Liveblog NOS: http://nos.nl/liveblog/67(...)dam-neergestort.htmlquote:Boven Oekraοne is een passagiersvliegtuig van Malaysia Airlines neergestort. Dat gebeurde dicht bij de Russische grens is. Het nieuws werd eerst gemeld door persbureau Interfax. Het toestel zou in de buurt van Donetsk zijn neergestort.
Malaysia Airlines bevestigt dat het contact met vlucht MH17 is verbroken. Volgens het ANP is de Boeing 777 in Amsterdam opgestegen. Het was van Schiphol vertrokken met als bestemming Kuala Lumpur. Het zou 280 passagiers en 15 bemanningsleden aan boord hebben gehad.
Een adviseur van de Oekraοense regering heeft tegen Interfax gezegd dat alle inzittenden zijn omgekomen.
http://nos.nl/artikel/676(...)uig-neergestort.html
Het betreft vlucht MH017 en KL4103, deze vluchten werden samen in een toestel gevlogen.quote:D-Reizen info-nummer: 023 55 42 555
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende:
Geen persoonsgegeven, je blurt maar
Geen foto's van lijken[/b]
Meenemen in de OP.
Nee man, de lading was niet goed vastgemaakt, verschoof, waardoor het vliegtuig uit balans raakte.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:39 schreef Asmodeus. het volgende:
[..]
Nee man, dit is een C-17 "galaxy" geraakt door taliban anti-AA missles
En hoeveel van FOX?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:40 schreef superniger het volgende:
25 mensen hebben geboekt via D-Reizen.
Zeer belangrijk detail inderdaad.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:40 schreef superniger het volgende:
Ja maar niet zeker of ze aan boord warenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:40 schreef superniger het volgende:
25 mensen of 25 boekingen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:40 schreef superniger het volgende:
Lastig omheen vliegen, zoveel oorlogquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:41 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Waarom vliegen er burgervliegtuigen over een land dat in oorlog is? Of is dat normaal?
Fout, het was eigenlijk nerve gas.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:41 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nee man, de lading was niet goed vastgemaakt, verschoof, waardoor het vliegtuig uit balans raakte.
Goede vraag. Iemand?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:41 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Waarom vliegen er burgervliegtuigen over een land dat in oorlog is? Of is dat normaal?
De hint 'geen foto's van lijken' was niet helemaal duidelijk, eikel?quote:
Vliegtuig is juist het veiligst toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:41 schreef Dven het volgende:
Maar goed, nog een reden om de familie te vertellen dat ik nooit meer per vlieger naar NL ga
Heeft met brandstofmarges te maken, als ze omvliegen moet er een keer extra gestopt worden. Kost geld.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:41 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Kan wel kloppen.. ik herinner me een docu over een passagiersvliegtuig dat door een bom in de lucht was ontploft. Onderzoek wees later uit dat passagiers op verschillende manieren waren overleden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:38 schreef Parzival het volgende:
[..]
dat hoeft niet hoor.. er zijn talloze voorbeelden van vliegtuigen die 15 min naar beneden doken.. met op de voice recorders iedereen gillend in de cabine..
Ik kan me daar zo aan ergeren he... 'Zie mij eens meelevend zijn'quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
#PrayForMH17 is in ieder geval trending topic. Kijken of dat nog wat oplevert!
Ja. Zie Irak, Afghanistan etc.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:41 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Doe eens normaal man, agressief wicht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De hint 'geen foto's van lijken' was niet helemaal duidelijk, eikel?
Dude doe normaal. Dat is een cargo kist die vorig jaar in Afghanistan is neergekomen. Get your facts straight.quote:
Respectloos.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Makers van Aircrash Investigation hebben een fruitmand gestuurd naar Maleysian Airlines als bedankje
Hehequote:Op donderdag 17 juli 2014 18:41 schreef Asmodeus. het volgende:
[..]
Fout, het was eigenlijk nerve gas.
1 onopgehelderde crash en 1 vermoedelijk neergehaald.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Makers van Aircrash Investigation hebben een fruitmand gestuurd naar Maleysian Airlines als bedankje
Sorry man, lees enkel twitter!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dude doe normaal. Dat is een cargo kist die vorig jaar in Afghanistan is neergekomen. Get your facts straight.
Bedankt!quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Wanneer je niet tegen 'raw news' kan, dan moet je wellicht gewoon NOS journaal kijken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De hint 'geen foto's van lijken' was niet helemaal duidelijk, eikel?
Ah, dacht ik al, ordinair een geld kwestie dus,quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft met brandstofmarges te maken, als ze omvliegen moet er een keer extra gestopt worden. Kost geld.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende:
Op donderdag 17 juli 2014 18:29 schreef yvonne het volgende:
Geen foto's van lijken
Meenemen in de OP.
Hey ben jij altijd zo'n kansloos teringjong, of is dit gewoon je internetpersonage en zit je met een semi-stiffy achter je laptop?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef Dven het volgende:
Ik weet het niet zeker maar volgens mij hebben er 25 geboekt bij D-Reizen
Ja of een waarschuwing voor de zwakke maagjes en jankerds.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef sneakydesert het volgende:
Kan er boven het reactievak geen balk komen met daarin tekst die zegt dat er geen foto's van lijken of welke respectloosheid dan ook gepost mag worden?
Welkom op FOK!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef Infection het volgende:
De reacties hier van sommige mensen. Jullie maken zeker nooit wat ergs mee? Dan weet je hoe het voelt.
Die kun jij toch zelf aanpassen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende:
Op donderdag 17 juli 2014 18:29 schreef yvonne het volgende:
Geen foto's van lijken
Meenemen in de OP.
Een geluk bij een ongeluk?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:41 schreef Dven het volgende:
Maar goed, nog een reden om de familie te vertellen dat ik nooit meer per vlieger naar NL ga
Ik denk dat de mods al iets te doen hebben....quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef sneakydesert het volgende:
Kan er boven het reactievak geen balk komen met daarin tekst die zegt dat er geen foto's van lijken of welke respectloosheid dan ook gepost mag worden?
okquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:43 schreef yvonne het volgende:
Nu is er een paar keer gewaarschuwd, lollerds tief ik eraf.
Ze kunnen in ιιn keer doorvliegen naar KL maar dan komen ze niet tegemoet aan wettelijke marges aangaande brandstof dus mensen die komende tijden naar KL vliegen zullen rekening moeten houden met langere reistijden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ah, dacht ik al, ordinair een geld kwestie dus,
Zet dan bij boven de comment box.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:43 schreef yvonne het volgende:
Nu is er een paar keer gewaarschuwd, lollerds tief ik eraf.
Nee. Dat is het niet. Gewoon een stukje respect voor de naaste familieleden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:43 schreef TC03 het volgende:
Dat zero tolerance beleid op foto's van lijken is ook een beetje zielig.
Spoiler of linkje kanquote:
Is gewoon de KEIHARDE realiteit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:43 schreef Jahr00n het volgende:
echt ziek die fotos
wil echt niet zien die
ziek dit crash
quote:
Noem het maar gewoon NL1, klinkt veel beter.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:43 schreef Pino112 het volgende:
Extra Journaal op NPO 1 is nog tot iets voor 20u.
Zonder respectloosheid zou dit hele forum niet bestaan, lees erover heen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef sneakydesert het volgende:
Het negeren van dat verbod is dat nog veel meer natuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:43 schreef TC03 het volgende:
Kunnen we alvast wennen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Noem het maar gewoon NL1, klinkt veel beter.
Ik denk dat jij juist degene bent die onder een steen ligt. Jij bent immers degene zonder empathie.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:43 schreef badschaap het volgende:
waarom gaan we hier huilen over een paar lijkjes?
Kruip dan weer terug onder je steen ofzo als je er niet tegen kan
voortaan gewoon al je reizen per voet afleggenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:41 schreef Dven het volgende:
Hoop kneuzen denken vaak echt zwaar grappig te zijn, al valt dat eigenlijk altijd tegen.quote:
quote:
echt?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik kan er wel tegen, maar het is een respectloze vorm van sensatiezucht. Dat is ook het enige doel - sensatie. Want toevoegende nieuwswaarde heeft het echt niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wanneer je niet tegen 'raw news' kan, dan moet je wellicht gewoon NOS journaal kijken.
Treinquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
voortaan gewoon al je reizen per voet afleggen
Welcome to the real world, huilebalkquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat jij juist degene bent die onder een steen ligt. Jij bent immers degene zonder empathie.
Ik noem het psychopaten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom zou je uberhaupt foto's van lichamen of privacy gevoelige informatie willen zien?
Stelletje puberale sensatiezoekers hier.
Dit snap ik ook niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:41 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Nee, gewoon berechten in Den Haag.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef TLC het volgende:
Diegene die achter deze laffe daad zitten zouden terstond tegen de muur gezet moeten worden en geexecuteerd, gatverdamme
Indien de separatisten verantwoordelijk zijn, dan is het zaak om direct orde op zaken te stellen en als NAVO gelijk heel Oost-Oekraοne met de grond gelijk te maken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:43 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
De systemen waar de separatisten niet over beschikken. Volgens Strelkov, dan.
Je gaat toch niet vliegen met WTCquote:
Huilen is deel van de 'real world'quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef badschaap het volgende:
[..]
Welcome to the real world, huilebalk
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef vluggejapie99 het volgende:
Russische propaganda praktijken hier.
Vond de marge al enigszins grootquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
20 tot 30 voor de duidelijkheid
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef Maver24 het volgende:
Dit is gewoon keiharde waarheid. Niet je kop in het zand verstoppen.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef alors het volgende:
Touroperator WTC? ook een ongelukkige naam...
Dan moet jij je wat meer verdiepen in de betekenis van woorden.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Indien de separatisten verantwoordelijk zijn, dan is het zaak om direct orde op zaken te stellen en als NAVO gelijk heel Oost-Oekraοne met de grond gelijk te maken.
Schrijf ik enigszins geschrokken van dit incident.
Dat staat Poetin toe, denk je?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Indien de separatisten verantwoordelijk zijn, dan is het zaak om direct orde op zaken te stellen en als NAVO gelijk heel Oost-Oekraοne met de grond gelijk te maken.
Schrijf ik enigszins geschrokken van dit incident.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:46 schreef Abrikozentaart het volgende:
wat erg voor al die Nederlandse gezinnen en kennissen van die Nederlandse passagiers die in dat vliegtuig zaten
Ja, en niet van de andere passagiers?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:46 schreef Abrikozentaart het volgende:
wat erg voor al die Nederlandse gezinnen en kennissen van die Nederlandse passagiers die in dat vliegtuig zaten
Alle opties zijn eigenlijk behoorlijk onwaarschijnlijk. De Russen en Oekraοners zijn wel zo slim om geen burgervliegtuigen neer te halen en van de rebellen is het nog maar de vraag of ze de benodigde wapens ervoor hebben en er ook mee om weten te gaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef Confetti het volgende:
Oekraine heeft dit natuurlijk niet gedaan, dat doen ze gewoon niet. Hopelijk worden die separisten nu vernietigd.
Jaquote:
Guttegut, we got a badass over herequote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef badschaap het volgende:
[..]
Welcome to the real world, huilebalk
Leuk als de familie nog niet is ingelichtquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:46 schreef vigen98 het volgende:
Kom op ... Waarom mogen er geen foto's van lijken gepost worden? :/
Schattig. Jij bent vast van 1998.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:46 schreef vigen98 het volgende:
mag wel, achter een spoilerquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:46 schreef vigen98 het volgende:
Nee, maar het was slechts een primaire reactie van mijn kant.quote:
Daarnaast is het vakantietijd in Nederland..quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:47 schreef Mariposas het volgende:
Heftig nieuws dit! Een jaar geleden heb ik deze vlucht ook gehad, eng idee. Toen zaten er best veel Nederlanders in, in elk geval zeker meer dan de 20 waar ik nu over lees. Kan toeval zijn maar zou me niets verbazen als het aantal veel hoger ligt.
Commentaar in feedback.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:43 schreef TC03 het volgende:
Wat een onzin vind ik dit altijd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:47 schreef Mariposas het volgende:
Een jaar geleden heb ik deze vlucht ook gehad, eng idee.
Dven rot op.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Commentaar in feedback.
Lijken kun je fijn achter een spoiler of via een linkje doen, doei.
Ja, maar niet reλel dus.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar het was slechts een primaire reactie van mijn kant.
Wie dan? Ik kan me niet voorstellen dat een legereenheid zo kan rebelleren dat ze een passagiersvliegtuig neerschieten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:46 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Alle opties zijn eigenlijk behoorlijk onwaarschijnlijk. De Russen en Oekraοners zijn wel zo slim om geen burgervliegtuigen neer te halen en van de rebellen is het nog maar de vraag of ze de benodigde wapens ervoor hebben en er ook mee om weten te gaan.
Mijn god trolquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:48 schreef Caland het volgende:
Wtf. Ik zit overmorgen ook in een vliegtuig. Zoveel toeval.
Het spijt me yvonne maar zo'n wanstaltige reactie verdient een wanstaltig antwoord. Wanneer men zich normaal gedraagt tegenover mij, ben ik natuurlijk bereid hetzelfde terug te geven.quote:
25 D-Reizen (allemaal NL), en 20-30 WTC (niet verteld of die allemaal NL zijn, maar zal toch een aanzienlijk gedeelte zijn) en dan nog via allemaal andere boekingssites (het was een gecombineerde vlucht met KLM)... dus reken idd maar op een redelijk deel Nederlanders.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:47 schreef Mariposas het volgende:
Heftig nieuws dit! Een jaar geleden heb ik deze vlucht ook gehad, eng idee. Toen zaten er best veel Nederlanders in, in elk geval zeker meer dan de 20 waar ik nu over lees. Kan toeval zijn maar zou me niets verbazen als het aantal veel hoger ligt.
Hopelijk overkomt jou niks.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:48 schreef Caland het volgende:
Duh.quote:
Waarom? Je hebt dan een beeld in je hoofd van hoe de vlucht voor jou was en hoe het voor deze mensen was, tσt het fout ging. Dat heet inlevingsvermogen en is een uitstekende menselijke kwaliteit.quote:
hoop dat je anuleringsverzekering hebt. zou zeker niet vliegen nuquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:48 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat jij meer van de treinen was?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:48 schreef Caland het volgende:
Commentaar in feedback.quote:
Waarom weet ik daar niets van? waar ga je heen op vakantie?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:48 schreef Caland het volgende:
Dat Lijkt er al meer op.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Commentaar in feedback.
Sterkte.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:48 schreef Caland het volgende:
Vind ik ook wel een goeie opmerking. Je zou zeggen dat vanaf zo;n hoogte het toestel in duizenden stukjes uiteenvalt. tenminste daar zijn legio voorbeelden van. Wellicht hier niet?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Op die hoogte neergeschoten, dan liggen er brokstukken in een groot gebied toch?
De kans dat een ander zaadje sneller was is groter.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:47 schreef Mariposas het volgende:
Heftig nieuws dit! Een jaar geleden heb ik deze vlucht ook gehad, eng idee.
wow idd, ik 2 jaar geleden ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:48 schreef Caland het volgende:
Topicpointer een optie?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Commentaar in feedback.
Straal van 15km is toch behoorlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:49 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Vind ik ook wel een goeie opmerking. Je zou zeggen dat vanaf zo;n hoogte het toestel in duizenden stukjes uiteenvalt. tenminste daar zijn legio voorbeelden van. Wellicht hier niet?
Die CEO zal nu wel peentjes zweten ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:49 schreef TLC het volgende:
Ik heb ook wel te doen met de mensen van Malaysian Airways, het lijkt wel of er n vloek over ze rust
Bron?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
Het vliegtuig vanmiddag in kwestie bij het opstijgen:
[ afbeelding ]
Als zo'n vliegtuig op 10k hoogte ruim 700 / 900 km/h uur vliegt, knallen die brokstukken alle kanten op natuurlijk. Kan over tientallen kilometers verspreid liggen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:49 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Vind ik ook wel een goeie opmerking. Je zou zeggen dat vanaf zo;n hoogte het toestel in duizenden stukjes uiteenvalt. tenminste daar zijn legio voorbeelden van. Wellicht hier niet?
Ligt eraan wat voor een schade er is aangericht. Kan best redelijk intact naar beneden komen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:49 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Bewust of niet, zelfs als 'rebel' ben je een teringmongool als je lukraak vliegtuigen uit de lucht schiet. Tijd voor echte maatregelen, maar goed, Poetin zal het allemaal wel weer rechtlullenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is vooral de vraag of dit bewust is gebeurd. Dit komt de zaak van de separatisten ook niet ten goede.
Kreta. Hopen dat ik het overleef. Misschien even omboeken nog.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waarom weet ik daar niets van? waar ga je heen op vakantie?
Voor de andere 200 man geen RIP?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:49 schreef Minimunt het volgende:
Ik schat toch zo'n 80 tot 100 nederlanders,RIP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door sp3c op 17-07-2014 18:51:41 ]
Dichtbij de brandhaard, niets mis mee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het zal wel oersaai zijn in Bulgarije
Levende mensen op foto's hebben geen nabestaanden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef VMSDKR het volgende:
Lijken zijn gewoon stilliggende mensenlichamen.
Levende mensen staan ook stil op foto's. Wtf is het probleem.
:/quote:De leiders van de pro-Russische separatisten van de zelfverklaarde Volksrepubliek Donetsk stellen de zwarte dozen van de gecrashte Boeing 777 uit Amsterdam ter beschikking voor onderzoek in Moskou. Dat meldt de Oekraοense redactie van het persbureau Interfax.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor de andere 200 man geen RIP?
Als het meteen in de lucht uit elkaar is gespat wel, maar ik heb daar verder geen verstand van, en ook geen idee hoe het vliegtuig precies is neergestort.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Op die hoogte neergeschoten, dan liggen er brokstukken in een groot gebied toch?
zo heet www.worldticketcenter.nl nou eenmaal.quote:
Commentaar in feedback.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef VMSDKR het volgende:
Lijken zijn gewoon stilliggende mensenlichamen.
Levende mensen staan ook stil op foto's. Wtf is het probleem.
Gelukkig maar dat jou bijdrages dit topic wιl verrijken!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef Snowballed het volgende:
Jezus zijn alle trollen van FOK aanwezig hier..?
Wat een randdebielenverzameling hier..
Maar natuurlijk. Tegen die muur, dat separatisten-tuig.quote:
Vind het ook klote.. mijn schoonzus is Maleisisch en het is juist een hele fijne maatschappij om mee te vliegen, goede service etc. 2 van die incidenten in een jaar kunnen wel eens rampzalige gevolgen hebben voor dat bedrijf.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:49 schreef TLC het volgende:
Ik heb ook wel te doen met de mensen van Malaysian Airways, het lijkt wel of er n vloek over ze rust
Dan zeg je toch de volledige naam. Net of alle kijkers de afkorting 'WTC' kennen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zo heet www.worldticketcenter.nl nou eenmaal.
Oh dat wist ik niet, tja dat is wel behoorlijk lijkt me.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Straal van 15km is toch behoorlijk.
Die komen dus nooit achter de echte oorzaak.quote:
Nee het is alleen belangrijk als er Nederlanders doodgaan. Dit weet iedereenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeker als het Feyenoorders zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee het is alleen belangrijk als er Nederlanders doodgaan. Dit weet iedereen
Ligt er wel net aan hoe het ontplofte. Kan ook allemaal vrij dicht bij elkaar blijven.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:49 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Wil niet weten wat hij in Azie ging doenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Utrechtse serieverkrachter schijnt ook aan boord te hebben gezeten.
Was het maar zo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb een tijdje CNN opgehad en ik kan niet zeggen dat ik het met je eens ben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is de NOS toch ontzettend amateuristisch bij de verslaggeving over dit soort gebeurtenissen.
CNN/ Al Jazeera/BNN World News doen dat veeeel beter.
Ze marketen zichzelf ook als WTC.nl..quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:51 schreef Blester het volgende:
[..]
Dan zeg je toch de volledige naam. Net of alle kijkers de afkorting 'WTC' kennen.
Post + PI...quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:51 schreef Fokker89 het volgende:
[link] deze link bedoelde ik
Krijg er kippevel van
Wat?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Op 10 KM hoogte uit elkaar knallen blijft dat niet meer bij elkaar hoor, daar mag je zer van zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ligt er wel net aan hoe het ontplofte. Kan ook allemaal vrij dicht bij elkaar blijven.
Er schijnen wel veel kleine stukjes te zijn, dat lijkt logisch
Daarom alleen met luchtvaartmaatschappijen bellen en D-reizen, gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee het is alleen belangrijk als er Nederlanders doodgaan. Dit weet iedereen
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje CNN opgehad en ik kan niet zeggen dat ik het met je eens ben.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:52 schreef Snowballed het volgende:
Grip 2 op schiphol vanwege de stroom familie
truequote:Op donderdag 17 juli 2014 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is de NOS toch ontzettend amateuristisch bij de verslaggeving over dit soort gebeurtenissen.
Hartverscheurend.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:52 schreef FL_Freak het volgende:
reacties van familie op die fb. Ik krijg echt bijna tranen...
objectief geen duidelijkheid geven als er nog niks bekend is zo hoort dat, live verslag is moeilijk!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogal wiedes. Zou daar nu niet willen staanquote:
Minder kutfoto's en meer foto's met toegevoegde waarde.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:52 schreef vluggejapie99 het volgende:
Willen wij meer of minder foto's?!?!??
Al die berichten eronderquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:51 schreef Fokker89 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)135026&p=90&refid=13 deze link bedoelde ik
Krijg er kippevel van
Iemand bevestigde net dat hij inderdaad aan boord wasquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:52 schreef FL_Freak het volgende:
reacties van familie op die fb. Ik krijg echt bijna tranen...
Mee eens. Hopelijk wordt het budget van de NOS verhoogd tot het bedrag dat deze omroepen te besteden hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederlanders he. Mannen van staal en boten van hout.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:53 schreef Halldor het volgende:
Ik vind het raar dat de lichamen nog redelijk heel zijn in tegenstelling tot het vliegtuig
Natuurlijk welquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hulpdiensten rapporteren brokstukken in een straal van 15KM om de crashsite, dit strookt met een ontploffing op grote hoogte.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:49 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
viel mij ook al op..quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:53 schreef Halldor het volgende:
Ik vind het raar dat de lichamen nog redelijk heel zijn in tegenstelling tot het vliegtuig
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:53 schreef Halldor het volgende:
Schijnt dat het vaak gewoon zakken met smurrie zijn. Dat alle botten verbrijzelen bij een botsing met hoge snelheid met de grond.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:53 schreef Halldor het volgende:
Dat zou mij dan wel weer overkomen. Gewoon omdat ik vaak mijn vlucht gemist hebquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:54 schreef Cracka-ass het volgende:
Je zou je vlucht gemist hebben vanmiddag.
Je kunt zien dat mensen tegenwoordig per sι nieuws willen horen, zelfs als dat totaal niet bevestigd is. De NOS doet het vandaag goed wat mij betreft.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
objectief geen duidelijkheid geven als er nog niks bekend is zo hoort dat, live verslag is moeilijk!
Eensquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef Snowballed het volgende:
Jezus zijn alle trollen van FOK aanwezig hier..?
Wat een randdebielenverzameling hier..
Die zijn meer buigzaam... (beetje horror om over na te denken btw)quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:53 schreef Halldor het volgende:
Dan zit je nu alsnog te JUICHEN denk ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:54 schreef Cracka-ass het volgende:
Als het kalf verdonken is....quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:54 schreef JimmyJames het volgende:
Lufthansa mijdt per direct het luchtruim van Oekraine.
Ligt er maar net aan waar die raket het vliegtuig raakt. Zal wel op de motoren zijn en dan kan het best dan een deel redelijk in tact naar beneden komt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Op 10 KM hoogte uit elkaar knallen blijft dat niet meer bij elkaar hoor, daar mag je zer van zijn
Zo raar is dat niet toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:53 schreef Halldor het volgende:
Ga's bij je moeder trollen, jezus..quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Al die berichten eronder
Ja en je zou de vorige vlucht gemist hebben op deze zijn omgeboektquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:54 schreef Cracka-ass het volgende:
Massatraagheidquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:53 schreef Halldor het volgende:
Is gewoon de KEIHARDE realiteit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:55 schreef beantherio het volgende:
Achterlijk gedoe van de NOS om wel foto's te gaan tonen met (heel duidelijk) lijken erop
Dat hoort een beetje bij een dergelijke ramp he.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:55 schreef beantherio het volgende:
Achterlijk gedoe van de NOS om wel foto's te gaan tonen met (heel duidelijk) lijken erop
Ja, ze konden ook zo veel doen aan het feit dat ze uit de lucht geschoten werdenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dit kan weleens het einde van Malaysia zijn. 2 grote rampen in 4 maanden tijd.
Jank toch niet zo man. Denk je dat je in fucking Disneyworld leeft ofzo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:55 schreef beantherio het volgende:
Buk systeem, hij geeft zelf aan dat zij het zelf waren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:43 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
De systemen waar de separatisten niet over beschikken. Volgens Strelkov, dan.
Wat een bullshit, dit is nieuws. Waarom dingen verhullenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:55 schreef beantherio het volgende:
Lufthansaquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:54 schreef JimmyJames het volgende:
Lufthansa mijdt per direct het luchtruim van Oekraine.
Denk het niet hoor. Niet hun schuld. 1x onopgehelderd en 1 neerhalen. Voor de rest is het een meer dan prima maatschappij met fatsoenlijk onderhouden vliegtuigen van een schappelijke leeftijd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Je moet ook wel je best doen om geen lijk te filmen momenteelquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hoort een beetje bij een dergelijke ramp he.
Loop je altijd weg voor de realiteit
Mocht dit vliegtuig idd neegehaald zijn, heb ik het wel met ze te doen... Een waarschijnlijk gestoorde piloot en een stel separatisten maken je bedrijf af.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nou, ik denk dat ik kan beseffen dat ik er in zou hebben gezeten anders.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan zit je nu alsnog te JUICHEN denk ik.
Die is al geweest.quote:
De klap die de familie te verwerken krijgt (vooral als ze dit soort beelden zien) is een realiteit die blijkbaar minder interessant is. Idem voor empathie.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hoort een beetje bij een dergelijke ramp he.
Loop je altijd weg voor de realiteit
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:57 schreef Proximo het volgende:
Je zal PR manager bij malaysia zijn, je blijft wel bezig
Zijn wij NOS dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
NOS laat de lijken w3l zien.
Tja dan werk je wel bij een bedrijf waar je jezelf kan bewijzenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:57 schreef Proximo het volgende:
Je zal PR manager bij malaysia zijn, je blijft wel bezig
Juist daarom.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:57 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik kan beseffen dat ik er in zou hebben gezeten anders.
Die heeft al een verklaring gegeven, hij gaf aan dat er tientallen Nederlanders aan boord warenquote:
Hun imago is nu wel flink besmeurd. Ik zou eerlijk ook niet graag met hun maatschappij vliegen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja, ze konden ook zo veel doen aan het feit dat ze uit de lucht geschoten werden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |