Nou, ik denk dat ik kan beseffen dat ik er in zou hebben gezeten anders.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan zit je nu alsnog te JUICHEN denk ik.
Die is al geweest.quote:
De klap die de familie te verwerken krijgt (vooral als ze dit soort beelden zien) is een realiteit die blijkbaar minder interessant is. Idem voor empathie.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hoort een beetje bij een dergelijke ramp he.
Loop je altijd weg voor de realiteit
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:57 schreef Proximo het volgende:
Je zal PR manager bij malaysia zijn, je blijft wel bezig
Zijn wij NOS dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
NOS laat de lijken w3l zien.
Tja dan werk je wel bij een bedrijf waar je jezelf kan bewijzenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:57 schreef Proximo het volgende:
Je zal PR manager bij malaysia zijn, je blijft wel bezig
Juist daarom.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:57 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik kan beseffen dat ik er in zou hebben gezeten anders.
Die heeft al een verklaring gegeven, hij gaf aan dat er tientallen Nederlanders aan boord warenquote:
Hun imago is nu wel flink besmeurd. Ik zou eerlijk ook niet graag met hun maatschappij vliegen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja, ze konden ook zo veel doen aan het feit dat ze uit de lucht geschoten werden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |