze de tunnels in of een stadsguerilla?
Die kinderen zien zelf al dat ze met volle haat tegen hun bezetters moeten opgroeien, zo raar is dat niet. Als je onderdrukt wordt, kan een kind van 4 dat nog snappen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:26 schreef klawie het volgende:
Iedereen die zegt dat de oalestijnen hun kinderen opvoedeb met haat heeft zeker nog nooit de aflevering van tegenlicht gezien
Inderdaad... Stadsguerilla is het veiligst, maar directe confrontatie zou een krijgsgevangenen die een paar 100 strijders waard is kunnen opleveren... Ben idd ook benieuwd wat er gaat gebeuren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:27 schreef Karrs het volgende:
[..]
Het enige dat ze kunnen doen is alles afschieten wat ze hebben; gereguleerd om niet alles in één keer te lanceren, om de wereld te laten zien dat "het geen effect heeft".
Of de terreurgroepen de tunnels ook actief gaan verdedigen weet ik niet; lijkt me zelfmoord tegen Israëlische 'regulars', maar ja... dat weet je bij die verknipte lui nooit... Ik denk eerder dat ze de tunnels van boobytraps hebben voorzien. Het wordt spannend dus...
Je legt niets uit; je maakt een drogreden (bewijs per intimidatie).quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat leg ik toch uit? Kun je niet lezen?
Luchtalarm of sirenes hoor ik duidelijk goed op 505quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:28 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zit te kijken. Lijkt tamelijk betrouwbaar, ja.
Buj tegenlicht was een een klein kut kind dat stenen gooide op een palesteins huis en hun uitschold voor stinkerds wie is dan de haat dragende??????quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die kinderen zien zelf al dat ze met volle haat tegen hun bezetters moeten opgroeien, zo raar is dat niet. Als je onderdrukt wordt, kan een kind van 4 dat nog snappen.
Dat is een mening die jou is toegedaan. Denk dat niet iedereen zich daar in zal kunnen vinden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:29 schreef Karrs het volgende:
Bovendien noem je Israël de terrorist hier; dat slaat natuurlijk nergens op. Maar dat idee had je zelf misschien al.
Beide partijen komen wel voor die term in aanmerking.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Welke van de twee partijen, je verduidelijkt het met deze term niet echt
Dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is een mening die jou is toegedaan. Denk dat niet iedereen zich daar in zal kunnen vinden.
Ha, hier kan ik me wel in vinden. Duivels conflict....quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Beide partijen komen wel voor die term in aanmerking.
Ik zeg in dezelfde regel dat mensen met een goed verstand weten dat Israël de enige terroristen zijn. Blijkbaar moet je een cursus lezen volgen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:29 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je legt niets uit; je maakt een drogreden (bewijs per intimidatie).
Bovendien noem je Israël de terrorist hier; dat slaat natuurlijk nergens op. Maar dat idee had je zelf misschien al.
Natuurlijk wel; op het geweld wat door Israël niet geschuwd wordt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:29 schreef Karrs het volgende:
Bovendien noem je Israël de terrorist hier; dat slaat natuurlijk nergens op.
Eerst zien, dan geloven. Laten we hopen dat ze niet zo gek zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:22 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Dat ze met lijken slepen voor de TV bij tijd en wijle, is al erg genoeg. En kinderen opvoeden/brainwashen met die ziedende haat is sowieso verkapte kindermishandeling.
Maar ze doodschieten voor Pallywood? Hoe gek ze ook zijn, het blijven mensen die voor een doel vechten en daar hoort het opzettelijk doden van kinderen niet bij. Ze zijn Magda Goebbels niet.
Kon de goede benaming ff niet vinden, ik bedoel zo'n ding waarmee aangegeven wordt waar geschoten moet wordenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat zijn dat precies? Lijken op Iron Dome onderscheppingen maar we kijken nu toch naar Gaza?
Dat zijn flaresquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:34 schreef Bitterlemon het volgende:
Zijn dat nou raketten of flares? Ik neem aan dat het flares zijn.
Edit: die gaan wel heel langzaam voor raketten ja.
Ahh okay, duidelijk!quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:35 schreef Roceco het volgende:
[..]
Kon de goede benaming ff niet vinden, ik bedoel zo'n ding waarmee aangegeven wordt waar geschoten moet worden(flare ja)
100% mee eensquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik zeg in dezelfde regel dat mensen met een goed verstand weten dat Israël de enige terroristen zijn. Blijkbaar moet je een cursus lezen volgen.
Als een kind in elkaar getrapt wordt door een volwassen, en dat kind probeert terug te schoppen, kies je toch ook niet de kant van de volwassen
Nee al dat vermoorden van onschuldige burgers, bombarderen van civiele gebouwen, huizen, onderdrukken is geen terrorisme![]()
Kom uit die gare zionistische tunnelvisie van je joh.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik zeg in dezelfde regel dat mensen met een goed verstand weten dat Israël de enige terroristen zijn. Blijkbaar moet je een cursus lezen volgen.
Als een kind in elkaar getrapt wordt door een volwassen, en dat kind probeert terug te schoppen, kies je toch ook niet de kant van de volwassen
Nee al dat vermoorden van onschuldige burgers, bombarderen van civiele gebouwen, huizen, onderdrukken is geen terrorisme![]()
Goeie flitsen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Paar keer goeie flitsen aan de horizon.
Ahhhhh dus als ik je kapot trap en zeg dat het per ongeluk ging maakt dat niet uit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:34 schreef Karrs het volgende:
Zolang Israël geen bewuste random aanslagen pleegt op burgers van Palestina, met als achterliggende reden de Palestijnen dood te willen, kan ik Israël met de beste wil ter wereld niet terroristisch noemen.
Hamas en de andere terreurgroeperingen om dezelfde reden natuurlijk wel.
Dat is mijn mening en daarmee mag u het doen. Laten we terug on-topic gaan, want de shit gaan inderdaad los...
Doe eens rustig joh.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh dus als ik je kapot trap en zeg dat het per ongeluk ging maakt dat niet uit.
Gelukkig woon ik niet in Israel.
Tering wat een domme logica heb jij.____!
Denk eerder voor verlichting.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:35 schreef Roceco het volgende:
[..]
Kon de goede benaming ff niet vinden, ik bedoel zo'n ding waarmee aangegeven wordt waar geschoten moet worden(flare ja)
Bij mij Engels? Euronews heet de zenderquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen commentaar van Fransozen.
Nee, vermoeiend. En bedtijd. Nog 8 nachtjes en dan ga ik naar Israelllllllllllllllllquote:
Ja, dit was wel erg ouderwets geweest idd, Pfadfinder/luftwaffe achtig bijnaquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Denk eerder voor verlichting.
De IDF kennende zullen ze hun doelen wel markeren met peppie laser of gps.
Als dat zo was dan had je niks gezegd, dit is meer een reactie uit onmacht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:42 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Nee, vermoeiend. En bedtijd. Nog 8 nachtjes en dan ga ik naar Israelllllllllllllllll
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:22 schreef TeenWolf het volgende:
Dat neergeschoten vliegtuig boven de Oekraïne is voor de Israëli's een leuke afleiding om er ongestoord nu op los te moorden.Doorzichtige huftertjes dat het zijn.
Ik dacht dat het zielige mensen waren die de hele dag in angst voor terroristen moeten leven.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:25 schreef TeenWolf het volgende:
[ afbeelding ]
Deze keer zullen ze ook weer de stoeltjes er bij pakken om de bombardementen te zien, soort Pathe maar dan anders .
Als je buiten zit kun je de terroristen makkelijker zien aankomen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:34 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zielige mensen waren die de hele dag in angst voor terroristen moeten leven.
Hoe heet de aflevering of heb je een linkje?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:26 schreef klawie het volgende:
Iedereen die zegt dat de oalestijnen hun kinderen opvoedeb met haat heeft zeker nog nooit de aflevering van tegenlicht gezien
Tuurlijk joh.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:22 schreef TeenWolf het volgende:
Dat neergeschoten vliegtuig boven de Oekraïne is voor de Israëli's een leuke afleiding om er ongestoord nu op los te moorden.Doorzichtige huftertjes dat het zijn.
Alsjeblieft, maak het je gemakkelijk, drankje en popcorn erbij?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:42 schreef Karrs het volgende:
[..]
Tuurlijk joh.
Ze komen ook weer uit alle hoeken en gaten gekropen, he. Effe binnenmarcheren, luidkeels een mening verkondigen, plaatjes plempen, mensen met een andere meningen nog even uitschelden en weer weg.
Ja, lekker!quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:45 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Alsjeblieft, maak het je gemakkelijk, drankje en popcorn erbij?
[ afbeelding ]
Komt eraan, jij zit op rij 14.quote:
En wij maar 15 euro voor slechte films in IMAX betalenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:25 schreef TeenWolf het volgende:
[ afbeelding ]
Deze keer zullen ze ook weer de stoeltjes er bij pakken om de bombardementen te zien, soort Pathe maar dan anders .
Nou, compleet los... het is geen Stalingrad.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die gaan een nacht compleet los daar...
Het zou wel passen in de vergelijkingen met Gaza als concentratiekamp. De moderne mens overdrijft graag lijkt het.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:57 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nou, compleet los... het is geen Stalingrad.
00:15 A.M. Cabinet approves recruitment of 18,000 additional reserves. (Gili Cohen) - Ha'aretzquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:02 schreef Nibb-it het volgende:
11:54 P.M. Israeli army to request cabinet to green light the recruitment of 18,000 more reserves in case the ground operation in Gaza is expanded. (Gili Cohen) - Ha'aretz
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:07 schreef El_Matador het volgende:
Gaza gaat ook "lekker" zie ik... Kankerisraeli's
Dat wijf onderaan de fotoquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:25 schreef TeenWolf het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zouden Israëlische steden eruit zien zonder Iron Dome.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:22 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dat wijf onderaan de fotoWat een misselijkmakende foto...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit gaat toch nergens meer over...
Is dat echt?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:22 schreef Drxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat Israelisch of Palestijns grondgebied?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:22 schreef Drxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)dsraad-tegen-israel/quote:
Het gaat al jaren nergens meer over met israel, maar dat krijg je als niemand ingrijptquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:22 schreef Drxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie zou op wat voor een manier in moeten grijpen dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het gaat al jaren nergens meer over met israel, maar dat krijg je als niemand ingrijpt
Goede vondst! Da's dan weer minder van die eerste foto, maar beide kampen maken zich daar nu schuldig aan denk ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:43 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)dsraad-tegen-israel/
Recycling. Die tweede komt uit afgelopen juni.
Dit ook zeker?quote:
twitter:davidsheen twitterde op donderdag 17-07-2014 om 10:22:44Now in English: After Israeli rockets kill 4 Palestinian kids playing on the beach in Gaza, Israelis celebrate on FB
reageer retweet
wat een tokkie reactiesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:04 schreef Drxx het volgende:
[..]
Goede vondst! Da's dan weer minder van die eerste foto, maar beide kampen maken zich daar nu schuldig aan denk ik.
[..]
Dit ook zeker?twitter:davidsheen twitterde op donderdag 17-07-2014 om 10:22:44Now in English: After Israeli rockets kill 4 Palestinian kids playing on the beach in Gaza, Israelis celebrate on FB [ afbeelding ] reageer retweet
en dan zeggen ze dat de palestijnen met haat opgevoed wordenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:04 schreef Drxx het volgende:
[..]
Goede vondst! Da's dan weer minder van die eerste foto, maar beide kampen maken zich daar nu schuldig aan denk ik.
[..]
Dit ook zeker?twitter:davidsheen twitterde op donderdag 17-07-2014 om 10:22:44Now in English: After Israeli rockets kill 4 Palestinian kids playing on the beach in Gaza, Israelis celebrate on FB [ afbeelding ] reageer retweet
Ik kan me inderdaad heel goed voorstellen dat Nederlanders ook zo zouden reageren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zo hebben we er hier ook een paar rondlopen.
Ja, hier:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:12 schreef ForzaMilan het volgende:
Vraagje: Is er ergens een objectief verhaal over dat hele Palestina - Israel gebeuren?
Veel westerse media zijn niet altijd even objectief betreffende deze kwestie en ik wil graag zelf een mening vormen.
waterstofbom op moftina.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
eigenlijk moet je hopen dat zo'n raket verkeerd gelanceerd wordt en recht op al die tering-israeliers terecht komt [ afbeelding ]
Denk dat CNN het niet zo leuk vond dat ze de Isrealis scum noemde, lijkt alsof ze Israelis in het algemeen bedoelt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:49 schreef Drxx het volgende:
[..]
Heel erg vreemd inderdaad. Genoeg discussie op Twitter in ieder geval.
Kan best kloppen. Een hoop imbecielen op Twitter die haar nu uitmaken voor antisemietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Denk dat CNN het niet zo leuk vond dat ze de Isrealis scum noemde, lijkt alsof ze Israelis in het algemeen bedoelt.
Ach ja dat zegt niks, als je niet 100% achter Israël staat dan ben je al antisemiet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:53 schreef Drxx het volgende:
[..]
Kan best kloppen. Een hoop imbecielen op Twitter die haar nu uitmaken voor antisemiet
Type's als jij veroorzaken echt de inflatie van het woord genocide. Genocide is heel wat anders.quote:
is gwn genoside tog alle moslims mijn land als ik die tempeltjes zie wil ik echt djoekenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:57 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Type's als jij veroorzaken echt de inflatie van het woord genocide. Genocide is heel wat anders.
Ja, 20 minuten nadat die geplaatst werd.quote:
In Israël geloven politici het zélf niet eens dat de VS zo pro-zionistisch zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:56 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Ach ja dat zegt niks, als je niet 100% achter Israël staat dan ben je al antisemiet.
Ok, ik was eerst tegen de genocide van Israel op onschuldige Palestijnse burgers, maar nu ik dit filmpje heb gezien, kan ik het uiteraard niet anders dan eens zijn met de acties van Israel...quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ok, ik was eerst tegen de genocide van Israel op onschuldige Palestijnse burgers, maar nu ik dit filmpje heb gezien, kan ik het uiteraard niet anders dan eens zijn met de acties van Israel...
(!)
Je weet dat je in Israel duizenden van dit soort pubers en ook volwassenen zult vinden, met minstens zulke hatelijke gedachten...!?
ik post gewoon dat filmpje als reactie op die posts boven mij (de quotes uit het filmpje dat ik poste). Meteen een filmpje opzoeken van een israelier die iets soortgelijks doet als in mijn filmpje, kanker triestquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ok, ik was eerst tegen de genocide van Israel op onschuldige Palestijnse burgers, maar nu ik dit filmpje heb gezien, kan ik het uiteraard niet anders dan eens zijn met de acties van Israel...
(!)
Je weet dat je in Israel duizenden van dit soort pubers en ook volwassenen zult vinden, met minstens zulke hatelijke gedachten...!?
Ja, maar ik leg Israel langs een iets langere meetlat dan een zootje ongeregeld als Hamas.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:03 schreef wuuht het volgende:
je kan ook gewoon geen kant kiezen en de slechte dingen van beide kanten slecht vinden en de goeie dingen goed.
'geen kant kiezen, is de kant van de onderdrukker kiezen' zoals een bekend persoon zei.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:03 schreef wuuht het volgende:
je kan ook gewoon geen kant kiezen en de slechte dingen van beide kanten slecht vinden en de goeie dingen goed.
Al is de discussie meestal of een actie van een van de partijen goed of slecht is
BBC nu: "Israel is not doing anything to DEescalate", exact, zo zie ik het ook. En zij die kinderen vermoorden en Palestijns gebied afpakken, is de foutste partij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
'geen kant kiezen, is de kant van de onderdrukker kiezen' zoals een bekend persoon zei.
Ze doen beide slechte dingen, moet ik dan maar de kant kiezen die de minste kinderen vermoord ofzo?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
'geen kant kiezen, is de kant van de onderdrukker kiezen' zoals een bekend persoon zei.
Blijf maar ontkennen dat Israël de onderdrukker is en dat zij geen oorlogmisdaden plegen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:17 schreef wuuht het volgende:
[..]
Ze doen beide slechte dingen, moet ik dan maar de kant kiezen die de minste kinderen vermoord ofzo?
Dit is toch wel een beetje bekrompen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:17 schreef wuuht het volgende:
[..]
Ze doen beide slechte dingen, moet ik dan maar de kant kiezen die de minste kinderen vermoord ofzo?
Wat een pertinente onzin zeg.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:56 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Ach ja dat zegt niks, als je niet 100% achter Israël staat dan ben je al antisemiet.
Zou je denken dat er tokkies in Israël zijn, net als in elk ander land?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:04 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
En zo zie je maar wie er nou eigenlijk vol haat zit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maargoed typische israeliers: smerig.
Alle zionisten toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:40 schreef Karrs het volgende:
[..]
Zou je denken dat er tokkies in Israël zijn, net als in elk ander land?
Generaliseren is ook een kunst.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Want dit geldt natuurlijk voor alle Israëliërs.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
BBC nu: "Israel is not doing anything to DEescalate", exact, zo zie ik het ook. En zij die kinderen vermoorden en Palestijns gebied afpakken, is de foutste partij.
Je hoeft Hamas niet te steunen om Israel te verwerpen.
"kinderen vermoord terwijl ze duiven aan het voeren waren", gadverdamme, wie dat steunt is echt ziek en verblind door moslimhaat/Israelpropaganda.![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
(!)
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:54 schreef wuuht het volgende:
[..]
ik post gewoon dat filmpje als reactie op die posts boven mij (de quotes uit het filmpje dat ik poste). Meteen een filmpje opzoeken van een israelier die iets soortgelijks doet als in mijn filmpje, kanker triest
Zulke zaken worden gebruikt om het eigen gelijk mee te bevestigen. Als "antizionisten" een foto zien van Israëliërs die er eens goed voor gaan zitten, dan bevestigt dat hun beeld van duivelse joden. E als er haat in het spel is... tsja, dan werkt zoiets als een rode lap op een dolle stier.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:01 schreef timmmmm het volgende:
Wat veel mensen schijnen te vergeten is dat ook al doet de Israelische regering dit, je kan hier onmogelijk heel Israel de schuld van geven. ER zijn heel veel mensen daar die dit ook niet vinden kunnen. Net als wij. Net als niet elke palestijn het eens is met terroristen van Hamas
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:42 schreef Virus3000 het volgende:
Hier zit veel waarheid in:
http://m.washingtonpost.c(...)ecc0c7d23_story.html
Goed verwoord inderdaad.quote:Israel accepts an Egyptian-proposed Gaza cease-fire; Hamas keeps firing. Hamas deliberately aims rockets at civilians; Israel painstakingly tries to avoid them, actually telephoning civilians in the area and dropping warning charges, so-called roof knocking.
“Here’s the difference between us,” explains the Israeli prime minister. “We’re using missile defense to protect our civilians, and they’re using their civilians to protect their missiles.”
Wat lul je nou man, dat erkent hij tochquote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:46 schreef Fruitdrink het volgende:
[..]
Blijf maar ontkennen dat Israël de onderdrukker is en dat zij geen oorlogmisdaden plegen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:42 schreef Virus3000 het volgende:
Hier zit veel waarheid in:
http://m.washingtonpost.c(...)ecc0c7d23_story.html
Opiniestuk van Charles Krauthammer. Wij van WC-eendquote:
Het stuk dat ik quote bevat gewoon feiten. Dat dat feiten zijn die de opinieschrijvers van de andere kant liever weglaten verandert daar niks aan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:15 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Opiniestuk van Charles Krauthammer. Wij van WC-eend
Ik hanteer de schrikbarende norm van 80%/20%, 80% tokkies tegenover 20% redelijkheid. Ik moet daarbij wel zeggen dat je dit dan ook voor welke bevolkingsgroep, volk, land of wat dan ook kan toepassen, universeel geen dwarsdoorsnede uitgezonderd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:40 schreef Karrs het volgende:
[..]
Zou je denken dat er tokkies in Israël zijn, net als in elk ander land?
Jij noemt dit een feit? Oké dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het stuk dat ik quote bevat gewoon feiten. Dat dat feiten zijn die de opinieschrijvers van de andere kant liever weglaten verandert daar niks aan.
quote:Israël klaar voor forse uitbreiding grondoffensief
Het Israëlische leger staat klaar om het grondoffensief in de Gazastrook fors uit te breiden. Dat heeft de Israëlische premier Benjamin Netanyahu vrijdag gezegd.
Eerder werd bekend dat bij het offensief zeker een Israëlische militair en twintig Palestijnen zijn omgekomen.
Het grondoffensief werd donderdag ingezet. In de nacht van donderdag op vrijdag nam het leger raketlanceerinstallaties, tunnels en meer dan honderd andere doelwitten op de korrel.
Sinds de start van het grondoffensief zijn vijftig raketten vanuit Gaza afgevuurd richting Israël.
Op dit moment staan ze er goed voor wat reputatie betreft. Maar op de langere termijn bekeken is dit natuurlijk gewoon huichelarij.quote:
Als Israël dit niet zou doen zouden er nu 10.000 palestijnen dood zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:22 schreef Drxx het volgende:
[..]
Jij noemt dit een feit? Oké dan.
"Israel painstakingly tries to avoid them (civilian deaths)"
Dat zal ook wel zo blijven zo lang hamas met raketten op burgerdoelen blijft schieten. Zo lang Israel onder die grens blijft kan ze weinig gebeuren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:27 schreef Xa1pt het volgende:
Op dit moment staan ze er goed voor wat reputatie betreft.
Als Israël de Palestijnen niet had onderdrukt en bezet zou Hamas niets hoeven doen. Als m'n tante een piemeltje had, was het m'n oom geweest.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:28 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
Als Israël dit niet zou doen zouden er nu 10.000 palestijnen dood zijn.
Als Hamas de wapens van Israël zou hebben was heel Israël dood in een week tijd.
Dat kan waar zijn maar daar doe je nu niet veel meer aan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als Israël de Palestijnen niet had onderdrukt en bezet zou Hamas niets hoeven doen. Als m'n tante een piemeltje had, was het m'n oom geweest.
Israël houdt zich een beetje in vanwege het buitenland, niet omdat ze het erg vinden voor de Palestijnen. Is niet goed voor de PR-machine. Omgekeerd zou Hamas ook niet een full out attack plegen als zij de wapens van Israël hadden. Nu hebben ze tenminste nog een argument dat ze onderdrukt worden etc.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:28 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
Als Israël dit niet zou doen zouden er nu 10.000 palestijnen dood zijn.
Als Hamas de wapens van Israël zou hebben was heel Israël dood in een week tijd.
Dat is gewoon het verschil.
[...]
En hoe komt dat raketgeleerde ? heb je daar überhaupt over nagedacht of word het dan te moeilijk ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:32 schreef Charismatisch het volgende:
265 dode Palestijnen, 1920 Palestijnen gewond (volgens de VN 77% burgers).
1 dode Israëlische soldaat en 1 dode Israëlische burger die de soldaten van voedsel voorzag. 17 Israëlische soldaten gewond en 28 Israëlische burgers gewond.
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Protective_Edge
Conclusie: de Palestijnen doden/verwonden relatief gezien minder burgers dan de Israëliërs met hun 'precisiewapens'.
Foute conclusie. Israel zorgt gewoon goed voor z,n eigen bevolking en heeft geinvesteerd in afweergeschut ed zodat er aan Israelische zijde bijna geen slachtoffers vallen. Raketten, al meer dan 1000 stuks zijn dodelijk als je geen goede verdediging hebt. Israel heeft dat wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:32 schreef Charismatisch het volgende:
1 dode Israëlische soldaat en 1 dode Israëlische burger die de soldaten van voedsel voorzag. 17 Israëlische soldaten gewond en 28 Israëlische burgers gewond.
Conclusie: de Palestijnen doden/verwonden relatief gezien minder burgers dan de Israëliërs met hun 'precisiewapens'.
Gekregen van de Amerikanen bedoel je.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:00 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Foute conclusie. Israel zorgt gewoon goed voor z,n eigen bevolking en heeft geinvesteerd in afweergeschut ed zodat er aan Israelische zijde bijna geen slachtoffers vallen. Raketten, al meer dan 1000 stuks zijn dodelijk als je geen goede verdediging hebt. Israel heeft dat wel.
Nou dat materiaal is gewoon gekocht, Amerika geeft niet zomaar wat weg, en al was het zo dan heeft Amerika het juiste gedaan.quote:
Eigelijk vooral om die technologie in handen te krijgen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:21 schreef johnson555 het volgende:
Ha, deels. Complete arsenalen worden door de Amerikanen gefinancierd. Puur om die onrust daar aan te houden en om een aanwezigheid te vormen daar
Antisemiet is een term wat door Israël en/of haar aanhangers misbruikt wordt om alle discussie en kritiek omtrent wat ze doen dood te maken. Doordat het zo vaak misbruikt wordt begint het jammer genoeg ook zijn waarde te verliezen. En ja ik vind dat Israël zich mag verdedigen tegen hamas maar zoals het er nu aan toe gaat daar is gewoon achterlijk.quote:
Ben je jaloers ofzo dat jij niets krijgt van de Amerikanen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:21 schreef johnson555 het volgende:
Ha, deels. Complete arsenalen worden door de Amerikanen gefinancierd. Puur om die onrust daar aan te houden en om een aanwezigheid te vormen daar
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:25 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
Ben je jaloers ofzo dat jij niets krijgt van de Amerikanen?
Punt is gewoon. Israël heeft vrienden. Palestijnen niet. Zelfs de omringende moslim landen helpen de palestijnen nauwelijks.
Dat zegt al iets. ..
Dit dusquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:46 schreef Confetti het volgende:
Wanneer wordt Hamas eens afgerekend door de lokale bevolking?
Het is duidelijk dat zij in de huidige vorm niets tegen Israel kunnen beginnen en de onwil om dat in te zien zorgt voor steeds meer burgerslachtoffers.
Wat dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:25 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
Punt is gewoon. Israël heeft vrienden. Palestijnen niet. Zelfs de omringende moslim landen helpen de palestijnen nauwelijks.
Dat zegt al iets. ..
Uhuh, ze maken een fout, kan gebeuren, en het is weer opzettelijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:52 schreef Deadre het volgende:
De vuile zionistische barbaren laten eens weer de nazikant van ze zien.
Palestijnse jongens rennen tevergeefs voor hun leven
[ afbeelding ]
Enkele seconden na dit op het eerste gezicht onschuldig tafereel zijn deze drie neefjes in Gaza omgekomen. Een andere jongen was op dat moment al dodelijk geraakt door een granaat die afgevuurd was door een schip van de Israëlische marine. Na negen dagen van bombardementen wilde het kwartet absoluut naar buiten, ondanks de waarschuwingen van hun ouders.
De familieleden, die tussen negen en elf jaar oud waren, waren op het strand aan het spelen toen de hel losbarstte. Ze renden nog voor hun leven, in een poging om het Al Deira-hotel te bereiken waar veel journalisten logeren. Een verslaggever van 'The Guardian' zag het voor zijn neus gebeuren. 'Toen de rook van de eerste explosie dunner werd, zagen we vier figuurtjes rennen. Gehavende silhouetten waren het', schrijft Peter Beaumont.
Daarop volgde de inslag van een tweede granaat. 'In veertig seconden tijd waren vier jongens die verstoppertje en voetbal speelden dood.' Bij de aanslag raakten ook nog zeven anderen -kinderen én volwassenen- gewond. Hun oom noemde de moorden een koelbloedige slachtpartij.
Israël zal naar eigen zeggen de dood van de kinderen onderzoeken. Volgens lokale media werd een gebouw van Hamas in de buurt onder vuur genomen en werden de kinderen voor vluchtende Hamas-strijders aangezien.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)voor-hun-leven.dhtml
Hier in Nederland lopen ze ook tot ,s avonds laat buiten zonder ouderlijk toezicht. Die lui geven niet om hun kinderen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, ze maken een fout, kan gebeuren, en het is weer opzettelijk.
Waarom spelen kinderen buiten als er aanvallen zijn, heb je je DAT wel eens afgevraagd? Nou, voornamelijk omdat Hamas ze daar neerzet.
Zover wil ik niet gaan, maar 99% van dit soort verhalen zijn gewoon propaganda.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:10 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Hier in Nederland lopen ze ook tot ,s avonds laat buiten zonder ouderlijk toezicht. Die lui geven niet om hun kinderen.
Hopelijk schieten ze je kop eraf wanneer je volgende weer richting Israhell vertrektquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:00 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Foute conclusie. Israel zorgt gewoon goed voor z,n eigen bevolking en heeft geinvesteerd in afweergeschut ed zodat er aan Israelische zijde bijna geen slachtoffers vallen. Raketten, al meer dan 1000 stuks zijn dodelijk als je geen goede verdediging hebt. Israel heeft dat wel.
Klopt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zover wil ik niet gaan, maar 99% van dit soort verhalen zijn gewoon propaganda.
Vredelievend zeg, Hamas-fan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:20 schreef nso het volgende:
[..]
Hopelijk schieten ze je kop eraf wanneer je volgende weer richting Israhell vertrekt
Goh, wat klink je gefrustreerd. Is goed tekenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:20 schreef nso het volgende:
[..]
Hopelijk schieten ze je kop eraf wanneer je volgende weer richting Israhell vertrekt
Erg tragisch idd maar kinderen hou je tijdens oorlogstijd binnen en laat je niet alleen buiten spelen...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:52 schreef Deadre het volgende:
[ afbeelding ]
Enkele seconden na dit op het eerste gezicht onschuldig tafereel zijn deze drie neefjes in Gaza omgekomen. Een andere jongen was op dat moment al dodelijk geraakt door een granaat die afgevuurd was door een schip van de Israëlische marine. Na negen dagen van bombardementen wilde het kwartet absoluut naar buiten, ondanks de waarschuwingen van hun ouders.
De familieleden, die tussen negen en elf jaar oud waren, waren op het strand aan het spelen toen de hel losbarstte. Ze renden nog voor hun leven, in een poging om het Al Deira-hotel te bereiken waar veel journalisten logeren. Een verslaggever van 'The Guardian' zag het voor zijn neus gebeuren. 'Toen de rook van de eerste explosie dunner werd, zagen we vier figuurtjes rennen. Gehavende silhouetten waren het', schrijft Peter Beaumont.
Daarop volgde de inslag van een tweede granaat. 'In veertig seconden tijd waren vier jongens die verstoppertje en voetbal speelden dood.' Bij de aanslag raakten ook nog zeven anderen -kinderen én volwassenen- gewond. Hun oom noemde de moorden een koelbloedige slachtpartij.
Israël zal naar eigen zeggen de dood van de kinderen onderzoeken. Volgens lokale media werd een gebouw van Hamas in de buurt onder vuur genomen en werden de kinderen voor vluchtende Hamas-strijders aangezien.
de zionnazi,s supporters hebben zo een hekel aan de Islam dat ze doden van kinderen toejuichen ,, hoe ziek kan je zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:32 schreef Charismatisch het volgende:
Ah, moslims. Nu begint het te dagen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:23 schreef nso het volgende:
[..]
de zionnazi,s supporters hebben zo een hekel aan de Islam dat ze doden van kinderen toejuichen ,, hoe ziek kan je zijn
het is daar al-tijd oorlogstijdquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:22 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
Erg tragisch idd maar kinderen hou je tijdens oorlogstijd binnen en laat je niet alleen buiten spelen...
Ja, je punt is wel duidelijk hoor. Joden en ongelovigen moeten dood, islam is the only way etc etc.quote:
Aan je eerdere hypothese ook niet dus is het vrij onzinnig om daar over te gaan speculeren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:41 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
Dat kan waar zijn maar daar doe je nu niet veel meer aan.
Onzin. Israël ruimt om de 2 jaar tijd het Hamas wapen arsenaal op nadat ze het weer hebben aangevuld...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is daar al-tijd oorlogstijd
al een jaar of 40
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, je punt is wel duidelijk hoor. Joden en ongelovigen moeten dood, islam is the only way etc etc.
Het is daar vrijwel altijd oorlog. Het normale klootjesvolk blijft ook gewoon naar het strand gaan en dergelijke. Je probeert de schuld nu bij de slachtoffers neer te leggen. En als die redenering wordt omgedraaid speel je op de man.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:27 schreef Virus3000 het volgende:
Maar als jij het verstandig vind om tijdens een oorlog lekker buiten te gaan spelen moet je dat maar lekker doen.
Het is niet hun schuld maar slim is het ook niet...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is daar vrijwel altijd oorlog. Het normale klootjesvolk blijft ook gewoon naar het strand gaan en dergelijke. Je probeert de schuld nu bij de slachtoffers neer te leggen. En als die redenering wordt omgedraaid speel je op de man.
Dan kun je vrijwel nooit naar buiten want er is altijd wel dreiging van buitenaf. Burgers daar zijn op geen enkele wijze verantwoordelijk voor de slachtoffers, hoe hard je ook je best doet dat anders te laten lijken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:29 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
Onzin. Israël ruimt om de 2 jaar tijd het Hamas wapen arsenaal op nadat ze het weer hebben aangevuld...
Ja. In die periodes blijf je beter binnen.
Dat is Israël ook niet. Ook in de rustige periodes vliegen er regelmatig raketten van Gaza naar Israël. En die zijn gericht random dus iedereen loopt even veel kans daar om geraakt te worden. Ook onschuldige babies dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan kun je vrijwel nooit naar buiten want er is altijd wel dreiging van buitenaf. Burgers daar zijn op geen enkele wijze verantwoordelijk voor de slachtoffers, hoe hard je ook je best doet dat anders te laten lijken.
Ja, Israël is het grootste slachtoffer in deze strijd natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:38 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
Dat is Israël ook niet. Ook in de rustige periodes vliegen er regelmatig raketten van Gaza naar Israël. En die zijn gericht random dus iedereen loopt even veel kans daar om geraakt te worden. Ook onschuldige babies dus.
Het blijft tragisch...
Ik last In Ha'aretz (volgens mij) dat die kinderen rond een schuur of loods aan het strand aan het spelen waren. Maar aan speculatie heb je niet zo veel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:37 schreef HeatWave het volgende:
In dit geval lijkt het idd gewoon een tragisch ongeval. het strand lijkt me ook niet per se een high value target, maar het kan gewoon zo zijn dat ze werden aangezien voor soldaten.
Nee, die mogen ook geen varkensvlees.quote:
Nee, daarom. Maar het is natuurlijk tragisch, dat is het "probleem" ook niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik last In Ha'aretz (volgens mij) dat die kinderen rond een schuur of loods aan het strand aan het spelen waren. Maar aan speculatie heb je niet zo veel.
http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/1.605568quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik last In Ha'aretz (volgens mij) dat die kinderen rond een schuur of loods aan het strand aan het spelen waren. Maar aan speculatie heb je niet zo veel.
Waarom zeg je dit?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:20 schreef nso het volgende:
[..]
En triest dat er weer een paar extremisten geboren zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, daarom. Maar het is natuurlijk tragisch, dat is het "probleem" ook niet.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:52 schreef Deadre het volgende:
[ afbeelding ]
In april 1945 gingen de Stad-Groningers gewoon de straat op om te kijken naar hoe de Canadezen de stad bevrijdden. Er kwamen er 140 om... tegen 41 Canadezen en een veelvoud aan Duitsers.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is daar vrijwel altijd oorlog. Het normale klootjesvolk blijft ook gewoon naar het strand gaan en dergelijke. Je probeert de schuld nu bij de slachtoffers neer te leggen. En als die redenering wordt omgedraaid speel je op de man.
Jij gelooft je eigen leugensquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:09 schreef Karrs het volgende:
[..]
In april 1945 gingen de Stad-Groningers gewoon de straat op om te kijken naar hoe de Canadezen de stad bevrijdden. Er kwamen er 140 om... tegen 41 Canadezen en een veelvoud aan Duitsers.
Nou waren de Groningers niks gewend, natuurlijk, want de Stad was in 1940 zonder slag of stoot bezet, maar het geeft wel aan dat het leven doorgaat, dat mensen af en toe te stom zijn om voor de duvel te dansen en dat dit soort dingen gewoon gebéuren. Palestijnse kinderen zijn vanaf hun geboorte al bekend met de spanningen, dus die zijn het gewend. Kan me goed voorstellen dat ze gewoon naar het strand wilden (want vooralsnog gebeurde daar niks, immers).
Dramatisch ongeluk. Misschien was het een triggerhappy Israëliër. (Dat zou dan een hele boot vol moeten zijn). Waarschijnlijker is dat het gewoon een tragische vergissing was.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:42 schreef Karrs het volgende:
[..]
En zo zie je maar wie er nou eigenlijk vol haat zit.
Typische Israëliërs? Dit is uitschot, maar jij schijnt weer te denken dat alle Israëliërs zo zijn.
Dank je voor het dubbel vermelden van je onzekerheidquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:45 schreef Karrs het volgende:
[..]
Want dit geldt natuurlijk voor alle Israëliërs.
Dank je voor het aantonen wie er ook alweer vol haat zitten.
Ja omdat die in de kont kruipen van de usa, zijn een stel hypocrietenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:25 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
Dat zegt al iets. ..
'een fout'quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, ze maken een fout, kan gebeuren, en het is weer opzettelijk.
Waarom spelen kinderen buiten als er aanvallen zijn, heb je je DAT wel eens afgevraagd? Nou, voornamelijk omdat Hamas ze daar neerzet.
Wat is een beter alternatief voor de USA dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja omdat die in de kont kruipen van de usa, zijn een stel hypocrieten
ja dus die kinderen moeten nooit buitenkomen is wat je zegt met israel tegenover jequote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:22 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
Erg tragisch idd maar kinderen hou je tijdens oorlogstijd binnen en laat je niet alleen buiten spelen...
Kinderen moeten niet buiten komen als je net raketten hebt afgevuurd op een land met veel meer wapens dan jij nee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja dus die kinderen moeten nooit buitenkomen is wat je zegt met israel tegenover je
ja echt overduidelijke propaganda, ze proberen je wel te hersenspoelen zeg. Ze hebben een paar kinderen (voor de zoveelste keer) vermoord, kijk ons zielig zijn...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:37 schreef HeatWave het volgende:
In dit geval lijkt het idd gewoon een tragisch ongeval. het strand lijkt me ook niet per se een high value target, maar het kan gewoon zo zijn dat ze werden aangezien voor soldaten.
En nee, dat is niet leuk, dat is gewoon kut voor die koters en hun familie. Maar is verder ook niet echt een heel belangrijk feit in dit conflict verder, wordt vergroot voor propaganda doeleinden omdat het zo'n "mooi" verhaal is ipv de andere slachtoffers over en weer die gewoon in een huis zaten oid.
Juist dat dit zo goed in beeld wordt gebracht maakt het overduidelijk propaganda.
Uhuh, wederom, waar is jouw bewijs dat JIJ niet degene bent die is gehersenspoeld?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja echt overduidelijke propaganda, ze proberen je wel te hersenspoelen zeg. Ze hebben een paar kinderen (voor de zoveelste keer) vermoord, kijk ons zielig zijn...
haal je hoofd uit je reet aub
Mijn uitgangspunt in dit conflict is dat ik achter de kant van degenen sta die al jaren lang onderdrukt worden en waar geen situatie verbetering optreedt. Zoals ik eerder al zei in dit topic: je gaat toch niet achter een volwassen staan, als die een kind in elkaar aan het slaan is en dat kind probeert af en toe terug te schoppen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, wederom, waar is jouw bewijs dat JIJ niet degene bent die is gehersenspoeld?
Wat is jouw uitgangspunt in dit conflict?
Het zijn geen zionisten die er omgekomen zijn, want een niet-jood is minderwaardig en die mogen dood in de ogen van jouw soort.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:02 schreef Karrs het volgende:
[..]
Geen Pallywood, dus. Hoewel het ongetwijfeld prachtige propaganda is voor Hamas en jodenhaters all over the world. Maar dit, dames en heren, is waarom oorlog zuigt.
quote:
Voorlopig doe jij niets anders dan alleen maar beweren dat jij gelijkt hebt en de rest niet. Nergens blijkt uit dat jij enige link hebt met de regio of er mensen kent.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..], exact het niveau dus. Dank je wel voor het laten zien hoe dom zo'n persoon kan zijn.
Menig moslim-basher die niks weet van het conflict en uit zijn vreselijke naïviteit (die hij zogenaamd baseert op de situatie in Nederland) de onterechte kant kiest.
Ah, de beruchte scum-tweet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:11 schreef RVer het volgende:
Dit is ook te sneu voor woorden, tuig
CNN-journalist weg om Israël-tweet
http://nos.nl/artikel/676(...)-om-israeltweet.html
Ik heb toch gereageerd op wat je aan mij vroeg? Heb je dat 'toevallig' niet gelezen omdat het te confronterend is voor een zionist zoals jou? En ik heb inderdaad een link met de mensen en regio, maar wat gaat jou dat aan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voorlopig doe jij niets anders dan alleen maar beweren dat jij gelijkt hebt en de rest niet. Nergens blijkt uit dat jij enige link hebt met de regio of er mensen kent.
Je doet uit de hoogte, gooit er een "moslimhater" in zodat je hoopt dat niemand meer iets durft te zeggen, want moslims, en verder ram je er een oneliner doorheen.
Elk "argument" dat jij hebt kan ik omdraaien alleen door hamas en israel om te draaien in je zinnen. Er zit nergens iets van bewijs of blijk van kennis in. Alleen maar blinde haat.
Wanneer komt de racismekaart?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik heb toch gereageerd op wat je aan mij vroeg? Heb je dat 'toevallig' niet gelezen omdat het te confronterend is voor een zionist zoals jou? En ik heb inderdaad een link met de mensen en regio, maar wat gaat jou dat aan?
Nee jij kunt helemaal niks omdraaien van wat ik zeg, palastijnen onderdrukken? palastijnen doen 100x ergere dingen? palestijnen zijn ermee begonnen? hamas?
Kijk eens naar wat statistieken, 1 israelier voor 100 onschuldige Palestijnen.
Alleen al van de huidige 'grondoffensief' Operation Protective Edge blijken de statistieken al:
1 israelische soldaat en 1 burger gedood, en 260 onschuldige Palestijnen en meer dan 2000 gewond (waarschijnlijk is dit inmiddels al veel meer).
En dit is al jaren lang zo. Dat je zo iets blijft ontkennen is toch fascinerend.
Maargoed zolang jij je 'israelische soldaat' als bron houdt is dit natuurlijk zinloos, want ja alles wat ik zeg komt voort uit blinde haat.
Kun jij ook nog iets, zeg maar, toevoegen aan dit topic?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:38 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Wanneer komt de racismekaart?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:25 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
Dat zegt al iets. ..
'sinds de start' is met bombardementen, of?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:59 schreef Nibb-it het volgende:
6: 15 P.M. IDF officer says anti-tank fire carried out against IDF troops from a hospital in Shuja'iyya in the Gaza Strip. (Gili Cohen) - Ha'aretz
6:05 P.M. France has asked Qatar to use its influence with Hamas to reach a cease-fire.
Qatar's state news agency said Foreign Minister Khaled al-Attiyah had received a phone call from French Foreign Minister Laurent Fabius on Friday in which they "searched for ways to reach an agreement on a ceasefire."(Reuters) - Ha'aretz
Volgens dezelfde bron zijn er sinds de start van het Israëlische offensief 265 mensen omgekomen in de Gazastrook.
En wat is jou toegevoegde waarde ? jij hebt alleen maar gelijk Israël is de grote schurk en jij staat als een huis achter Hamas, dat is in mijn ogen ziek, aangezien zowel de EU als de VS Hamas zien als een terroristische organisatie.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kun jij ook nog iets, zeg maar, toevoegen aan dit topic?
Mijn toegevoegde waarde is dat ik inhoudelijk reageer en niet loop te schelden en onwetendheden loop te verkondigen zoals jij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:33 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
En wat is jou toegevoegde waarde ? jij hebt alleen maar gelijk Israël is de grote schurk en jij staat als een huis achter Hamas, dat is in mijn ogen ziek, aangezien zowel de EU als de VS Hamas zien als een terroristische organisatie.
Continue lees ik het woord zionist, typisch een woord dat gebruikt wordt door moslim extremisten zoals die van Sharia for Holland / Belgium.
In de ogen van dit soort lieden moet de gehele wereld buigen voor Allah, nou dat gaat nooit gebeuren want ALLAH BESTAAT NIET.
Wanneer gaat het doordringen dat er geen plek is voor mensen met die fascistische en racistische geloof ?
Tuigquote:CNN stuurt verslaggeefster weg na negatieve tweet over Israëli's
De Amerikaanse nieuwszender CNN heeft verslaggeefster Diana Magnay na een negatieve tweet van haar over Israëli's weggestuurd. Ze moet weg uit het Midden-Oosten en gaat in Moskou werken, meldt CNN.
Magnay noemde na een uitzending donderdag Israëlische omstanders 'tuig'. Ze stonden op een heuvel bij de dichtbevolkte Gazastrook te juichen toen de Palestijnse bevolking daar werd getroffen door de Israëlische beschietingen. Magnay zei dat die Israëlische omstanders haar bedreigden. Ze viel daarom tegen hen uit. De tweet is snel verwijderd.
Het vertrek van Magnay komt vlak nadat de Amerikaanse nieuwszender NBC verslaggever Ayman Mohyeldin uit Gaza had teruggetrokken. Waarom is niet bekendgemaakt. Amerikaanse media gaan ervan uit dat ook hier uitingen op sociale netwerken tot het vertrek hebben geleid.
Nounou, nu ben ik zelf atheïst en sta een beetje in het midden van dit conflict wat de partijen betreft. Maar is het nu echt nodig om 'ALLAH BESTAAT NIET' te gaan roepen? Je gaat daar enkel boze reacties op krijgen en kan niet je gelijk bewijzen. Ik vind dat persoonlijk opruiend en nutteloos. Nogal fascistisch om dat zo uit te sluiten zelfs.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:33 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
En wat is jou toegevoegde waarde ? jij hebt alleen maar gelijk Israël is de grote schurk en jij staat als een huis achter Hamas, dat is in mijn ogen ziek, aangezien zowel de EU als de VS Hamas zien als een terroristische organisatie.
Continue lees ik het woord zionist, typisch een woord dat gebruikt wordt door moslim extremisten zoals die van Sharia for Holland / Belgium.
In de ogen van dit soort lieden moet de gehele wereld buigen voor Allah, nou dat gaat nooit gebeuren want ALLAH BESTAAT NIET.
Wanneer gaat het doordringen dat er geen plek is voor mensen met die fascistische en racistische geloof ?
Dat klopt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:24 schreef Roceco het volgende:
[..]
'sinds de start' is met bombardementen, of?
Nee, dat jij voor de eerste keer een post typt die uit meer dan 5 zinnen bestaat maakt jouw bijdrage nog niet nuttig. Zeker niet gezien je bijdragen in het geheel. Zie hier al jouw posts uit vorige topics in de reeks:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mijn toegevoegde waarde is dat ik inhoudelijk reageer en niet loop te schelden en onwetendheden loop te verkondigen zoals jij.
Leer trouwens de definitie kennen van het woord zionist, wederom een naïeve opmerking.
Dat jij je anti-islam ideeën probeert te weerspiegelen op dit conflict is gewoon triest, maargoed je komt over als een kind van maximaal 14 jaar, dus ik neem het je niet kwalijk.
Maar ik ben het met je eens: Israël is inderdaad de grote schurk.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]Wie is er ook alweer begonnen? Juist Israël.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ah, weer een naïeve zionist gespot.![]()
Lees je eens eerst in over het conflict, dan leer je misschien nog eens wat over de 'Israëlieten'
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Joh, ik ga niet weer tijd lopen verspillen.
quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Grappig, ik heb jou nog nooit kunnen betrappen op 1 zinnige post. Alleen maar dat zionistische bullshit van je. Ben je echt zo naïef?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 04:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat is daar nou '' aan, ben je echt zo infantiel?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 04:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]![]()
Terroristen in Gaza? Jij bent nog dommer dan je UI doet vermoeden, de enige terroristen zijn de "Israëliërs".
quote:Op woensdag 9 juli 2014 04:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee, daarom staat het hele midden-oosten achter ze.(en mensen met een gezond verstand)
Arabische landen willen dat de 'pallies' hun eigen land terugkrijgen, wat ook eventueel gaat gebeuren
quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]wat een onzin zeg.
Al die aanslagen van israel die 100x erger zijn steun jij? Dan heb je geen gezond verstand kan ik je zeggen.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
'zijn land'![]()
![]()
![]()
Israël heeft niks te zoeken daar, logisch dus dat ze nog enige weerstand krijgen.
T zou wel heel gek zijn als Palestina, ook dat kleine beetje wat ze nog proberen te doen tegen de onrechtvaardigheid ook niet meer zou doen.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik leef in de echte wereld.
Leef je echt in deze zionistische tunnelvisie van je? Dan hoop ik echt dat het nog goedkomt met je.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Israël in de toekomst zal eerder een niet zichtbare plek zijn op de kaart
Tenminste dat hoop ik.
quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Is gewoon bullshit dat eerste, mensen weten weer eens niks
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij post onzin, kom dan ook zelf met een bron
Ohnee wacht...
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Stop met gehersenspoeld te worden door de joodse propaganda man
Hypocrieten kan niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hopen idd dat dat smerige israel uitgeroeid wordt
Mooie datum kies je uit, alsof ik op elk moment een grote en inhoudelijke reactie moet gevenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:05 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Nee, dat jij voor de eerste keer een post typt die uit meer dan 5 zinnen bestaat maakt jouw bijdrage nog niet nuttig. Zeker niet gezien je bijdragen in het geheel. Zie hier al jouw posts uit vorige reeksen:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hypocrieten kan niet.
Mag ik vragen wat de definitie is van het woord 'Zionist' ?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mooie datum kies je uit, alsof ik op elk moment een grote reactie moet geven
Dat je overweg kan gaan met de sherlock functie is ook goed van je hoor
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mijn toegevoegde waarde is dat ik inhoudelijk reageer en niet loop te schelden
Had ik het over 17 dagen geleden dan, alsof ik 24/7 in dit topic zit om mijn serieuze mening volledig te verkondigen? En de helft van die reacties die jij geeft zijn alsnog inhoudelijk hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:09 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
[..]
Wat is de definitie van het woord 'Zionist' ?
Jou mening is ziek, gestoord en sowieso ongefundeerd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Had ik het over 17 dagen geleden dan, alsof ik 24/7 in dit topic zit om mijn mening volledig te verkondigen? En de helft van die reacties die jij geeft zijn alsnog inhoudelijk hoor.
Dit ruk je compleet uit zijn verband.
En ik kan me niet voorstellen dat jij die definitie niet weet met je UI. Dus een beetje naar de bekende weg vragen much?
Jouw*, speeltijd is over zei ik toch al?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:14 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Jou mening is ziek, gestoord en sowieso ongefundeerd.
Wat wil je doen dan achter je keyboardjequote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jouw*, speeltijd is over zei ik toch al?
Niks?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:16 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan achter je keyboardje?
Moet ik nu vreselijk geintimideerd zijn of iets dergelijks ?
Ga lekker een hapje eten en wat drinken met vrienden het is vandaag al warm genoeg
1. Dit zijn echt al jouw reacties die je in deze reeks hebt gepost.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Had ik het over 17 dagen geleden dan, alsof ik 24/7 in dit topic zit om mijn mening volledig te verkondigen? En de helft van die reacties die jij geeft zijn alsnog inhoudelijk hoor.
Dit ruk je compleet uit zijn verband.
En ik kan me niet voorstellen dat jij die definitie niet weet met je UI. Dus een beetje naar de bekende weg vragen much?
Ja maar, in die reactie zei ik toch niet in de gehele reeks? Of wel soms? Het gaat om het heden (dit topic, afgelopen topics), niet dingen van 2 weken geleden. Dus beetje raar dat je dan dat gaat quoten en daarmee je punt wilt aantonen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:29 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
1. Dit zijn echt al jouw reacties die je in deze reeks hebt gepost.
2. De helft is niet inhoudelijk, echt niet (ik daag je uit om ze aan te wijzen).
Al de bochten en steegjes waarin jij je probeert te wringen lopen dood.
Maar goed, ik sta vooralsnog open voor een inhoudelijke discussie, als je interesse hebt.
Daar mogen de ouders Hamas voor bedanken, ik praat niet goed dat er 3 kinderen voor terroristen zijn aangezien, maar dit gebeurd nu eenmaal in een oorlog.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:39 schreef johnson555 het volgende:
het is pas ziek dat mensen in dit topic, kindermoorden goedkeuren onder het motto "israil dacht dat ze terroristen waren"
wtf is "dat gebeurt nu eenmaal in een oorlog" voor excuus? heb je wel door wat je zegt? sowieso oorlog , het is meer een belegering dan een oorlog. Ik leg ook de schuld bij Hamas maar ook bij Israelquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:42 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Daar mogen de ouders Hamas voor bedanken, ik praat niet goed dat er 3 kinderen voor terroristen zijn aangezien, maar dit gebeurd nu eenmaal in een oorlog.
Echt erg maar zoek de schuld nu vooral bij Hamas.
Jr moet verdomme toch wel -20 hebben als jr kids aan ziet voor soldatenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:37 schreef HeatWave het volgende:
En nee, dat is niet leuk, dat is gewoon kut voor die koters en hun familie. Maar is verder ook niet echt een heel belangrijk feit in dit conflict verder, wordt vergroot voor propaganda doeleinden omdat het zo'n "mooi" verhaal is ipv de andere slachtoffers over en weer die gewoon in een huis zaten oid.
Juist dat dit zo goed in beeld wordt gebracht maakt het overduidelijk propaganda.
De schuld wat betreft die dode kinderen ? ja zeker de schuld van Israel en niet goed te praten, zo was mijn opmerking niet bedoeld, meer in de trant van dat er wel weer onschuldige burgerslachtoffers vallen en daar mogen de Palestijnen Hamas voor bedanken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:45 schreef johnson555 het volgende:
[..]
wtf is "dat gebeurt nu eenmaal in een oorlog" voor excuus? heb je wel door wat je zegt? sowieso oorlog , het is meer een belegering dan een oorlog. Ik leg ook de schuld bij Hamas maar ook bij Israel
Isreal heeft geschoten hoor niet hamas je miet dit soort kut smoesjes voortaan bij je houdenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:42 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Daar mogen de ouders Hamas voor bedanken, ik praat niet goed dat er 3 kinderen voor terroristen zijn aangezien, maar dit gebeurd nu eenmaal in een oorlog.
Echt erg maar zoek de schuld nu vooral bij Hamas.
Hij is naïef, volgens hem moet palestina de totale onderdrukking accepteren. En is alles wat op Palestina neerkomt, de schuld van hamas. Kom op.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:13 schreef klawie het volgende:
[..]
Isreal heeft geschoten hoor niet hamas je miet dit soort kut smoesjes voortaan bij je houden
Ik wilde het net posten. Zo zie je maar weer wie de eigenaren van CNN zij, en dat je verde rook geen objectieve verslaggeving van ze hoeft te verwachten in dit soort conflicten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:11 schreef RVer het volgende:
Dit is ook te sneu voor woorden, tuig
CNN-journalist weg om Israël-tweet
http://nos.nl/artikel/676(...)-om-israeltweet.html
Ik zou als ik haar was per direct ontslag nemen, zo weet je weer wat voor een werkgever je hebt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik wilde het net posten. Zo zie je maar weer wie de eigenaren van CNN zij, en dat je verde rook geen objectieve verslaggeving van ze hoeft te verwachten in dit soort conflicten.
Ze noemt etters die juichen bij iedere explosie en vervolgens haar en haar crew bedreigen 'scum', en ze wordt ontslagen. Belachelijk.
Ok, ok, om nog even op jouw punt in te gaan:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja maar, in die reactie zei ik toch niet in de gehele reeks? Of wel soms? Het gaat om het heden (dit topic, afgelopen topics), niet dingen van 2 weken geleden. Dus beetje raar dat je dan dat gaat quoten en daarmee je punt wilt aantonen.
Daarnaast, alsof al jouw posts zo inhoudelijk zijn..
[..]
Blijkbaar moet je een cursus lezen volgen.
[..]
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat leg ik toch uit? Kun je niet lezen?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
eigenlijk moet je hopen dat zo'n raket verkeerd gelanceerd wordt en recht op al die tering-israeliers terecht komt [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Dank je voor het dubbel vermelden van je onzekerheid
Hypocriet!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja omdat die in de kont kruipen van de usa, zijn een stel hypocrieten
Ze is niet ontslagen, maar naar huis geroepen. Op zich niet zo vreemd, als journalist moet je vrij zijn van alle schijn van partijdigheid.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik wilde het net posten. Zo zie je maar weer wie de eigenaren van CNN zij, en dat je verde rook geen objectieve verslaggeving van ze hoeft te verwachten in dit soort conflicten.
Ze noemt etters die juichen bij iedere explosie en vervolgens haar en haar crew bedreigen 'scum', en ze wordt ontslagen. Belachelijk.
Ja fijn dat je bij de meeste quotes de rest van het verhaal wat er bij stond weghaalt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:19 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Ok, ok, om nog even op jouw punt in te gaan:
Scheld/bashposts uit dit topic:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hypocriet!
Mijn punt: als jouw gehele postgeschiedenis in deze reeks enkel bestaat uit bash- en scheldposts, je vervolgens twee inhoudelijke posts plaatst en dan verheven reageert op iemand die op dat moment een bashpost plaatst dan ben je ongelooflijk hypocriet bezig.
Verder claim ik nergens dat ik zo inhoudelijk bezig ben.
Je mag echt nog wel gewoon tuig uitmaken voor tuig, als het tuig is, zonder dat dat verder je objectiviteit in het grotere verhaal aantast...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:20 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ze is niet ontslagen, maar naar huis geroepen. Op zich niet zo vreemd, als journalist moet je vrij zijn van alle schijn van partijdigheid.
twitter:FinallyMario twitterde op donderdag 17-07-2014 om 23:51:10Children playing at the beach should never be a negative thing. #stopwar #gaza reageer retweet
exact, het argument van 2000 jaar geleden zaten de joden een tijdje er, dus wij hebben recht op dit gebied!! Is het grootste non-argument dat er is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:35 schreef Bredemug het volgende:
Nog nooit zo een duidelijke filmpje gezien(excuses als het al gepost is) die de gehele situatie daar uitlegt. Israël is niks meer dan een fictie, alles wat bestaat is gestolen van elkaar keer op keer.
'geduld van israel en de wil tot onderhandelen'quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:53 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Respect voor het geduld van Israel en de wil tot onderhandelen.
Hamas daarentegen
Je hebt gelijk, genoeg geweest. Ik heb mijn punt duidelijk gemaakt, het is verder aan de meelezers en posters om dat te beoordelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja fijn dat je bij de meeste quotes de rest van het verhaal wat er bij stond weghaalt.
Ook weer typisch, doen alsof je neus bloedt.
En ik zie nergens gescheld daar tussen hoor? Wijs maar aan.
En hoezo ben ik een hypocriet? Waar slaat dat op
Dat jij trouwens hier echt tijd aan besteed, terwijl men gewoon op de quote kan klikken en kan zien dat er een heel verhaal boven staat, is ook wel sneu. Verder is er ook helemaal niks verkeerd aan de dingen die je quote.
Dus weer een onzinnige post van je in dit topic.
Maargoed blijf vooral jezelf voor schut zetten.
Hoi Gretta.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
'geduld van israel en de wil tot onderhandelen'
juist...
Ze werd bedreigd?! Wat moet ze anders, het accepteren? Een bevestigend antwoord van jou hierop zou me niet verbazen, de Palestijnen hebben het geweld immers ook maar te accepteren van de Israëliers.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:20 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ze is niet ontslagen, maar naar huis geroepen. Op zich niet zo vreemd, als journalist moet je vrij zijn van alle schijn van partijdigheid.
Definieer 'Jihad'... Als je tegenwoordig dat woord uitspreekt denken mensen gelijk het verkeerde.. Jihad is ook gewoon een oude vrouw helpen met oversteken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:41 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
Dat kan waar zijn maar daar doe je nu niet veel meer aan.
Is trouwens af te wachten of dat ook daadwerkelijk zo zou zijn. Hamas ziet liever alle niet gelovigen uitgeroeid en dan kunnen ze dus nooit naast Israël wonen.
In Israël wonen ook heel veel moslims en die zorgen niet voor problemen daar. Dus komt ook neer op je gewoon een beetje te gedragen... Maar mensen die Jihad supporteren wil je niet in je land hebben. Wil Nederland ook niet.
Waar heb jij het in godsnaam over, je legt woorden in zijn mond en gaat compleet voorbij aan zijn punt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:01 schreef Clashy het volgende:
[..]
Ze werd bedreigd?! Wat moet ze anders, het accepteren? Een bevestigend antwoord van jou hierop zou me niet verbazen, de Palestijnen hebben het geweld immers ook maar te accepteren van de Israëliers.
Disrespect voor iemand met de naam van zo'n belangwekkende film die een regime als dat van de zionistische bezetter steunt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:53 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Respect voor het geduld van Israel en de wil tot onderhandelen.
Hamas daarentegen
Wat lul jij?! Waar leg ik woorden in zijn mond? Hij zegt toch dat ie het niet vreemd vindt dat de journaliste niet meer welkom was en haalde daarbij aan dat dat is vanwege de schijn van partijdigheid. Maar waar is zij partijdig geweest? Die kut-Israëliers hebben haar bedreigd waarna de journaliste ze scum heeft genoemd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waar heb jij het in godsnaam over, je legt woorden in zijn mond en gaat compleet voorbij aan zijn punt.
Iedereen hier interpreteert 'Jihad' verkeerd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:32 schreef Tasjee het volgende:
[..]
Definieer 'Jihad'... Als je tegenwoordig dat woord uitspreekt denken mensen gelijk het verkeerde.. Jihad is ook gewoon een oude vrouw helpen met oversteken.
Ja, Jihadisten zijn eigenlijk hele lieve mensen die omaatjes helpen oversteken. Een soort van klaarovers met baarden dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:54 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Iedereen hier interpreteert 'Jihad' verkeerd.
Ik denk dat je haar plek maar beter niet in kan nemen, dan roept de CNN je na 1 minuut ook terug.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:49 schreef Clashy het volgende:
[..]
Die kut-Israëliers hebben haar bedreigd waarna de journaliste ze scum heeft genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |